SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pannenkoeken moet je met babi pangang maken, niet met bami..quote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Instructies verkeerd begrepen. Er ligt een bamipannekoek op de stoep.
@4EverBlackEyed kan dit bevestigenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
pannenkoeken moet je met babi pangang maken, niet met bami..
Mijn grap wat doe je.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
pannenkoeken moet je met babi pangang maken, niet met bami..
koop een brilquote:
maar dat waren dedicated scannersquote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed, 20 jaar geleden kon je al nog veel hogere resoluties scannen. Ik vind het wel best zo
gewoon bij je rest en de gemeente mag het uitzoekenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:42 schreef CherryLips het volgende:
Was nog even naar de intratuin gereden voor een vlinderstruik of twee, maar nu moet ik wat potten met uitgebloeide shit leeggooien en dat is altijd zo'n gekloot met dat mini GFT-bakje hier beneden
ik snapte hem niet..quote:
of het tuinieren wat meer over het jaar verdelenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Maarre, grmbl, je kan zo'n bak ook halfvol aan de weg zetten.
Vanochtend was die leeg, even een snoeirondje en nu zit die vol. Kan moeilijk nu die bak half op straat leegkieperen en hem dan van de week aan de weg zettenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Maarre, grmbl, je kan zo'n bak ook halfvol aan de weg zetten.
Paardenbloemen komen wel terug ja.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of het tuinieren wat meer over het jaar verdelen
Ja maar dan moet ik per zak huehue betalen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:50 schreef mschol het volgende:
[..]
koop een bril
[..]
maar dat waren dedicated scanners
[..]
gewoon bij je rest en de gemeente mag het uitzoeken
Ik doelde op je groenafval "maanden laten rotten"quote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vanochtend was die leeg, even een snoeirondje en nu zit die vol. Kan moeilijk nu die bak half op straat leegkieperen en hem dan van de week aan de weg zetten
die heb ik dit jaar niet zo veel. wel elke week weer een nieuwe landing haagwindequote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Paardenbloemen komen wel terug ja.
Meestal 4x per jaar een uitgebreide ronde, na de winter, einde lente, zomer en begin herfst. Van een paar plantjes en boompjes snoeien gaat zo'n bak vrij rap volquote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of het tuinieren wat meer over het jaar verdelen
Die heb ik ook ja, kutplantquote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die heb ik dit jaar niet zo veel. wel elke week weer een nieuwe landing haagwinde
ja dat wel. Dit is een 69 euro consumentendingetje.quote:
Okeeeeee, let's gooo!quote:
Dat ding eens per maand buitenzetten met een paar bananenschillen en wat restjes paprika en courgette is ook niet heel nuttigquote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik doelde op je groenafval "maanden laten rotten"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |