SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wist allang dat dit kon, maar niet dat dit zo veel stiller is
lieg dan niet dat je het nu pas ontdekt hebt...quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:30 schreef Nattekat het volgende:
Heerlijk geslapen
Heb ontdekt dat mijn airco een stille stand heeft.
gaat om zand zweet en andere lichaamssappenquote:
Lekker door het slotje postenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh nee. Dit had niemand ooit kunnen bedenken. Dank je wel oma.
[..]
Flinke flex dit
even in de gebruiksaanwijzing lezen of er ook een stille functie op zitquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:42 schreef Karzai het volgende:
Ik vind dat mijn koelkast wel veel lawaai maakt af toe
Immer en altijdquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker door het slotje posten
Ik heb nu pas ontdekt dat een bepaalde instelling op de airco een stille stand isquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
lieg dan niet dat je het nu pas ontdekt hebt...
Je was gewoon te koppig om uit te testen
Harder doorzuipen danquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:42 schreef Karzai het volgende:
Ik vind dat mijn koelkast wel veel lawaai maakt af toe
Mag ik jou dan ook 2x van een duin aftrappen?quote:
Waar wil je die koffer nog meer mee vullen op de terugweg danquote:
4ebequote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
even in de gebruiksaanwijzing lezen of er ook een stille functie op zit
gebruiksaanwijzing niet gelezen dusquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb nu pas ontdekt dat een bepaalde instelling op de airco een stille stand is
quote:
Dat doen mannen nooit.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
gebruiksaanwijzing niet gelezen dus
kloptquote:
ik heb gewoon sokken....quote:
Met die prijs van het water ook waarschijnlijk goedkoperquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Harder doorzuipen dan![]()
Hey, misschien helpt het
Heb ik ookquote:
als dat niet warm genoeg is ben je ziekquote:
Ik trek voor het lopen liever schoenen aanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |