SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegrit mannen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegrit vrouwen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Programma:
27 juli 14:30: Tijdrit vrouwen
27 juli 16:30: Tijdrit mannen
3 augustus 11:00: Wegrit mannen
4 augustus 14:00: Wegrit vrouwen![]()
Jammer, geen overwinning voor Hoole.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Je kan dan wel zeggen dat je 4 jaar Olympisch kampioen bent.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:37 schreef Hyaenidae het volgende:
Nou ja het is maar OS. WK telt veel zwaarder in het wielrennen.
Enige wat ontbreekt is een trui met de Olympische ringen op. Dat zou pas episch zijnIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Als er iets misgaat met een Belg springt Karrel uit z’n cabineLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Zo snel lijkt Hij nietKein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Gewoon 4 jaar in het goud rondrijden zoals Greggie.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je kan dan wel zeggen dat je 4 jaar Olympisch kampioen bent.
Enige wat ontbreekt is een trui met de Olympische ringen op. Dat zou pas episch zijnpindazakje![]()
De keuzes van regie zijn opmerkelijk vandaag, alhoewel uiteraard meeste aandacht uitgaat naar top driequote:![]()
Ik zie de krantenkoppen al verschijnen:
WOUT MET GOUDIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |