Ik wil graag een schouderklopje uitdelen aan Tefal!
Onze Delfini waterkoker die we al 1,5 jaar hadden bleef op een dag de hele dag het water warm houden, hier kwam ik pas 's avonds achter.
De volgende dag even de bon opgezocht en gezien dat we al ver over de garantietermijn waren.
Gebeld met de klantenservice van Tefal en daar kreeg ik een adres om de waterkoker naartoe te sturen.
We moesten wel 4 weken wachten, maar vandaag kregen we per koerier een gloedjenieuwe waterkoker thuisbezorgd!!
Ik vind dit een prima service en ben blij dat ik er de 5 euro verzendkosten voor over heb gehad!
Zeker omdat je bij BCC (die zegt de goedkoopste te zijn) 200 euro ruim meer kwijt zou zijn!
Na een lang verhaal Ook dat nog? Breekijzer? Kassa? Hebben we vandaag een nieuw blokhutje gekregen én een schadevergoeding van €100,- Oké ik moest er hemel en aarde voor bewegen, maar toen ik eenmaal contact had met de juiste personen was het zo rond
quote:Nogal logisch dat je tot die conclusie komt in een topic voor positieve reacties
Op dinsdag 18 februari 2003 14:05 schreef HAKA het volgende:
Ik kan maar tot 1 conclusie komen.....de wereld is nog niet zo slecht als de media hem afschildert _0_
quote:Dat zegt BCC niet alleen, BCC garandeert dat ook! Als jij iets bij BCC koopt en dat blijkt elders goedkoper dan krijg je (mits je het kunt aantonen of hun het kunnen controleren) het prijsverschil terug met 25% van dat verschil. Uiteraard zitten hier wel voorwaarden aan verbonden die je kan nalezen op de website van BCC www.bcc.nl
Op dinsdag 18 februari 2003 13:57 schreef Ronhui het volgende:
Zeker omdat je bij BCC (die zegt de goedkoopste te zijn) 200 euro ruim meer kwijt zou zijn!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |