SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart![]()
Ja, heerlijke delicatesse en caloriebewust.quote:
Je moet sowieso nooit je locatie aanzetten, zo kunnen ze je volgenquote:Op zondag 28 juli 2024 14:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou nee, is gewoon mijn schuld, maar dat staat ook wel in het laatste gedeelte van de zin
Wie is 'ze' en wat gaan ze doen?quote:Op zondag 28 juli 2024 14:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je moet sowieso nooit je locatie aanzetten, zo kunnen ze je volgen
ff getest en idd lijkt niet zichtbaarquote:Op zondag 28 juli 2024 14:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik kan de likes op berichten niet meer zien
Meer mensen problemen mee?
Huilenquote:
Ja dat weet ik niet, dat proberen ze natuurlijk geheim te houdenquote:Op zondag 28 juli 2024 14:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wie is 'ze' en wat gaan ze doen?
Die emoticonquote:Op zondag 28 juli 2024 14:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat weet ik niet, dat proberen ze natuurlijk geheim te houden [ afbeelding ]
Zo vaak gebruikt dat het nu stuk is.quote:
Dat zou lullig zijn.quote:Op zondag 28 juli 2024 14:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo vaak gebruikt dat het nu stuk is.
Klep klep klep*quote:
quote:Op zondag 28 juli 2024 14:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
denk het wel totdat ze een surfboy aan de haak slaat
Zag dat je me had getagged. Dacht dat het weer over buikhaar ging, lol.quote:Op zondag 28 juli 2024 14:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja.
Wil je een plakje kleffe cake?
@:kaneelstokje
Alleen als er lauwe slappe koffie bij zitquote:Op zondag 28 juli 2024 14:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja.
Noem jij je muts zó?quote:Op zondag 28 juli 2024 14:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja.
Buikstreepjes ftwquote:Op zondag 28 juli 2024 14:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zag dat je me had getagged. Dacht dat het weer over buikhaar ging, lol.
Maar had vorige week wel de cake gegeten. Was heerlie.
Oh ja, dat zit er standaard bijquote:Op zondag 28 juli 2024 14:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alleen als er lauwe slappe koffie bij zit
Heel grappig kutsjekutkutquote:
Zonder, want ben lactose intolerant.quote:Op zondag 28 juli 2024 14:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Buikstreepjes ftw![]()
Met of zonder slagroom?
Fijn, deze disclaimerquote:Op zondag 28 juli 2024 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, gebbetje. Heb geen seconde aan FOK! gedacht.
moet ze wel gaan vissen net als de palingvissersquote:Op zondag 28 juli 2024 14:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
denk het wel totdat ze een surfboy aan de haak slaat
Ja, klopt.quote:Op zondag 28 juli 2024 14:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fijn, deze disclaimer
Ik dacht wel dat wij het over kleffe cake met slagroom hadden gehad.![]()
Ik zal je iedere dag even hier taggen, zodat je het niet vergeet.quote:Op zondag 28 juli 2024 14:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, klopt.
En jammer dat je het nu pas zegt, nu ik terugben van de winkel. Anders had ik het zeker meegenomen!
Erg vriendelijk van jequote:Op zondag 28 juli 2024 14:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zal je iedere dag even hier taggen, zodat je het niet vergeet.
Zo sta ik hier te boek.quote:
#nattekeekquote:Op zondag 28 juli 2024 14:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fijn, deze disclaimer
Ik dacht wel dat wij het over kleffe cake met slagroom hadden gehad.![]()
slagroom?quote:Op zondag 28 juli 2024 15:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe kunnen we de kleffe cake nog lekkerder maken?
Buikstreepje met slagroom?quote:Op zondag 28 juli 2024 14:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Buikstreepjes ftw![]()
Met of zonder slagroom?
Kom vechten, USquote:
Met hagelslag.quote:Op zondag 28 juli 2024 15:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe kunnen we de kleffe cake nog lekkerder maken?
Ik kinkshame niemand.quote:
vogelbekdier?quote:Op zondag 28 juli 2024 15:18 schreef UitStraling het volgende:
Mmmmmm eens bedenken wat ik strakjes ga eten, heb welk zin in iets lekkers en bijzonders [ afbeelding ]
Misschien een vrouwtje dan want de mannetjes hebben een giftige stekel aan hun achterpoten, de pijn van zo'n steek is vergelijkbaar met het steken van honderden hoornaars tegelijkertijd.quote:
Ja heerlijk, maar dan raak ik aan de schijt.quote:
Ik heb hier een mening over.quote:
Ook prima.quote:Op zondag 28 juli 2024 15:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kom vechten, US
[..]
Met hagelslag.
Bakkende mannenquote:Op zondag 28 juli 2024 15:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja heerlijk, maar dan raak ik aan de schijt.
[..]
Ik heb hier een mening over.
[..]
Ook prima.
Misschien weer eens zelf een cakeje bakken ofzo. Morgen misschien.
Ja, dan ben je wel deaudquote:Op zondag 28 juli 2024 15:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien een vrouwtje dan want de mannetjes hebben een giftige stekel aan hun achterpoten, de pijn van zo'n steek is vergelijkbaar met het steken van honderden hoornaars tegelijkertijd.
Deed vroeger wel vaker, maar met de kleine is het allemaal erg lastig om iets te doen in de keukenquote:Op zondag 28 juli 2024 15:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bakkende mannen![]()
Ik had lemon pudding cakes op het programma staan, maar ik weet even niet of ik dat vandaag nog ga redden en of ik er nog zin in heb.. wie weet.
Heb ik nog nooit gemaakt maar ziet er lekker uitquote:Op zondag 28 juli 2024 15:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bakkende mannen![]()
Ik had lemon pudding cakes op het programma staan, maar ik weet even niet of ik dat vandaag nog ga redden en of ik er nog zin in heb.. wie weet.
Samen bakkenquote:Op zondag 28 juli 2024 15:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Deed vroeger wel vaker, maar met de kleine is het allemaal erg lastig om iets te doen in de keuken
Klinkt goed. Ga je ze dan helemaal zelf opeten?
Key lime piequote:Op zondag 28 juli 2024 15:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb ik nog nooit gemaakt maar ziet er lekker uitSowieso, al het gebak met citroen is
quote:Op zondag 28 juli 2024 15:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Deed vroeger wel vaker, maar met de kleine is het allemaal erg lastig om iets te doen in de keuken
Klinkt goed. Ga je ze dan helemaal zelf opeten?
Ja, lekker fris met dit weerquote:Op zondag 28 juli 2024 15:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb ik nog nooit gemaakt maar ziet er lekker uitSowieso, al het gebak met citroen is
Laat hem smaken, makker.quote:Op zondag 28 juli 2024 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
10,81 km
19.598 stappen
Terug op station Lengerich. Op naar een ijsje
Ik ga wel een dagje voor jou.quote:Op zondag 28 juli 2024 15:49 schreef datismijnmening het volgende:
Vanaf morgen drie dagen strandweer en ik mag niet 😭😭
Even door de zure appel bijten dimmyquote:Op zondag 28 juli 2024 15:49 schreef datismijnmening het volgende:
Vanaf morgen drie dagen strandweer en ik mag niet 😭😭
Ja ben nu weer thuis. Dinnetje is ook vanavond weer thuis dus dan kan ze mijn haar borstelenquote:
Ze is nog geen 2, joh. Nog even wachten.quote:
Lekkere bollie ben je toch ook.quote:Op zondag 28 juli 2024 15:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ja allemaal
Ik gebruik ze dan als toetje
Gaat niet met de andere arm?quote:Op zondag 28 juli 2024 15:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja ben nu weer thuis. Dinnetje is ook vanavond weer thuis dus dan kan ze mijn haar borstelen
Jeetje denk je een goedkope arbeidskracht in huis te halenquote:Op zondag 28 juli 2024 15:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze is nog geen 2, joh. Nog even wachten.
[..]
Lekkere bollie ben je toch ook.
Bolliequote:Op zondag 28 juli 2024 15:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze is nog geen 2, joh. Nog even wachten.
[..]
Lekkere bollie ben je toch ook.
Watquote:Op zondag 28 juli 2024 15:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee dan trek ik alle haren eruit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
quote:
Zal ik mijn haar ook even opmeten?quote:Op zondag 28 juli 2024 16:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mijn haar is iets van 75cm hè, dat moet voorzichtig
quote:Op zondag 28 juli 2024 16:03 schreef datismijnmening het volgende:
heftigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sterkte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is er precies gebeurd?
Heb je horren ?quote:Op zondag 28 juli 2024 16:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh hier niet nodig met keukenraam open en achterdeur open.
Misschien een leuke bestemming voor @Dr_Flashquote:Op zondag 28 juli 2024 15:50 schreef UitStraling het volgende:
Fascinerend afgelegen eiland (laatste restje van een enorme schildvulkaan) en laatste toevluchtsoord van de uitgestorven gewaande Dryococelus Australis.
Of voor Bitterbal, Ball's Pyramid plus enorme wandelende takken.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:15 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Misschien een leuke bestemming voor @:Dr_Flash
Worden die dan aangeduid als Tak ipv Takkie?quote:Op zondag 28 juli 2024 16:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of voor Bitterbal, Ball's Pyramid plus enorme wandelende takken.
Waar zenden ze dat uit? Das mijn sport.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
Handboogschieten is ook super spannend![]()
Wordt eerder dan bitterballetje en Mr. Bigfoot Takquote:Op zondag 28 juli 2024 16:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Worden die dan aangeduid als Tak ipv Takkie?
lekker hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Eurosport iigquote:Op zondag 28 juli 2024 16:20 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Waar zenden ze dat uit? Das mijn sport.
Hoe gaat het vandaag?quote:Op zondag 28 juli 2024 16:20 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wordt eerder dan bitterballetje en Mr. Bigfoot Tak
Wow, flink littekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat heet toch alleen 'Max' daar en in de rest van Europa? In NL nog HBO er bij ivm omroep 'Max'quote:
Aan welke kant komt het er uit?quote:Op zondag 28 juli 2024 16:24 schreef mschol het volgende:
en ik heb iets verkeerds gegeten ofzo want e.e.a. komt er vloeibaar uit![]()
Hoezo wil jij dit weten?quote:Op zondag 28 juli 2024 16:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Aan welke kant komt het er uit?
Ja hallo.. tmiquote:Op zondag 28 juli 2024 16:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Aan welke kant komt het er uit?
THISquote:
image not found?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie zo'n soort zooitje ongeregeld voor me:quote:Op zondag 28 juli 2024 16:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
THIS
IS
KSC !!!!!!
* pakt lans en schild
Ik ben Idéfix.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zie zo'n soort zooitje ongeregeld voor me:
[ afbeelding ]
Geen flauw idee.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat heet toch alleen 'Max' daar en in de rest van Europa? In NL nog HBO er bij ivm omroep 'Max'
Chihuehuequote:
Ik ben die ouwe seniele met zijn wandelstok en lekkere wijfje.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Ik ben Obelix, want viesdik.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iedereen in de KSC houdt hier van lekker etenquote:Op zondag 28 juli 2024 16:38 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Of je houd gewoon van lekker eten
Hoop Obelixjes hier in het dorp danquote:
Dat wijfje wel tot slavin gemaakt zeker?quote:Op zondag 28 juli 2024 16:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben die ouwe seniele met zijn wandelstok en lekkere wijfje.
@kwiwi wil jij dan het afsluitende liedje doen ?quote:Op zondag 28 juli 2024 16:40 schreef datismijnmening het volgende:
Wildzwijn aan spit meet op het strand
Dit klopt wel.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedereen in de KSC houdt hier van lekker eten
Behalve Etto, die eet zaagsel en stoelpoten
Ja nee oke.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben die ouwe seniele met zijn wandelstok
Uiteraardquote:Op zondag 28 juli 2024 16:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
@:kwiwi wil jij dan het afsluitende liedje doen ?
Heb je een broodje bij de Subway gehaaldquote:Op zondag 28 juli 2024 16:41 schreef UitStraling het volgende:
Broodje met pastrami, zuurkool, augurk, cheddar en Reuben saus
Bestaat die toko nog?quote:Op zondag 28 juli 2024 16:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je een broodje bij de Subway gehaald
Bifi en after eight eters hebben geen recht van sprekenquote:Op zondag 28 juli 2024 16:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedereen in de KSC houdt hier van lekker eten
Behalve Etto, die eet zaagsel en stoelpoten
Hij wordt toch altijd vastgebonden en gegagged bij het feest?quote:Op zondag 28 juli 2024 16:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
* kwiwi smeert de stembanden alvast met honing
[ afbeelding ]
Met die prijzen die ze daar tegenwoordig vragen is US inmiddels wel de doelgroepquote:
Ik was laatst echt bij de slechtste subway ever.. bestel je een standaard broodje, weet die gast niet wat erop hoortquote:Op zondag 28 juli 2024 16:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 juli 2024 16:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hij wordt toch altijd vastgebonden en gegagged bij het feest?
quote:Op zondag 28 juli 2024 16:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Bifi en after eight eters hebben geen recht van spreken
Dat is me toch een smerig concept, ik vind daar onhygiënische kansloze mensen werken ook, dat hele concept is pure horror.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
met HBO Max kun je idd elke sport bekijken wanneer je wiltquote:
Allesquote:Op zondag 28 juli 2024 16:46 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]Wat is er mis om beide producten lekker te vinden?
Wat voor taal sprak die dan?quote:Op zondag 28 juli 2024 16:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik was laatst echt bij de slechtste subway ever.. bestel je een standaard broodje, weet die gast niet wat erop hoortEn hij sprak geen fatsoenlijk Duits dus je had ook geen idee wat ie je vroeg
Man man man..
Je hoeft je niet te gaan verontschuldigen hoor, we respecteren iedereens keuze hier, we gaan je niet anders behandelen omdat je een Subway ophebtquote:Op zondag 28 juli 2024 16:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is me toch een smerig concept, ik vind daar onhygiënische kansloze mensen werken ook, dat hele concept is pure horror.
Sow halloquote:Op zondag 28 juli 2024 16:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Bifi en after eight in je reetquote:Op zondag 28 juli 2024 16:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik maak zelf wel een broodjequote:Op zondag 28 juli 2024 16:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met die prijzen die ze daar tegenwoordig vragen is US inmiddels wel de doelgroep
Gratis tip van deze oude vos, vrouwen slaan werkelijk kurkdroog uit tot in de zevende macht van Zeus bij het zeuren om geld of om hoge prijzen, daar is alleen Annie de kassière van de Lidl vatbaar voor en die kijkt in je broekzak.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met die prijzen die ze daar tegenwoordig vragen is US inmiddels wel de doelgroep
Ik vond die steak and cheese wel oke, maar dat is inmiddels wel meer dan 10 jaar geleden dat ik die op hadquote:Op zondag 28 juli 2024 16:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee want ze hebben geen meatball sub meer
Beetje raar concept dit, maar kan aan mij liggen.quote:
Nee schandalig, ik moet elke keer naar de VS om die te kunnen etenquote:Op zondag 28 juli 2024 16:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee want ze hebben geen meatball sub meer
Mja ik maak zelf een betere philly cheesesteakquote:Op zondag 28 juli 2024 16:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond die steak and cheese wel oke, maar dat is inmiddels wel meer dan 10 jaar geleden dat ik die op had
Ja, ik denk dat ik daarom ook niet zo'n vaste klant ben geweest.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja ik maak zelf een betere philly cheesesteak
De meeste vrouwen veranderen ook in het Aralmeer zodra je gaat lopen stoefen over centjesquote:Op zondag 28 juli 2024 16:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gratis tip van deze oude vos, vrouwen slaan werkelijk kurkdroog uit tot in de zevende macht van Zeus bij het zeuren om geld of om hoge prijzen, daar is alleen Annie de kassière van de Lidl vatbaar voor en die kijkt in je broekzak.
Het Aralmeer is zeker kurkdroogquote:Op zondag 28 juli 2024 16:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De meeste vrouwen veranderen ook in het Aralmeer zodra je gaat lopen stoefen over centjes
Dat was toch dat vrijwel drooggevallen meerquote:Op zondag 28 juli 2024 16:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De meeste vrouwen veranderen ook in het Aralmeer zodra je gaat lopen stoefen over centjes
Je broodje laten smeren door iemand die niet mee kan komen op school en zeker het lesuurtje persoonlijke hygiëne heeft overgeslagen.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik daarom ook niet zo'n vaste klant ben geweest.
Nog een goeie kont gezien?quote:Op zondag 28 juli 2024 16:50 schreef Karzai het volgende:
Maar even naar buiten verhuist
[ afbeelding ]
Je hebt het woordje 'niet' gelezen ?quote:Op zondag 28 juli 2024 16:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je broodje laten smeren door iemand die niet mee kan komen op school en zeker het lesuurtje persoonlijke hygiëne heeft overgeslagen.
Is dat waarom je single bent?quote:Op zondag 28 juli 2024 16:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik laat ze nu even dicht, anders komt al die warmte naar binnenquote:
Neem je dan je eigen deur mee?quote:Op zondag 28 juli 2024 16:58 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wil je dat ik met een deur in huis kom vallen of moet ik een naargeestig grapke maken?
Volgens mij heb ik het niet zo vaak over centjes toch?quote:
Vind jij jezelf materialistisch ingesteld?quote:Op zondag 28 juli 2024 17:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het niet zo vaak over centjes toch?
Oh ik dacht dat 'stoefen' zuinig zijn betekendequote:Op zondag 28 juli 2024 17:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het niet zo vaak over centjes toch?
Thats lifequote:Op zondag 28 juli 2024 17:00 schreef Karzai het volgende:
Nu niet veel bijzonders, gewoon ff lekker buiten chillen
ik dacht aan zoenen dus t kan altijd ergerquote:Op zondag 28 juli 2024 17:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat 'stoefen' zuinig zijn betekende
Sta je ineens met je hoofd op het Fok! Forum.quote:
quote:Op zondag 28 juli 2024 17:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat 'stoefen' zuinig zijn betekende
Ik ga teveel met Belgen om denk ikquote:
Ik kan dit zelfs zonder HBO Max. Dat is mijn speciale talent.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
met HBO Max kun je idd elke sport bekijken wanneer je wilt
Omdat er geen sport is die wilt bekijkenquote:Op zondag 28 juli 2024 17:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kan dit zelfs zonder HBO Max. Dat is mijn speciale talent.
quote:Op zondag 28 juli 2024 17:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat er geen sport is die wilt bekijken
quote:Op zondag 28 juli 2024 17:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kan dit zelfs zonder HBO Max. Dat is mijn speciale talent.
Nee dat is pas als ik hem op 40 zetquote:
Het ging er meer om dat er andere gezichten op je eerste foto staanquote:
Mensenkinderen de hele stad hangt vol met camera,squote:Op zondag 28 juli 2024 17:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
Het ging er meer om dat er andere gezichten op je eerste foto staan
Joh ik zit in 34 graden en genietquote:Op zondag 28 juli 2024 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
21.083 stapjes. Ijsje was lekkerNu weer in de trein terug naar huis. Nog ruim 2 uur waarvan de eerste anderhalf zonder airco
Wil natuurlijk niet zeggen dat je dan zomaar foto's/video's van andere mensen op een online forum moet gooien.quote:Op zondag 28 juli 2024 17:21 schreef Karzai het volgende:
All3s wordt tegenwoordig gefilmd met mobieltjes
Klopt. Maar je gezicht tegenkomen op een forum dat je niet eens kent is niet wat mensen graag willenquote:Op zondag 28 juli 2024 17:21 schreef Karzai het volgende:
All3s wordt tegenwoordig gefilmd met mobieltjes
Of nog erger, je eigen kop tegenkomen op een forum dat je wel kentquote:Op zondag 28 juli 2024 17:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
Klopt. Maar je gezicht tegenkomen op een forum dat je niet eens kent is niet wat mensen graag willen
Ik heb het weggehaaldquote:Op zondag 28 juli 2024 17:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
Klopt. Maar je gezicht tegenkomen op een forum dat je niet eens kent is niet wat mensen graag willen
Ook waarquote:Op zondag 28 juli 2024 17:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of nog erger, je eigen kop tegenkomen op een forum dat je wel kent
quote:Op zondag 28 juli 2024 17:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Foto's van de laatste meet waren ook wel leukquote:Op zondag 28 juli 2024 17:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We leven enorm met je mee.quote:Op zondag 28 juli 2024 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Over een uurtje in Enschede. Dan 1e klas, airco en een koud Warsteinertje. Komt goed allen
Denk het niet, onder de TL-buizen in de blauwe doos.quote:Op zondag 28 juli 2024 17:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal ook goed bijgebruind vandaag?
Paar dagen goed weer en ze gaat weer extra werken. Hoog tijd dat ze vertrekt naar Thailand om daar eens goed in de zon te gaan liggen.quote:Op zondag 28 juli 2024 17:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk het niet, onder de TL-buizen in de blauwe doos.
Hoe is het met je insektenbeet?quote:Op zondag 28 juli 2024 17:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
11.535 stapjes gezet. Vandaag naar de watervallen van Irrel geweest.
leuk.quote:Op zondag 28 juli 2024 17:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
11.535 stapjes gezet. Vandaag naar de watervallen van Irrel geweest.
in de lazy spa bij mijn ouders achter het huis. Ben er even uit. wachten op de warme maaltijd die in de oven staat... en dan vanavond er nog even weer in.quote:
Ik kom er nu aanquote:Op zondag 28 juli 2024 17:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
in de lazy spa bij mijn ouders achter het huis. Ben er even uit. wachten op de warme maaltijd die in de oven staat... en dan vanavond er nog even weer in.
Nieuwe Olympische sport, hamsterwerpen.quote:Op zondag 28 juli 2024 18:02 schreef CherryLips het volgende:
Hamsterkooi schoongemaakt.
Gebeten door hamster.
Hamster van balkon gegooid.
Zo praat je toch niet over Cali?quote:
Mogen (gewone) hamsters niet meer?quote:Op zondag 28 juli 2024 18:05 schreef CherryLips het volgende:
Denk dat dit wel m'n laatste hamster is en ik ze niet illegaal in Duitsland ga halen.
Nou het lopen heeft wel geholpen. Vanmorgen was mijn voet nog wel dik, ik had wel het idee dat ie al iets dunner was geworden. Maar nu ik weer terug ben op de camping en mijn schoen heb uitgetrokken, zie ik de aderen weer door mijn voet lopen.quote:
Alleen Syrische hamsters mogen nog.quote:Op zondag 28 juli 2024 18:07 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Mogen (gewone) hamsters niet meer?
Oh en ik heb wat schrammen van toen ik woest aan het vechten was met eenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zondag 28 juli 2024 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh en ik heb wat schrammen van toen ik woest aan het vechten was met eenwie won er?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 juli 2024 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh en ik heb wat schrammen van toen ik woest aan het vechten was met eenen jij wonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uiteraard
ik had niet anders verwachtOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ergens is het wel logisch dat ze niet aan de hele wereld laten weten dat ze zoveel korting geven.quote:Op zondag 28 juli 2024 18:10 schreef CherryLips het volgende:
Zie net ook pas dat de grote vlinderstruik die ik gister heb gekocht 50% korting had en de dwerg nietAls dat ergens op een bordje had gestaan had ik drie grote gekocht en niet een grote en een kleine.
Ik was al lang niet meer bij de Intratuin geweest en het viel me op dat ze bar weinig info hadden over de verzorging van planten. Sta ik daar alsnog te googelen.
Daar lok je toch mensen mee die ook andere dingen kopenquote:Op zondag 28 juli 2024 18:11 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ergens is het wel logisch dat ze niet aan de hele wereld laten weten dat ze zoveel korting geven.
Naar mijn idee zal dat bij een supermarkt makkelijker gaan dan bij een intratuunquote:Op zondag 28 juli 2024 18:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar lok je toch mensen mee die ook andere dingen kopen
De kleine Buddleja blijft toch ook maar 50 cm? dat is een nieuw gekweekte soort.quote:Op zondag 28 juli 2024 18:10 schreef CherryLips het volgende:
Zie net ook pas dat de grote vlinderstruik die ik gister heb gekocht 50% korting had en de dwerg nietAls dat ergens op een bordje had gestaan had ik drie grote gekocht en niet een grote en een kleine.
Ik was al lang niet meer bij de Intratuin geweest en het viel me op dat ze bar weinig info hadden over de verzorging van planten. Sta ik daar alsnog te googelen.
mwa als ik zie dat de intratuin 50% korting geeft op vlinderplanten dan ga ik er wel heenquote:Op zondag 28 juli 2024 18:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Naar mijn idee zal dat bij een supermarkt makkelijker gaan dan bij een intratuun
Ja, die heb ik maar had van de winter bijna het loodje gelegdquote:Op zondag 28 juli 2024 18:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De kleine Buddleja blijft toch ook maar 50 cm? dat is een nieuw gekweekte soort.
Nee anders had ik nu nog steeds boven aan die kalksteengroeve gelegen hequote:Op zondag 28 juli 2024 18:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
en jij won
Uiteraard
ik had niet anders verwacht
Deze is ook wel bijzonder;quote:Op zondag 28 juli 2024 18:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, die heb ik maar had van de winter bijna het loodje gelegdHij leeft nog maar hij heeft nog geen energie voor bloemen.
Grenzen dicht!quote:Op zondag 28 juli 2024 18:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alleen Syrische hamsters mogen nog.
Ja oké, maar zou je dan nog wat anders kopen daar dat geen korting heeft?quote:Op zondag 28 juli 2024 18:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
mwa als ik zie dat de intratuin 50% korting geeft op vlinderplanten dan ga ik er wel heen
Leuk kleurtje ookquote:Op zondag 28 juli 2024 18:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze is ook wel bijzonder;
https://www.gardeningexpr(...)e-ball-tree-buddleia
Ik wel. /wijfquote:Op zondag 28 juli 2024 18:17 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ja oké, maar zou je dan nog wat anders kopen daar dat geen korting heeft?
jaquote:Op zondag 28 juli 2024 18:17 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ja oké, maar zou je dan nog wat anders kopen daar dat geen korting heeft?
Samen met @EttovanBelgie zeker?quote:Op zondag 28 juli 2024 18:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
mwa als ik zie dat de intratuin 50% korting geeft op vlinderplanten dan ga ik er wel heen
En niet voor apen en de rode panda.quote:Op zondag 28 juli 2024 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jammer dat de vlinderstruik alleen nuttig is voor de paar veelvoorkomende vlinders.
neujquote:Op zondag 28 juli 2024 18:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Samen met @:ettovanbelgie zeker?
Misschien vang je nog Etto's meisje mee, kan handig zijn.quote:Op zondag 28 juli 2024 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jammer dat de vlinderstruik alleen nuttig is voor de paar veelvoorkomende vlinders.
Misschien helpt een schaaltje met citrusvruchten welquote:Op zondag 28 juli 2024 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even wat bananenschillen neerleggenquote:Op zondag 28 juli 2024 18:22 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Misschien helpt een schaaltje met citrusvruchten wel
Ja, overal.quote:Op zondag 28 juli 2024 18:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb er vooral bijen in zitten. Gaat niet goed met de vlinders hier.
Gelukkig landde hij zachtjes op de natte potgrond op de bamipannekoek.quote:Op zondag 28 juli 2024 18:02 schreef CherryLips het volgende:
Hamsterkooi schoongemaakt.
Gebeten door hamster.
Hamster van balkon gegooid.
Wel opvallend want met het nieuwe maaibeleid zou je toch anders verwachten?quote:Op zondag 28 juli 2024 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, overal.
Echt nog nooit zo dramatisch weinig vlinders gezien.
Hier wel regelmatig vlinders in de tuin. Van de usual suspects alleen nog geen kolibrievlinders gezien dit jaar.quote:Op zondag 28 juli 2024 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, overal.
Die had ik hier een paar jaar geleden ook nog jaquote:Op zondag 28 juli 2024 18:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hier wel regelmatig vlinders in de tuin. Van de usual suspects alleen nog geen kolibrievlinders gezien dit jaar.
Lavendel bij?quote:Op zondag 28 juli 2024 18:34 schreef CherryLips het volgende:
Maar ik draag mijn steentje hier wel even bij met m'n vlinderstruiken en lavendel
Ja, er zijn echt weinig vlinders dit jaar.quote:Op zondag 28 juli 2024 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, overal.
quote:Op zondag 28 juli 2024 18:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
We zouden vandaag eerst uit eten gaan omdat het de laatste avond van iemand die extra langs kwam morgen weer terug gaat, maar vanmorgen wilde ze dat we toch gewoon op de plaats zelf gaan eten. Dus zijn we na het bezoek aan de watervallen nog naar de winkel gegaan. Heeft ze onderweg nog een mailtje gestuurd dat ze niet om de gebruikelijke tijd voor het avondeten terug zal zijn.
Uh, ja, dat ondervinden we nu dus ook. En ze heeft autisme (of een vorm daarvan), dus dan zou je verwachten dat er niet zomaar van plannen afgewijkt kan worden.quote:Op zondag 28 juli 2024 18:43 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
en daarom heb ik een hekel aan met anderen op vakantie gaan.
ouders en zus prima
partner prima
schoonfamilie ging nog net.
maar verder nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |