en de engelsen janken zich de ballen uit de broekquote:Op maandag 29 juli 2024 09:23 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Vooralsnog is de enige écht illegale auto die van Russel gisteren
Prijzengeld inderdaad. Voordelen zijn meer windtunneltijd en minder entreegeld voor volgend jaar dat betaald moet worden (dat gaat per punt) aan de FIA.quote:Op maandag 29 juli 2024 09:33 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Scheelde vorig jaar 18 miljoen dollar in prijzengeld dus dat kan men wel lijen. En de eeuwige roem uiteraard. Andere nadelen zou ik niet weten. @:Starflyer
Rare jongens die Britten.quote:Op maandag 29 juli 2024 11:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
en de engelsen janken zich de ballen uit de broek
Jeetje was dit RBR geweest was de brandstapel al aangestoken, maar geliefd Merc krijgt bijna applaus
Sowieso probeer ik echt Engelse comments en artikelen over de F1 te vermijden.quote:Op maandag 29 juli 2024 11:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
en de engelsen janken zich de ballen uit de broek
Jeetje was dit RBR geweest was de brandstapel al aangestoken, maar geliefd Merc krijgt bijna applaus
Ik zag al weer suggesties van Mercedes fans dat de regels aangepast moeten worden omdat het niet eerlijk was dat alleen Russell een DSQ kreeg, te licht is prima ineens.quote:Op maandag 29 juli 2024 09:23 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Vooralsnog is de enige écht illegale auto die van Russel gisteren
het was maar 1.5 kiloquote:Op maandag 29 juli 2024 12:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik zag al weer suggesties van Mercedes fans dat de regels aangepast moeten worden omdat het niet eerlijk was dat alleen Russell een DSQ kreeg, te licht is prima ineens.
Bron?quote:Op maandag 29 juli 2024 12:09 schreef THEFXR het volgende:
is de vergadering over Perez op mexicaanse tijd?
de vergadering of de mex tijd?quote:
Het blijft toch ergens een Britse aangelegenheid waar je alleen aan mee mag doen als je in het straatje past.quote:Op maandag 29 juli 2024 12:04 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Sowieso probeer ik echt Engelse comments en artikelen over de F1 te vermijden.
Die zijn mijn hemel zo toxic online.
De media daar heeft er een enorm groot aandeel aan dat er zoveel haat in F1 is de laatste jaren.
Haha over de vergadering, gaat die echt plaats vinden?quote:
ja gisteren ook door Marko bevestigdquote:Op maandag 29 juli 2024 12:13 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Haha over de vergadering, gaat die echt plaats vinden?
Laat ik zeggen dat ik nog niet al het nieuws heb gekeken.
Net zoals voetbal, daar zijn de Engelse fans ook echt verschrikkelijk.quote:Op maandag 29 juli 2024 12:11 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Het blijft toch ergens een Britse aangelegenheid waar je alleen aan mee mag doen als je in het straatje past.
Oh echt, ik heb echt wat gemist na de race.quote:Op maandag 29 juli 2024 12:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja gisteren ook door Marko bevestigd
was voor de racequote:Op maandag 29 juli 2024 12:15 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Oh echt, ik heb echt wat gemist na de race.
TV uit gedaan en in huis bezig geweest met schoonmaak.
Oh dan heb je een BBC fragment van de Olympische Spelen gemistquote:Op maandag 29 juli 2024 12:11 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Het blijft toch ergens een Britse aangelegenheid waar je alleen aan mee mag doen als je in het straatje past.
Ach is niet anders met de Nederlandse fans. Die eerst fan waren van Norris maar toen die een bedreiging begon te vormen voor Max vinden mensen hem ineens vervelend. Om maar een voorbeeldje te noemen.quote:Op maandag 29 juli 2024 12:04 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Sowieso probeer ik echt Engelse comments en artikelen over de F1 te vermijden.
Die zijn mijn hemel zo toxic online.
De media daar heeft er een enorm groot aandeel aan dat er zoveel haat in F1 is de laatste jaren.
Ricciardo gaat zeker in Zandvoort rijden. De vraag is alleen in welke autoquote:Op maandag 29 juli 2024 12:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Volgens mij gaat Ricciardo in Zandvoort rijden. Schijnbaar hebben Horner, Mekies (sp?) en Ricciardo een gesprek gehad en die was positief bevallen.
Het gaat bij de Engelsen/pers wel wat verder dan iemand alleen vervelend vinden...quote:Op maandag 29 juli 2024 12:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ach is niet anders met de Nederlandse fans. Die eerst fan waren van Norris maar toen die een bedreiging begon te vormen voor Max vinden mensen hem ineens vervelend. Om maar een voorbeeldje te noemen.
de (engelse) commentatoren doen enorm graag een duit in het zakje wat Max bashen betreftquote:Op maandag 29 juli 2024 12:30 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Het gaat bij de Engelsen/pers wel wat verder dan iemand alleen vervelend vinden...
Ik vraag me ook af of Tsunoda, Lawson of Ricciardo wel het verschil kunnen gaan maken t.o.v. McLaren. Die hebben 2 coureurs die beter zijn en een bolide die sneller is. Alleen met Sainz zie ik het nog goedkomen maar die is pas NA dit seizoen beschikbaar.quote:Op maandag 29 juli 2024 11:13 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Mijn idee ja. Staat me ook iets van bij dat men begin vorig jaar aangaf dat alle belemmeringen wat tijd betreft dit jaar de meeste problemen zou geven. Volgend jaar wat tijd inhalen zou fijn zijn.
Dit zou een aanblijvende Perez ook verklaren.
En ze slikken het als zoete koek daar.quote:Op maandag 29 juli 2024 12:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
de (engelse) commentatoren doen enorm graag een duit in het zakje wat Max bashen betreft
Ze hebben volkomen gelijk.quote:Op maandag 29 juli 2024 12:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik zag al weer suggesties van Mercedes fans dat de regels aangepast moeten worden omdat het niet eerlijk was dat alleen Russell een DSQ kreeg, te licht is prima ineens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |