Dat doe ik dus ook niet
quote:Een 'paspoort'
Op dinsdag 25 februari 2003 11:52 schreef Mennosson het volgende:
Scanman give us our daily doses please!!
Hij werd geboren in een lift in Massachusetts.
Hij stierf een jaar na de acteur met wie hij veel samenspeelde.
Had een alcohol probleem, wat hem wel hielp een oscar te winnen
Kon vrij goed piano spelen, wat hij zichzelf had geleerd
Heeft 8 oscarnominaties gehad waarvan hij er 2 won
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 12:14 schreef Sheridana het volgende:
Jack Lemmon! Die speelde vaak met Walther Matthau toch? Ik dacht dat ze wel vrij gauw na elkaar stierven!
Jack Lemmon volgens mij in 2001, Walther Matthau in ergens in 2000, precieze data weet ik niet.
quote:Klopt! Your turn! (Lemmon was overigens een onwaarschijnlijk goed acteur!)
Op dinsdag 25 februari 2003 12:14 schreef Sheridana het volgende:
Jack Lemmon! Die speelde vaak met Walther Matthau toch? Ik dacht dat ze wel vrij gauw na elkaar stierven!
quote:Volgens mij scheelde het op 3 dagen na precies een jaar.
Op dinsdag 25 februari 2003 12:19 schreef The_Substitute het volgende:Jack Lemmon volgens mij in 2001, Walther Matthau in ergens in 2000, precieze data weet ik niet.
quote:nee hoor,
Op dinsdag 25 februari 2003 12:35 schreef scanman01 het volgende:[..]
Volgens mij scheelde het op 3 dagen na precies een jaar.
Zijn 'The China Syndrome', 'Missing', 'Save the tiger', 'The apartment' en nog veel meer films zijn echt schitterende meesterwerkjes! Jammer dat veel mensen eigenlijk alleen de films met Matthau herinneren.
MISSING was heel sterk, maar ook Short Cuts en in Glengarry Glenn Ross was hij ook heel sterk
het is natuurlijk geen ramp, maar zou wel mooi zijn als alle topics met ongeveer dezelfde openingspost en met een mooie nieuwe tussenstand geopend worden
Hij is nu minder harig trouwens
quote:Bruce Willis
Op dinsdag 25 februari 2003 12:57 schreef Sheridana het volgende:
Misschien is deze wel erg makkelijk...maar wie is deze acteur?Hij is nu minder harig trouwens
quote:Hhahaha, ja klopt...dacht al dat ie te makkelijk was....jammer had er nog eentje, die echt totaal onherkenbaar was...
Op dinsdag 25 februari 2003 13:07 schreef BTM het volgende:[..]
Bruce Willis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |