Hier weer verder..
Stand van zaken Centrale [HOMO] Meet (miet)
Zaterdag 22-02-03
Wil je je nog opgeven, sta je nog niet op de mailing-lijst of heb je nog
vragen, neem dan contact op met Twoflower.
quote:En lezen kun je ook niet....
Op dinsdag 18 februari 2003 14:02 schreef Smike het volgende:
Ik kom niet.
quote:Ik hoef ook niet op de mailinglist.
Op dinsdag 18 februari 2003 14:03 schreef Twoflower het volgende:[..]
En lezen kun je ook niet....
quote:Hahahahah, ja dat was een domme vraag van me ja.
Error wrote:
edit: favo cognac: CASK 356
En nu serieus?
ik baal enorm, want ik kan een heel trimester overnieuw doen omdat ik geadviseerd werd om te stoppen met prjectwerk, omdat ze vonden dat ik er met me kop niet bij was...zucht..... kan ik een jaar extra er aan plakken...
quote:k*t man! da's echt vet mindurrr, ondanks dat je ut misschien zelluf wel wist... maar toch uitkeek naar eindpresentatie
Op dinsdag 18 februari 2003 15:00 schreef Jerruh het volgende:
*ff snel tussendoor post*ik baal enorm, want ik kan een heel trimester overnieuw doen omdat ik geadviseerd werd om te stoppen met prjectwerk, omdat ze vonden dat ik er met me kop niet bij was...zucht..... kan ik een jaar extra er aan plakken...
quote:*post als onbeschreven beschouw*
Op dinsdag 18 februari 2003 15:03 schreef Driftwood het volgende:
@marc: uw msn is niet echt top de laatste dagen he
quote:groot gelijk heb je
Op dinsdag 18 februari 2003 15:06 schreef Marc_mga het volgende:[..]
*post als onbeschreven beschouw*
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 15:00 schreef Jerruh het volgende:
*ff snel tussendoor post*ik baal enorm, want ik kan een heel trimester overnieuw doen omdat ik geadviseerd werd om te stoppen met prjectwerk, omdat ze vonden dat ik er met me kop niet bij was...zucht..... kan ik een jaar extra er aan plakken...
Trimester is toch maar een aantal weken?
quote:8 weeks or so (in mijn geval)
Op dinsdag 18 februari 2003 15:08 schreef Marc_mga het volgende:[..]
quote:jah, maar meestal kunde ge een project nie herkansuh en heb je dus minimala een half jaar uitloop om af te studeren....
quote:Das klote, en kan je het ook niet meer inhalen ofzo?
Op dinsdag 18 februari 2003 15:11 schreef onetouch het volgende:[..]
jah, maar meestal kunde ge een project nie herkansuh en heb je dus minimala een half jaar uitloop om af te studeren....
quote:trimester is in ons geval 1/3 jaar ofwel tien weken college + aantal wekene tentamens en project enzo.... en aangezien je niet 1/3 jaar bij ons kan doen, moet je er een jaar bijnemen....zucht...
quote:volgend trimester kan ik dit project inhalen, maar dan verschuift alles, ook de instroom in de master, en die kan je alleen doen op een bepaald tijdstip.....
Op dinsdag 18 februari 2003 15:12 schreef Marc_mga het volgende:[..]
Das klote, en kan je het ook niet meer inhalen ofzo?
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 15:23 schreef Jerruh het volgende:[..]
volgend trimester kan ik dit project inhalen, maar dan verschuift alles, ook de instroom in de master, en die kan je alleen doen op een bepaald tijdstip.....
Ik ga zo weer leren
quote:leerzuh menneke!
Op dinsdag 18 februari 2003 15:25 schreef Marc_mga het volgende:[..]
Ik ga zo weer leren
quote:mjwa is experiment jaar dus wij krijgen alle nieuwe vakken ook op ons geexperimenteerd. ze hebbe ook nog nie super nagedacht over overgnagsregels maar voorlopig ist zo dat je alle verplichte vakken moet hebben gehaald en maar 6 punten niet hoeft te hebben van keuzevakken....aangezien niemand dat wist en velen in verband emt projectwerk de verplichte vakken als architectuur en beeldende kunst hebben laten vallen, zijn er velen genaaid....ze denken dat er 10 mensen van de 250 meteen naar master doorstromen...
Op dinsdag 18 februari 2003 15:44 schreef Andyvie het volgende:
Jerruh, lekker irritant is dat...mag je geen vakken uit je master alvast volgen? (zodat de vertraging mee valt?)
quote:Ik wel.
Op dinsdag 18 februari 2003 14:02 schreef Smike het volgende:
Ik kom niet.
Is het al zaterdag? .
quote:O leuk, experimenten, daar krijg je altijd alleen maar problemen mee....10 van de 250...dan gaat er toch iets niet helemaal goed...dat zou het schoolbestuur toch ook in moeten zien
Op dinsdag 18 februari 2003 15:46 schreef Jerruh het volgende:[..]
mjwa is experiment jaar dus wij krijgen alle nieuwe vakken ook op ons geexperimenteerd. ze hebbe ook nog nie super nagedacht over overgnagsregels maar voorlopig ist zo dat je alle verplichte vakken moet hebben gehaald en maar 6 punten niet hoeft te hebben van keuzevakken....aangezien niemand dat wist en velen in verband emt projectwerk de verplichte vakken als architectuur en beeldende kunst hebben laten vallen, zijn er velen genaaid....ze denken dat er 10 mensen van de 250 meteen naar master doorstromen...
quote:Eej Kreabeeb! Nog even geduld hoor. Nog vier nachtjes slapen, en dan is het zover. En je bent nog steeds welkom bij het middagprogramma hoor. Je hoeft echt niet afhankelijk te zijn van DM wat mij betreft....
Op dinsdag 18 februari 2003 15:47 schreef Kreator het volgende:[..]
Ik wel.
Is het al zaterdag?
.
quote:Nog 4 nachtjes slapen
Op dinsdag 18 februari 2003 15:47 schreef Kreator het volgende:[..]
Ik wel.
Is het al zaterdag?
.
quote:ze zijn van plan om op universiteiten de allerslimste en beste studenten er uit te filteren zeggen ze, dus dit is een mooie kans... ze willlen liever alleen topstudenten dan mensen die 10 jaar over hun studie doen.... en ze vinden het maar lachwekkend dat er zovelen zijn die nie door kenne gaan...
Op dinsdag 18 februari 2003 15:49 schreef Andyvie het volgende:[..]
O leuk, experimenten, daar krijg je altijd alleen maar problemen mee....10 van de 250...dan gaat er toch iets niet helemaal goed...dat zou het schoolbestuur toch ook in moeten zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |