SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Hoe moet het nu met de stapjes danquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kak, ik trak net het bandje van m'n Fitbit kapot
Ik heb hem nu in mijn broekzak gestokenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe moet het nu met de stapjes dan
Ben geen kerel en die uiteindes zijn kapot, valt niet meer te maken helapikaquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:40 schreef Karzai het volgende:
ja een beetje kerel heeft daar een creatieve oplossing voor
Gefeliciteerd, je hebt plakKIEEEEEEEEEEEEP (TM Buda) gewonnenquote:
Die tijd heeft NL toch nooit echt gekend? Oke wel zonder ali maar we halen altijd al onze producten ergens zo goedkoop mogelijk vandaan tochquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:40 schreef Karzai het volgende:
waar is de tijd van de oude ambachten gebleven voor we alles op ali bestelden?
Eerst een boom vellen en dan klompen schaven gaat me toch wat ver als mijn patta’s versleten zijnquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:40 schreef Karzai het volgende:
waar is de tijd van de oude ambachten gebleven voor we alles op ali bestelden?
Tie-tipjes voor allesquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:40 schreef Karzai het volgende:
ja een beetje kerel heeft daar een creatieve oplossing voor
Ik ga door voor de gouden caaf!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je hebt plakKIEEEEEEEEEEEEP (TM Buda) gewonnen
WHIEEEEEEPquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga door voor de gouden caaf!
jawel hoor tot de jaren 70 had nederland nog wel wat eigen industriequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die tijd heeft NL toch nooit echt gekend? Oke wel zonder ali maar we halen altijd al onze producten ergens zo goedkoop mogelijk vandaan toch
Wat ouderwetse ruilhandel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eerst een boom vellen en dan klompen schaven gaat me toch wat ver als mijn patta’s versleten zijn
Een caaf met tandproblemen?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga door voor de gouden caaf!
ja klopt, heb nog een aanvullingquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
jawel hoor tot de jaren 70 had nederland nog wel wat eigen industrie
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:43 schreef Crack_ het volgende:
En de ambachten die we uitoefenden die konden we (nog) niet goedkoper uitbesteden
Kankerverwekkende uitstoot dit datquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
je ziet wat ervan komt globale vervuiling en wegwerp consumptiequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:43 schreef Crack_ het volgende:
En de ambachten die we uitoefenden die konden we (nog) niet goedkoper uitbesteden
Tegenwoordig worden we letterlijk overspoeld door goedkoop plastic ook.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik heb zo weinig te ruilenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat ouderwetse ruilhandel.
yesquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
je ziet wat ervan komt globale vervuiling en wegwerp consumptie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |