SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Hoe moet het nu met de stapjes danquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kak, ik trak net het bandje van m'n Fitbit kapot
Ik heb hem nu in mijn broekzak gestokenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe moet het nu met de stapjes dan
Ben geen kerel en die uiteindes zijn kapot, valt niet meer te maken helapikaquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:40 schreef Karzai het volgende:
ja een beetje kerel heeft daar een creatieve oplossing voor
Gefeliciteerd, je hebt plakKIEEEEEEEEEEEEP (TM Buda) gewonnenquote:
Die tijd heeft NL toch nooit echt gekend? Oke wel zonder ali maar we halen altijd al onze producten ergens zo goedkoop mogelijk vandaan tochquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:40 schreef Karzai het volgende:
waar is de tijd van de oude ambachten gebleven voor we alles op ali bestelden?
Eerst een boom vellen en dan klompen schaven gaat me toch wat ver als mijn patta’s versleten zijnquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:40 schreef Karzai het volgende:
waar is de tijd van de oude ambachten gebleven voor we alles op ali bestelden?
Tie-tipjes voor allesquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:40 schreef Karzai het volgende:
ja een beetje kerel heeft daar een creatieve oplossing voor
Ik ga door voor de gouden caaf!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je hebt plakKIEEEEEEEEEEEEP (TM Buda) gewonnen
WHIEEEEEEPquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga door voor de gouden caaf!
jawel hoor tot de jaren 70 had nederland nog wel wat eigen industriequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die tijd heeft NL toch nooit echt gekend? Oke wel zonder ali maar we halen altijd al onze producten ergens zo goedkoop mogelijk vandaan toch
Wat ouderwetse ruilhandel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eerst een boom vellen en dan klompen schaven gaat me toch wat ver als mijn patta’s versleten zijn
Een caaf met tandproblemen?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga door voor de gouden caaf!
ja klopt, heb nog een aanvullingquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
jawel hoor tot de jaren 70 had nederland nog wel wat eigen industrie
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:43 schreef Crack_ het volgende:
En de ambachten die we uitoefenden die konden we (nog) niet goedkoper uitbesteden
Kankerverwekkende uitstoot dit datquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
je ziet wat ervan komt globale vervuiling en wegwerp consumptiequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:43 schreef Crack_ het volgende:
En de ambachten die we uitoefenden die konden we (nog) niet goedkoper uitbesteden
Tegenwoordig worden we letterlijk overspoeld door goedkoop plastic ook.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik heb zo weinig te ruilenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat ouderwetse ruilhandel.
yesquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
je ziet wat ervan komt globale vervuiling en wegwerp consumptie
Nooit meer.quote:
Sommige producten zijn ook gewoon ontworpen om snel kapot te gaan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:45 schreef Karzai het volgende:
vroeger ging alles veel langer mee naar mijn idee, nu moeten we elk half jaar iets nieuws hebben
Dat escaleerde vrij snelquote:
Ik heb ooit drie usb-poorten opgeblazen met zo’n dingquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:48 schreef CherryLips het volgende:
M'n usb-ventilator hield er ook ineens mee op
zijn die bandjes een beetje makkelijk te vervangen?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ben geen kerel en die uiteindes zijn kapot, valt niet meer te maken helapika
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb ooit drie usb-poorten opgeblazen met zo’n ding
Ja, gelukkig welquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
zijn die bandjes een beetje makkelijk te vervangen?
ah ja dusquote:
wa kosta nou?quote:
13 euro, valt wel meequote:
das idd te doenquote:
Alle shit die ik erin had gesmeerd is alweer verdampt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
M'n haar droogt ook voor geen meter met dit weer
nooit last vanquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
M'n haar droogt ook voor geen meter met dit weer
Ik denk dat je met shit haarverzorgingsproducten bedoeld?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alle shit die ik erin had gesmeerd is alweer verdampt.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat je met shit haarverzorgingsproducten bedoeld?
Heb je kort haar of hoe komt dat?quote:
dus uiteindelijk ben je toch duur uit dan wanneer je meteen iets goeds kooptquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:48 schreef Crack_ het volgende:
En repareren is vaak duurder dan vervangen ofzoiets toch?
Ik zat even letterlijk te denkenquote:
gewoon lang haar, houd het in een handdoek tot het droog is en dan doe ik het in een staartquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je kort haar of hoe komt dat?
niet menselijks is jou vreemdquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zat even letterlijk te denken
Hmm, interessante vraagquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
dus uiteindelijk ben je toch duur uit dan wanneer je meteen iets goeds koopt
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:02 schreef Karzai het volgende:
ik kreeg een mooi brood van de voedselbank, ik had niet echt nodig, maar het was over
dusja dat laat ik niet liggen dan
vanavond uiensoep dus met bruschetta en toast met gesmolten oude kaas
Maar het is daar toch altijd zonnig?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Hoe verder ik Brabant inrijd hoe donkerder het wordt
Blijkt een hoax te zijnquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar het is daar toch altijd zonnig?
Hier in nep-Brabant is het ook aardig grijsquote:
In Zuid-Holland scheen de zon en vielen de rijpe ananassen van de boom.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier in nep-Brabant is het ook aardig grijs
quote:
Het weer of de mensen ?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Hoe verder ik Brabant inrijd hoe donkerder het wordt
Zou voor babi pangang gaanquote:
Durf nietquote:
Why?quote:
Zal vast niet op een pannenkoek liggenquote:
Nee de Chinees hier in de straat maakt het niet meer.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Why?ben je daar ook een keer ziek van geworden ?
Hoef geen live verslag tho
De horrorquote:
Alsnog die gemiste kansquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal vast niet op een pannenkoek liggen
Hoezo niet, dat is het best lopende product bij de gemiddelde afhaalchineesquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee de Chinees hier in de straat maakt het niet meer.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee de Chinees hier in de straat maakt het niet meer.
quote:
Hij is nu over op Koreaans en het is DUUÂHquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoezo niet, dat is het best lopende product bij de gemiddelde afhaalchinees
Straks krijgt het een mythische status en kan het alleen nog maar tegenvallen als je het dan eindelijk een keertje hebtquote:
Heb jij hier een onderzoek op losgelaten ?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoezo niet, dat is het best lopende product bij de gemiddelde afhaalchinees
Ja, die verwachtingen worden veel te hoog gemaaktquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Straks krijgt het een mythische status en kan het alleen nog maar tegenvallen als je het dan eindelijk een keertje hebt
hij heeft Shirley even gebeldquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb jij hier een onderzoek op losgelaten ?
Nee, maar daar ga ik gewoon voor het gemak even van uitquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb jij hier een onderzoek op losgelaten ?
Oke nee goedquote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, maar daar ga ik gewoon voor het gemak even van uit
van de chinees in Fijnaartquote:
Ja dat zit toch altijd in alle combigerechten en menu's die je er kunt halenquote:
Ja dat weet ik toch allemaal nietquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
van de chinees in Fijnaart
die van Fransje Bauer
ik moest ook googlen hoe ze ook alweer heet, daardoor weet ik inmiddels ook dat ze niet meer in Nederland woont en dus de chinees daaro is overgenomen en Frans niet eens meer kan bellen met Shirleyquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat weet ik toch allemaal niet
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:41 schreef Karzai het volgende:
mja ik vind franske vrij naief, die woonwagenbewoners zitten volgens mij dik in de xtc labs tegenwoordig
Dat is niet van tegenwoordig hoor, doen ze al decenniaquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:41 schreef Karzai het volgende:
mja ik vind franske vrij naief, die woonwagenbewoners zitten volgens mij dik in de xtc labs tegenwoordig
ja precies limburg en brabant zijn het walhalla en amsterdam krijgt de slechte naamquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is niet van tegenwoordig hoor, doen ze al decennia
nu hebben ze geen ijsjes meer?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:50 schreef Ama het volgende:
Gelukkig had de Jumbo net weer genoeg ijsjes, gisteren was het een beetje treurig.
door kinderhandjes gemaakt die te weinig eten krijgen dan ontstaat er weleens een foutjequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik krijg die ventilator niet meer aan de praat![]()
O ik haat het om dingen te retourneren
Welke heb je? Koop ik die net.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik krijg die ventilator niet meer aan de praat![]()
O ik haat het om dingen te retourneren
Wil je de nieuwe US zijn? We hebben er aan 1 wel genoeg.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
door kinderhandjes gemaakt die te weinig eten krijgen dan ontstaat er weleens een foutje
ik zat al te kijken waarom de post niet zwart was... maar t bleek US nietquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wil je de nieuwe US zijn? We hebben er aan 1 wel genoeg.
https://www.hema.nl/wonen(...)-blauw-80200025.htmlquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Welke heb je? Koop ik die net.
Prima toch? of heb je korte beentjes?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beetje uit de hand gelopen![]()
[ afbeelding ]
Nee ging gewoon lekker. Had niet van tevoren bedacht dat het zo veel zou worden gewoon.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Prima toch? of heb je korte beentjes?
De dames moeten het morgen dan maar doen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
En keurig op tijd terug voor de finale van de wegkoers
Gaat ook niks worden. Afgezien van het bootjevaren is het kommer en kwel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De dames moeten het morgen dan maar doen.
ftfyquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaat ook niks worden. Afgezien van het bootjevaren is het bijna allemaal kommer en kwel.
Gaat Lotte goud pakken morgen?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaat ook niks worden. Afgezien van het bootjevaren is het kommer en kwel.
Lotte? Lotte wie?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gaat Lotte goud pakken morgen?
Ja, die. Aangezien onze dames het niet gaan doen, zei je al.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh Kopecky? Nou misschien wel. Ik denk al, kennen wij een Lotte? Maar jij bent lekker close met haar begrijp ik
gewoon vierde, om dat in stand te houdenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gaat Lotte goud pakken morgen?
Nou ja als onze dames het niet gaan doen zal het me verder meestal m'n reet roesten wie het wel doet. Cecilie Ludwig, Niewiadoma, Longho Borghini, eoa random Sovjet dope hoer, het zal allemaal wel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, die. Aangezien onze dames het niet gaan doen, zei je al.
Awwwwwquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:10 schreef Ama het volgende:
Gossie. Edd is overleden.Krijg het net ook te zien.
je zou bijna denken dat de tegenstanders goed zijn.... wereldniveau... pieken om de 4 jaar...quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Dressuurploeg vierde
Laura Smulders vierde
minimaal 3 judoka's vierde
Andere paardenploeg vierde
Handboogschietploeg vierde
Tennis mixed dubbel vierde
dat is 8 keer niks wat ook een medaille had kunnen zijn. Hebben we het nog niet over vrouwen tijdrit, Mathieu vd Poel, Marrit Steenbergen op de 100 vrij, und und und
Ja goed, blij zijn met wat je wel hebt, ik weet hetMaar man man man
oh gecondoleerdquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:10 schreef Ama het volgende:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:10 schreef Ama het volgende:
terecht, moeten ze maar beter hun best doenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben wel erg negatief over van alles he
Nou ja meer dat al die dingen waar het tussen plek 3 en 4 gaat ALLEMAAL de verkeerde kant op vallen. De helft van de bronzen medailles DIE we halen zijn eigenlijk verloren goud (surfen) en verloren zilver (roeien). Ik wil maar zeggen, alles echt alles valt verkeerd. Zelfs dat zilver bij de vrouwen dubbel 4, is verloren goud.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
je zou bijna denken dat de tegenstanders goed zijn.... wereldniveau... pieken om de 4 jaar...
en dan 4e worden op dat wereldniveau waar je 4 jaar lang net als al die goede tegenstanders naar toe hebt gewerkt
aha, dan alsnogquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee maar Edd woonde al ergens anders, bij een vriendin.
niet zo negatief.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja meer dat al die dingen waar het tussen plek 3 en 4 gaat ALLEMAAL de verkeerde kant op vallen. De helft van de bronzen medailles DIE we halen zijn eigenlijk verloren goud (surfen) en verloren zilver (roeien). Ik wil maar zeggen, alles echt alles valt verkeerd. Zelfs dat zilver bij de vrouwen dubbel 4, is verloren goud.
Ben benieuwd hoe die is, lijkt me ook wel leuke film.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:22 schreef mschol het volgende:
zo nog even eitje in de pan, kan ik straks naar de bios..
iets met orkanen
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:10 schreef Ama het volgende:
4e is met lege handen naar huis.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet zo negatief.
gewoon accepteren dat 4e ook goed is op wereldniveau
het zijn niet jouw handenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
4e is met lege handen naar huis.
gebakken aardappelblokjes sla en een cordon bleuquote:
ik ben ook benieuwd..quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe die is, lijkt me ook wel leuke film.
Klinkt veel te spannend voor mij.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:35 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben ook benieuwd..
er is ook recentelijk een orkanenjager game verschenen he? Outbrk
Ohquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
4e is met lege handen naar huis.
Broodje hamburger.quote:
Fles is groot fan van paardjerijden volgens mij, want dat is de enige vierde plek van vandaag.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja meer dat al die dingen waar het tussen plek 3 en 4 gaat ALLEMAAL de verkeerde kant op vallen. De helft van de bronzen medailles DIE we halen zijn eigenlijk verloren goud (surfen) en verloren zilver (roeien). Ik wil maar zeggen, alles echt alles valt verkeerd. Zelfs dat zilver bij de vrouwen dubbel 4, is verloren goud.
Je hebt toch van die walvisvaarders tegenwoordig? Of moesten dan de ophaalbruggen afgebroken worden?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Genoten.
@:dud0r mocht niet op de boot, uit angst dat ie zou zinken.
Sinds Fleur Agema minister van sport is gaat het helemaal mis.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Dressuurploeg vierde
Laura Smulders vierde
minimaal 3 judoka's vierde
Andere paardenploeg vierde
Handboogschietploeg vierde
Tennis mixed dubbel vierde
dat is 8 keer niks wat ook een medaille had kunnen zijn. Hebben we het nog niet over vrouwen tijdrit, Mathieu vd Poel, Marrit Steenbergen op de 100 vrij, und und und
Ja goed, blij zijn met wat je wel hebt, ik weet hetMaar man man man
kutfleuragemaquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sinds Fleur Agema minister van sport is gaat het helemaal mis.
Wat een lekkere pik zeg. Ik zou er zo m'n lippen mee stiften.quote:
quote:Vitesse heeft alsnog een proflicentie
voor het volgende seizoen gekregen.De
Arnhemse club mag vanaf vrijdag meedoen
aan de eerste divisie.
De club ontving het goede nieuws van de
beroepscommissie licentiezaken van de
KNVB.Eerder had de licentiecommissie de
club gemeld dat ze geen proflicentie
voor het komende seizoen zou krijgen.
De Arnhemmers gingen tegen dat besluit
in beroep en kregen twee keer uitstel
om een sluitende begroting te kunnen
indienen.
Vitesse heeft bij oud-eigenaar Coley
Parry nog een schuld staan van ruim 14
miljoen euro.De Amerikaan liet al weten
dat bedrag komend jaar niet te innen.
als het maar 1 handdoek is overleef je dat primaquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoo daar is de moesson. Jammer van die handdoek aan de waslijn.
Praten jullie hier niet van tevoren over met elkaar?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
Dudje had vet lekkere nachos gemaakt
maar ik eet op het moment geen chips
want moet dinsdag mijn badpak aan![]()
dus ik had japanse roerei maaltijdsalade
jawel maar het kind is een moeilijke eter dus dingen die gezond zijn enzo zijn daar altijd een neequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Praten jullie hier niet van tevoren over met elkaar?
kom maar halen, er is nog een bak overquote:
Oh da's wel problematisch danquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
jawel maar het kind is een moeilijke eter dus dingen die gezond zijn enzo zijn daar altijd een nee
momoelt iets over eten wat de pot schaftquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
jawel maar het kind is een moeilijke eter dus dingen die gezond zijn enzo zijn daar altijd een nee
oh ja ik zei ook al, als hij het niet wil dan maakt ie maar een boterhamquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:55 schreef mschol het volgende:
[..]
momoelt iets over eten wat de pot schaft
maar weet hoe oastig het kan zijn, logees net zo erg
Eten wat de pot schaft en anders heb je ook geen hongerquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
euh anders heb je honger bedoel je?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Eten wat de pot schaft en anders heb je ook geen honger
Nee als je kiest om niet te eten heb je geen hongerquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh anders heb je honger bedoel je?
ah ja oke een stap eerder dusquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee als je kiest om niet te eten heb je geen honger
BBC kijken dan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien kijk ik wel gewoon het verkeerde kanaal
Net zoals mixed grill. Ook altijd goed.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Mixed relayVind ik bij het zwemmen ook altijd fantastisch
Het gaat. De OS en bouwstenen geven me wel een fijne afleidingquote:
Gelukkigquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het gaat. De OS en bouwstenen geven me wel een fijne afleiding
Femke Bolquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Mixed relayVind ik bij het zwemmen ook altijd fantastisch
Goud gewonnen dus zometeen mixed douchenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Net zoals mixed grill. Ook altijd goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De spieren van die damesquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Holy mother of god je zal maar een Femke Bol in je team hebben![]()
Andere drie natuurlijk ook fantastisch. Maar oh my
Wordt ze gelijk aangeklaagd door Disney.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bol met haar Minnie Mouse stem zo voor de camera
Hnnggggggquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De spieren van die dames![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wordt ze gelijk aangeklaagd door Disney.
Dit is een 4 x 400 kuub heliumbalonnetje jaquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bol met haar Minnie Mouse stem zo voor de camera
Polstok versproeienquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Welke sport kunnen we jou voor inschrijven?
Mixed hinkstapstotenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Welke sport kunnen we jou voor inschrijven?
Ik ookquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
deze race ga ik echt nog zeker wel 30 keer terugkijken
Al winnen we verder niks meerquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ook![]()
![]()
En ik kan het nog steeds niet geloven..
als we met 4 al goud krijgen, wat krijgen 1, 2 en 3 dan?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
en weer vierde![]()
Nou ja daar moeten we deze keer maar blij mee zijn
Was er een orkaan in het spel, een gezin dat vlucht en overleeft?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:14 schreef mschol het volgende:
twisters was leuk maar zo voorspelbaar
ja nee, neequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Was er een orkaan in het spel, een gezin dat vlucht en overleeft?
De film of de serie?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:27 schreef CherryLips het volgende:
Hannibal is op tv maar volgens mij is hij gecensureerd
wat slechtquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:27 schreef CherryLips het volgende:
Hannibal is op tv maar volgens mij is hij gecensureerd
Snijdt die in de gecensureerde versie gewoon een warme appeltaart open?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De film. Als Lector de hersenen van Paul uitsnijdt.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Snijdt die in de gecensureerde versie gewoon een warme appeltaart open?
die uit american pie?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Snijdt die in de gecensureerde versie gewoon een warme appeltaart open?
Hier ook vanavond, had ik totaal niet doorquote:
Ik ook niet denk ik, zou ook niet meer echt weten hoe die film gaat, ook al 20 jaar niet meer gezien ofzoquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb hem niet op dvd anders kon ik even checken.
Laat maar komenquote:
Het is gewoon een heel raar gat ineens. Denk niet dat de regisseur dat heeft weggelatenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ook niet denk ik, zou ook niet meer echt weten hoe die film gaat, ook al 20 jaar niet meer gezien ofzo
Denk dat de thumbnail al wel het een en ander verraadquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:39 schreef CherryLips het volgende:
Gore scčne trouwens. Niet klikken als je daar niet tegen kunt.
*klikt*quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:39 schreef CherryLips het volgende:
Gore scčne trouwens. Niet klikken als je daar niet tegen kunt.
nee ging over de tienkampquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:09 schreef mschol het volgende:
[..]
als we met 4 al goud krijgen, wat krijgen 1, 2 en 3 dan?
pakt vangnet en opzetdoosquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
vlinder, vlinder tiiiiiiiiiijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjd
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:46 schreef LTVDK het volgende:
Verstandig mijn bed gelijk na het eten opgemaakt zodat ik het zo niet nog hoef te doen
afkoeling zodat we de volgende hittegolf weer aan kunnenquote:
Oh ja. In de film zie je best lang dat ie met zijn hersenen open zitquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De film. Als Lector de hersenen van Paul uitsnijdt.
moet het eerst even -10 wordenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
afkoeling zodat we de volgende hittegolf weer aan kunnen
Hoi hoi :w het been is langzaam aan aan het genezen. Minder blauw. Minder dik. Minder pijnlijk. Maar mijn bekken heup en SI gewricht is nog wel een pijnlijk geheelquote:Op zondag 4 augustus 2024 05:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Morgen Dotteke! Hoe staat het inmiddels met je benen?
Gelukkig gaat het voor een deel langzaam weer beter dan. Hoop dat de rest ook snel volgt!quote:Op zondag 4 augustus 2024 05:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoi hoi :w het been is langzaam aan aan het genezen. Minder blauw. Minder dik. Minder pijnlijk. Maar mijn bekken heup en SI gewricht is nog wel een pijnlijk geheel
Dank je. Ik hoop het ook ben er wel klaar mee ondertussen. Maar kreeg goed nieuws. Nog een week of 4 tot 6 gaat het wel duren.quote:Op zondag 4 augustus 2024 05:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gelukkig gaat het voor een deel langzaam weer beter dan. Hoop dat de rest ook snel volgt!
Nou dat is nog wel even. Ik duim ervoor dat de tijd voorbij vliegtquote:Op zondag 4 augustus 2024 05:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je. Ik hoop het ook ben er wel klaar mee ondertussen. Maar kreeg goed nieuws. Nog een week of 4 tot 6 gaat het wel duren.
Dat hoop ik ook. Heb welquote:Op zondag 4 augustus 2024 05:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou dat is nog wel even. Ik duim ervoor dat de tijd voorbij vliegt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |