SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart![]()
En jij hebt ess nu. In jaar 2 van het 7 jarenplan.quote:Op zondag 28 juli 2024 09:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, het is haar eigen keuze, lijkt me ook wel prettiger om te wonen dan in Rotterdam zuid
quote:Op zondag 28 juli 2024 09:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En jij hebt ess nu. In jaar 2 van het 7 jarenplan.
5 jaar nog tot een mogelijke eerste date. Best snel voor een FOK!ker.quote:Op zondag 28 juli 2024 09:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Soort tegengesteld paargedrag dan van het konijn.quote:Op zondag 28 juli 2024 09:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja. Ooit. Net als wij allemaal.quote:
Nee voorlopig geen inkomsten nee maar das geen probleem. En heb nog mijn huis in Rotterdamquote:Op zondag 28 juli 2024 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook dat. Natuurlijk kom je daar al veel en ken je het land en hun gewoontes
Dat scheelt ook al een stuk
Maar je geeft je zekerheid hier in Nederland op, laat alles achtern inclusief het opzeggen van je baan
Je hebt dan volgens mij helemaal geen inkomsten als je daar komt?
Dat ben ik eigenlijk niet van planquote:
De luiaard in volle actie.quote:Op zondag 28 juli 2024 09:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soort tegengesteld paargedrag dan van het konijn.
Dan ben jij onsterfelijk totdat het tegendeel is bewezen.quote:
Ben je al een AI aan het trainen om hier invulling aan te geven?quote:Op zondag 28 juli 2024 09:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als het even kan wil ik minimaal hier kunnen blijven posten.
gestoken/gebeten door een insect op mijn enkel(gewricht). De ene dag was de bult iets van twee cm in doorsnee. De volgende dag was ie drie keer zo groot geworden en was ie open gegaan. Daarna is mijn voet ook opgezwollen geraakt. De hult zelf was gisteren alweer aan het slinken, maar mijn voet was nog dik.quote:Op zondag 28 juli 2024 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ha jij ook al, hoe is dat dan gekomen?
O wat was dat dan voor raar beest.quote:Op zondag 28 juli 2024 09:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
gestoken/gebeten door een insect op mijn enkel(gewricht). De ene dag was de bult iets van twee cm in doorsnee. De volgende dag was ie drie keer zo groot geworden en was ie open gegaan. Daarna is mijn voet ook opgezwollen geraakt. De hult zelf was gisteren alweer aan het slinken, maar mijn voet was nog dik.
ik zag vannochtend iemand rdr2 spelen die daar *iets* te jong voor isquote:Op zondag 28 juli 2024 09:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K had trouwens gisteren online players gezien in rdr. Het was zo grappig
Geprikt door een daas?quote:Op zondag 28 juli 2024 09:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
gestoken/gebeten door een insect op mijn enkel(gewricht). De ene dag was de bult iets van twee cm in doorsnee. De volgende dag was ie drie keer zo groot geworden en was ie open gegaan. Daarna is mijn voet ook opgezwollen geraakt. De hult zelf was gisteren alweer aan het slinken, maar mijn voet was nog dik.
Geen idee. Ik had het ook niet door totdat ik op een ochtend de rode bult zag. Toen had ik ook nog nergens last van. Pas in de loop van due dag ging ie erg jeuken en de dag erop was die drie keer zo groot geworden.quote:Op zondag 28 juli 2024 09:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wat was dat dan voor raar beest.
Hopelijk heb je er geen pijn aan
Volgende keer direct anti-histamine tabletje innemen.quote:Op zondag 28 juli 2024 09:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee. Ik had het ook niet door totdat ik op een ochtend de rode bult zag. Toen had ik ook nog nergens last van. Pas in de loop van due dag ging ie erg jeuken en de dag erop was die drie keer zo groot geworden.
Van dat schurende geluid met die schilden, gecombineerd met wat vochtig vlees dat tegen elkaar flapt.quote:Op zondag 28 juli 2024 09:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Hebben jullie ooit reuzenschildpadden horen paren?
Nee die brullen als een bearforce onequote:Op zondag 28 juli 2024 09:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van dat schurende geluid met die schilden, gecombineerd met wat vochtig vlees dat tegen elkaar flapt.
tap tap tapquote:Op zondag 28 juli 2024 09:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van dat schurende geluid met die schilden, gecombineerd met wat vochtig vlees dat tegen elkaar flapt.
Nee.quote:Op zondag 28 juli 2024 09:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Hebben jullie ooit reuzenschildpadden horen paren?
Ik ben meer gestoken deze vakantie en die anderen zijn allemaal klein gebleven, dus ik had niet verwacht dat deze dat wel zou doen.quote:Op zondag 28 juli 2024 09:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Volgende keer direct anti-histamine tabletje innemen.
De viezerik, ongevraagd je lijf binnen dringen.quote:Op zondag 28 juli 2024 09:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee. Ik had het ook niet door totdat ik op een ochtend de rode bult zag. Toen had ik ook nog nergens last van. Pas in de loop van due dag ging ie erg jeuken en de dag erop was die drie keer zo groot geworden.
Die moet naar de sc van kaaskoppen in het buitenland verhuizenquote:
Wel een mooi verhaal, zeker doordat ie doodging klonk het allemaal als een conspiracyquote:Op zondag 28 juli 2024 02:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is volgens onze huidige standaarden onmogelijk. Nadat die kerel dood ging was de zogenaamde techniek ook verdwenen.
Als het nog jeukt, föhn erop tot het pijn doetquote:Op zondag 28 juli 2024 10:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben meer gestoken deze vakantie en die anderen zijn allemaal klein gebleven, dus ik had niet verwacht dat deze dat wel zou doen.
Die is zo slow dat er gemiddeld 1x per jaar gepost wordt geloof ikquote:Op zondag 28 juli 2024 10:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Die moet naar de sc van kaaskoppen in het buitenland verhuizen
flessenpost uit thailandquote:Op zondag 28 juli 2024 10:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die is zo slow dat er gemiddeld 1x per jaar gepost wordt geloof ik
Was te verwachten toch?quote:Op zondag 28 juli 2024 10:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Oeh lekker, escalatie in het midden Oosten.
Kan nu dus makkelijk naar 2x per jaarquote:Op zondag 28 juli 2024 10:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die is zo slow dat er gemiddeld 1x per jaar gepost wordt geloof ik
goed bezig.quote:
K heb geen föhn (mee op vakantie).quote:Op zondag 28 juli 2024 10:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Als het nog jeukt, föhn erop tot het pijn doet
Ik zeg niet dat het goed is voor je om een stukje huid te stollen, maar de jeuk gaat weg
Ja, dat is wel een van de eigenschappen van steek-/bijtinsecten en ook van virussen en bacteriën trouwens.quote:Op zondag 28 juli 2024 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De viezerik, ongevraagd je lijf binnen dringen.
Oh, wat heb ik nu weer gemist?quote:Op zondag 28 juli 2024 10:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Oeh lekker, escalatie in het midden Oosten.
Bus deo en een aansteker?quote:Op zondag 28 juli 2024 10:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
K heb geen föhn (mee op vakantie).
Ik rook niet, dus ook geen aansteker mee.quote:
Ik las: muilpeer.quote:Op zondag 28 juli 2024 10:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Israël zet de multiplier weer in, 1200 kinderen voor 12 van die van ons.
ESMAquote:
Succes met je beslissingquote:Op zondag 28 juli 2024 11:21 schreef Nizno het volgende:
lastig dilemma.
zet ik laptop naast het bad straks om F1 te kijken of kijk ik op kleine scherm van mobiel?
help ff danquote:
Oh, ja eh.. ik weet toch niet wat je fijner vind?quote:
tv verplaatsen en boven je bad hanngen en casten via je telefoonquote:Op zondag 28 juli 2024 11:21 schreef Nizno het volgende:
lastig dilemma.
zet ik laptop naast het bad straks om F1 te kijken of kijk ik op kleine scherm van mobiel?
Goedemorgenquote:
Gewoon uit bad komen voordat de F1 begint.quote:Op zondag 28 juli 2024 11:21 schreef Nizno het volgende:
lastig dilemma.
Ja, super realistisch en totaal niet veel werk.quote:Op zondag 28 juli 2024 11:23 schreef mschol het volgende:
[..]
tv verplaatsen en boven je bad hanngen en casten via je telefoon
er zit een tv naast maar geen smart en geen IPTV er opquote:Op zondag 28 juli 2024 11:23 schreef mschol het volgende:
[..]
tv verplaatsen en boven je bad hanngen en casten via je telefoon
sowieso er naast jaquote:Op zondag 28 juli 2024 11:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, ja eh.. ik weet toch niet wat je fijner vind?
Ik zou de laptop naast het bad zetten en niet in het bad.
das saaiquote:Op zondag 28 juli 2024 11:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon uit bad komen voordat de F1 begint.
heb nog 3u... dus kon bestquote:Op zondag 28 juli 2024 11:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, super realistisch en totaal niet veel werk.
Gaat ze vast redden voor die tijd
Airco aan?quote:
Ja, maar halloquote:
ja bubbelbad bij pap en mam...quote:Op zondag 28 juli 2024 11:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Airco aan?
Oh wacht, je bent niet bij je ouders of wel?
Etto heeft wel zin.quote:Op zondag 28 juli 2024 11:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar hallo
Het is zondag..dan heeft niemand zin in iets
als ze een beetje opschiet red ze dat welquote:Op zondag 28 juli 2024 11:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, super realistisch en totaal niet veel werk.
Gaat ze vast redden voor die tijd
Nee, dat is waarquote:Op zondag 28 juli 2024 11:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja bubbelbad bij pap en mam...
en nee airco is nog niet aan. achterdeur staat nog open. is nog niet bloedheet
ook weer waar...quote:Op zondag 28 juli 2024 11:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar hallo
Het is zondag..dan heeft niemand zin in iets
Kunnen maar een paar dingen zijnquote:
zodra het wel is... gooien we achterdeur dicht en airco aanquote:
Heb net boodschappen gedaan, dus ik hoef vandaag de deur niet meer uit.quote:Op zondag 28 juli 2024 11:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
ook weer waar...
heb wasmachine hier aan gezet...
Flex flex flexquote:Op zondag 28 juli 2024 11:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
zodra het wel is... gooien we achterdeur dicht en airco aan
Heerliedepeerliequote:Op zondag 28 juli 2024 11:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb net boodschappen gedaan, dus ik hoef vandaag de deur niet meer uit.
#blijmee
Morgen weer lekker van de snelweg genietenquote:
quote:Op zondag 28 juli 2024 11:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Airco heeft hier de warmte wel al redelijk uit de muren getrokken
quote:Op zondag 28 juli 2024 11:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb net boodschappen gedaan, dus ik hoef vandaag de deur niet meer uit.
#blijmee
Stuk rustiger wel de laatste weken.quote:Op zondag 28 juli 2024 11:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Morgen weer lekker van de snelweg genieten![]()
Wanneer moet jij nou weer eens?
tot de buren de sauna aanzettenquote:Op zondag 28 juli 2024 11:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Airco heeft hier de warmte wel al redelijk uit de muren getrokken
Vakantie, volgende weekquote:Op zondag 28 juli 2024 11:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Morgen weer lekker van de snelweg genieten![]()
Wanneer moet jij nou weer eens?
Ja dat klopt, maar dat maakt de verkeersdeelnemers niet beter imoquote:Op zondag 28 juli 2024 11:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stuk rustiger wel de laatste weken.
Ik mag dinsdag weer.
Whoop whoopquote:Op zondag 28 juli 2024 11:29 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Vakantie, volgende week
Met een dichte Heinenoordtunnel hdp
quote:Op zondag 28 juli 2024 11:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarom koelen zo lang dat nog niet het geval is
quote:
quote:Op zondag 28 juli 2024 11:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn rugzak is te groot voor Ryan Air.
Vast ook te zwaar.
@:Budapestenaar
@:uitstraling
@:bitterbal
quote:
*deukt rugtas inquote:1: Handbagage: Prioriteit en 2 stuks handbagage: Hiermee kun je een kleine persoonlijke tas (40 x 20 x 25 cm) aan boord meenemen die onder de stoel voor je moet ...
Gewoon deze vliegeltuig pakkenquote:Op zondag 28 juli 2024 11:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vast ook te zwaar.
Ik denk ook echt oprecht dat mijn buren meeprofiteren van m'n airco nuquote:
Oh wacht, het is deze.quote:maximale afmetingen van 55cm x 40cm x 20cm
DEZEquote:
Een normale rugtas past daar toch wel makkelijk in?quote:Op zondag 28 juli 2024 11:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh wacht, het is deze.
Alsnog past dat niet.
FLEX FLEX FLEXquote:Op zondag 28 juli 2024 11:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk ook echt oprecht dat mijn buren meeprofiteren van m'n airco nu
Als ie in de slaapkamer staat met deur dicht, krijgt ie het nog steeds voor elkaar om de woonkamer te koelen door de muur heen.
Ik heb kennelijk geen normale rugtasquote:Op zondag 28 juli 2024 11:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een normale rugtas past daar toch wel makkelijk in?
maar geen sneeuwquote:Op zondag 28 juli 2024 11:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk ook echt oprecht dat mijn buren meeprofiteren van m'n airco nu
Als ie in de slaapkamer staat met deur dicht, krijgt ie het nog steeds voor elkaar om de woonkamer te koelen door de muur heen.
Mijn rugtas past er gewoon makkelijk inquote:Op zondag 28 juli 2024 11:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb kennelijk geen normale rugtas
Maar goed, ik heb echt altijd met deze rugtas gereisd en daar hebben ze nooit moeilijk over gedaan
quote:
4 dagen dezelfde onderbroek, dan vind je (daar) gekookt ei, bier, boerenkool en zure ui terug.quote:Op zondag 28 juli 2024 11:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn rugtas past er gewoon makkelijk in
Maar die rugtas gaat ook geen 4 dagen aan kleding in passen ben ik bang
Joejoequote:Op zondag 28 juli 2024 11:40 schreef Nizno het volgende:
oke heb besloten. nu in elk geval zonder laptop naar t bad.
en dan kijk ik straks wel of ik zin heb om de laptop er bij te pakken.
later!
Ik moet voor ongeveer 3 dagen en dan gaat het net.quote:Op zondag 28 juli 2024 11:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn rugtas past er gewoon makkelijk in
Maar die rugtas gaat ook geen 4 dagen aan kleding in passen ben ik bang
Ik duim nog even op een hele mooie warme week in Parijs als ik daar ben, dan durf ik wel de gok te nemen om het wat dikkere spul thuis te laten.quote:Op zondag 28 juli 2024 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet voor ongeveer 3 dagen en dan gaat het net.
Gelukkig hoef ik daar geen modeshow te lopen en hebben ze daar douches.
Ja, het weer in de gaten houden is wel slim.quote:Op zondag 28 juli 2024 11:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik duim nog even op een hele mooie warme week in Parijs als ik daar ben, dan durf ik wel de gok te nemen om het wat dikkere spul thuis te laten.
Ga je ook nog poepzwemmen in de Seine?quote:Op zondag 28 juli 2024 11:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik duim nog even op een hele mooie warme week in Parijs als ik daar ben, dan durf ik wel de gok te nemen om het wat dikkere spul thuis te laten.
Wil je dat hij niet meer terugkomt?quote:Op zondag 28 juli 2024 11:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga je ook nog poepzwemmen in de Seine?
Ach, in India weten ze niet beter.quote:Op zondag 28 juli 2024 11:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil je dat hij niet meer terugkomt?
Nou ja als ik onder de Franse poep zat dan zou ik ook wel klagen denk ik.quote:Op zondag 28 juli 2024 11:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil je dat hij niet meer terugkomt?
Ik heb ook ineens roggebroodquote:
Heerlie de peerlie.quote:Op zondag 28 juli 2024 11:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, in India weten ze niet beter.
Een klein beetje?quote:Op zondag 28 juli 2024 11:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja als ik onder de Franse poep zat dan zou ik ook wel klagen denk ik.
Vrouwenturnen is een rare obsessie in dat landquote:Op zondag 28 juli 2024 11:50 schreef Ama het volgende:
Lol allemaal bekende Amerikanen aanwezig bij vrouwen turnen nu want team USA.
De vervuiling van de Ganges wordt veroorzaakt door uitwerpselen, as, menselijke en dierlijke resten en chemische middelen. Door het op veel plaatsen ontbreken van riolering komen de uitwerpselen van omliggende bewoners vaak rechtstreeks in de rivier terecht. Tegelijkertijd wordt het rivierwater gebruikt om mee te koken en om in te baden, wat zorgt voor enorme gezondheidsrisico's.quote:Op zondag 28 juli 2024 11:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, in India weten ze niet beter.
Aawquote:Op zondag 28 juli 2024 11:52 schreef kwiwi het volgende:
Er zat een eekhoorn in de tuin![]()
Die heb ik hier nou nog nooit gezien.
Dat die mensen daar nog leven johquote:Op zondag 28 juli 2024 11:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De vervuiling van de Ganges wordt veroorzaakt door uitwerpselen, as, menselijke en dierlijke resten en chemische middelen. Door het op veel plaatsen ontbreken van riolering komen de uitwerpselen van omliggende bewoners vaak rechtstreeks in de rivier terecht. Tegelijkertijd wordt het rivierwater gebruikt om mee te koken en om in te baden, wat zorgt voor enorme gezondheidsrisico's.
Indiase poepsoep.
Is hij uitgehuild?quote:Op zondag 28 juli 2024 11:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb ook ineens roggebrood
Heel gezond, volgens Bilal
quote:
quote:
Die is door de Russen kapotgeschoten.quote:
Aantal Indiërs - 1.400.000.000quote:Op zondag 28 juli 2024 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat die mensen daar nog leven joh
Een soort supermens.
Dadelijk zitten er beestjes in?quote:Op zondag 28 juli 2024 11:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb die goedkope blauwe bessen gekocht
Come fight me
De timer van mijn wasmachine liegt altijd tegen mijquote:Op zondag 28 juli 2024 11:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit wist ik toen ik ‘m een uurtje geleden aanzette
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Hoeveel mobiele telefoons in de toiletten in India?quote:Op zondag 28 juli 2024 12:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aantal Indiërs - 1.400.000.000
Aantal toiletten in India - 60.000.000
Aantal mobiele telefoons in India - 545.000.000
Team USA is ook gewoon erg goed.quote:Op zondag 28 juli 2024 11:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vrouwenturnen is een rare obsessie in dat land
Badje met bakingsodaquote:
Amerikanen kijken graag naar schaarsgeklede barely legal.quote:
Wat vreemd.quote:Op zondag 28 juli 2024 12:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Amerikanen kijken graag naar schaarsgeklede barely legal.
Minder bifis meenemenquote:Op zondag 28 juli 2024 11:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vast ook te zwaar.
of gewoon illegalquote:Op zondag 28 juli 2024 12:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
We halen de expert erbij @RamboDirkquote:Op zondag 28 juli 2024 12:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, goede tipquote:
Bushcraften?quote:Op zondag 28 juli 2024 12:14 schreef Dr_Flash het volgende:
2,73 km
5900 stappen
Ergens midden in een bos aan de Dyckerhoff Rundwanderweg bij Lengerich. Zoek maar op
Succes alvast, morgen t/m woensdag is het afzien.quote:
zonder aircoquote:Op zondag 28 juli 2024 12:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Succes alvast, morgen t/m woensdag is het afzien.
Ja, er valt weinig te flexenquote:
Nee, valt niet meequote:Op zondag 28 juli 2024 12:26 schreef CherryLips het volgende:
Misschien dat het meevalt maar ik fik van m'n balkon
Behalve Nattekat.quote:Op zondag 28 juli 2024 12:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, valt niet mee
Iedereen overlijdt over een paar dagen aan de hittestress.
scheelt dat ik deze week dan gekozen heb om klimaatvluchteling te zijnquote:Op zondag 28 juli 2024 12:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, valt niet mee
Iedereen overlijdt over een paar dagen aan de hittestress.
Jouw buren hebben ook een sauna?quote:Op zondag 28 juli 2024 12:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Muur op de slaapkamer is wel snel droog op deze manier.
Goede timingquote:Op zondag 28 juli 2024 12:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
scheelt dat ik deze week dan gekozen heb om klimaatvluchteling te zijn
quote:Op zondag 28 juli 2024 12:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En @:Nizno
Want die hebben airco
ik zal mn ouders bedanken dat ze deze week een weekje nijmegen gekozen hebbenquote:
Succes op het Keizer Karelpleinquote:Op zondag 28 juli 2024 12:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zal mn ouders bedanken dat ze deze week een weekje nijmegen gekozen hebben
krijg je het daar warm van?quote:Op zondag 28 juli 2024 12:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk het niet; en moet ook niet teveel denken aan de buren in de sauna.
Jij hebt geen leuke buren om naar te kijken?quote:Op zondag 28 juli 2024 12:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk het niet; en moet ook niet teveel denken aan de buren in de sauna.
of juist te leukquote:Op zondag 28 juli 2024 12:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij hebt geen leuke buren om naar te kijken?
40 jaar geleden was het misschien wel wat.quote:Op zondag 28 juli 2024 12:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij hebt geen leuke buren om naar te kijken?
Ja, dat is ook nog een optiequote:
Voel je niets van.quote:Op zondag 28 juli 2024 12:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
40 jaar geleden was het misschien wel wat.
Nee, dat is juist het probleem.quote:Op zondag 28 juli 2024 12:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je te lang in de zon geweest vandaag?
Ogen dicht, verstand op 0, bidden en hopen dat je er ongeschonden overheen kunt rijden.quote:Op zondag 28 juli 2024 12:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Succes op het Keizer Karelplein
ow ja ik heb net waterkoker aangezet.... water is vast wel weer afgekoeld nuquote:
die ringen gaven inderdaad al de hintquote:Op zondag 28 juli 2024 12:37 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is olympisch, ter info.
Werkte vorige week redelijkquote:Op zondag 28 juli 2024 12:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ogen dicht, verstand op 0, bidden en hopen dat je er ongeschonden overheen kunt rijden.
Geen helm?quote:Op zondag 28 juli 2024 12:37 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
had toch een petje. dat is bijna hetzelfdequote:
quote:Op zondag 28 juli 2024 12:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ogen dicht, verstand op 0, bidden en hopen dat je er ongeschonden overheen kunt rijden.
quote:Op zondag 28 juli 2024 12:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
IJsthee.quote:Op zondag 28 juli 2024 12:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ja ik heb net waterkoker aangezet.... water is vast wel weer afgekoeld nu
In mijn oude dorp hebben ze een weg afgezet, omdat het verkeersplan daar niet werkte en er teveel aanrijdingen waren, omdat totaal onlogische wegverdeling (o.a. fietsers die moesten spookrijden en automobilisten die daar niet mee om konden gaan).quote:
Waar? Ben nieuwsgierigquote:Op zondag 28 juli 2024 12:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In mijn oude dorp hebben ze een weg afgezet, omdat het verkeersplan daar niet werkte en er teveel aanrijdingen waren, omdat totaal onlogische wegverdeling (o.a. fietsers die moesten spookrijden en automobilisten die daar niet mee om konden gaan).
Zo moeilijk is het toch niet, zou je denken.
Dorpje ergens in de Biblebeltquote:
Verder met bouwsteentjesquote:Op zondag 28 juli 2024 12:55 schreef Karzai het volgende:
vroeg nog, wat gaan jullie nog doen vandaag?
quote:Op zondag 28 juli 2024 12:37 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
De veredelde kinderopvangquote:Op zondag 28 juli 2024 13:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
en natuurlijk heb ik de TV aan voor de OS. Onder andere het skateboarden (voor minderjarigen)
hier staat turnen nu op, en ik wil nog wel even de zon in eigenlijkquote:Op zondag 28 juli 2024 13:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
en natuurlijk heb ik de TV aan voor de OS. Onder andere het skateboarden (voor minderjarigen)
Nee, niemand is hier goed in.quote:Op zondag 28 juli 2024 13:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Skateboarden is zeker weer zo'n onderdeel waar Amerikanen goed in zijn, zodat ze weer extra gouden medailles kunnen winnen.
Kom straks even buurten in het turntopic. Onze expert Moira laat het afweten, en nu weet niemand waar we naar zitten te kijkenquote:Op zondag 28 juli 2024 13:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
hier staat turnen nu op, en ik wil nog wel even de zon in eigenlijk
Oh.quote:Op zondag 28 juli 2024 13:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, niemand is hier goed in.
Een 14-jarige Japanse is de nummer 1 van de wereld en een 15-jarige Japanse is de nummer 2
Simonequote:Op zondag 28 juli 2024 13:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
hier staat turnen nu op, en ik wil nog wel even de zon in eigenlijk
Waar is Hans van Zetten?quote:Op zondag 28 juli 2024 13:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kom straks even buurten in het turntopic. Onze expert Moira laat het afweten, en nu weet niemand waar we naar zitten te kijken
Ik weet er ook niet veel van, maar toen ik net voor het eerst keek, viel me de leeftijden echt op. Nu ook weer een 13 jarige Chinese..quote:
iedere airbnb en hotelkamer heeft toch een fohn?quote:Op zondag 28 juli 2024 10:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
K heb geen föhn (mee op vakantie).
Weet ik niet, zou goed kunnenquote:Op zondag 28 juli 2024 11:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ik kan dit bevestigen.
Was het die bewuste verkeersdrempel, eigenlijk?
Ik ga vanavond wel wat stapjes maken.. Als de zon onder is, als ik nog zin heb en nog leef.quote:Op zondag 28 juli 2024 13:25 schreef LTVDK het volgende:
Lekker wandelweertje vandaag, wel wat warm in de zon op de dijkjes zonder beschutting
Ik zit alweer op 16k. Maar er komen nu wel steeds meer wolkjesquote:Op zondag 28 juli 2024 13:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga vanavond wel wat stapjes maken.. Als de zon onder is, als ik nog zin heb en nog leef.
Idem.quote:Op zondag 28 juli 2024 13:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga vanavond wel wat stapjes maken.. Als de zon onder is, als ik nog zin heb en nog leef.
4kquote:Op zondag 28 juli 2024 13:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zit alweer op 16k. Maar er komen nu wel steeds meer wolkjes
Heb je onbeperkt schnitzels zitten vretenquote:Op zondag 28 juli 2024 13:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Schnitzelfestijn gisteren gewichtneutraal doorstaan
Wat een droom.quote:Op zondag 28 juli 2024 13:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je onbeperkt schnitzels zitten vreten
en daarna in de wc er weer uitgewerkt blijkbaarquote:Op zondag 28 juli 2024 13:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat ben je vanmiddag van plan?quote:Op zondag 28 juli 2024 13:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vlotte spijsvertering wel danquote:Op zondag 28 juli 2024 13:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
en daarna in de wc er weer uitgewerkt blijkbaar
er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden...quote:
Nee, niet onbeperktquote:Op zondag 28 juli 2024 13:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Welke had je, en met wat erbij?quote:Op zondag 28 juli 2024 13:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, niet onbeperktMaar was wel lekker
ik ga over een paar maanden die dingen gewoon opzeggen <3quote:Op zondag 28 juli 2024 13:41 schreef mschol het volgende:
zo, ziggo gedowngrade.. scheelt weer wat in de maand
ik zal toch echt internet op mn pc moeten hebbenquote:Op zondag 28 juli 2024 13:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik ga over een paar maanden die dingen gewoon opzeggen <3
adsl via je telefoonlijstjequote:Op zondag 28 juli 2024 13:46 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zal toch echt internet op mn pc moeten hebben
en glas ligt er voorlopig nog niet
Wow ik heb zelfs glasvezel internet.quote:Op zondag 28 juli 2024 13:46 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zal toch echt internet op mn pc moeten hebben
en glas ligt er voorlopig nog niet
Oh wat lame.quote:Op zondag 28 juli 2024 13:49 schreef mschol het volgende:
[..]
tja.. ligt wel voor en achter de flat.. maar nu nog omhoog
ja sommige mensen vinden het heerlijk om in een gat te wonenquote:
keuzesquote:
Maar ja kan je nog wel even wachten zeker.quote:Op zondag 28 juli 2024 13:50 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, pand is niet van kpn dus zomaar naarboven mag niet
Zulk soort dingen leggen ze vaak eerder aan in achtergelegen gebieden omdat het daar vaak makkelijker kan zonder teveel planning en regels. Zeker in 'versteende gebieden' als binnensteden is dat vaak een heel gedoe.quote:
kun je nog even ziggo blijven spekken met ladingen centjesquote:
planning is nu december 2024-januari 2025quote:Op zondag 28 juli 2024 13:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar ja kan je nog wel even wachten zeker.
Met dezelfde commentatoren als bij het wielrennen?quote:Op zondag 28 juli 2024 13:49 schreef Nizno het volgende:
F1 komt ja gewoon op openkanaal van België
kan gewoon op tv kijken bij het bad
tja.. liefst was odido naar boven gekomen met glas maar nee, de vve vond kpn beter (quote:Op zondag 28 juli 2024 13:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
kun je nog even ziggo blijven spekken met ladingen centjes
hahahaha nee denk het niet, maar kan nooit slechter zijn dan viaplayquote:Op zondag 28 juli 2024 13:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met dezelfde commentatoren als bij het wielrennen?
Tegen kerst '25 heb je misschien geluk dat het er ligt dusquote:Op zondag 28 juli 2024 13:51 schreef mschol het volgende:
[..]
planning is nu december 2024-januari 2025
zomer 26quote:Op zondag 28 juli 2024 13:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tegen kerst '25 heb je misschien geluk dat het er ligt dus
Oh hahaquote:Op zondag 28 juli 2024 13:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zulk soort dingen leggen ze vaak eerder aan in achtergelegen gebieden omdat het daar vaak makkelijker kan zonder teveel planning en regels. Zeker in 'versteende gebieden' als binnensteden is dat vaak een heel gedoe.
Hmm ik hoop het voor jequote:Op zondag 28 juli 2024 13:51 schreef mschol het volgende:
[..]
planning is nu december 2024-januari 2025
ach, ik merk het wel..quote:
Je kunt ook de zoggi even opbellen en gaan klagen dat je wilt opzeggen, krijg je vaak nog wel een aanbieding van x-aantal maanden kortingquote:Op zondag 28 juli 2024 13:55 schreef mschol het volgende:
[..]
ach, ik merk het wel..
ik zou ziggo zelfs wel kunnen opzeggen en alles gaan thetheren maar dat is gewoon teveel gedoe
Net zoveel bewegen dat mensen niet denken dat ik dood ben.quote:
i know, maar dan zit ik er een jaar aan vast, nu is het maandelijks opzegbaarquote:Op zondag 28 juli 2024 13:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt ook de zoggi even opbellen en gaan klagen dat je wilt opzeggen, krijg je vaak nog wel een aanbieding van x-aantal maanden korting
chocomelquote:Op zondag 28 juli 2024 13:48 schreef Ama het volgende:
In de trein naar huis. Ondertussen bedenken wat ik vanavond ga eten.
Of je krijgt ineens een nieuw telefoonabonnement wat je al sinds 2019 kon overzettenquote:Op zondag 28 juli 2024 13:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt ook de zoggi even opbellen en gaan klagen dat je wilt opzeggen, krijg je vaak nog wel een aanbieding van x-aantal maanden korting
Gisteren 1,5 uur gewandeld, had die stomme Fitbit dat niet geregistreerd, omdat ik als activiteit per ongeluk hardlopen had gekozenquote:Op zondag 28 juli 2024 13:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zit alweer op 16k. Maar er komen nu wel steeds meer wolkjes
Afgekeurdquote:Op zondag 28 juli 2024 14:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik had op mijn boodschappenlijstje broccoli en gehakt onder elkaar staan![]()
Broccoli niet gekocht, maar gekozen voor whieplof![]()
Ja mensen, dit is mijn zondag
quote:Op zondag 28 juli 2024 14:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik had op mijn boodschappenlijstje broccoli en gehakt onder elkaar staan![]()
Broccoli niet gekocht, maar gekozen voor whieplof![]()
Ja mensen, dit is mijn zondag
Ja ik zou ook de schuld bij de fitbit leggenquote:Op zondag 28 juli 2024 14:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gisteren 1,5 uur gewandeld, had die stomme Fitbit dat niet geregistreerd, omdat ik als activiteit per ongeluk hardlopen had gekozenen ik had mijn locatie niet aan staan.
Nou nee, is gewoon mijn schuld, maar dat staat ook wel in het laatste gedeelte van de zinquote:Op zondag 28 juli 2024 14:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik zou ook de schuld bij de fitbit leggen
quote:
yup, kan ze niet meer aanklikkenquote:Op zondag 28 juli 2024 14:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik kan de likes op berichten niet meer zien
Meer mensen problemen mee?
ijsblokje?quote:Op zondag 28 juli 2024 14:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ja, zo'n tropisch klein geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |