SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Speciaal voor 4ebebeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja hier ook, echt prima weer.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
24 graden met een wolkje staat hier
Ga het weekend vanavond vieren met Miss Temakiquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hier ook, echt prima weer.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga het weekend vanavond vieren met Miss Temaki
Toetjes zijn daar wel lekkerquote:
Je kunt beter werken en 2 dagen bier drinken ipv 3.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja ik heb deze zomer elke vrijdagmiddag vrij genomen
Dubbel glas? @Haagsquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:09 schreef bitterbal het volgende:
Dit was genieten jongens. Nu op weg naar de stad voor ramen
ja papa ouwe zemelaarquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je kunt beter werken en 2 dagen bier drinken ipv 3.
Of wat anders doen natuurlijk
lekker, genietenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja ik heb deze zomer elke vrijdagmiddag vrij genomen
Gewoon op FOK! postenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Het is ook niet makkelijk om leuke dingen te bedenken, hobby’s of sport te doen op een vrije dag.
Je hebt tegenwoordig elke zondag een deliriumquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
vrijdag en zaterdag is toch 2, zondag uitrusten
er is genoeg keuze maar of ik daar zin in hebquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Het is ook niet makkelijk om leuke dingen te bedenken, hobby’s of sport te doen op een vrije dag.
oei, ik voel wat afgunstquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig elke zondag een delirium
kan komen dat zijn vrouw de hele dagen wil shoppen en hij daarom van ellende op terrasjes zit te FOK!ken in plaats van te genieten van de vakantiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |