SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Speciaal voor 4ebebeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Kaneelstokje op 30-07-2024 20:18:33 ]Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
ik denk helemaal nietsquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Toch bijzonder dat mensen mijn ontevredenheid interpreteren als naīviteit.
Natuurlijk weet ik dat het allemaal bagger geregeld is. Waarom denken jullie dat ik steeds in de stress zit als ik wacht op antwoord uit de administatiemolen?
Plet hemquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Vleugeltjes zijn inmiddels opgedroogd. Maar voor zijn eigen leven kiezen is er nog niet bij.
[ afbeelding ]
hij denkt dat je te vertrouwen bent nadat je hem hebt gered van een drankdoodquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Vleugeltjes zijn inmiddels opgedroogd. Maar voor zijn eigen leven kiezen is er nog niet bij.
[ afbeelding ]
IJs heeft dezelfde ziekte als alle deo, shampoo, tandpasta etc. Standaard 2x te duur zodat het elke week in de 1+1 aanbieding kanquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja hoor, voor die 3 euro is het prima.
Koop al die mokerdure rommel anders toch nooit.
7,50 voor wat ijs
Na hoeveel POMA's ?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zeg altijd Kootuh Dazuureeh
7,50 voor 1 beker ?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja hoor, voor die 3 euro is het prima.
Koop al die mokerdure rommel anders toch nooit.
7,50 voor wat ijs
8 ofzoquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Na hoeveel POMA's ?
[..]
7,50 voor 1 beker ?Ik koop dat alleen in de aanbieding, maar ik eet toch niet zo heel veel van zulk ijs
Ik weet niet of ik 8 POMA's op zou kunnenquote:
Blijven oefenenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik 8 POMA's op zou kunnen
Geloof in jezelf!quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
K zal jou pletten naar gemeen vals perfide kutwijfquote:
Leg die tien cent munt op hemquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Hij is echt heel klein Charlie![]()
[ afbeelding ]
leg die munt er eens op en maak er een foto van nadat je de munt even aandrukt..quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Hij is echt heel klein Charlie![]()
[ afbeelding ]
Dan begint de avond pasquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Leg die tien cent munt op hem
Vrouwenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
leg die munt er eens op en maak er een foto van nadat je de munt even aandrukt..
Al die A-merken die opzich lekker zijn, maar absoluut het geld niet waard zijn, voor paupers zoals ik.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
IJs heeft dezelfde ziekte als alle deo, shampoo, tandpasta etc. Standaard 2x te duur zodat het elke week in de 1+1 aanbieding kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |