SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik pik er - voor de liefhebber - één roster uit, dat van de grote favoriet, de VS.Had minder gekund.quote:LeBron James, Stephen Curry, Kevin Durant, Joel Embiid, Devin Booker, Jayson Tatum, Anthony Davis, Tyrese Haliburton, Anthony Edwards, Jrue Holiday, Bam Adebayo, Kawhi Leonard
Ook Canada brengt een uitstekend team op de mat, met Shai Gilgeous-Alexander, Jamal Murray, Andrew Wiggins en Luguentz Dort in de voorlopige selectie.
Servië heeft (eindelijk) weer de beschikking over de enige echte Joker, Nikola Jokic, op een groot eindtoernooi. Verder zitten o.a. Bogdanovic (Bogdan, niet Bojan), Pokusevski, Micic en Jovic bij de voorlopige selectie.
Frankrijk heeft met Gobert en Victor Wenbanyama een heuse Twin Tower-verdediging. Dat wordt lollig. Helaas alleen géén Embiid, die heel lafjes koos voor de VS.
Duitsland heeft dan weer de gebroeders Wagner in de gelederen, evenals Dennis Schröder, de grote kracht achter de laatste WK-winst.
De Olympische kwalificatietoernooien (voor de laatste 4 plekken)
Net als vorige keer vinden voor aanvang van de OS nog de kwalificatietoernooien plaats voor de laatste 4 te vergeven plekken bij de mannen (kwalificaties bij de vrouwen heb ik geen weet van).
Zie voor een makkelijk overzicht:
2024 FIBA Men's Olympic Qualifying Tournaments
Er wordt van 2 tot en met 7 juli gespeeld in 4 verschillende steden (en landen), die elk een kwalificatietoernooi hosten, waaruit van elk toernooi een winnaar komt die zich dus kwalificeert voor de Spelen.
Deze toernooien worden gehouden in:
Valencia, Spanje
Riga, Letland
Piraeus, Griekenland
San Juan, Puerto Rico
Korte uitleg van de 4 toernooien:
- Elk toernooi bestaat uit 6 teams, verdeeld over 2 poules.
- Elk team speelt één keer tegen de twee andere teams in zijn poule, dus in totaal 2 wedstrijden.
- Daarna speelt de #1 van poule A tegen de #2 van B, en vice versa.
- De twee winnaars van die halve finales strijden in de finale om de plek op de OS.
Zie de wikipagina's voor het speelschema.
De toernooien:
Toernooi 1: Spanje
Groep A: Libanon, Angola, Spanje
Groep B: Finland, Polen, Bahama's
Toernooi 2: Letland
Groep A: Georgië, Filippijnen, Letland
Groep B: Brazilië, Kameroen, Montenegro
Toernooi 3: Griekenland
Groep A: Slovenië, Nieuw-Zeeland, Kroatië
Groep B: Egypte, Griekenland, Dominicaanse Republiek
Toernooi 4: Puerto Rico
Groep A: Mexico, Ivoorkust, Litouwen
Groep B: Italië, Puerto Rico, Bahrain.
Favoriet voor de respectievelijke toernooien (denk ik):
1: Spanje
2: Letland (of misschien Brazilië)
3: Griekenland (thuisvoordeel) of Slovenië
4: Litouwen
Wij kijken als liefhebber uiteraard halsreikend uit naar het toernooi in Griekenland, waar het gastland met Giannis Antetokounmpo zich moet meten met Slovenië met Luka Dončićgod en met een land als Kroatië. Toch wel (verreweg?) het sterkst bezette toernooi van de vier.
Luka Doncicwatch:
2-7 om 21:00 SLO-KRO
4-7 om 17:30 NZL-SLO
Antetonkounmpowatch:
3-7 21:00 DRE-GRI
4-7 21:00 GRI-EGY
Halve finales (#1A-#2B, #2A-#1B): 6-7
Finale: 7-7 om 21:00
Vrouwentoernooi:
Officiële FIBA-pagina
Olympische Spelen-pagina
Bij de vrouwen is de VS wel lichtjes favoriet, schat ik zo in.
Venues:
Bercy Arena
Pierre Mauroy Stadium
Alleen Frankrijk - Japan was leuk.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
USA vs Zuid Sudan straks waarschijnlijk ook wel, denk dat ze door die oefenpartij nu wel beter weten hoe ze hen moeten aanpakken en ze niet onderschatten. Wat dat betreft snap ik niet waarom Zuid Sudan die oefenpot heeft gedaan, voor het geld misschien.
Ja voor de betere potjes zullen we hoogstwaarschijnlijk moeten wachten tot later in het toernooi.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Alleen Frankrijk - Japan was leuk.
Hij heeft er geen zin in?quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:53 schreef Koffieplanter het volgende:
Hopelijk een nieuwe Embiid disaster class, valt er nog wat te lachen deze avond.
Met z'n handjes in de zak naar het volkslied luisteren, lmao. Werd ook weer keihard uitgefloten natuurlijk. Hij loopt al weken met zijn ziel onder zijn arm, erg mooi.quote:
Nadat hij eerder had toegezegd voor Frankrijk te zullen gaan spelen, ook dat nog eens. Een totale grap van een front runner die man.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Kameroenees die glory hunter is en voor de VS is gaan spelen
Oh dat stukje had ik niet eens meegekregen ha.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nadat hij eerder had toegezegd voor Frankrijk te zullen gaan spelen, ook dat nog eens. Een totale grap van een front runner die man.
Zelfs voor premiumquote:
Voor degenen wiens lunch deze pikten om zo lang te kunnen doorgroeienquote:Op woensdag 31 juli 2024 22:31 schreef TweedeKlum het volgende:
Er was toch hongersnood in Zuid-Soedan
Ah, ja, dat zal het zijn.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Voor degenen wiens lunch deze pikten om zo lang te kunnen doorgroeien
Dat kan niet.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:01 schreef Salina het volgende:
België tegen de VS bij de vrouwen live op de Belg/Sporza.
Klopt, ik ben abuis.quote:
Griner heeft bijna een jaar in een Russische cel gezeten en is uiteindelijk vrijgekomen in ruil voor een Russische wapenhandelaarquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:30 schreef tizitl2 het volgende:
Zit te kijken, maar zo'n Griner met 2.06 in het midden is wel echt een ziek voordeel he? België doet wat het kan, maar is helemaal beperkt in de speelstijl omdat zij in het midden staat en België niks heeft wat daar qua lengte in de buurt komt.
En dat schiet en past die Griner ook nog goed.
Ik ken het verhaal, ik zou de schuld niet helemaal bij Griner leggen overigens. Die speelde daar en werd door Rusland middels zwaar opgeklopte zaken als gijzelaar gebruikt, want bekend en dus waardevol net als die journalist nu. Zegt meer over het regime van Rusland dan de mensen in kwestie.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Griner heeft bijna een jaar in een Russische cel gezeten en is uiteindelijk vrijgekomen in ruil voor een Russische wapenhandelaar
Ik leg ook absoluut de schuld niet bij Griner. Hooguit dat ze ervoor koos om in kloteland Rusland te gaan basketballen. Maar dan moet de WNBA maar beter betalenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:39 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Ik ken het verhaal, ik zou de schuld niet helemaal bij Griner leggen overigens. Die speelde daar en werd door Rusland middels zwaar opgeklopte zaken als gijzelaar gebruikt, want bekend en dus waardevol net als die journalist nu. Zegt meer over het regime van Rusland dan de mensen in kwestie.
Doet niets af aan het feit dat het een goede speelster is overigens.
Je vergeet dat ze zelf drugs meenam in haar bagage.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:14 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik leg ook absoluut de schuld niet bij Griner. Hooguit dat ze ervoor koos om in kloteland Rusland te gaan basketballen. Maar dan moet de WNBA maar beter betalen
Minder dan 2 gram en voor medisch gebruik. Niet handig, maar voor het bezit daarvan krijg je onder normale omstandigheden daar circa 2 weken cel.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 00:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je vergeet dat ze zelf drugs meenam in haar bagage.
Dat was geen vier jaar geledenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Bruno Caboclo 33/17 vanochtend, wtf.De man die ooit bekend stond als two years away from being two years away.
Ok, helder. Dus Griekenland staat nu boven Australië vanwege H2H, maar als Spanje verliest van Canada wipt het weer over Griekenland omdat three way tie en de beste +/-. Dan komt de 3e plek dus neer op de +/- tussen Spanje en Griekenland, die momenteel in het voordeel is van Spanje (-5 tegen -8). En dan zijn ze er nog niet, want Zuid-Soedan komt vanavond ook minimaal op 4.quote:In the event of a tie in the standings between two teams in the same group, head-to-head results will be used as the tiebreaker. In the event of a tie between three or more teams, there is a list of further criteria that will be used to break the tie, starting with the highest point differential in games between the tied teams.
Wat was Giddey slecht zie ik in de statsquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:22 schreef GotenSSJ het volgende:
GiannisGOD en co winnen van Australie
Classic Giddey, kan gewoon heel matig schieten en als z'n floater dan ook nog eens niet loopt houdt die bijzonder weinig over.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat was Giddey slecht zie ik in de stats
21:00 Frankrijk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat was Giddey slecht zie ik in de stats
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rot op Rudy.Put these foolish ambitions to rest.
Ligt deze keer ook wel meer aan de rest van de wereld die het beter voor elkaar heeft dan aan de USA zelf.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:33 schreef Zorro het volgende:
Het is wel duideijk dat 1992 het enig Dream Team ooit is geweest.
Moeten met +27 winnen om door te gaan. Minder dan dat zijn ze afhankelijk van resultaten uit poule B straks/vanavond.quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:56 schreef Salina het volgende:
Voor wie nog tijd en zin heeft:
De Belgian Cats (dacht ik, weet het niet meer met al die namen) nu tegen Japan voor de llaatstekans om de kwartfinales te halen.
Wordt lastig volgens mij, winnen moet sowieso en dan liefst met groot verschil want "doelsaldo" is niet in het voordeel op dit moment.
Hij was ook al woest omdat Sabrina in de vorige wedstrijd nog een late 3 maakte, in een toernooi waar point differential leidend is.quote:
Het spijt me.quote:Op zondag 4 augustus 2024 12:31 schreef Szura het volgende:
Dit is de schuld van een jinx van @:koffieplanter
Wow, enjoy. Gannis tegen Franz. Genot. Ik kijk met name uit naar de eerste drie potjes vandaag. FRA gaat genottelijk verliezen. Dui-Gri wordt spannend maar DUI is erg sterk. Servië met Jokicgod is per definitie het kijken altijd waard.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 09:15 schreef PippenScottie het volgende:
Kaartjes voor Griekenland Duitsland. Op naar Bercy
Ik zapte ook net maar kon niets vinden op de Duitser. Zeer teleurstellend.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:08 schreef tong80 het volgende:
ARD spoort ook niet. Na de blunder van gisteren bij 3x3 zenden ze nu ook plots een journaal uit.![]()
Ik ook Belg. Is prima aan te horen. Maar een beetje chauvinisme geeft sjeu.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:10 schreef Salina het volgende:
[..]
Ik zapte ook net maar kon niets vinden op de Duitser. Zeer teleurstellend.
Nu maar op de Belg kijken.
Al vind ik het commentaar op ES/HBO beter.
Australië staat een krankzinnig hoge 83% te schieten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:59 schreef Slobeend het volgende:
Heeft iemand een verklaring voor deze tussenstand?
In die Finals tegen de Heat ging het af en toe ook zo extreem goed.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:35 schreef GotenSSJ het volgende:
Patty Mills in een Australisch shirt is net MJ, ongelofelijk
Jij keek alleen 3x3 deze week?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:57 schreef kilon het volgende:
Wat leuk om een keer een hoger percentage gescoorde vrije worpen te zien
Het meeste wel ja. Maar nu we in de knockoutfase zitten komt dat wel goed.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij keek alleen 3x3 deze week?
Pat op zijn bek kan die krijgen.quote:
Zouden ze ook een handbalteam hebben?quote:
Die kunnen ook niet basketballen, dus daar heb je hier ook weinig aan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:44 schreef Salina het volgende:
[..]
Zouden ze ook een handbalteam hebben?
Wat? Om de halve finale te bereiken?quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat? Om de halve finale te bereiken?
Ohquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:19 schreef Felagund het volgende:
[..]Ik heb nu pas door dat ik semi-live zit te kijken. Het aanvragen van de timeout direct naar de timeout van Australië.
Had het even daarvoor al gelezen op Sporza.be, maar ik was dus al de hele tijd op Sporza aan het kijken in de veronderstelling dat het live was.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
OhIk heb je beroofd van een spannend slot
SGAgod heeft het ook nog niet echt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:24 schreef 3rr0r het volgende:
Canada heeft een kopje koffie nodig
Gemis van een behoorlijke big man is wel opvallender nu
Murray dan maar eensquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:31 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
SGAgod heeft het ook nog niet echt.
Murray draagt scorend vrijwel niks bij vergeleken met in de NBAquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:41 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja dit is niet Canada's game, zouden veel beter moeten kunnen.
World Champion of what?!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Murray draagt scorend vrijwel niks bij vergeleken met in de NBA
Ja net werd z'n onderarm er net niet afgehakt door Fournierquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:55 schreef GotenSSJ het volgende:
Nietsnut Jamal Murray mag god op z'n blote knietjes bedanken dat hij samen speelt met Jokic, wat een matige 'ster' is dat zeg.
Ja dat bedoel ik ook niet, maar hij had al 3x kunnen schieten en 4x kunnen passen in de aanvalquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja net werd z'n onderarm er net niet afgehakt door Fournier
Waanzinnige arbitrage dit. gast staat er ook gewoon op te kijken?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja net werd z'n onderarm er net niet afgehakt door Fournier
Wat ook volledig waar is inderdaadquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:57 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik ook niet, maar hij had al 3x kunnen schieten en 4x kunnen passen in de aanval
Was bang voor Wemby z'n lange armenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:57 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik ook niet, maar hij had al 3x kunnen schieten en 4x kunnen passen in de aanval
Wie denk je dat er thuis speelt?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:57 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Waanzinnige arbitrage dit. gast staat er ook gewoon op te kijken?
Ook alleen al de opmerking: "Op de Franse HBO", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je HBO met Engels commentaar kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:57 schreef Salina het volgende:
WTF Fournier
Commentaar op de Franse HBO ook
Had hij die W en die P al lang op z'n schouders? Viel me vandaag pas op maar heb hem ook niet veel zien spelen dit seizoenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Dillon Brooks zien huilen op de bank, geslaagde avond.
Met mijn Chai soy bean Latte lekker middelmatig wezen te zijn en naar Frans, Zweeds, Noors en Grieks commentaar luisteren, papzakkerig op de bank liggend met chipskruimels op mijn shirt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Op de Franse HBO", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je HBO met Engels commentaar kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
OKC troep uitgeschakeld.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:04 schreef GotenSSJ het volgende:
Geen medaille voor SGA en Dort, jammer.
Nee die speelt er niet meerquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:06 schreef Salina het volgende:
[..]
OKC troep uitgeschakeld.
O wacht, Micic is nog door.
O, geen OKC meer.
Geen Wiggins daar zat het em inquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:04 schreef GotenSSJ het volgende:
Geen medaille voor SGA en Dort, jammer.
Eens. Verrassende uitschakeling. Lag niet aan de refs vind ik.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:08 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nee die speelt er niet meerHebben we HaywardGOD voor terug gehaald
![]()
Nee, geen OKC meer. Erg matig van Canada, die hadden altijd zilver moeten halen met dit schema
Als je die gozer vertelt dat de wedstrijden in OKC worden gespeeld gooit die er iedere pot 35 in.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geen Wiggins daar zat het em in
![]()
![]()
Aan het einde wel een paar dubieuze calls hoor, maar ja, toen stonden ze er al 5-10 achter.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:13 schreef Salina het volgende:
[..]
Eens. Verrassende uitschakeling. Lag niet aan de refs vind ik. Te makkelijk.
FRA verraste met een totaal andere storting five zonder Gobert en met oa Cordinier ipv Fournier. Twintig Towers hebben geen nut als je niet tegen lange spelers speelt.
Cordinier speelde de sterren van de hemel eerste helft. Fournier paar rake klappen tweede helft.
Gelijk van de coach?
Verder is FIBA basketbal dus echt een totaal andere ballgame met al die andere regels, de spanning van de Olympics en de FIBA-goats.
Tijd om weer naar de fles te gaan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:13 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Als je die gozer vertelt dat de wedstrijden in OKC worden gespeeld gooit die er iedere pot 35 in.
De VS kan alleen van zichzelf verliezen. Het grote verschil wordt zichtbaar als de Amerikaanse bank tegen een bank van een ander team moet spelen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:51 schreef 3rr0r het volgende:
Hopelijk is er nog wel een team dit toernooi dat het USA ietsje moeilijk kan maken
Nu kan het nog, over vier jaar kijken we naar, ja, Ja Morant en Paolo Banchero of zo?quote:
Tatum, Brown, Edwards, LaMelo, Brunson, Holmgren, Haliburton etc etc genoeg talent hoor. Zullen er vast nog een paar de stap maken, misschien een Jabari Smith oid en dan komt zo'n Cooper Flagg er ook alweer aan.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nu kan het nog, over vier jaar kijken we naar, ja, Ja Morant en Paolo Banchero of zo?
Gruwelijk die bijnamen. Vooral bij België. Wel leuk dat ze in de finale staan.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:26 schreef Salina het volgende:
Belgische kitties nu live op Sporza.
Tegen de Spaanse tigres.
Halve finale.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gruwelijk die bijnamen. Vooral bij België. Wel leuk dat ze in de finale staan.
Doe eens een voorspelling voor de +/- van Servië in die spaarzame minuten dat Jokic op de bank zit.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:16 schreef 3rr0r het volgende:
Nou Jokic, doe je best om er wat van te maken
Ja dat gaat alleen enigszins beperkt blijven als er een Servier white hot vanachter de driepuntslijn gaat zijnquote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Doe eens een voorspelling voor de +/- van Servië in die spaarzame minuten dat Jokic op de bank zit.
AANTALLEN WILLEN WE ZIEN.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja dat gaat alleen enigszins beperkt blijven als er een Servier white hot vanachter de driepuntslijn gaat zijn
Ik schakel zo inquote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:32 schreef Salina het volgende:
Tijd voor een mooi basketpotje @:Zipportal @:PowerLoungen @:PippenScottie @:GotenSSJ @:DeeBee @:Mexicanobakker @:wimderon
Houten kont moet gemasseerd wordenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:39 schreef Salina het volgende:
Cordinier weer als starter en Gobert weer op de bank.
Nu Gobert naar de kleedkamer. Moet em poepen of blessure?
Beide Wagners hebben zo'n ontzettend Duits hoofd om je verschrikkelijk aan te ergeren.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:47 schreef Salina het volgende:
Moritz gaat wat Franse spelertjes het bloed onder de nagels vandaan halen.
Franz valt wel mee toch. Wel een Duits hoofd, maar geen punchable hoofd.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Beide Wagners hebben zo'n ontzettend Duits hoofd om je verschrikkelijk aan te ergeren.
Hondengeluidenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:18 schreef Zipportal het volgende:
Strontschrapper Eurosport. @:powerloungen
Bogdanovic staat op punt.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja dat gaat alleen enigszins beperkt blijven als er een Servier white hot vanachter de driepuntslijn gaat zijn
Het is rust, er was atletiek en Ajax, minder basketbalfans uberhaupt en het is wellicht niet op een open tv zender.quote:
Uitproberen, Belg, BBC, Mof?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:03 schreef RipCity het volgende:
Niet op openbaar kanaal te kijken ergens??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |