SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
leer voor de volgende keerquote:Op zondag 28 juli 2024 18:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Uh, ja, dat ondervinden we nu dus ook. En ze heeft autisme (of een vorm daarvan), dus dan zou je verwachten dat er niet zomaar van plannen afgewijkt kan worden.
Met mijn broer en zijn vriendin op vakantie gaan, is verder prima. Maar er hoeft de volgende keer dus ook geen extra bezoeker voor een aantal dagen te komen.
Ik ga alleen met mensen waar het gezellig mee is, en waar je ook gewoon afspraken mee kunt maken.quote:Op zondag 28 juli 2024 18:43 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
en daarom heb ik een hekel aan met anderen op vakantie gaan.
ouders en zus prima
partner prima
schoonfamilie ging nog net.
maar verder nee
Paprika nog langs geweest?quote:Op zondag 28 juli 2024 18:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ga alleen met mensen waar het gezellig mee is, en waar je ook gewoon afspraken mee kunt maken.
Schoonfamilie valt dus al af om de eerste reden
Geen fok vakantie?quote:Op zondag 28 juli 2024 18:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ga alleen met mensen waar het gezellig mee is, en waar je ook gewoon afspraken mee kunt maken.
Schoonfamilie valt dus al af om de eerste reden
De organisator, pedante Fransman: sorry but not sorryquote:Op zondag 28 juli 2024 18:55 schreef CherryLips het volgende:
Olympische Spelen bieden hun excuses aan voor die woke versie van het Laatste avondmaal!
Ze kunnen de tering krijgen.quote:Op zondag 28 juli 2024 18:55 schreef CherryLips het volgende:
Olympische Spelen bieden hun excuses aan voor die woke versie van het Laatste avondmaal!
Mensenquote:Op zondag 28 juli 2024 18:55 schreef CherryLips het volgende:
Dat was geen woke versiequote:Op zondag 28 juli 2024 18:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik vond het wel geinigquote:Op zondag 28 juli 2024 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was geen woke versie
Dat was gewoon oliedom
quote:Op zondag 28 juli 2024 19:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
En Krabs is af
[ afbeelding ]
Ja hij staat misschien niet helemaal goed, maar /care
Had ook zo'n "kerel" zijn lul (per ongeluk) eruit hangenquote:Op zondag 28 juli 2024 18:55 schreef CherryLips het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |