maar de uitspraak van US is dus geen letterlijke quotequote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:32 schreef mschol het volgende:
[..]
nee,maar tussen de zinnen door oordeelt ze wel
quote:
Klopt maar is gewoon een kerel tegen een vrouw en die vrouw durft verder niets te zeggen dus zeg ik het maar.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar de uitspraak van US is dus geen letterlijke quote
ik wou dat ik een airco had draaienquote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:34 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
ik ga ook een verdieping hoger... daar heeft de airco lekker verkoeld dus kan lekker diep onder de dekens
Deadpool?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:40 schreef CherryLips het volgende:
Zal ik morgen weer eens naar de film gaan
Gewoon op een christelijk tijdstip gaanquote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wil wel maar heb geen zin in tuig in de zaal. Al is hij wel 16+ hè?
Zo laat draait ie nietquote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon op een christelijk tijdstip gaan
BEDENK GOED, WAT JE MET JE LAATSTE ETTO DOET!quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
boe boe
bla bla
dimmydimmyvla
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
BEDENK GOED, WAT JE MET JE LAATSTE ETTO DOET!
Oplichterijquote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:21 schreef datismijnmening het volgende:
Pitloze druiven nom nom nom
*neemt druif*
Pitje
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:21 schreef datismijnmening het volgende:
Pitloze druiven nom nom nom
*neemt druif*
Pitje
Zelden zo’n bullshit gelezen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
zij heeft zelf geen uitspraak gedaan over het geslacht van de tegenstandster
[..]
Wat is uw mening in deze?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zelden zo’n bullshit gelezen.
Jack van Gelder ook:quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 00:04 schreef Koen66 het volgende:
Ah ook JK vindt er iets van
https://www.ad.nl/olympis(...)informatie~a20ae665/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |