SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
We gaan in oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgen.quote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Your beauty never ever scared me.
Hoe veel betaal jij danquote:Op zondag 4 augustus 2024 14:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
voor NK voelt dat als gratis. dat hij 5 keer zoveel betaald als dat ik betaal zonder weggooien ziet hij niet
Dat betaal je ook als je er amper gebruik van maakt, wie is dan goedkoper uit.quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:20 schreef Nattekat het volgende: [..] Dan betaal ik toch niet per keer suffe
![]()
1 vijfdequote:
Geen idee wat ik eigenlijk betaal per jaar. Maar hier in de gemeente is dit wel de beste oplossing, enorm groot oppervlak met weinig inwoners, dan kan dumpen vaak wat makkelijker ongezien.quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dan heb ik liever gewoon wat hogere maandelijkse lasten en geen puinzooi overal.
Hier zijn nieuwe containers geplaatst die iedereen gewoon open kan maken om zooi weg te gooienquote:Op zondag 4 augustus 2024 14:22 schreef IJsdraakje het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Dat betaal je ook als je er amper gebruik van maakt, wie is dan goedkoper uit.
Ga maar eens een keertje wat enthousiaster klussen of in de tuin aan de slag en dan zit je in een middagje al daaraanquote:Op zondag 4 augustus 2024 14:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind 300 kilo best netjes? En als dat op leen je gewoon pasje van je vader/broer/zus/neefje als ze nog genoeg over hebben. Meeste mensen brengen geen 300 kilo per jaar weg.
Klopt maar dat doet ook niet iedereen ieder jaar.quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga maar eens een keertje wat enthousiaster klussen of in de tuin aan de slag en dan zit je in een middagje al daaraan
ik heb zelfs kwijtschelding dus betaal nietsquote:
Ik mis de relevantie.quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier zijn nieuwe containers geplaatst die iedereen gewoon open kan maken om zooi weg te gooien
quote:Afvalstoffenheffing (particulieren p/j):
Vast bedrag per perceel éénpersoonshuishouden ¤ 267,53
Vast bedrag per perceel meerpersoonshuishouden ¤ 356,70
ja dat is sowieso bijzonder inderdaad. een gezin met 10 kinderen betaald net zo veel als een samenwonende zonder kinderen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Alleen wel jammer dat ze hier één- of meerpersoonshuishoudens aanhouden. Met z'n tweeën zitten we in dezelfde categorie als een gezin met 3 kinderen, voelt niet helemaal eerlijk.
Ik gooi gemiddeld 1x per 2 weken een zak weg (in de zomer vaker, in de winter minder vaak), dan zou dat voor mij veel goedkoper zijnquote:Op zondag 4 augustus 2024 14:26 schreef Ama het volgende:
Maar die 2 euro per keer dat ik een zak in de ondergrondse stop is ook geen leuke rekening.
Huisdieren he.quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik gooi gemiddeld 1x per 2 weken een zak weg (in de zomer vaker, in de winter minder vaak), dan zou dat voor mij veel goedkoper zijn
¤240 bij 1, ¤390 bij meer hier.quote:
Die stop ik meestal ook niet in een vuilniszakquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |