SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Heb je een lijst? Ik lees nu pas over de eerste weggestuurde.quote:Op woensdag 31 juli 2024 08:07 schreef schommelstoel het volgende:
[b]
Ligt het aan mij of worden er wel veel mensen geschorst of naar huis gestuurd deze editie van de olympische spelen?
Nee sorry ik heb geen gehele lijst .quote:Op woensdag 31 juli 2024 08:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Heb je een lijst? Ik lees nu pas over de eerste weggestuurde.
De bond wilde het eerst laten bij de berisping maar toen meende mevrouw daar wat van te vinden ipv te zeggen “goh idd niet zo slim”.quote:Op woensdag 31 juli 2024 08:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nu is ze naar Parijs op kosten van de belastingbetaler en heeft ze niets kunnen presteren. Dat is toch helemaal zonde van het geld.
Ik snap dat het niet zo slim is, maar een boete lijkt me een betere keus als je dan wil straffen als sportbond in Brazilië.
Verslaggever Bob Ballard zelfs ontslagen lees ik.quote:Op woensdag 31 juli 2024 08:17 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nee sorry ik heb geen gehele lijst .
Misschien dat ik er naast zit, maar toen ik dit las over die zwemster dacht ik, alweer?
Er is een trainer maar huis gestuurd wat ik begreep.
Ook is er een verslaggever gecanceld.
En nu deze zwemster.
Ah ja met die drone was dat, klopt.quote:Op woensdag 31 juli 2024 08:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Verslaggever Bob Ballard zelfs ontslagen lees ik.
Bedoel je trainer Beverly Priestman na dat droneincident met Canada?
Dit zou nu niet meer kunnen:
Weet alleen niet wie zou worden gecancelled Clijsters die een privébericht deelt of de interviewer vanwege de inhoud van dat bericht?
Nou, neequote:Op woensdag 31 juli 2024 08:07 schreef schommelstoel het volgende:
Zwemster Brazilië weggestuurd van Spelen na ongeoorloofd bezoeken Eiffeltoren
Fijn al die inside info.quote:Op woensdag 31 juli 2024 09:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou, nee
Weggestuurd omdat ze - voor bepaald niet de eerste keer door de jaren heen - door het dolle ging toen ze werd aangesproken op het breken van de regels. Terwijl de andere zwemmer min of meer reageerde met 'ok' op zijn straf en dus gewoon mocht blijven. Ook zij had gewoon mogen blijven als ze gewoon normaal had gereageerd op de berisping, maar mevrouw dramaqueen wenste weer eens uit haar stekkertje te gaan.
Staat ook gewoon in het artikel waarom eh.quote:Op woensdag 31 juli 2024 09:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou, nee
Weggestuurd omdat ze - voor bepaald niet de eerste keer door de jaren heen - door het dolle ging toen ze werd aangesproken op het breken van de regels. Terwijl de andere zwemmer min of meer reageerde met 'ok' op zijn straf en dus gewoon mocht blijven. Ook zij had gewoon mogen blijven als ze gewoon normaal had gereageerd op de berisping, maar mevrouw dramaqueen wenste weer eens uit haar stekkertje te gaan.
Ja, alleen zeggen ze daar niet dat dit echt niet de eerste keer is, om nog maar eens duidelijk te maken dat het niet een flauwekuldingetje is om haar weg te sturen, maar meer een soort Yuri van Gelder-achtige eigenwijsheid en niet naar de regels willen luisterenquote:Op woensdag 31 juli 2024 09:15 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Staat ook gewoon in het artikel waarom eh.
Nu.nl heeft een nogal misleidende Koptekst voor het bericht geplaatst.
Je vangt zo wel eens wat op ja.quote:
ruim een week voor de opening van de spelen:quote:Op woensdag 31 juli 2024 08:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Heb je een lijst? Ik lees nu pas over de eerste weggestuurde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |