quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 16:00 schreef Gorro het volgende:
Op verzoek de hele tussenstand dan maar...
quote:Je staat er niet in. Ik had toch minstens 1 punt van jou verwacht
Op dinsdag 18 februari 2003 16:10 schreef Atreidez het volgende:
Dus als je gokt, kom je niet eens voor in de lijst met een 0 erachter... ook niet eerlijk
.
quote:Kijk nog eens goed
Op dinsdag 18 februari 2003 16:10 schreef Atreidez het volgende:
Dus als je gokt, kom je niet eens voor in de lijst met een 0 erachter... ook niet eerlijk
quote:Dat staat toch niet
Op dinsdag 18 februari 2003 16:00 schreef Gorro het volgende:
Op verzoek de hele tussenstand dan maar...code:
54. Atreidez 0
quote:Ik heb idd even goed gekeken en toen zag ik de vraag van Dolle Hond staan! Laat ik La Haine nou net 2 weken geleden gezien hebben
Op dinsdag 18 februari 2003 15:47 schreef dolle_hond het volgende:
als niemand meer iets vraagt en Cootz meldt zich niet meer, dan heb ik nog wel een vraag:Wat gebeurde er met Grunwalski in La Haine?
Grunswalski komt alleen voor in dat verhaal van die ouwe vent tegen de jongens, en volgens mij vragen ze op het eind wat er met hem gebeurt is, en dan zegt hij "Il est mort", dus volgens mij is ie dood Of wou je horen wat er precies met Grunwalski gebeurde in dat verhaal
Want weet dat het een soort vergelijking is maar het gaat over dat ie een trein moest halen maar die mist, en dan terwijl ie erachteraan rent valt ie ofzo ... dat weet ik dus niet meer precies
Enneh, thnx he Gorro
quote:je eerste punt!!
Op dinsdag 18 februari 2003 16:25 schreef Atreidez het volgende:[..]
Ik heb idd even goed gekeken en toen zag ik de vraag van Dolle Hond staan! Laat ik La Haine nou net 2 weken geleden gezien hebben
Grunswalski komt alleen voor in dat verhaal van die ouwe vent tegen de jongens, en volgens mij vragen ze op het eind wat er met hem gebeurt is, en dan zegt hij "Il est mort", dus volgens mij is ie dood
Of wou je horen wat er precies met Grunwalski gebeurde in dat verhaal
Want weet dat het een soort vergelijking is maar het gaat over dat ie een trein moest halen maar die mist, en dan terwijl ie erachteraan rent valt ie ofzo ... dat weet ik dus niet meer precies
Enneh, thnx he Gorro
hij miste de trein omdat hij moest poepen en dat niet dicht bij de trein durfde te doen
quote:Dat van dat poepen kon ik me niet meer herrinneren maar het verhaal heb ik 3 keer teruggekeken omdat het een diepere betekenis moest hebben voor de film, en nog begreep ik daarna niet helemaal wat ie bedoelde
Op dinsdag 18 februari 2003 16:32 schreef dolle_hond het volgende:[..]
je eerste punt!!
hij miste de trein omdat hij moest poepen en dat niet dicht bij de trein durfde te doen
ff vraag verzinnen..
quote:Niet compleet.
Op dinsdag 18 februari 2003 09:19 schreef whigger het volgende:[..]
En wat zou het dan moeten zijn? 114 is volgens mij de enige code die met regelmaat voorkomt in de films van Kubrick.
In de film Magnolia wordt het nummer Wise up van Aimee mann door de castleden meegezongen. Dit nummer werd echter ook al gedraait in een andere kaskraker. In welke film werd dit nummer ook gedraait?
quote:Gokje met whigger's hint
Op dinsdag 18 februari 2003 16:49 schreef Atreidez het volgende:
Een filmmuziekvraagjeIn de film Magnolia wordt het nummer Wise up van Aimee mann door de castleden meegezongen. Dit nummer werd echter ook al gedraait in een andere kaskraker. In welke film werd dit nummer ook gedraait?
quote:Nee sorry, wel me 1 van me favo films trouwens
Op dinsdag 18 februari 2003 16:59 schreef dolle_hond het volgende:
american beauty?
kleine hint waar je niks aan hebt: Hij staat niet op de soundtrack van de desbetreffende film.
Edit: MinorTitty Minority dus
De film is ouder dan Magnolia.
Veel plezier
quote:Volgens mij weet nog niemand het.
Op dinsdag 18 februari 2003 17:12 schreef Atreidez het volgende:
Ok, nog 1 hintje.. Ik ga nl. naar huis dus dan kunnen jullie lekker quizen.De film is ouder dan Magnolia.
Veel plezier
totdat scanman komt
quote:Helemaal goed
Op dinsdag 18 februari 2003 19:18 schreef Chiwappo het volgende:
Toevallig niet Jerry Maguire
Men kan de beschikbare protocollen opstapelen en het langzame, maandenlange gebeuren samenvatten tot één enkele regenachtige demonendag. Voordat de schare getuigen en aanstokers zich verwijderde, brak de demon Astarot samen met de demonen Asmodeus en Gresil in of uit de meest gepijnigde vrouw die hier lag en een lichaam van begeerte en onrust was, een ziel van angst op een verwarde vlucht.'
Kleine hint: De film is in vele landen jarenlang verbannen geweest
succes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |