abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 augustus 2024 @ 11:47:33 #218
3542 Gia
User under construction
pi_214556010
quote:
10s.gif Op zondag 4 augustus 2024 11:43 schreef Ali_boo het volgende:
Spelling nazi's en dat op een zondag :N
Dat mensen 'belooft' i.p.v. 'beloofd' schrijven, daar begin ik nog niet meer aan om dat te verbeteren, maar 'rauw' i.p.v. 'rouw' kan ik niet laten zitten.
pi_214556105
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2024 11:46 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ben verbaasd dat er Joden leven in Iran. Wist ik niet.
Er women 9.000 Joden in Iran volgens deze artikel van de Jerusalem Post

https://www.jpost.com/mid(...)ack-on-israel-797217
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_214556149
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 11:44 schreef Ali_boo het volgende:
Why tho? :?

[ x ]
Dat is een bericht van een onbetrouwbaar account. Het hoort bij Islamic Republic Iran Broadcasting, de enige organisatie die in Iran de radio en tv bedient. Het is conform verwachting dat zo'n bericht door dat account geplaatst wordt
pi_214556176
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2024 11:56 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Dat is een bericht van een onbetrouwbaar account. Het hoort bij Islamic Republic Iran Broadcasting, de enige organisatie die in Iran de radio en tv bedient. Het is conform verwachting dat zo'n bericht door dat account geplaatst wordt
Zie het artikel van Jpost hierboven
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_214556277
Ze zijn zenuwachtig

twitter
pi_214556563
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 11:47 schreef Gia het volgende:

[..]
Dat mensen 'belooft' i.p.v. 'beloofd' schrijven, daar begin ik nog niet meer aan om dat te verbeteren, maar 'rauw' i.p.v. 'rouw' kan ik niet laten zitten.
vrouwen
trouwen
rouwen

Jason :{

Over rouwen gesproken:

Tweede dode door mesaanval Holon
Er is een tweede persoon omgekomen bij de mesaanval op straat in de Israëlische stad Holon, vanochtend vroeg. Een man van in de 80 zou aan zijn verwondingen zijn bezweken, schrijft de krant Haaretz op basis van een verklaring van het Shamir-Assaf Harofeh-ziekenhuis. Bij de mesaanval kwam ook een 66-jarige vrouw om het leven.

Ook de aanvaller, volgens de politie een Palestijn van de bezette Westoever, zou inmiddels zijn overleden. Hij werd neergeschoten door een agent en zwaargewond naar het ziekenhuis gebracht, aldus The Times of Israel.

Na de aanval ging de ultranationalistische Israëlische minister Ben-Gvir (Nationale Veiligheid) naar de plek waar de vrouw werd doodgestoken. Tegenover journalisten zei hij dat "onze oorlog niet alleen tegen Iran is, maar ook hier". Ben-Gvir zei dat dit de reden was waarom er in de afgelopen acht maanden 150.000 wapenvergunningen zijn verstrekt aan Israëlische burgers. "Ik roep alle burgers op de wapens op te pakken, en ze te gebruiken."

https://nos.nl/collectie/(...)door-mesaanval-holon

Wanneer een ouderwetse messentrekker effectiever is dan je drones :')

Ik weet niet hoor, maar als je helemaal vanuit Jemen een drone moet sturen en er uiteindelijk 1 dode valt in Tel Aviv, ik kan me herinneren dat er toch echt meer doden vielen bij de ouderwetse zelfmoordaanslagen van Hamas 20 jaar eerder. Vooruitgang?

Nogmaals, de Iraanse aanval op Israël moet echt tientallen doden gaan veroorzaken op z'n minst, of meerdere strategische gebouwen/plekken met de grond gelijkmaken voordat je van een succesvolle wraakactie kunt spreken.

Aan vertrouwen bij de pro-Iraanse kant in ieder geval geen gebrek, een van hun analisten uit Libanon zei dat niet de harde Iraanse aanval, maar de reactie van Israël daarop zal bepalen of we richting een Derde Wereldoorlog zullen gaan (ja dus want Israël zou weer nog harder terugslaan) en zei er ook gelijk bij dat er in het Westen 'Japanse interneringskampen' zullen komen voor Arabieren en moslims en dat de rellen in het VK een voorproefje zijn.

Iraanse as van verzet zou namelijk daarna volledig losgaan op Israël, alle Amerikaanse bassissen in de regio van de aarde vegen, ook in Afrika zullen ze achter de Amerikanen gaan. China en Rusland zullen zich bij Iran gaan voegen. Noord-Korea heeft al gezegd dat ze Iran nucleair gaan bijstaan (nucleaire paraplu). Erdogan zou bij een Israëlische invasie van Libanon zijn grondtroepen en drones inzetten om Israël aan te vallen, ook via de Oostelijke Middellandse Zee zullen ze aanvallen, waarna Egypte een keuze moet gaan maken aan wiens kant ze zullen vechten, Israël of de andere kant (grote kans dat ze Israël laten vallen). Algerije zal dan ook niet stil gaan zitten zodra Westerse landen meerdere Arabische landen aanvallen als steun voor Israël. Meerdere landen in Afrika en Azië gaan gebruik maken van de chaos om de Amerikanen eruit te trappen, waaronder de nieuwe Alliantie van Sahellanden (AES). Westerse economieën zullen instorten waardoor minderheden het moeilijk gaan krijgen (zondebok). Toevoer van energie richting Europa zal volledig stilvallen. Los hiervan is er sinds vrijdag flink wat rumoer ontstaan bij economische analisten die zeggen dat de VS in een recessie zit en ze zeggen dat de komende week spannend gaat worden, krijgen we morgen of later deze week een bloedbad op de beursen?

Ik ben in ieder geval al short gegaan sinds een paar dagen.

Hieronder de video van de pro-Iraanse analist die het verhaal hierboven vertelde. Rijke fantasie, dat zeker.

Jason :{

zondag 4 augustus 2024 @ 13:35:37 #224
117098 Hathor
Effe niet
pi_214557840
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 10:00 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Geen idee wie hij is tbh, kwam zomaar op mijn twitter time lime. Als jij van mening bent dat die onbetrouwbaar is zal ik de tweet verwijderen
Onbetrouwbaar niet, voorspelbaar zou ik het eerder willen noemen. Hij is helemaal lyrisch over het Russische leger en acht de Oekraine volledig kansloos. Ik heb het idee dat hij Russische propaganda napraat, waardoor hij een beetje een twijfelachtige reputatie heeft gekregen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_214559533
Athens on high alert: Foreign intel warns Iran may attack Israeli interests in Greece

https://www.jpost.com/int(...)orism/article-813176
pi_214559549
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 13:35 schreef Hathor het volgende:

[..]
Onbetrouwbaar niet, voorspelbaar zou ik het eerder willen noemen. Hij is helemaal lyrisch over het Russische leger en acht de Oekraine volledig kansloos. Ik heb het idee dat hij Russische propaganda napraat, waardoor hij een beetje een twijfelachtige reputatie heeft gekregen.
Naja had het al verwijdert, zal zo meteen kijken of ik een betere bron kan vinden
pi_214560762
twitter
pi_214561139
Oh nooooo

twitter
pi_214561239
En wat zijn die red lines dan?
pi_214561303
Dat vraag ik me ook af eerlijk gezegd -O-
pi_214561359
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 15:03 schreef Ali_boo het volgende:
Athens on high alert: Foreign intel warns Iran may attack Israeli interests in Greece

Een aanval op een NAVO land is een aanval op alle NAVO landen.

pi_214561432
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 16:54 schreef Nober het volgende:

[..]
Een aanval op een NAVO land is een aanval op alle NAVO landen.

[ link | afbeelding ]
En als Israël Turkije aanvalt? Gaan we dan Jeruzalem in een parkeerplaats veranderen?
pi_214561451
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 15:03 schreef Ali_boo het volgende:

Dit zou wel mooi zijn. Dan is dit conflict binnen een paar uur ‘opgelost’.
pi_214561494
quote:
11s.gif Op zondag 4 augustus 2024 16:57 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
En als Israël Turkije aanvalt? Gaan we dan Jeruzalem in een parkeerplaats veranderen?
Israël zal nooit Turkije aanvallen zonder daar een gegronde reden voor te hebben, zoals dat Turkije Israël direct aanvalt. En in dat geval denk ik dat Turkije per direct uit de NAVO geflikkerd wordt en Israël alle steun krijgt die ze verdienen.
pi_214561536
quote:
11s.gif Op zondag 4 augustus 2024 16:57 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Als Israël aanvalt dan is dat telkens in reactie op.
pi_214561537
De mensen vluchten uit Libanon

twitter
pi_214561652
Politici hebben een schuilkelder gevonden

twitter

twitter
pi_214561775
I came this morning to closely examine the deployment of the forces, we are prepared in a wide deployment in defense and attack - the enemy will pay a heavy price if he dares to attack us.

twitter
pi_214562125
Iran gives no fucks w/

twitter
pi_214562147
quote:
10s.gif Op zondag 4 augustus 2024 17:28 schreef Ali_boo het volgende:
Iran gives no fucks w/

[ x ]
Ze hebben iig al die keren daarvoor niet willen escaleren. Die drones waren natuurlijk ook gewoon voor de show en binnenlands gebruik. Maar wie weet gaat deze keer wel voor het echie zijn.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_214567164
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 17:29 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ze hebben iig al die keren daarvoor niet willen escaleren. Die drones waren natuurlijk ook gewoon voor de show en binnenlands gebruik. Maar wie weet gaat deze keer wel voor het echie zijn.
Toen in april hadden ze ruim van tevoren aangegeven, hoe ze gaan aanvallen, wanneer, op welke manier
Zou wat zijn als ze deze keer kiezen voor een verrassingsaanval
pi_214567202
Hoop nieuws gemist zie ik.....

twitter
pi_214567246
Senior officials in the security establishment after the tunnels on the Philadelphia axis were exposed: Egypt allowed for years damage to Israel's security; Israeli trust in the Egyptian mediation in the negotiations for the return of the abductees - almost nil.

twitter
pi_214567274
7 fronten? Toe maar!

twitter
pi_214567419
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 20:43 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Toen in april hadden ze ruim van tevoren aangegeven, hoe ze gaan aanvallen, wanneer, op welke manier
Zou wat zijn als ze deze keer kiezen voor een verrassingsaanval
Ze moeten bijna wel ja, anders zijn ze voor eeuwig ongeloofwaardig en kan Israel doen wat ie wilt omdat de deterrence afwezig is.
  zondag 4 augustus 2024 @ 21:05:50 #246
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_214567575
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 20:59 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ze moeten bijna wel ja, anders zijn ze voor eeuwig ongeloofwaardig en kan Israel doen wat ie wilt omdat de deterrence afwezig is.
Ze hoeven niet te reageren hè. Ze kunnen ook niks doen en zich lekker met zichzelf bezig houden.
En geen onderdak meer bieden aan de Hamas top.
Of Hezbollah blijven steunen.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_214567756
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2024 21:05 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ze hoeven niet te reageren hè. Ze kunnen ook niks doen en zich lekker met zichzelf bezig houden.
En geen onderdak meer bieden aan de Hamas top.
Of Hezbollah blijven steunen.
Zo werkt het dus niet hé, even los van een waardeoordeel of wat dan ook wat Iran allemaal doet, want daar heb ik het niet over.

Wat denk je, stel Rusland valt ons aan, dan kunnen we toch ook niet zeggen van "we kunnen ook niks doen"? Want dan is ineens de deterrence weg en kan Rusland dat ongestraft blijven doen, we doen immers toch niks. Hetzelfde geldt voor Iran.
  zondag 4 augustus 2024 @ 21:16:58 #248
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_214567831
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 21:14 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Zo werkt het dus niet hé, even los van een waardeoordeel of wat dan ook wat Iran allemaal doet, want daar heb ik het niet over.

Wat denk je, stel Rusland valt ons aan, dan kunnen we toch ook niet zeggen van "we kunnen ook niks doen"? Want dan is ineens de deterrence weg en kan Rusland dat ongestraft blijven doen, we doen immers toch niks. Hetzelfde geldt voor Iran.
Israël heeft een paar Hamas leiders gedood op grondgebied van Iran, het heeft geen aanval gedaan op Iran zelf.
Is totaal wat anders dan Rusland wat Oekraïne binnenvalt.
Wie dit leest is een lezer van dit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')