SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Hmm nou ja. Je kan veel over NS zeggen maar die snappen heus wel hoe een route in te plannen, is bepaald niet de eerste keer ook op dit traject. Dat ze vervolgens allemaal volk op zo'n bus krijgen dat dat niet kan, tja.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zo komen ze meestal aan, soms komen bussen richting Schiedam aan de overkant aan. Denk dat de bussen aan de overkant uit Den Haag komen, en de bussen die aankomen aan de stationskant of naar Den Haag gaan, of weer naar Schiedam gaan en dan alleen tussen Schiedam en Delft pendelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Een route plannen tussen twee plekken is wel een stuk makkelijker als er rails ligt.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:48 schreef Modus het volgende:
[..]
Hmm nou ja. Je kan veel over NS zeggen maar die snappen heus wel hoe een route in te plannen, is bepaald niet de eerste keer ook op dit traject. Dat ze vervolgens allemaal volk op zo'n bus krijgen dat dat niet kan, tja.
Past wel beter bij ze qua flexibiliteitquote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een route plannen tussen twee plekken is wel een stuk makkelijker als er rails ligt.
IMMER GERADE AUSquote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een route plannen tussen twee plekken is wel een stuk makkelijker als er rails ligt.
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:49 schreef DeZwabber het volgende:
LolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja je moet altijd goed opletten
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
aircoquote:
Ja boven in de slaapkamerquote:
Echt hequote:
Correct.quote:
Ja doe jij dat maarquote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Correct.
Ik heb een 200mm Noctua computerventilator op m'n bureau gezet en op een voeding aangesloten. Die voeding kan ik via de pc bedienen dus ik kan hem regelen.
ik ga straks gewoon lekker het bad in... 33 graden water... en als je er dan uit gaat denk je... brrrrquote:
hij krijgt dat board op zn kopquote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:01 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Vettel @:Nizno @:ESF1Gamer
Ik heb al plannen om de ventilator aan te sturen met een microcontroller, draaiknopje voor de snelheid, en een schermpje om het toerental te kunnen zien. Want ik kan het nooit laten.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier valt het gelukkig nog mee beneden. 23 graden binnen
Hij heeft een bord voor zijn kop?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |