SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Speciaal voor 4ebebeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
er bestaat nog zoiets als internet waar je alles terug kunt kijkenquote:Op woensdag 31 juli 2024 12:59 schreef Nattekat het volgende:
Hm, mijn nieuwe afspraak is zo tijdens het begin van het waterpolo, ook wel matig.
Ehm..quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)stort-op-snelweg-a58
Nehquote:Op woensdag 31 juli 2024 13:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
er bestaat nog zoiets als internet waar je alles terug kunt kijken
wilde zeker een noodlanding makenquote:Op woensdag 31 juli 2024 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Hij heeft ook een grotere databundelquote:Op woensdag 31 juli 2024 13:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
er bestaat nog zoiets als internet waar je alles terug kunt kijken
nou geen medelijden dusquote:Op woensdag 31 juli 2024 13:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij heeft ook een grotere databundel
Als ik de foto zo zie is ie niet op een auto geland. Dat is een gelukjequote:Op woensdag 31 juli 2024 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Geld klotst tegen de gouden plinten aan bij 'mquote:Op woensdag 31 juli 2024 13:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij heeft ook een grotere databundel
Volgens het AD een zweefvliegtuigjequote:
ja die doen het wel weer, hockey straks ookquote:Op woensdag 31 juli 2024 13:13 schreef UitStraling het volgende:
Laat het maar aan de kakkers over om eremetaal te pakken
WAS ONDERWEG NAAR HET TORETJUH MAAR ONDERSCHEPT DOOR ACTIE VAN AMERIKNAASE FBI STOND OP TWITTERRRRquote:
Zit je straks met een lekke opblaaspop.. zo voorzichtig zijn ze nietquote:Op woensdag 31 juli 2024 13:16 schreef Nattekat het volgende:
Ik zeg wel dat ze het door de bievenbus mogen duwen
Facebook toch?quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:16 schreef Modus het volgende:
[..]
WAS ONDERWEG NAAR HET TORETJUH MAAR ONDERSCHEPT DOOR ACTIE VAN AMERIKNAASE FBI STOND OP TWITTERRRR
Hun probleemquote:Op woensdag 31 juli 2024 13:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zit je straks met een lekke opblaaspop.. zo voorzichtig zijn ze niet
Gewoon plakken met ducttapequote:Op woensdag 31 juli 2024 13:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zit je straks met een lekke opblaaspop.. zo voorzichtig zijn ze niet
Ik ben het niet.quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:19 schreef UitStraling het volgende:
Een van de winnaars van goud vandaag lijkt echt sprekend op een Fokster, wtf
plafond bedoel jequote:Op woensdag 31 juli 2024 13:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geld klotst tegen de gouden plinten aan bij 'm
Jij bent ook bezorgd.quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:29 schreef Nattekat het volgende:
Mijn pakketje is 10 minuten geleden bezorgd. Hier gaat iets fout.
Toch mooi dat ie eerder is bezorgdquote:Op woensdag 31 juli 2024 13:29 schreef Nattekat het volgende:
Mijn pakketje is 10 minuten geleden bezorgd. Hier gaat iets fout.
anders even bij de buurvrouw aanbellen of ze iets ontvangen heeftquote:Op woensdag 31 juli 2024 13:32 schreef Nattekat het volgende:
Ze zullen hem wel in de brievenbus geduwd hebben.
Las het ja en dan ook nog in duivendrechtquote:Op woensdag 31 juli 2024 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:
WTFSommige mensen begrijp ik echt niet.
https://nos.nl/video/2531(...)veilig-voor-de-regen
Beetje hetzelfde soort idiotie als mensen die stokpaardje rijden heel serieus nemen.
Schijnt door het hele land heen op meerdere plekken te kunnenquote:Op woensdag 31 juli 2024 13:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
Las het ja en dan ook nog in duivendrecht
Duitsersquote:Op woensdag 31 juli 2024 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Beetje hetzelfde soort idiotie als mensen die stokpaardje rijden heel serieus nemen.
Gezellig spelletjes doen op kunstgras onder een TL. Dit is niet goed hoorquote:
Niks voor jou?quote:Op woensdag 31 juli 2024 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gezellig spelletjes doen op kunstgras onder een TL. Dit is niet goed hoor![]()
[ afbeelding ]
Dit ziet er saai uit.quote:Op woensdag 31 juli 2024 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gezellig spelletjes doen op kunstgras onder een TL. Dit is niet goed hoor![]()
[ afbeelding ]
Nu naar bed.quote:Op woensdag 31 juli 2024 14:15 schreef Nattekat het volgende:
Geslaagd voor de tandarts
Wat vitamine d getankt
Mijn dag is compleet.
Nu heb ik zin om naar de lokale snackbar te lopen en een bamischijf te bestellen.quote:
Dan kan ze wel zeggen dat ze op vakansie is geweest in Frankrijkquote:Op woensdag 31 juli 2024 14:16 schreef UitStraling het volgende:
Mijn nichtje zit nu ook op een caravan in Frankrijk met twee kinderen, heeft een huis van kwek miljoen met twee zwembaden, loop je daar met je pleerol over de camping heen![]()
Mensen zijn een rare diersoort.
Maar dat is wel vakantie met kinderen want dan leren ze het plebs kennen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 14:16 schreef UitStraling het volgende:
Mijn nichtje zit nu ook op een caravan in Frankrijk met twee kinderen, heeft een huis van kwek miljoen met twee zwembaden, loop je daar met je pleerol over de camping heen![]()
Vind het eigenlijk wel mooi dat dat soort mensen toch nog wat nederigheid hebben.quote:Op woensdag 31 juli 2024 14:16 schreef UitStraling het volgende:
Fijne rit/tochtquote:Op woensdag 31 juli 2024 14:25 schreef Koen66 het volgende:
Bye bye Noorwegen
Onderweg richting Deutschland
https://www.prorail.nl/ni(...)n-schiedam-lopen-uitquote:Update | 31-07
ProRail verwacht vrijdagochtend 2 augustus het spoor tussen Den Haag HS en Schiedam-centrum weer in dienst te kunnen geven. Momenteel wordt het spoor getest met treinen zonder passagiers. De eerste testritten zien er hoopvol uit. Als deze testen goed verlopen, gaan we ervan uit dat er vrijdag weer treinen kunnen rijden.
Boottocht, auto staat een paar dekken lager. Morgenochtend in Kiel Deutschlandquote:
quote:Op woensdag 31 juli 2024 14:39 schreef Modus het volgende:
@:bitterbal @:DeZwabber
Na wekenlange werkzaamheden vrijdag eindelijk weer treinen tussen Rotterdam en Den Haag
https://www.ad.nl/rotterd(...)n-den-haag~a0e5ee4f/
[..]
https://www.prorail.nl/ni(...)n-schiedam-lopen-uit
Ja ze houden nog een slag om de arm. Volgens mij zitten ze niet heel ver van het punt dat ze zoiets beter pas kunnen melden als ze 20 miljard % zeker weten wanneer het gaat gebeuren.quote:
Ik lees dat ze nog aan het testen zijn. AD belooft alweer van allesquote:
Het idee is verleidelijk maar slaap ik vannacht zo ruk dus doe ik maar niet.quote:
Niet echt snurken maar gewoon lekker op bed liggen met de radio aanquote:Op woensdag 31 juli 2024 15:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Het idee is verleidelijk maar slaap ik vannacht zo ruk dus doe ik maar niet.
Whyquote:Op woensdag 31 juli 2024 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja snap ik ook niet. Dan is het hele idee van kamperen een beetje weg gewoon.quote:
Blijf dan gewoon thuisquote:Op woensdag 31 juli 2024 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja snap ik ook niet. Dan is het hele idee van kamperen een beetje weg gewoon.
Gewoon terugslaan.quote:Op woensdag 31 juli 2024 16:16 schreef Haags het volgende:
Als je vanuit huis met airco aan naar buiten loopt krijg je me toch een klap in je muil van de benauwdheid buiten.
ik vind het heerlijk hoorquote:Op woensdag 31 juli 2024 16:16 schreef Haags het volgende:
Als je vanuit huis met airco aan naar buiten loopt krijg je me toch een klap in je muil van de benauwdheid buiten.
Ohja goeie maar eerst tijd voor een ijsje.quote:Op woensdag 31 juli 2024 16:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo even mijn bed opmaken. Anders vergeet ik dat weer
Goede vaart!quote:Op woensdag 31 juli 2024 14:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Boottocht, auto staat een paar dekken lager. Morgenochtend in Kiel Deutschland
Ow tegenvaller ditquote:Op woensdag 31 juli 2024 17:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Gewoon naar huis met de metro
quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Gewoon naar huis met de metro
quote:
Omdat het een stelquote:Op woensdag 31 juli 2024 17:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
Waarom zien nieuwssites als Nu.nl en ad.nl er nu crap uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zijn"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Omdat het een stel
[ afbeelding ]De gehaakteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zijn
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Omdat het een stel
[ afbeelding ]heel mooi boeket, gekregen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zijn![]()
Jaquote:
Als ze niet echt zichtbaar zijn lekker laten zittenquote:Op woensdag 31 juli 2024 17:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben vest aan het breien, maar daar zitten een paar foutjes in en ik heb geen zin om die eruit te halen. Wol is een prima, maar meh.
Verder ben ik een deken aan het breien.
Eentje is wel zichtbaar. Ik ga mogelijk dezelfde patroon vest maken, dan met ander merk wol.quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als ze niet echt zichtbaar zijn lekker laten zitten![]()
In handgemaakte dingen zitten altijd foutjes
Zichtbaar voor anderen of alleen voor jou?quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Eentje is wel zichtbaar. Ik ga mogelijk dezelfde patroon vest maken, dan met ander merk wol.
Het is wel de eerste kledingstuk wat ik brei en dan tel ik sjaals niet mee.
Het is zichtbaar voor iedereen. Ik denk dat ik op het eind probeer te herstellenquote:Op woensdag 31 juli 2024 17:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zichtbaar voor anderen of alleen voor jou?
Als je het een jaar zou wegleggen, zou je het dan nog snel kunnen terugvinden? Zo nee, dan is die eigenlijk niet Zichtbaar
laat mij daar buitenquote:
Ahjaquote:Op woensdag 31 juli 2024 17:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het is zichtbaar voor iedereen. Ik denk dat ik op het eind probeer te herstellen
Zoek een hobbyquote:
doe er wat aanquote:
Hoe danquote:
Zou Max Verstappen ook eens moeten doen als ie keer wintquote:Op woensdag 31 juli 2024 17:27 schreef Nizno het volgende:
Eindelijk eens sporters weer mee zien zingen.
Lol doet Max dat niet?quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zou Max Verstappen ook eens moeten doen als ie keer wint
ook niet.quote:
quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
ook niet.
Ik zie alleen Ferrari lui zingen bij het Italiaans volkslied.
nope en dat terwijl hij zelf heeft gekozen om voor NL te rijden. Hij kon ook voor BE gaan rijden.quote:
koop een legosetquote:
Calligrafie?quote:
En daarna, zie suggestie van Amaquote:
heb t koud hi erquote:Op woensdag 31 juli 2024 17:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn shirt plakt helemaal vast aan de stoel.
Mag niet zuipen, anders zat ik wel op een terrasjequote:Op woensdag 31 juli 2024 17:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ga een dagje met Karzai mee. Die heeft altijd zoveel ideeën
Ja ga oefenen danquote:Op woensdag 31 juli 2024 17:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik kan normaal al niet schrijven laat staan sierlijk met mijn manke pootje![]()
Geen last van voor de ventilator.quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn shirt plakt helemaal vast aan de stoel.
Aah dat is het probleem.quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mag niet zuipen, anders zat ik wel op een terrasje
Doet ze al door te bestaan.quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje linkse mensen triggeren in NWS?
Vind het hier ook wel oké.quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:50 schreef essnhills het volgende:
Hier is het vandaag wel aangenaam eigenlijk
Rond de 23 graden, briesje, niet de hele dag de volle zon
hier ook 23 graden, briesje. luxaflex dichtquote:Op woensdag 31 juli 2024 17:50 schreef essnhills het volgende:
Hier is het vandaag wel aangenaam eigenlijk
Rond de 23 graden, briesje, niet de hele dag de volle zon
Booohh dawazlekkahquote:Op woensdag 31 juli 2024 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo maar even naar de chinees lopen. Bami, babi pangang, foe yong hai, satéetjes en een beker haaievinnensoep. Smikkelen ende smullen
goed bezig!quote:
ja de airco moest even iets te hard werken om het 23 graden te krijgen.... maar inmiddels is het al lekkerder op de armpjesquote:
Wat doe je er allemaal op?quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo een burgertje bouwen. Heb al gezond gedaan op het werk.
Verkeerde account Nattekat.quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja de airco moest even iets te hard werken om het 23 graden te krijgen.... maar inmiddels is het al lekkerder op de armpjes
neuj die heb thuis een mobiele... ik bij mn ouders een vastequote:
quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een burger, tomaat, kaas, gebakken uitjes, ketchup en mayo
Oké, vooruit danquote:Op woensdag 31 juli 2024 18:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
neuj die heb thuis een mobiele... ik bij mn ouders een vaste
Beetje weinig groenquote:Op woensdag 31 juli 2024 18:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een burger, tomaat, kaas, gebakken uitjes, ketchup en mayo
schmmelkaas en onrijpe tomatenquote:
Een burger heeft nooit avocado nodigquote:Op woensdag 31 juli 2024 18:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar een burger heeft wel sla nodig. En augurk of avocado
You tell her!!quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een burger heeft nooit avocado nodig
Als je nog eens in Krakau bent, eet eens een burger bij Moaburger.quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
zolang het maar niet op NOS is met die stem van die meid die er bij zit commentaar te leverenquote:Op woensdag 31 juli 2024 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Mannenturnen is best onderhoudend om te volgen
Ben je daar nu?quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:59 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Als je nog eens in Krakau bent, eet eens een burger bij Moaburger.
Alsof een engeltje op je tong poept, piest en ejaculeert tegelijkertijd.
gewoon een ui in ringen snijden, even in de magnetron of met veel vet lekker zacht bakkenquote:Op woensdag 31 juli 2024 18:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
I just did
Die gekkigheid is alleen leuk binnen de ring van 020.
Kom je nog op leuke plekken deze zomer?quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:00 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Nee, maar gewoon Tip van Flip.
Lekker hoor. Tomaat, mozzarella en avocadoquote:Op woensdag 31 juli 2024 18:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben in voorbereiding op een trip naar Zuid-Korea, eind oktober. Via Boedapest !!quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kom je nog op leuke plekken deze zomer?
Oooh leuk zegquote:Op woensdag 31 juli 2024 19:06 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik ben in voorbereiding op een trip naar Zuid-Korea, eind oktober. Via Boedapest !!
We kunnen daar Air China pakken, die vliegtuigen kunnen over Rusland. Lufthansa moet toch onderdoor. Pakken we wel op de terugweg, naar München.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oooh leuk zeg![]()
Maar waarom via Boedje? Wizz Air vliegt toch niet op Seoul?
Aaah, slimquote:Op woensdag 31 juli 2024 19:09 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
We kunnen daar Air China pakken, die vliegtuigen kunnen over Rusland. Lufthansa moet toch onderdoor. Pakken we wel op de terugweg, naar München.
Lekker gefrituurde kattenpoten als inflight mealquote:Op woensdag 31 juli 2024 19:09 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
We kunnen daar Air China pakken, die vliegtuigen kunnen over Rusland. Lufthansa moet toch onderdoor. Pakken we wel op de terugweg, naar München.
👀quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lekker gefrituurde kattenpoten als inflight meal
Ik kan niet wachten.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lekker gefrituurde kattenpoten als inflight meal
En anders...?quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
zolang het maar niet op NOS is met die stem van die meid die er bij zit commentaar te leveren
Oh dat zijn hamsters.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:37 schreef LTVDK het volgende:
@:4EverBlackEyed @:CherryLips
[ afbeelding ]
https://www.kruidvat.nl/lego-creator-31155-hamsterwiel/p/6003002
Ja wel goed doorvoede propjesquote:
exclusief amehoelaquote:Op woensdag 31 juli 2024 19:37 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien exclusief onder de retailersquote:Op woensdag 31 juli 2024 19:42 schreef mschol het volgende:
[..]
exclusief amehoela
https://www.lego.com/nl-nl/product/hamster-wheel-31155
zie sowieso nog 2 andere online winkels die het verkopenquote:Op woensdag 31 juli 2024 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien exclusief onder de retailers
Dat zijn ook geen retailers maar resellersquote:Op woensdag 31 juli 2024 19:46 schreef mschol het volgende:
[..]
zie sowieso nog 2 andere online winkels die het verkopen
misschien exclusief omdat de intertoys het niet verkoopt?
leuk bedacht maar nopequote:Op woensdag 31 juli 2024 19:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zijn ook geen retailers maar resellers
Volgens mij kopen die niet direct bij Lego in maar via een tussenhandelaar. Maar alsnog lekker boeiend, is wel het goedkoopst bij Kruidvatquote:
Zou voor die twee euro het via de officiële site doen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij kopen die niet direct bij Lego in maar via een tussenhandelaar. Maar alsnog lekker boeiend, is wel het goedkoopst bij Kruidvat
ik zou stoppen bij de kruidvat op weg naar huis, dat is letterlijk op mn route..quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Zou voor die twee euro het via de officiële site doen.
20% korting nuquote:Op woensdag 31 juli 2024 19:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Zou voor die twee euro het via de officiële site doen.
quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:32 schreef RockNijntje het volgende:
@:4EverBlackEyed even mijn dure internet opofferen voor dit bericht maar dit is echt belangrijkHier staat telkens overal kyp en dat spreek ik uit als kieeeeeeeeeep en dat blijkt nu ook daadwerkelijk kippen te betekenen
![]()
Is dit een hamster?quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:37 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
niksquote:
Hoe lang moet je nog herstellen daarvan?quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:11 schreef datismijnmening het volgende:
Verbandwissel gedaan. Ziet er wel ook uit allemaal. Klein stukje van de hechting had losgelaten maar daar zit nu een hechtstrip over
Je was okequote:Op woensdag 31 juli 2024 20:11 schreef datismijnmening het volgende:
Verbandwissel gedaan. Ziet er wel ook uit allemaal. Klein stukje van de hechting had losgelaten maar daar zit nu een hechtstrip over
Ik sla deze week over heb ik besloten.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:27 schreef essnhills het volgende:
Hmm, morgen weer warm.
Morgen maar bepalen of ik ga vasten of dat ik deze week oversla
ik zou het idd overslaanquote:Op woensdag 31 juli 2024 20:27 schreef essnhills het volgende:
Hmm, morgen weer warm.
Begrijpelijkquote:Op woensdag 31 juli 2024 20:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik sla deze week over heb ik besloten.
Hier wordt maar 24 graden voorspeld. En onweerquote:Op woensdag 31 juli 2024 20:27 schreef essnhills het volgende:
Hmm, morgen weer warm.
Dat is ook warm, alleen niet heet. En onweer belooft hoge luchtvochtigheid.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hier wordt maar 24 graden voorspeld. En onweer
Vandaag was het al vies benauwd.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hier wordt maar 24 graden voorspeld. En onweer
Nog twee weken minimaal bewegen. Zes weken geen krachttraining in mijn bovenlichaamquote:Op woensdag 31 juli 2024 20:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe lang moet je nog herstellen daarvan?
tijd zat voor kalligrafie dusquote:Op woensdag 31 juli 2024 20:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nog twee weken minimaal bewegen. Zes weken geen krachttraining in mijn bovenlichaam
Hier heeft het ook best veel geregend.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vandaag was het al vies benauwd.
wekenlang de tijd om te oefenenquote:
Hier is het droog geblevenquote:Op woensdag 31 juli 2024 20:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hier heeft het ook best veel geregend.
Nu tijdens het hardlopen scheen de zon weer volop
Lekker plakkenquote:Op woensdag 31 juli 2024 20:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is ook warm, alleen niet heet. En onweer belooft hoge luchtvochtigheid.
Kijk er nu al naar uitquote:
tis waarquote:
goed voor de sausquote:Op woensdag 31 juli 2024 20:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nog twee weken minimaal bewegen. Zes weken geen krachttraining in mijn bovenlichaam
En ze vroeg zelf om hobby-suggestiesquote:
quote:
Nu een afspraak maken voor nieuw id-bewijs aan te vragenquote:
Voor Foqueville? Wie gaat daar eigenlijk over? @Budapestenaar?quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nu een afspraak maken voor nieuw id-bewijs aan te vragen
Die afspraak maken doe ik wel voer 2 weken. De laatste datum waar ik uit kan kiezen is 13 augustus.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Voor Foqueville? Wie gaat daar eigenlijk over? @:Budapestenaar?
Wat gemeenquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
Even de @:Ama's buiten sodemieteren
Voer meenemen is altijd verstandigquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die afspraak maken doe ik wel voer 2 weken. De laatste datum waar ik uit kan kiezen is 13 augustus.
Ik moet eerst nog een pasfoto's laten maken.
Ohja beetje hetzelfde als ikquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker in een schoon bedje duiken en morgenochtend wel even kijken of ik naar kantoor ga of toch niet.
2 weken aan voer, dat is ongeveer een tussendoortje voor Foqueville?quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Voer meenemen is altijd verstandigZeker als je dat voer aan Foqueville geeft. Wordt op prijs gesteld
Ja kan net een holle kies mee worden gevuld. Maar is beter dan niksquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
2 weken aan voer, dat is ongeveer een tussendoortje voor Foqueville?
quote:
eet je zo veel?quote:
dat weet ik zelfs!!!quote:
Ik zie het nuquote:
Zie de OPquote:
Goh, in de F1 wordt ook nooit de OP gelezenquote:
en dat terwijl ess het zelfs in bold druktequote:Op woensdag 31 juli 2024 21:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zie het nu![]()
Geeft de warmte de schuld
en daar vervloek je iedereen om, nu doe je het zelf... skandequote:Op woensdag 31 juli 2024 21:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Goh, in de F1 wordt ook nooit de OP gelezen
Alsnog de warmtequote:Op woensdag 31 juli 2024 21:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dat terwijl ess het zelfs in bold drukte
feitquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alsnog de warmte
Ga de inburgeringsexamen doen. Dat wordt keihard falen.
Dat doe ik meestal bij flauwe woordgrapjesquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dat terwijl ess het zelfs in bold drukte
En bij gepeperde woordgrapjes?quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat doe ik meestal bij flauwe woordgrapjes
Daar geef ik alleen mijn gezouten mening overquote:
Hoogtijd dat je een inburgeringscursus gaat doenquote:
Pittige opmerking dit welquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar geef ik alleen mijn gezouten mening over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
hoef je bij ESF1 dus niet te doen, die ziet het toch nietquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat doe ik meestal bij flauwe woordgrapjes
Nee hoor. Jij bent gewenst en er komen nog genoeg ongewenste users hier..quote:
Ik had ook een mierzoete kunnen geven?quote:
Stekeblind ben ik aan het wordenquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoef je bij ESF1 dus niet te doen, die ziet het toch niet
quote:
quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoogtijd dat je een inburgeringscursus gaat doen
daarom ben je gezaktquote:
Als die maar geen bittere nasmaak heeftquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had ook een mierzoete kunnen geven?
Hebben we geen alternatief voor gehandicapten? Accomodatie?quote:
Nee dat zou een beetje zuur zijnquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als die maar geen bittere nasmaak heeft
we laten dr gewoon voor spek en bonen binnenquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hebben we geen alternatief voor gehandicapten? Accomodatie?
Is dat het voer dat ze meeneemt?quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
we laten dr gewoon voor spek en bonen binnen
----hier stonden spekjes, die zijn gepikt---quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
we laten dr gewoon voor spek en bonen binnen
yup voor 14 dagenquote:
die spekkies pik ik inquote:
quote:
quote:
over 14 dagen weer spekkiesquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
Noteert dat ze de test over 14 dagen weer doet
Die bonen mogen gelijk door het toilet worden gespoeldquote:
ik zou zeggen dat mag je zelf doen maar jij kan niet modden hierquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die bonen mogen gelijk door het toilet worden gespoeld
De tuinbonen eerstquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die bonen mogen gelijk door het toilet worden gespoeld
Ik kan nergens moddenquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zou zeggen dat mag je zelf doen maar jij kan niet modden hier
ik welquote:
slaap lekkerquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou welterusten allemaal keinders. En braaf zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |