SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart![]()
Mooie tijd om op te staan.quote:Op zondag 4 augustus 2024 06:48 schreef bitterbal het volgende:
lag zo lekker te slapen en toen ging de wekker
de wekker?quote:Op zondag 4 augustus 2024 06:48 schreef bitterbal het volgende:
lag zo lekker te slapen en toen ging de wekker
geen eenquote:Op zondag 4 augustus 2024 07:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Welke zou jij kiezen?
[ afbeelding ]
raar hoorop een zondag,quote:Op zondag 4 augustus 2024 07:18 schreef bitterbal het volgende:
Zo'n geluid wat je dan op een vooringestelde tijd wakker maakt
Als de adviesprijs 84 euro is en ze kunnen het nu aanbieden voor 30 euro, dan weet je dat je er altijd teveel voor betaald.quote:Op zondag 4 augustus 2024 07:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Welke zou jij kiezen?
[ afbeelding ]
Ja, alvast weer in het ritme komen van het werkleef.quote:
Hmmm,dat is stof tot nadenken.Dank u.quote:Op zondag 4 augustus 2024 08:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als de adviesprijs 84 euro is en ze kunnen het nu aanbieden voor 30 euro, dan weet je dat je er altijd teveel voor betaald.
waardeloze kuthoster, linken naar een plaatje maar als je die opent een webpagina openenquote:
Wij hebben wel als een van de weinige teams een echt mixed team.quote:
Was ook mooi om te zien.quote:Op zondag 4 augustus 2024 08:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wij hebben wel als een van de weinige teams een echt mixed team.
Wie is Moeke?quote:Op zondag 4 augustus 2024 08:48 schreef Karzai het volgende:
Moeke lag nog te pitten, de kat was ziek en die had bijna de hele nacht niet geslapen, dus ik ben weer naar huis gegaan
Us mem.quote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:58 schreef Haags het volgende:
Maar goed, het was vast leuk die open dag van Ajax @:wereldgozer
Dat is niet verbodenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:03 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Wat een lekkere pik zeg. Ik zou er zo m'n lippen mee stiften.
quote:
Ja heb niet zoveel te melden op de zondagochtendquote:Op zondag 4 augustus 2024 10:02 schreef Haags het volgende:
Ruim 40 minuten niet gepost hier.
Een unicum!
Goedemorgen!
Ik zit al op 5400 stappen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja heb niet zoveel te melden op de zondagochtend
Ik op 54 ofzoquote:Op zondag 4 augustus 2024 10:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik zit al op 5400 stappen.![]()
Dat wilde ik even kwijt.
Jou kennende komt daar nog wel heel wat bij. Maar eerst opstarten met een Dolce Gusto!quote:
Ja hoop dat de zon er zo nog een beetje doorkomt, is nog een beetje frisjes zoquote:Op zondag 4 augustus 2024 10:11 schreef Haags het volgende:
[..]
Jou kennende komt daar nog wel heel wat bij. Maar eerst opstarten met een Dolce Gusto!
Is dit LTVDK of Bitterbal?quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hoop dat de zon er zo nog een beetje doorkomt, is nog een beetje frisjes zo
Jaquote:
met die korte beentjes van jou zit je daar al snel op natuurlijkquote:Op zondag 4 augustus 2024 10:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik zit al op 5400 stappen.![]()
Dat wilde ik even kwijt.
Dit boeit echt niemandquote:Op zondag 4 augustus 2024 10:30 schreef Karzai het volgende:
de cruyff schaal is ook om 6 uur het voetbal seizoen begint weer
quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:31 schreef Nattekat het volgende:
Tis echt achterlijk hoe veel de boel opwarmt als de airco even uit staat. Maar gezien de weersvoorspelling voor Parijs doe ik er goed aan om even te wennen aan een iets benauwder binnenklimaat
quote:
Wanneer vertrek je?quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:31 schreef Nattekat het volgende:
Tis echt achterlijk hoe veel de boel opwarmt als de airco even uit staat. Maar gezien de weersvoorspelling voor Parijs doe ik er goed aan om even te wennen aan een iets benauwder binnenklimaat
Zal wel weer vroeg druk zijn straks. Te rassen en kroegen vol in de middag en dan de wedstrijd.quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:30 schreef Karzai het volgende:
de cruyff schaal is ook om 6 uur het voetbal seizoen begint weer
Die zitten vol voor al die mooie wedstrijden op de OS vanavondquote:Op zondag 4 augustus 2024 10:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal wel weer vroeg druk zijn straks. Te rassen en kroegen vol in de middag en dan de wedstrijd.
Vind het programma beetje tegenvallen. Wel 100m mannen volgens mij.quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die zitten vol voor al die mooie wedstrijden op de OS vanavond
Vandaag is het niet veel, juist tot het einde van de middag. Vanavond bomvol programma.quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vind het programma beetje tegenvallen. Wel 100m mannen volgens mij.
wie tegen wie?quote:
oww lama. ik dacht dat india ook een bbc had ofzo..... goedemorgenquote:
er had een komma tussen gemoeten iddquote:Op zondag 4 augustus 2024 10:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
oww lama. ik dacht dat india ook een bbc had ofzo..... goedemorgen
Staat op NOS.nl ook een filmpje van het Braziliaanse commentaarquote:
quote:
hier staan er ook een paar iddquote:Op zondag 4 augustus 2024 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Staat op NOS.nl ook een filmpje van het Braziliaanse commentaar
40 puntenquote:Op zondag 4 augustus 2024 10:02 schreef Haags het volgende:
Ruim 40 minuten niet gepost hier.
Een unicum!
Goedemorgen!
Oh en afwassen en stofzuigen wil ik ook nog gaan doen. En nog een machientje was draaien.quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens, was in de droger, toch maar even lange broek aan gedaan, koffie gezet. 864 stapjes![]()
Straks nog oud papier en PMD wegbrengen en aan de biljetgazet werken. Al boeit het geen reet als die een weekje later uit komt "want uw redacteur moest naar OS kijken"
jeetje, je krijgt het nog drukquote:Op zondag 4 augustus 2024 11:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh en afwassen en stofzuigen wil ik ook nog gaan doen. En nog een machientje was draaien.
Nee ik laat hem op zijn plek staan. zet hem alleen maar op z'n kop, valt mee.quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
jeetje, je krijgt het nog druk
wasmachine draaien, ga je dat alleen doen? denk je om je rug?
Moest lachenquote:Op zondag 4 augustus 2024 11:10 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Voor de politie?
Check deze grap @:haags
quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Net mijn eerste tien seconden OS gezien. Dat was wel weer genoeg.
Glenn Helder kon ook zo hard lopen, door de politie.quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:10 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Voor de politie?
Check deze grap @:haags
En je kunt moeilijk topsport met zware shag gaan combineren.quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Trouwens ook wel kut zeg: train je je vier jaar het snot voor je ogen voor de OS, heeft iedereen het alleen maar over je piepstemmetje
Femke Bol met een zware shag-stem.quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:23 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
En je kunt moeilijk topsport met zware shag gaan combineren.
Je stelt een nieuw Olympisch onderdeel, 300 meter woonkamer stofzuigen, voor?quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:27 schreef UitStraling het volgende:
Wat is eigenlijk het praktische nut van een vrouw die snel kan rennen?
Ja zoiets, of zogen, foerageren naar paddenstoelen en noten, stofzuigen, breien en plee poetsen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je stelt een nieuw Olympisch onderdeel, 300 meter woonkamer stofzuigen, voor?
quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zoiets, of zogen, foerageren naar paddenstoelen en noten,stofzuigen, breien en plee poetsen.
Die vrouwtje heeft veel stuk gemaakt voor ons.quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Aletta Jacobs draait zich om in haar graf als ze dit zou lezen.
Arme mannen inderdaad.quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die vrouwtje heeft veel stuk gemaakt voor ons.
quote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:14 schreef mschol het volgende:
twisters was leuk maar zo voorspelbaar
mooi zoquote:Op zondag 4 augustus 2024 11:46 schreef Ama het volgende:
Poh eindelijk weer eens heerlijk uitgeslapen, slaapkamer is niet meer zo vies warm + de nieuwe gordijnen helpen ook.
Klinkt als een prima film als die ergens online staat voor een filmavondje.quote:
preciesquote:Op zondag 4 augustus 2024 11:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Klinkt als een prima film als die ergens online staat voor een filmavondje.
Heerlijk!quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja half uurtje geleden.Lang geleden dit.
vond deze ook zo leukquote:Op zondag 4 augustus 2024 11:53 schreef Ama het volgende:
Lol Snoop Dogg ging in stijl naar dressuur kijken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aletta Jacobs zou daarmee de laatste Nederlander geweest zijn die de uitingen van US serieus genomen heeftquote:Op zondag 4 augustus 2024 11:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Aletta Jacobs draait zich om in haar graf als ze dit zou lezen.
Ik sta er soms echt van te kijken dat sommige mensen hier het nog steeds serieus nemen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aletta Jacobs zou daarmee de laatste Nederlander geweest zijn die dfe uitingen van US serieus genomen heeft
Ik vermoed zo dat je wel meer dingen niet zo goed snapt.quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik sta er soms echt van te kijken dat sommige mensen hier het nog steeds serieus nemen.
Valt wel mee eigenlijk.quote:Op zondag 4 augustus 2024 12:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vermoed zo dat je wel meer dingen niet zo goed snapt.
Welke afstand doe je?quote:Op zondag 4 augustus 2024 12:02 schreef gianni61 het volgende:
deze week al 3x gaan hardlopen. mensen zouden bijna nog gaan denken dat ik het leuk vind
Wat? Hier?? Wie dan?quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik sta er soms echt van te kijken dat sommige mensen hier het nog steeds serieus nemen.
vandaag 10, maandag en woensdag rond de 8quote:
Netjes hoorquote:Op zondag 4 augustus 2024 12:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vandaag 10, maandag en woensdag rond de 8
Je kunt niet helemaal tussen de regels doorlezen waarmee jij nu eigenlijk de enige bent die het serieus neemt.quote:
Moest dit een paar keer lezen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 12:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kunt niet helemaal tussen de regels doorlezen waarmee jij nu eigenlijk de enige bent die het serieus neemt.
quote:Op zondag 4 augustus 2024 12:10 schreef Nattekat het volgende:
De sauna van de buurman is nog altijd lekker aan het stomen
quote:
Zelfs ik zou een betere leider zijn dan dat volk dat denkt dat een nieuwe munt hyperinflatie oplost.quote:Op zondag 4 augustus 2024 12:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Zimbabwe![]()
Land wordt al velen jaren geteisterd door hyperinflatie. Nou hebben ze weer wat bedacht: de (inmiddels zesde variant van de) Zim Dollar wordt afgeschaft en vervangen door de ZiG (Zimbabwe Gold).
Er is een serie van acht biljetten gedrukt en afgeleverd: 1, 2, 5, 10, 20, 50, 100 en 200 ZiG.
In april hebben ze besloten dat de 1, 2 en 5 toch maar niet in omloop gebracht worden omdat ze daar munten voor laten slaan. In mei zijn de 10 en de 20 wel in omloop gebracht. In juni werd bekend dat de 50 en de 200 niet uitgegeven gaan worden "omdat ze bang zijn dat de hoge waardes inflatie zullen aanwakkeren" (Goh, net bedacht?) en dat ze ook nog 100 hebben liggen zijn ze kennelijk allang vergeten. Wat een geklungel man
Dat geloof ik meteenquote:Op zondag 4 augustus 2024 12:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfs ik zou een betere leider zijn dan dat volk dat denkt dat een nieuwe munt hyperinflatie oplost.
Je hebt nog veel te leren over humor. Namelijk dat als je een keer een ietswat geslaagde opmerking maakt, dat die opmerking herhalen nogal kansloos is.quote:
Mijn beeld van jouw huis is inmiddels heel…bijzonderquote:Op zondag 4 augustus 2024 12:10 schreef Nattekat het volgende:
De sauna van de buurman is nog altijd lekker aan het stomen
je bent niet de enige, ik zie hem nog de hele tijd onder in zijn kast zitten om te controleren wanneer de sauna van de buren weer aan gaatquote:Op zondag 4 augustus 2024 12:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn beeld van jouw huis is inmiddels heel…bijzonder
Ik zou sowieso een betere leider zijn dan 99% van alle landen, want zelfbevlekking zit niet in mijn persoonlijkheid.quote:
Ik denk dat hij tussen de bejaarden woont net als mijn pa. Die hoeft nooit een verwarming aan te zetten want in de winter nog steeds 24 graden.quote:Op zondag 4 augustus 2024 12:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
het gaat nu naar atletiekquote:Op zondag 4 augustus 2024 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Godver die paardenonzin is nog steeds bezig. Aan het werk maar weer
Elke avond een live toespraak tot het volk met een mooie klacht.quote:Op zondag 4 augustus 2024 12:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou sowieso een betere leider zijn dan 99% van alle landen, want zelfbevlekking zit niet in mijn persoonlijkheid.
Harry Potter style onder in de trapkast wonenquote:Op zondag 4 augustus 2024 12:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk dat hij tussen de bejaarden woont net als mijn pa. Die hoeft nooit een verwarming aan te zetten want in de winter nog steeds 24 graden.!
Dat is ook nog een optie.quote:Op zondag 4 augustus 2024 12:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
Harry Potter style onder in de trapkast wonen
Dit is onwaar.quote:Op zondag 4 augustus 2024 12:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk dat hij tussen de bejaarden woont net als mijn pa. Die hoeft nooit een verwarming aan te zetten want in de winter nog steeds 24 graden.!
Gewoon een normaal huis hoorquote:Op zondag 4 augustus 2024 12:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeg je nou dat Nattekat uit de kast moet komen?quote:Op zondag 4 augustus 2024 12:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
je bent niet de enige, ik zie hem nog de hele tijd onder in zijn kast zitten om te controleren wanneer de sauna van de buren weer aan gaat
zou hij wel zijn verjaardag vieren?quote:
Jij bent bang voor elke morgen en elke overmorgen, eigenlijk maakt je dat wel een prima leider.quote:Op zondag 4 augustus 2024 12:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon een normaal huis hoor
Het warmt hier alleen belachelijk snel op.
Lol wat.quote:Op zondag 4 augustus 2024 12:17 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Soms zie je rare dingen op de OS
Honden doen dit als ze jeuk hebbenquote:Op zondag 4 augustus 2024 12:17 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Soms zie je rare dingen op de OS
That escalated quicklyquote:Op zondag 4 augustus 2024 12:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeg je nou dat Nattekat uit de kast moet komen?
een weekquote:
Volgende spelen in LA zullen vrij masculien en wat meer rauwe BBQ bloedspetters zijn denk ik, wat minder pompeuze kleutermuziek, wat minder joelende mannen in jurkjes, hopelijk Nederland weer wat meer Calvijns in plaats van Carnavalesk, wat minder poep in het water en hopelijk ook een tikje minder overdreven hysterisch (dit is al vreemd aangezien LA)quote:
Nou dat gaat wel wat ver natuurlijkquote:Op zondag 4 augustus 2024 12:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou sowieso een betere leider zijn dan 99% van alle landen, want zelfbevlekking zit niet in mijn persoonlijkheid.
Een leider die denkt aan wat het beste is voor iedereen in plaats van voor zichzelf en/of zijn partij bij de volgende verkiezingen is automatisch beter.quote:Op zondag 4 augustus 2024 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat gaat wel wat ver natuurlijk
Anaalklieren uitknijpen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 12:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Honden doen dit als ze jeuk hebben
er zit dan ook weinig zelfreflectie in een wereldleiderquote:Op zondag 4 augustus 2024 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat gaat wel wat ver natuurlijk
Maar je wil wel graag aan de macht blijven, want jij denkt dat jij de beste bent voor iedereen, en dat de andere partijen niet aan jou kunnen tippen, dus je wil wel graag winnen om jouw visie te kunnen doorzetten.quote:Op zondag 4 augustus 2024 12:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een leider die denkt aan wat het beste is voor iedereen in plaats van voor zichzelf en/of zijn partij bij de volgende verkiezingen is automatisch beter.
De Trump games.quote:Op zondag 4 augustus 2024 12:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgende spelen in LA zullen vrij masculien en wat meer rauwe BBQ bloedspetters zijn denk ik, wat minder pompeuze kleutermuziek, wat minder joelende mannen in jurkjes, hopelijk Nederland weer wat meer Calvijns in plaats van Carnavalesk, wat minder poep in het water en hopelijk ook een tikje minder overdreven hysterisch (dit is al vreemd aangezien LA)
Ik kan alleen leider worden als ik in die positie geplaatst wordt, want in een democratie zouden mijn denkbeelden sowieso al hopeloos mislukken, dus gewoon dictatorquote:Op zondag 4 augustus 2024 12:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar je wil wel graag aan de macht blijven, want jij denkt dat jij de beste bent voor iedereen, en dat de andere partijen niet aan jou kunnen tippen, dus je wil wel graag winnen om jouw visie te kunnen doorzetten.
Ik zou het gratis doen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 12:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dit geen leuk bijbaantje voor jou, in het weekend?
Kamala gamesquote:Op zondag 4 augustus 2024 12:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooh ja, die spelen gaan helemaal niet door waarschijnlijk.
Terwijl dat wel zou moeten natuurlijk.quote:Op zondag 4 augustus 2024 12:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
er zit dan ook weinig zelfreflectie in een wereldleider
jeetjequote:Op zondag 4 augustus 2024 12:46 schreef Ama het volgende:
Kledingkast eindelijk weer netjes. Schijnbaar had ik tijdje terug een tshirt van Nirvana gekocht.Weer genoeg kleding weg maar heb nog steeds 35 tshirten ofzo.
!
Laatste 2 jaar beetje veel t-shirten gekocht.quote:
Wie, Bol?quote:Op zondag 4 augustus 2024 12:40 schreef Nizno het volgende:
zo had die eindsprint even een tel eerder ingezet muts!
Ik heb maar 1 tshirt die helemaal zwart is. Verder allemaal bandshirts, shirts met andere leuke printjes en shirtjes van leuke series/films (Sons of Anarchy, Breaking Bad, Friends, Star Wars).quote:Op zondag 4 augustus 2024 12:50 schreef Karzai het volgende:
ik heb er den stuk of twintig wit en zwart including
ja snap het, had ik de laatste tijd met elpees en stripboeken wat zeer verleidelijk is als je bij de kringloop werkt, maar ik heb besloten deze maand niets te kopenquote:Op zondag 4 augustus 2024 12:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Laatste 2 jaar beetje veel t-shirten gekocht.Ja kan nu wel weer zeggen koop dit jaar geen één meer maar zei ik paar maanden geleden ook en nu heb ik er weer 5 bij.
Ja ik ga over 2 maanden nog naar Berlijn dus kans dat ik daar nog kleding ga kopen is wel 100% eigenlijk.quote:Op zondag 4 augustus 2024 12:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja snap het, had ik de laatste tijd met elpees en stripboeken wat zeer verleidelijk is als je bij de kringloop werkt, maar ik heb besloten deze maand niets te kopen
ik ben wat minder uitgesproken op dat gebiedquote:Op zondag 4 augustus 2024 12:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 tshirt die helemaal zwart is. Verder allemaal bandshirts, shirts met andere leuke printjes en shirtjes van leuke series/films (Sons of Anarchy, Breaking Bad, Friends, Star Wars).
nee die zette wel sokquote:
Reisje naar Amerika erbij tikt wel aan ja.quote:Op zondag 4 augustus 2024 12:56 schreef Karzai het volgende:
heb echt belachelijk veel geld uitgeven de afgelopen drie maanden, moet even een stapje terug doen
ja dat is duur, maja ik kan het betalen mede dankzij steun van mijn vaderquote:Op zondag 4 augustus 2024 12:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Reisje naar Amerika erbij tikt wel aan ja.
Ik vind het wel lekker zo.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:01 schreef LTVDK het volgende:
Weinig zon vandaag, wel een lekker windje zodat het huis nog een beetje kan afkoelen
Ja was op zich ook wel lekker met lopen, dat je je niet gelijk helemaal kapot zweetquote:
een ronde credit card zou best leuk zijn natuurlijk. Misschien kan Bunq zoiets doen, die zijn altijd wel in voor wat nieuws.quote:Op zondag 4 augustus 2024 12:57 schreef Karzai het volgende:
in new york laat ik de credit card wel rollen natuurlijk
Dat is toch helemaal niet praktisch in je portemonneequote:Op zondag 4 augustus 2024 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een ronde credit card zou best leuk zijn natuurlijk. Misschien kan Bunq zoiets doen, die zijn altijd wel in voor wat nieuws.
Nee maar dat is Bunq zijn probleem niet.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet praktisch in je portemonnee
Bunq ziet toch niets als zijn probleem, ook niet als je account wordt gehackt en er een ton wordt afgeschrevenquote:Op zondag 4 augustus 2024 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar dat is Bunq zijn probleem niet.
Die hebben ook pinpassen in regenboogkleuren uitgebracht. Waardoor verschillende mensen in elkaar geslagen zijn door homohaters. Ook Bunq zijn probleem niet.
Nee precies, ook zoiets idd. Dus waarom geen ronde credit cardquote:Op zondag 4 augustus 2024 13:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bunq ziet toch niets als zijn probleem, ook niet als je account wordt gehackt en er een ton wordt afgeschreven
ja zijn wel domme mensen ook hoor, er is ook nog zoiets als een beetje nadenken.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bunq ziet toch niets als zijn probleem, ook niet als je account wordt gehackt en er een ton wordt afgeschreven
Ik twijfel nogquote:Op zondag 4 augustus 2024 10:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
@:bomenverzameling ga je ook kijken vanavond hoe psv er nu voorstaat?
Het gaat meer om de houding van Bunq zelf die het afschuift op 'jammer joh, eigen schuld' ipv de klanten te beschermen. Bij een normale bank kun je niet zomaar even tienduizenden euro's overmaken, dat moet je handmatig aanvragen en duurt vaak ook nog een paar uur voordat het kan.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja zijn wel domme mensen ook hoor, er is ook nog zoiets als een beetje nadenken.
banken bellen je niet sturen geen smsjes, dus daarop niet ingaan het is al talloze keren in de media geweest
Peeters heeft zich uiteindelijk toch gekwalificeerd voor de halve finalequote:Op zondag 4 augustus 2024 12:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee die zette wel sok
was een andere nederlandse, weet haar naam niet meer
ff op AD gekeken, gevonden
Cathelijn Peeters
ja okay dan moet je een limiet instellen op je rekening, je kan niet alles afschuiven op de bankquote:Op zondag 4 augustus 2024 13:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het gaat meer om de houding van Bunq zelf die het afschuift op 'jammer joh, eigen schuld' ipv de klanten te beschermen. Bij een normale bank kun je niet zomaar even tienduizenden euro's overmaken, dat moet je handmatig aanvragen en duurt vaak ook nog een paar uur voordat het kan.
Denk dat het niet zo'n issue geworden was als ze minimaal wat menselijker hadden gereageerd ipv alleen 'eigen schuld'quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja okay dan moet je een limiet instellen op je rekening, je kan niet alles afschuiven op de bank
leugens..quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja zijn wel domme mensen ook hoor, er is ook nog zoiets als een beetje nadenken.
banken bellen je niet sturen geen smsjes, dus daarop niet ingaan het is al talloze keren in de media geweest
aan gort slaan zodat je em in stukjes naar beneden kan brengen?quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:24 schreef Ama het volgende:
Ik heb de kast die in mijn computerkamer staat echt zo hard verneukt en hij was al niet zo heel mooi toen ik hem 2dehands kocht. Even afwachten of werkbus van mijn bovenbuurvrouw haar vriend groot genoeg is want heb een andere gevonden op marktplaats.
Ik heb alleen werkelijk geen idee wat ik met deze huidige kast moet doen, moet sowieso 4 mensen regelen om hem te verplaatsen naar buiten en dan moet ik nog 4 mensen vinden en een auto met aanhanger om hem naar de stort te brengen. Mijn god wat een kutwerk.
na die media aandacht zijn ze wat terug gekeerd op hun schreden en vergoeden 85%quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Denk dat het niet zo'n issue geworden was als ze minimaal wat menselijker hadden gereageerd ipv alleen 'eigen schuld'
Als je als slogan 'het draait om mensen en niet om geld' hebt en je getroffen klanten zo hard negeert dat de bank pas gaat reageren als er een rechtszaak aan te pas komt gaat er iets mis.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja okay dan moet je een limiet instellen op je rekening, je kan niet alles afschuiven op de bank
Het is geen IKEA kast qua materiaal (in tegenstelling tot de kast die ik heb gevonden op Marktplaats).quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:25 schreef mschol het volgende:
[..]
aan gort slaan zodat je em in stukjes naar beneden kan brengen?
klopt ook wel ben laatst ook gebeld door bnd, wat ik met mijn spaargeld wilde doen, maar kreeg eerst wel 3 emailtjesquote:Op zondag 4 augustus 2024 13:24 schreef mschol het volgende:
[..]
leugens..
ING heeft mij wel eens legitiem gebeld
iets met verdachte transacties op mn creditcard
Volgens mij had Bunq dit nu ook aangepast.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het gaat meer om de houding van Bunq zelf die het afschuift op 'jammer joh, eigen schuld' ipv de klanten te beschermen. Bij een normale bank kun je niet zomaar even tienduizenden euro's overmaken, dat moet je handmatig aanvragen en duurt vaak ook nog een paar uur voordat het kan.
Geen idee waar dit over gaat maar ik weet wel dat die van US minimaal drie meter breed is dan.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:25 schreef Ama het volgende:
Die ik heb gevonden is 147 cm breed. Plek zat voor LEGO hehe. Mijn huidige is 180 breed ofzo.
nadeel van techneuten die een bak opzetten, die hebben geen oog voor de service.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je als slogan 'het draait om mensen en niet om geld' hebt en je getroffen klanten zo hard negeert dat de bank pas gaat reageren als er een rechtszaak aan te pas komt gaat er iets mis.
'Gratis op te halen' op Marktplaats of Facebook Marketplacequote:Op zondag 4 augustus 2024 13:24 schreef Ama het volgende:
Ik heb de kast die in mijn computerkamer staat echt zo hard verneukt en hij was al niet zo heel mooi toen ik hem 2dehands kocht. Even afwachten of werkbus van mijn bovenbuurvrouw haar vriend groot genoeg is want heb een andere gevonden op marktplaats.
Ik heb alleen werkelijk geen idee wat ik met deze huidige kast moet doen, moet sowieso 4 mensen regelen om hem te verplaatsen naar buiten en dan moet ik nog 4 mensen vinden en een auto met aanhanger om hem naar de stort te brengen. Mijn god wat een kutwerk.
Een dressoir (die vervangen moet worden) die hier in de computer/hobbykamer staat.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee waar dit over gaat maar ik weet wel dat die van US minimaal drie meter breed is dan.
nogmaals het gaat niet om hoe het gebeurd is. het gaat om hoe je bank dan reageert. Niet met de tekst, eigen schuld net als jij nu doet... maar een beetje empathie tonen zou wel eens prettig zijnquote:Op zondag 4 augustus 2024 13:28 schreef Karzai het volgende:
maar als ik hoor dat mensen drie uur aan de telefoon hangen en hun bankaart afgeven plus pincode en wachtwoord
Hij is echt te erg verneukt om gratis op te halen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Gratis op te halen' op Marktplaats of Facebook Marketplace
bij mij was echt geheel onverwacht..quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
klopt ook wel ben laatst ook gebeld door bnd, wat ik met mijn spaargeld wilde doen, maar kreeg eerst wel 3 emailtjes
Sommige mensen pakken alles aan zolang het gratis is.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij is echt te erg verneukt om gratis op te halen.Heb zelf geprobeerd dat ding beetje op te knappen. Zonder succes zoals je wellicht had begrepen.
Ja naja kan altijd proberen natuurlijk.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sommige mensen pakken alles aan zolang het gratis is.
de abn heeft gewoon mijn pas geblokkeerd en niets aan communicatie gestuurd (nu was het op zondag gebeurd en kwam ik er op maandagochtend achter omdat ik even snel wat wilde doen via internet bankieren op de laptop.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:30 schreef mschol het volgende:
[..]
bij mij was echt geheel onverwacht..
bleek dat er 2500 euro gereserveerd was voor een hotel in de US en nog wat anders in de US..
of dat klopt.. nou niet dus want was op werk op dat moment
mja uiteraard maar inmiddels mogen mensen wel wat meer gaan opletten, er wordt al meer dan 10 jaar gewaarschuwd.. op een gegeven moment moet het tot zekere hoogte (oftewel een soort eigen risico of hogere bankkosten bv) ook gewoon klaar zijn om mensen aan het handje te houdenquote:Op zondag 4 augustus 2024 13:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
nogmaals het gaat niet om hoe het gebeurd is. het gaat om hoe je bank dan reageert. Niet met de tekst, eigen schuld net als jij nu doet... maar een beetje empathie tonen zou wel eens prettig zijn
gewoon doen, als zij er daarna achter komen dat het niet lukt ben jij hem in elk geval kwijtquote:Op zondag 4 augustus 2024 13:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja naja kan altijd proberen natuurlijk.
al hadden ze geen kosten vergoed en gewoon met empathie naar de klanten de pers en alles te woord gestaan was het nog heel anders geweestquote:Op zondag 4 augustus 2024 13:33 schreef mschol het volgende:
[..]
mja uiteraard maar inmiddels mogen mensen wel wat meer gaan opletten, er wordt al meer dan 10 jaar gewaarschuwd.. op een gegeven moment moet het tot zekere hoogte (oftewel een soort eigen risico of hogere bankkosten bv) ook gewoon klaar zijn om mensen aan het handje te houden
Ze hadden de boel wel preventief geblokkeerd hoor, maar ze wilde even zeker weten wat legitieme en niet legitieme acties waren.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
de abn heeft gewoon mijn pas geblokkeerd en niets aan communicatie gestuurd (nu was het op zondag gebeurd en kwam ik er op maandagochtend achter omdat ik even snel wat wilde doen via internet bankieren op de laptop.
Lukte niet om in te loggen, op de telefoon kon ik wel op de app inloggen maar geen reden vinden.
Bellen en toen werd er aangegeven dat de pas geblokkeerd was omdat er op zondag in zuid korea acties waren geweest op mijn pas terwijl ik zaterdag nog gepind had in deventer
van mij was een pinpas. daarom kwam ik er sneller achter. mogelijk hadden ze me om 9 uur zelf wel gebeld... maar ik was al voor 7 uur in alarmstandjequote:Op zondag 4 augustus 2024 13:35 schreef mschol het volgende:
[..]
Ze hadden de boel wel preventief geblokkeerd hoor, maar ze wilde even zeker weten wat legitieme en niet legitieme acties waren.
goed, normale credit card dus gewoon voor verzekerd, paar dagen later lag er een nieuwe in de bus
wij brengen jezus bij u thuis.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:35 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij staan er Jehova's voor de deur beneden.
Ik heb niet open gedaanquote:Op zondag 4 augustus 2024 13:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
wij brengen jezus bij u thuis.
zet maar in de voortuin
https://www.adformatie.nl/pr/de-pr-les-voor-bunq-hou-het-zakelijkquote:Op zondag 4 augustus 2024 13:33 schreef mschol het volgende:
[..]
mja uiteraard maar inmiddels mogen mensen wel wat meer gaan opletten, er wordt al meer dan 10 jaar gewaarschuwd.. op een gegeven moment moet het tot zekere hoogte (oftewel een soort eigen risico of hogere bankkosten bv) ook gewoon klaar zijn om mensen aan het handje te houden
ook een optiequote:
Bij mij is ook een keer een creditcard geblokkeerd omdat die (opnieuw) moest worden geverifieerd. Kreeg ik allemaal mailtjes over dus die vakkundig genegeerd en verwijderd (volgens mij zelfs de afzender geblokkeerdquote:Op zondag 4 augustus 2024 13:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
van mij was een pinpas. daarom kwam ik er sneller achter. mogelijk hadden ze me om 9 uur zelf wel gebeld... maar ik was al voor 7 uur in alarmstandje
Heb je gezegd dat je het niet op prijs stelde dat ze de zondagse rust doorbraken?quote:
Nee eerst naar buiten gooien natuurlijk hequote:Op zondag 4 augustus 2024 13:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb jij dan een andere woning voor mij?
2 van mijn 3 muren zijn van hout voor het huis.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee eerst naar buiten gooien natuurlijk he
BBQen bij jou is ook geen optie?quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:43 schreef Ama het volgende:
[..]
2 van mijn 3 muren zijn van hout voor het huis.
Barbecueën is altijd een optie, of het een verstandige optie is is een tweedequote:
quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
En weer een vierde plek bij het paardjerijden.
Bij mij is het de hele week nog niet zo warm geweest binnen als nuquote:Op zondag 4 augustus 2024 13:01 schreef LTVDK het volgende:
Weinig zon vandaag, wel een lekker windje zodat het huis nog een beetje kan afkoelen
Beste resultaat zonder te veel aandacht op die flopshow te vestigenquote:Op zondag 4 augustus 2024 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Meedoen is belangrijker dan winnenquote:Op zondag 4 augustus 2024 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier is het inmiddels gezakt naar 23quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij mij is het de hele week nog niet zo warm geweest binnen als nu
Grofvuil bellen?quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:24 schreef Ama het volgende:
Als het toch geen sport is, boeit dat ook niet.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Moet je voor betalen maar dat is wel 1 van de opties helaas want ding is 180 breed (niet kapot te maken van te voren) dus enige optie is iemand met een grote aanhanger.quote:
Ze kunnen het ook ophalen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Moet je voor betalen maar dat is wel 1 van de opties helaas want ding is 180 breed (niet kapot te maken van te voren) dus enige optie is iemand met een grote aanhanger.
Alles kan kapot met voldoende overtuigingskrachtquote:
Ik kijk er ook niet naar, zag het op teletekstquote:Op zondag 4 augustus 2024 14:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als het toch geen sport is, boeit dat ook niet.
Je mist het sportgenquote:Op zondag 4 augustus 2024 14:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik mis echt het supportersgen geloof ik.
Niet gratis. Werkt alleen als je in de flat verderop woont want die pleuren gewoon alles stiekem naast de container wat naar de stort moet dus komen ze braaf om de dag daar opdraven om alles weg te halen.quote:
heb je weleens op een paard gezetenquote:Op zondag 4 augustus 2024 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja maar als je het langsbrengt moet je er ook voor betalen. Nu moeten jij en anderen lopen kutten omdat ding weg te tyfen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Niet gratis. Werkt alleen als je in de flat verderop woont want die pleuren gewoon alles stiekem naast de container wat naar de stort moet dus komen ze braaf om de dag daar opdraven om alles weg te halen.
Nee? Het boeit me gewoon niet hoe "Nederland" presteert, mooie wedstrijden zijn mooie wedstrijden. Kan mij het boeien voor welk land ze uitkomen.quote:
hier is de eerste 100kg gratis storten als ik het zelf breng. als ze het halen betaal ik ongeacht of het de eerste 100 is of niet, ow en de ophaalkilo's gaan wel van de gratis afquote:Op zondag 4 augustus 2024 14:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar als je het langsbrengt moet je er ook voor betalen. Nu moeten jij en anderen lopen kutten omdat ding weg te tyfen.
De reacties van paardenmeisjes (m/v) op kritiek is altijd wel grappig.quote:
Mijn te goed is nog helemaal vol voor dit jaar, heb nog 300 kilo.quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar als je het langsbrengt moet je er ook voor betalen. Nu moeten jij en anderen lopen kutten omdat ding weg te tyfen.
quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier is de eerste 100kg gratis storten als ik het zelf breng. als ze het halen betaal ik ongeacht of het de eerste 100 is of niet, ow en de ophaalkilo's gaan wel van de gratis af
Hier bij de stort wegen ze niet en kun je zo vaak langskomen als je wiltquote:Op zondag 4 augustus 2024 14:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier is de eerste 100kg gratis storten als ik het zelf breng. als ze het halen betaal ik ongeacht of het de eerste 100 is of niet, ow en de ophaalkilo's gaan wel van de gratis af
Ik heb punten op m'n pas staan en als die op zijn moet ik dokken.quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nah, dat zit gewoon in je afvalstoffenheffing hoor.quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier is alles graties
Behalve ophalen, maar dat is niet nodig.
en wanneer gaan er punten af?quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb punten op m'n pas staan en als die op zijn moet ik dokken.
Maar kun je het daarmee ook niet op laten halen? Kan hier wel, kost je alleen meer punten.quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn te goed is nog helemaal vol voor dit jaar, heb nog 300 kilo.
We betalen ons scheel aan de vuilbelasting, maar dat is het echt helemaal waardquote:Op zondag 4 augustus 2024 14:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier bij de stort wegen ze niet en kun je zo vaak langskomen als je wilt
Nee helaas.quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar kun je het daarmee ook niet op laten halen? Kan hier wel, kost je alleen meer punten.
Ja, zie. "Gratis"quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We betalen ons scheel aan de vuilbelasting, maar dat is het echt helemaal waard
Dan betaal ik toch niet per keer suffequote:Op zondag 4 augustus 2024 14:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, dat zit gewoon in je afvalstoffenheffing hoor.
Ja dat wel, maar als ik een keer wat moet weggooien kan dat gewoon zonder dat ik hoef te achterhalen of ik nog wel voldoende punten hebquote:Op zondag 4 augustus 2024 14:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We betalen ons scheel aan de vuilbelasting, maar dat is het echt helemaal waard
Ja, dan heb ik liever gewoon wat hogere maandelijkse lasten en geen puinzooi overal.quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:19 schreef LTVDK het volgende:
Sowieso gemeenten die met kilo's gaan werken, die willen gewoon graag zwerfafval en illegale dumpingen
voor NK voelt dat als gratis. dat hij 5 keer zoveel betaald als dat ik betaal zonder weggooien ziet hij nietquote:
Vrijheidquote:Op zondag 4 augustus 2024 14:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar als ik een keer wat moet weggooien kan dat gewoon zonder dat ik hoef te achterhalen of ik nog wel voldoende punten heb
Ik vind 300 kilo best netjes? En als dat op leen je gewoon pasje van je vader/broer/zus/neefje als ze nog genoeg over hebben. Meeste mensen brengen geen 300 kilo per jaar weg.quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:19 schreef LTVDK het volgende:
Sowieso gemeenten die met kilo's gaan werken, die willen gewoon graag zwerfafval en illegale dumpingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |