SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart![]()
En jij hebt ess nu. In jaar 2 van het 7 jarenplan.quote:Op zondag 28 juli 2024 09:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, het is haar eigen keuze, lijkt me ook wel prettiger om te wonen dan in Rotterdam zuid
quote:Op zondag 28 juli 2024 09:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En jij hebt ess nu. In jaar 2 van het 7 jarenplan.
5 jaar nog tot een mogelijke eerste date. Best snel voor een FOK!ker.quote:Op zondag 28 juli 2024 09:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Soort tegengesteld paargedrag dan van het konijn.quote:Op zondag 28 juli 2024 09:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja. Ooit. Net als wij allemaal.quote:
Nee voorlopig geen inkomsten nee maar das geen probleem. En heb nog mijn huis in Rotterdamquote:Op zondag 28 juli 2024 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook dat. Natuurlijk kom je daar al veel en ken je het land en hun gewoontes
Dat scheelt ook al een stuk
Maar je geeft je zekerheid hier in Nederland op, laat alles achtern inclusief het opzeggen van je baan
Je hebt dan volgens mij helemaal geen inkomsten als je daar komt?
Dat ben ik eigenlijk niet van planquote:
De luiaard in volle actie.quote:Op zondag 28 juli 2024 09:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soort tegengesteld paargedrag dan van het konijn.
Dan ben jij onsterfelijk totdat het tegendeel is bewezen.quote:
Ben je al een AI aan het trainen om hier invulling aan te geven?quote:Op zondag 28 juli 2024 09:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als het even kan wil ik minimaal hier kunnen blijven posten.
gestoken/gebeten door een insect op mijn enkel(gewricht). De ene dag was de bult iets van twee cm in doorsnee. De volgende dag was ie drie keer zo groot geworden en was ie open gegaan. Daarna is mijn voet ook opgezwollen geraakt. De hult zelf was gisteren alweer aan het slinken, maar mijn voet was nog dik.quote:Op zondag 28 juli 2024 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ha jij ook al, hoe is dat dan gekomen?
O wat was dat dan voor raar beest.quote:Op zondag 28 juli 2024 09:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
gestoken/gebeten door een insect op mijn enkel(gewricht). De ene dag was de bult iets van twee cm in doorsnee. De volgende dag was ie drie keer zo groot geworden en was ie open gegaan. Daarna is mijn voet ook opgezwollen geraakt. De hult zelf was gisteren alweer aan het slinken, maar mijn voet was nog dik.
ik zag vannochtend iemand rdr2 spelen die daar *iets* te jong voor isquote:Op zondag 28 juli 2024 09:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K had trouwens gisteren online players gezien in rdr. Het was zo grappig
Geprikt door een daas?quote:Op zondag 28 juli 2024 09:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
gestoken/gebeten door een insect op mijn enkel(gewricht). De ene dag was de bult iets van twee cm in doorsnee. De volgende dag was ie drie keer zo groot geworden en was ie open gegaan. Daarna is mijn voet ook opgezwollen geraakt. De hult zelf was gisteren alweer aan het slinken, maar mijn voet was nog dik.
Geen idee. Ik had het ook niet door totdat ik op een ochtend de rode bult zag. Toen had ik ook nog nergens last van. Pas in de loop van due dag ging ie erg jeuken en de dag erop was die drie keer zo groot geworden.quote:Op zondag 28 juli 2024 09:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wat was dat dan voor raar beest.
Hopelijk heb je er geen pijn aan
Volgende keer direct anti-histamine tabletje innemen.quote:Op zondag 28 juli 2024 09:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee. Ik had het ook niet door totdat ik op een ochtend de rode bult zag. Toen had ik ook nog nergens last van. Pas in de loop van due dag ging ie erg jeuken en de dag erop was die drie keer zo groot geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |