Nou.. nee.quote:Op maandag 29 juli 2024 12:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gewoon meteen het hele team een DSQ geven, moeten ze maar beter opletten.
Sainz zou bij Williams getekend hebben.quote:Op maandag 29 juli 2024 12:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af of Tsunoda, Lawson of Ricciardo wel het verschil kunnen gaan maken t.o.v. McLaren. Die hebben 2 coureurs die beter zijn en een bolide die sneller is. Alleen met Sainz zie ik het nog goedkomen maar die is pas NA dit seizoen beschikbaar.
Tegenover McLaren, maar ook tegenover al die anderen die gister aan Perez voorbij gingen.quote:Op maandag 29 juli 2024 12:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af of Tsunoda, Lawson of Ricciardo wel het verschil kunnen gaan maken t.o.v. McLaren. Die hebben 2 coureurs die beter zijn en een bolide die sneller is. Alleen met Sainz zie ik het nog goedkomen maar die is pas NA dit seizoen beschikbaar.
Dus je zegt dat wanneer dit toevallig bij Max Vestappen was gebeurd de Nederlandse fans gezegd zouden hebben dat het een zeer terchte beslissing was?quote:Op maandag 29 juli 2024 11:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
en de engelsen janken zich de ballen uit de broek
Jeetje was dit RBR geweest was de brandstapel al aangestoken, maar geliefd Merc krijgt bijna applaus
Ik zou niet weten waarom niet, te licht is immers te licht.quote:Op maandag 29 juli 2024 13:25 schreef Nieuwschierig het volgende:
Dus je zegt dat wanneer dit toevallig bij Max Vestappen was gebeurd de Nederlandse fans gezegd zouden hebben dat het een zeer terchte beslissing was?
Klopt inderdaad 😭😭😂quote:Op maandag 29 juli 2024 13:25 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dus je zegt dat wanneer dit toevallig bij Max Vestappen was gebeurd de Nederlandse fans gezegd zouden hebben dat het een zeer terchte beslissing was?
Persoonlijk lijkt me dat onwaarschijnlijk omdat letterlijk alles wat de FIA beslist over Max of RBR wordt gezien als een groot complot om ze te dwarsbomen.
Maakt niet uit of het nu gaat over het budget, bewegen onder het remmen of de veiligheid van een bandenwissel,
Budget is budget, remmen is remmen, en ledje brandt op de weelgun of niet.quote:Op maandag 29 juli 2024 13:27 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom niet, te licht is immers te licht.
Gas geven is gas geven...quote:Op maandag 29 juli 2024 13:34 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Budget is budget, remmen is remmen, en ledje brandt op de weelgun of niet.
Dat bij zulke akkefietjes in het verleden ook niet gezegd werd dat de FIA of de stewards wijze en boven de partijen staande personen zijn die alleen maar het het beste met RBR en Max voorhebben.quote:
Je weet wel dat Lewis heeft gewonnen?quote:Op maandag 29 juli 2024 12:15 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Oh echt, ik heb echt wat gemist na de race.
TV uit gedaan en in huis bezig geweest met schoonmaak.
Wtf gaat Ricciardo doen dan? Die is echt geen haar beter dan Perezquote:Op maandag 29 juli 2024 12:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Volgens mij gaat Ricciardo in Zandvoort rijden. Schijnbaar hebben Horner, Mekies (sp?) en Ricciardo een gesprek gehad en die was positief bevallen.
Ik heb wel cake gegeten vandaag.quote:Op maandag 29 juli 2024 09:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Vier weken geen cake @:TheStigsDutchCousin
[ afbeelding ]
foeiquote:Op maandag 29 juli 2024 14:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb wel cake gegeten vandaag.
Denk het toch welquote:Op maandag 29 juli 2024 14:10 schreef xzaz het volgende:
[..]
Wtf gaat Ricciardo doen dan? Die is echt geen haar beter dan Perez
Dat beetje rubber wat ze oppikken is waarschijnlijk meer dan 375 gram per band, dus met uitloopronde was die de winnaar geweest, denk ik zelf.quote:Op maandag 29 juli 2024 14:07 schreef Sjoerd102 het volgende:
Misschien was het al gepost (geen zin om heel topic door te lezen).
Op vrijwel alle circuits is er een uitloopronde, op Spa (ivm de lengte niet).
Tijdens de uitloopronde pikken de coureurs (al dan niet bewust) wat rubber op.
Stel dat er op Spa wel een uitloopronde was geweest, was de wagen van Russel dan wel zwaar genoeg geweest.
Of is het gewicht aan rubber dat ze oppikken in een uitloopronde daar te gering voor?
Haha ja dat wel, via een appje van mijn zwager, dat dan weer wel.quote:
Misschien wel, maar dat weet je van te voren. Mercedes zat hier gewoon teveel op de limiet en ging er waarschijnlijk door de bandenslijtage (waar ze normaal gesproken rekening mee houden) onder. Jammer, maar helaas.quote:Op maandag 29 juli 2024 14:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat beetje rubber wat ze oppikken is waarschijnlijk meer dan 375 gram per band, dus met uitloopronde was die de winnaar geweest, denk ik zelf.
Ze weten dat absoluut van tevoren, maar bij elke race mogen ze rubber oppakken en bij deze niet. Dat maakt het ergens wel wrang, vanuit Georges perspectief dan natuurlijk (kan ik me voorstellen).quote:Op maandag 29 juli 2024 14:47 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Misschien wel, maar dat weet je van te voren. Mercedes zat hier gewoon teveel op de limiet en ging er waarschijnlijk door de bandenslijtage (waar ze normaal gesproken rekening mee houden) onder. Jammer, maar helaas.
Anders hadden ze Russell geen éénstopper moeten laten doen.
Je moet ten alle tijden boven het minimumgewicht zitten, ook met versleten banden, dus nee, dat is niet opmerkelijk.quote:Op maandag 29 juli 2024 14:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ze weten dat absoluut van tevoren, maar bij elke race mogen ze rubber oppakken en bij deze niet. Dat maakt het ergens wel wrang, vanuit Georges perspectief dan natuurlijk (kan ik me voorstellen).
En dat de banden(slijtage) überhaupt aan de weging ten dele valt is in dat opzicht ook wel opmerkelijk te noemen. Maar ja ze weten het, dus Mercedes kan natuurlijk alleen zichzelf aanwijzen.
Ik vind van wel, want de mate van slijtage op je band bepaalt dus blijkbaar of je wel of niet op het minimumgewicht zit.quote:Op maandag 29 juli 2024 15:05 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Je moet ten alle tijden boven het minimumgewicht zitten, ook met versleten banden, dus nee, dat is niet opmerkelijk.
Het is niet raar. Merendeels conservatief. RB bevond zich in een crisis met Horner, RB was weer erg dominant, dan ga je niet een populaire coureur eruit gooien in tijden van crisis. Dan gaan de eigenaren en sponsoren zeker koppen laten rollen.quote:Op maandag 29 juli 2024 13:18 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Tegenover McLaren, maar ook tegenover al die anderen die gister aan Perez voorbij gingen.
Overigens wel eens hoor, je weet het niet.
Het is wel apart dat Perez het al even moeilijk heeft en de concurrentie zo inloopt zonder maatregelen. Ik zeg niet dat hij al vervangen had moeten zijn, maar die contract verlenging is wel een beetje apart, zeker voor 2 jaar.
Als ik de roddels mag geloven, had Mercedes dit op het einde van de race door. Bij de eerste weging was de auto van Russell zwaar genoeg alleen zat er toen, na het afnemen van het brandstofsample en wegnemen andere vloeisfoffen, per ongeluk nog twee liter brandstof in de tankquote:Op maandag 29 juli 2024 14:47 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Misschien wel, maar dat weet je van te voren. Mercedes zat hier gewoon teveel op de limiet en ging er waarschijnlijk door de bandenslijtage (waar ze normaal gesproken rekening mee houden) onder. Jammer, maar helaas.
Anders hadden ze Russell geen éénstopper moeten laten doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |