https://www.telegraaf.nl/(...)kus-ik-mijn-geliefdequote:Intense omhelzing en zoen president Macron en sportminister doen stof opwaaien in Frankrijk: ’Zo kus ik mijn geliefde’
PARIJS - Een stevige omhelzing van de Franse president Emmanuel Macron met zijn minister van Sport Amélie Oudéa-Castéra doet veel stof opwaaien. Want, zo vraagt men zich af, is het niet iets té stevig en intiem?
De foto werd gemaakt tijdens de openingsceremonie van de Olympische Spelen in Parijs. Te zien is hoe Macron de arm van Oudéa-Castéra stevig vasthoudt, terwijl de minister haar hand liefdevol in de nek van de president legt. De twee geven elkaar ook een zoen, terwijl premier Gabriel Attal buiten beeld ongemakkelijk wegkijkt.
Voor Macron is dat een vers groen blaadje.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:25 schreef RealistAtheist het volgende:
Mooie oudere dame wel die minister van sport. Los daarvan, hier wat achter zoeken is echtx 1.000.000. Hou toch op man is gewoon een standaard Franse wangzoen. #fophef
Vast weer zo'n Amerikaan. Kunnen we s.v.p. stoppen met Europa de Amerikaanse normen en waarden door de strot te duwen?quote:Online stellen mensen dat het moment ’onfatsoenlijk’ is. Iemand zegt: ’Zo kus ik mijn geliefde. Gênant.”
Mevrouw Macron?quote:
Ik zou zowel Macron als die dame ook liever zoenen dan Trump, dus zo vreemd is dat niet. En voor Fransen is dit redelijk normaal begroetingsgedrag.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:31 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Ik vind die zoen van de eerste 3 foto's van beide kanten steviger eruit zien dan bijv de zoen met Trump.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |