Een vrouw heeft wel al eerder eierstokken hoorquote:Op zondag 4 augustus 2024 11:45 schreef jantjevertonghen het volgende:
Ik had een 8. En zij is nu nog single en op bumble (32 jaar). Ze zit liever op bumble en tinder dan bij mij terug. Ik geef haar meteen kinderen. En vrouw boven de 29 heeft eierstokken. En toch gaat ze liever voor het onbekende dan zekerheid met mij en snel nog kids.
Dus je hebt liever niets dan wat je nu wel hebt juist. Oordelen vanuit een luxepositie.quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:38 schreef Marsenal het volgende:
Ik vind je geen loser.
Ik heb huisje boompje beestje, een gezin, the whole shebang, en regelmatig word ik wakker met de fantasie dat ik lekker de hele dag stoned achter de xbox tussen m'n eigen vuilnis kan leven. Het gras zal altijd groener zijn.
Dit is mijn milde kant hoorquote:Op zondag 4 augustus 2024 13:43 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Jasses wat een snertopmerking. Heb je daar patent op of zo.
Pfff moest lachenquote:Op zondag 4 augustus 2024 15:27 schreef Vincent_student het volgende:
Wat een zeiktopic, wat een jankpot die TS.
Ik ben ook niet groot, ik heb een huurhuis, ik heb een heel gewone baan, niet bij de top en mijn hbo-diploma haalde ik pas veel later tijdens mijn werkend leven. En ik heb geen paardelul en ik heb een doodgewoon gemiddelde verschijning. Precies zoals TS. Maar ik heb aan vrouwen nooit gebrek gehad. Ik heb soms het idee van ik zou best wel eens een tijdje alleen willen zijn.
Maar als ik de topics van TS doorlees lijkt hij mij een verschrikkelijk irritant type. Dan begin je al helemaal verkeerd.
Feit is dat je onderaan de voedselketen staat. Althans, misschien niet helemaal, maar je hebt het ook niet voor het uitkiezen. Ja, je kunt elk wijf krijgen met een goeie kop, dik salaris en koophuis (nee, dus niet die vuilnisman met lief karakter), maar dat is nu niet relevant. Het klinkt hard, maar ik denk dat je echt richting Badoo moet oid waar de mindere wijven zitten, maar die misschien wat minder kieskeurig zijn. Of anders gewoon hier met dm's gaan schieten en hopen dat er iets moois uit voortkomt. Zo maak je gebruik van de macht van het getal en wie weet lig je over een week al lekker te neuken met misschien wel meer in het vooruitzicht. Vergeet ook niet dat wijven die lelijker zijn dan jij jou als knap gaan zien, dus doe daar je voordeel mee.quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:14 schreef jantjevertonghen het volgende:
Het is allemaal goedbedoeld hier. Maar het is zo woke. Tuurlijk kan je met lief en grappsig zijn ook v ff rouw krijgen.
Maar het hele topic hier ontkend dat het wel helpt als je tegen de 2 meter bent en gewoon bij ING, EY werkt of arts bent en een mooie kop hebt. Dan kun je elke vrouw krijgen. En 1.77m bij de gemeente is fucking knokken. En ja minder zelfmedelijden zou mij goed doen (goede tip) maar bovenstaande ontkennen is woke bullshit.
Een een tweetje gister deed de suggestie wekken dat je een kloontje bent van een andere user die nu op zo'n zuid-oost aziatisch kust zit thaise hoertjes te neuken en hardlopen. Hier stond me iets van bij.quote:
Ik denk dat je je daarin flink vergist. Vrouwen gaan voor zekerheid op lange termijn en daar hoort een flinke zak geld bij. In dat perspectief is leuker/liever/grappiger/slimmer/geiler bijzaak dat gewoon wordt gedurende de relatie.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:44 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Omdat Bart leuker/liever/grappiger/slimmer/geiler kan zijn dan Jean-Pierre? Je moet een vrouw als persoon gewoon wat te bieden hebben.
Maar ook als je een 2x zo hoog salaris en een koopwoning zou hebben zitten weinig vrouwen denk ik te wachten op zo’n negatieve pieperd
Bij 30 krijgen ze stressquote:Op zondag 4 augustus 2024 15:21 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Een vrouw heeft wel al eerder eierstokken hoor![]()
Kom eens uit die slachtoffer rol.
Vrouwen vallen eerder voor iemand die zelfverzekerd is dan voor een hoopje misère
Naast een vrouw krijgen wil ik vooral een goed mens zijn. Jij beledigt mij, andersom; gun ik jou alle goeds en gezondheid toe. En dat meen ik.quote:
Ja, natuurlijk meen je dat. Ik accepteer dan ook je excuses.quote:Op zondag 4 augustus 2024 15:48 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Naast een vrouw krijgen wil ik vooral een goed mens zijn. Jij beledigt mij, andersom; gun ik jou alle goeds en gezondheid toe. En dat meen ik.
In zekere zin zit ik in een nog slechtere positie. Ik ben maar 1,73 meter. Ik zie er ook niet geweldig uit, ik heb vooral last van een beetje overgewicht met de bijkomende problemen zoals hypertensie en diabetes. Ik heb geen geweldige baan en mijn inkomen is een stuk lager dan 3800 euro bruto per maand. Ik ben wel een stukje ouder, ik ben nu 54.quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:20 schreef jantjevertonghen het volgende:Mensen die deze pijn herkennen? Ergens hoop ik dat het nog goedkomt.
Ik zie je met geduld en liefde toegroeien naar TS, go get himquote:Op zondag 4 augustus 2024 15:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk meen je dat. Ik accepteer dan ook je excuses.
Je kunt midgets eens proberenquote:Op zondag 4 augustus 2024 15:52 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
maar dat ik de niches moet opzoeken.
Mini vrouwen zijn zo mogelijk nog kritischer. Kleiner dan 2 meter? Dan slaan ze je over.quote:Op zondag 4 augustus 2024 15:54 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Je kunt midgets eens proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |