SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Pualalaaaquote:
En wat is t?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 08:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Pualalaaa
Tot een half uur geleden wist ik niet dat ik het nodig had, nu MOET ik het hebben
Hamsters kunnen toch niet zwemmen?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 08:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een groot aquarium voor de hamster. 120x50 ofzo. Is ook wel idioot groot dus 50 euro is dan wel een koopjeMaar ja, als zij er 50 euro bij zet...
Dat waren waterhamstersquote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hamsters kunnen toch niet zwemmen?
Wat zullen ze hard whieepen als ze in doodsnood rondspartelen in het water.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hamsters kunnen toch niet zwemmen?
een mini heuptasje voor de telefoon en huissleutel tijdens het hardlopenquote:
ja dat verkopen ze alleen op Saturnus inderdaad.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een mini heuptasje voor de telefoon en huissleutel tijdens het hardlopen
blijkbaar, als het een half jaar onderweg moet zijnquote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat verkopen ze alleen op Saturnus inderdaad.
Dat hij jou niet geraadpleegd heeft als connaisseur. Gemiste kans.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat verkopen ze alleen op Saturnus inderdaad.
Die heeft de action ookquote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een mini heuptasje voor de telefoon en huissleutel tijdens het hardlopen
sterker nog: ik heb er al 1.quote:
Oh wanneer ben je weer terug?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens goedemorgen. Ik ga weer even aan het werk
oh dan kun je wel een paar mnd wachtenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sterker nog: ik heb er al 1.
maar deze is mooier
neuh, heb al een site gevonden die het 3 euro goedkoper en in 3 dagen levertquote:
Ja zo komen we er welquote:De meeste verkopers van flesjes en blikjes vinden dat er meer innamepunten moeten komen, maar hebben allemaal een eigen reden waarom dat niet bij hen kan.
Ik heb twee Eftelingbekers met de verkeerde oortjes eraanquote:Op vrijdag 26 juli 2024 08:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Sommige Efteling spul hebben barstjes. Alleen als ik dat wil vervangen, moet ik op marktplaats de hele set kopen.
Het gaat om 1e uitgave Blond Eftelings servies.
NOT IN MY BACKYARD!!11!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |