abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214511840
Ik ben opzoek naar een cadeau voor mijn zus. Ik dacht aan een naaimachine. Via via heb ik vernomen dat ze graag wil beginnen met naaien. Dus een perfect cadeau.

Maximum 150 euro.

1. Voor beginnende naaiers
2. Makkelijk en compact
3. niet te lomp dus.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_214512102
Ik ben jaren geleden begonnen op een brother innovis 15. Alleen denk ik dat de prijsklasse dan rond de 300 euro ligt. Misschien kun je een tweedehands kopen bij een naaimachine winkel? Daar zullen de prijzen lager liggen en zal er misschien nog garantie gegeven worden.
pi_214512175
Singer bij de Aldi voor 70ekkies regelmatig in de aanbieding
pi_214512390
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 19:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben opzoek naar een cadeau voor mijn zus. Ik dacht aan een naaimachine. Via via heb ik vernomen dat ze graag wil beginnen met naaien. Dus een perfect cadeau.

Maximum 150 euro.

1. Voor beginnende naaiers
2. Makkelijk en compact
3. niet te lomp dus.
Hier hebben we voor mijn nichtje met zo'nzelfde wens een tweedehands naaimachine gekocht bij een gerenommeerde winkel (zijlstra)
Dan koop je een veel betere machine voor minder geld.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_214515514
Iets met 150 euro je zusje en naaien grapje mag niet zeker
Ik zwaai naar dieren.
pi_214517404
@capuchon_jongen ik zet je naar CRE daar zitten de kenners, de mensen die kleren maken.
Hier vraagt ook iemand wat een goede is, misschien kan je daar wat vinden wat jou kan helpen .

loveli in CRE / Naaien tot we erbij neervallen - #33

En verder aan de grappenmakers:
Flauwe grapjes over moeders en zusjes mogen wel achterwegen blijven hier

[ Bericht 18% gewijzigd door Dotteke op 02-08-2024 06:53:53 ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_214550455
Ik had het budget wat opgetrokken en een singer start gekocht.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Moderator zondag 4 augustus 2024 @ 05:21:43 #8
388664 crew  Dotteke
pi_214553170
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 22:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik had het budget wat opgetrokken en een singer start gekocht.
Hopelijk is ze er blij mee en worden er mooie dingen op gemaakt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop