abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 20 december 2000 @ 13:47:15 #1
2674 elfje!
Onrust stoker
pi_568144
Als ik het goed begrepen heb komen er nu nog twee stemrondes, of volgr er geen stemronde (binnen het huis meer) en mag de kijker stemmen op elk willekeurig persoon die in het huis zit????

In het eerste geval denk ik het volgende:
(er van uitgaande dat Desiree vertrekt donderdag)

Georgie: Koos & Robin
Hieke: Koos & Robin
Koos: Robin & Georgie
Bianca: Koos & Robin
Robin: Koos & Georgie

Koos naar huis

Georgie: Robin & Bianca
Hieke: Robin & Georgie
Bianca: Robin & Georgie
Robin: Georgie & Bianca

Bianca naar huis?????????


  woensdag 20 december 2000 @ 13:57:54 #2
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_568181
De afgelopen nominatieronde was de laatste.

Donderdag vertrekt de laatste bewoner die via de nominatierondes is geselcteerd. Na donderdag gaat het via directe televoting. Dan mag het volk beslissen wie van de vijf bij de laatste drie finaliste mag behoren.
Er worden er dus nog twee via deze directe televotingrondes weggestemt hiervoor hoeven de bewoners dus geen nominatie meer uit te spreken.

De eerstvolgende exit is op kerstavond de 24ste en de 28ste gaat de laatste bewoner eruit. 30 december wordt er beslist wie er van de laatste drie de winnaar wordt.

  woensdag 20 december 2000 @ 14:05:10 #3
2674 elfje!
Onrust stoker
pi_568203
Dus dat betekent dat de volgende ronde Bianca er al uit kan vliegen???? 8)

Wat zijn de voorspellingen van anderen over de volgende rondes???

Ik denk dat Koos en Bianca het veld moeten ruimen!

[Dit bericht is gewijzigd door elfje! op 20-12-2000 14:05]


  woensdag 20 december 2000 @ 14:14:10 #4
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_568226
Als we er vanuit gaan dat Deesje het veld moet ruimen nu donderdag dan hoop ik dat Koos er eerst uit gaat, daarna weet ik het nog niet maar ik verwacht dan Georgie of Bianca moet vertrekken.

Als Hieke en Robin overblijven maakt voor mij de derde niet uit.

Waar ik wel benieuwd naar ben is of Hieke de laatste drie gaat halen. Ik heb zelf het idee dat Hieke door BB als winnaar naar voren wordt geschoven. Als de televoting eerlijk werkt ben ik benieuwd of het volk Hieke haar overspelige gedrag vergeeft en of ze dus de laatste drie zal halen.

  woensdag 20 december 2000 @ 16:32:05 #5
6313 Bad_Brother
Bijna weer online...
pi_568861
Ik had er ook over na zitten denken...

Desiree eerstvolgende studiogast
Desiree is de eerstvolgende afvaller. Daar kunnen we heel makkelijk over zijn. Ze heeft het publiek teveel tegen haar in het harnas gejaagd door haar meeloperij en haar vreemde reacties op Robin en Bart.

Georgie de onzichtbare man
Arme Georgie is nooit meer hetzelfde geweest na het verlies van Kim. In de laatste weken met de jonge blondine sloten ze zich regelmatig af van de rest van de groep en hij heeft zichzelf niet meer uit deze onzichtbare positie weten te krijgen. Georgie onderneemt niets en geeft zichzelf niet meer bloot. Georgie is duidelijk aan het einde van z'n latijn en wat mij betreft geen kandidaat voor de laatste 3 plaatsen.

Hieke en het Ferrrrrrdi syndroom
De Friese schoonheid heeft het niet slim aangepakt. Aan de andere kant heeft ze ook niet echt geleefd voor de gunst van de kijker. Ze deed wat ze zelf wilde en dat resulteerde in een smakelijke affaire met Adonis Ferdi. De schade die Hieke's image hierdoor heeft opgelopen zal mede bepalend zijn voor haar eindklassering. Waarschijnlijk zal ook Hieke buiten de boot vallen.

Opa Koos met z'n wonderkijkdoos
Wie had ooit kunnen denken dat de oude Koos het zo ver zou schoppen? Het moet gezegd worden, maar Koos is zo'n persoon waar je langzaam maar zeker sympathie voor gaat krijgen. Uiteindelijk een hele geschikte kerel geworden en is al wat meer aan het loskomen. De laatste zuippartij heeft 'm wat meer kleur gegeven en het is op dit moment zeker een kanshebber voor een plek bij de laatste 3.

Finalist Bianca, rots in de branding
Bianca was al vanaf het begin bijzonder populair. Haar imago heeft wel wat deuken opgelopen door een overvloed aan engels taalgebruik en haar Ratelband-praktijken: "Kom op hè! Je kan het!". Toch is Bianca altijd stabiel geweest en vooral sterk. Staat altijd klaar voor iedereen en heeft een hart van goud. Alle ingrediënten voor een eventuele overwinning.

Top favoriet Robin, irritantheid heeft z'n charme
2 maanden geleden wilde half Nederland zelf de tuin in spingen om hem voor z'n kont te schoppen, maar Robin nam wraak op het publiek door gewoonweg de allerbeste te zijn. Recht door zee, eerlijk en fair, fysiek en geestelijk sterk en op z'n tijd ontzettend komisch. Robin's eenzame strijd in het Big Brother huis gaf hem de waardering van het publiek. Terecht... zijn inmiddels legendarische uitspraak "Van mij mogen ze allemaal weg!" gaat hem goud opleveren. En zo hoort het ook.

Just my 2 cents....

[Dit bericht is gewijzigd door Bad_Brother op 20-12-2000 16:32]

Save your breath... use it to blow up your date!
  woensdag 20 december 2000 @ 18:38:29 #6
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_569172
quote:
Op 20 december 2000 16:32 schreef Bad_Brother het volgende:
Finalist Bianca, rots in de branding
Bianca was al vanaf het begin bijzonder populair. Haar imago heeft wel wat deuken opgelopen door een overvloed aan engels taalgebruik en haar Ratelband-praktijken: "Kom op hè! Je kan het!". Toch is Bianca altijd stabiel geweest en vooral sterk. Staat altijd klaar voor iedereen en heeft een hart van goud. Alle ingrediënten voor een eventuele overwinning.

Top favoriet Robin, irritantheid heeft z'n charme
2 maanden geleden wilde half Nederland zelf de tuin in spingen om hem voor z'n kont te schoppen, maar Robin nam wraak op het publiek door gewoonweg de allerbeste te zijn. Recht door zee, eerlijk en fair, fysiek en geestelijk sterk en op z'n tijd ontzettend komisch. Robin's eenzame strijd in het Big Brother huis gaf hem de waardering van het publiek. Terecht... zijn inmiddels legendarische uitspraak "Van mij mogen ze allemaal weg!" gaat hem goud opleveren. En zo hoort het ook.

Just my 2 cents....


Het is alleen bij die twee allemaal net TE
pi_569528
Precies, lekker belangrijk

Robin of Bianca

Ik houdt het toch op Bianca,de eerste Nederlandse vrouwelijke BB winares
(de derde v.d. wereld op Zweden en Zwitserland na..)

[Dit bericht is gewijzigd door Vertigo op 20-12-2000 21:05]

"What's the difference between a tire and 365 blowjobs A tire is a Goodyear and 365 blowjobs is a very good year".
pi_570659
Tsja als het niet donderdag Desiree exit is, is het de volgende keer wel, en als Koos er morgen inblijft, vliegt hij er de volgende keer toch uit... en tsja, de laatste die zijn biezen moet pakken.. denkelijk toch Georgieporgie... Hike, Robin en Bianca als laatste drie.. echte titanenstrijd... (waarin Bianca geheid derde wordt..)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')