SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Pualalaaaquote:
En wat is t?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 08:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Pualalaaa
Tot een half uur geleden wist ik niet dat ik het nodig had, nu MOET ik het hebben
Hamsters kunnen toch niet zwemmen?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 08:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een groot aquarium voor de hamster. 120x50 ofzo. Is ook wel idioot groot dus 50 euro is dan wel een koopjeMaar ja, als zij er 50 euro bij zet...
Dat waren waterhamstersquote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hamsters kunnen toch niet zwemmen?
Wat zullen ze hard whieepen als ze in doodsnood rondspartelen in het water.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hamsters kunnen toch niet zwemmen?
een mini heuptasje voor de telefoon en huissleutel tijdens het hardlopenquote:
ja dat verkopen ze alleen op Saturnus inderdaad.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een mini heuptasje voor de telefoon en huissleutel tijdens het hardlopen
blijkbaar, als het een half jaar onderweg moet zijnquote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat verkopen ze alleen op Saturnus inderdaad.
Dat hij jou niet geraadpleegd heeft als connaisseur. Gemiste kans.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat verkopen ze alleen op Saturnus inderdaad.
Die heeft de action ookquote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een mini heuptasje voor de telefoon en huissleutel tijdens het hardlopen
sterker nog: ik heb er al 1.quote:
Oh wanneer ben je weer terug?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens goedemorgen. Ik ga weer even aan het werk
oh dan kun je wel een paar mnd wachtenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sterker nog: ik heb er al 1.
maar deze is mooier
neuh, heb al een site gevonden die het 3 euro goedkoper en in 3 dagen levertquote:
Ja zo komen we er welquote:De meeste verkopers van flesjes en blikjes vinden dat er meer innamepunten moeten komen, maar hebben allemaal een eigen reden waarom dat niet bij hen kan.
Ik heb twee Eftelingbekers met de verkeerde oortjes eraanquote:Op vrijdag 26 juli 2024 08:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Sommige Efteling spul hebben barstjes. Alleen als ik dat wil vervangen, moet ik op marktplaats de hele set kopen.
Het gaat om 1e uitgave Blond Eftelings servies.
NOT IN MY BACKYARD!!11!!!quote:
Nat is mijn bening.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nimby is toch het zusje van Dimmy?
1/10quote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:19 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:haags kocht laatst een bosje bloemen voor zijn vrouw.
Zei ze je wil zeker dat ik mijn benen weer open doe!!!
@:haags weer ik heb liever dat je een vaas pakt.
Weet je nu al waar je moet zijn?quote:
Het is een eeneiige tweeling.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nimby is toch het zusje van Dimmy?
Heb je al wel iemand gesproken?quote:
Er is een marktplaats ergenissen topic op FOK!quote:Op vrijdag 26 juli 2024 08:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Cherrylips
https://forum.viva.nl/gel(...)t_messages/476425/99
Dit topic op vivaforum is ook lachen.
Kunnen we niet marktplaats ergernissen topic beginnen op FOK!
Nee ik heb door je raam gepistquote:Op vrijdag 26 juli 2024 08:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij hebt zeker met een tuinslang hier de boel nat zitten maken
arm amputerenquote:
Ik heb al drie afdelingen gesprokenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je al wel iemand gesproken?
[..]
Er is een marktplaats ergenissen topic op FOK!
Kan het alleen niet vinden
[..]
Nee ik heb door je raam gepist
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb al drie afdelingen gesproken
man man manquote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb al drie afdelingen gesproken
Hoe komt ze anders van die laatste 5 kilo af die ze kwijt wil raken?quote:
Ik had er eentje, maar was uiteindelijk net zoveel werk als strijken.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:35 schreef CherryLips het volgende:
Heeft iemand hier zo'n handstomer en hoe bevalt het? Want ik ben te lui om te strijken.
Ja in je dossier staat dan en dan.quote:
Dan zou ik gewoon het dossier aan houden want blijkbaar hebben ze daar niks in aangepastquote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja in je dossier staat dan en dan.
Ja dat zie ik zelf ook wel muts![]()
Nog erger dan de overheid dit
ik kan je arm er ook wel afhalenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja in je dossier staat dan en dan.
Ja dat zie ik zelf ook wel muts![]()
Nog erger dan de overheid dit
moet je het ook dichtnaaien he....quote:
nee wel ductape?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet je het ook dichtnaaien he....
heb je naald en draad?
Ja hopen dat die het ook een beetje kanquote:
is ook een optiequote:
Die moeten we nog eerst weten te vindenquote:
gewoon dichtbrandenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet je het ook dichtnaaien he....
heb je naald en draad?
Anders is er altijd nog duct tapequote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hopen dat die het ook een beetje kan
joehoequote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die moeten we nog eerst weten te vinden
Goh, dit zag niemand aankomenquote:Franse TGV-treinen verstoord door brandstichting, vlak voor opening Spelen
Het treinverkeer in Frankrijk is "zwaar verstoord" als gevolg van brandstichting waarbij treinfaciliteiten beschadigd zijn geraakt. Dat meldt spoorwegmaatschappij SNCF op sociale media.
Sommige TGV's worden omgeleid via de normale spoorwegen en veel treinen vallen uit, juist op de dag van de officiële opening van de Olympische Spelen in Parijs. De verstoringen gaan volgens SNCF waarschijnlijk het hele weekend duren, schrijven Franse media.
https://nos.nl/artikel/25(...)-voor-opening-spelen
das smerig. stinktquote:
ftfyquote:
Als ge et nie meer wit, gebruikte pur of kitquote:
quote:
dat lijkt er op dat we het antwoord nee niet mogen melden.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:52 schreef Puala het volgende:
Puala: Leverancier, wil je mijn 1TB disk uitbereiden naar 2TB?
Leverancier stuurt screenshot met disken, 250gb-50gb-1tb-250gb. Welke moet t zijn?
Puala: Zie aanvraag, daar staat de disk in.
Leverancier: ik snap het niet, welke disk is het nou?
Puala: Wil je mijn 1TB disk uitbereiden naar 2TB?
Leverancier: Wat wil je nou? Welke disk?
![]()
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:52 schreef Puala het volgende:
Leverancier stuurt screenshot met disken, 250gb-50gb-1tb-250gb. Welke moet t zijn?
![]()
Ow jammerquote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had er eentje, maar was uiteindelijk net zoveel werk als strijken.
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ge et nie meer wit, gebruikte pur of kit
Ik vraag uitbereiding, ofwel vergroting van een schijf. En ze noemen letterlijk het formaat wat ik heb aangevraagd in hun optielijst om uit te bereiden. Dus ik snap niet wat jij niet snapt.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat lijkt er op dat we het antwoord nee niet mogen melden.
want 2TB staat niet als optie
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:52 schreef Puala het volgende:
![]()
Bij mij hebben ze een keer een wond open gebrand, waren meerdere gaten en hebben ze toen 1 gat van gemaakt om het makkelijker te behandelen. Rook best lekker naar barbecue toenquote:
En het nam meer plaats in beslag. Dus al met al was het geen succes. Heb het ook weer weggedaan na een paar keer gebruiken.quote:
Pur en kitquote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ge et nie meer wit, gebruikte pur of kit
Weet je zeker dat je niet naar een andere leverancier wil overstappen?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:52 schreef Puala het volgende:
![]()
IESJ RASSIESSIEZMEquote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Frankrijk begint een soort Somalië te worden geloof ik. Of vooral Parijs eo dan.
INB4 screenshot leveranciers "welke leverancier bedoel je?"quote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet naar een andere leverancier wil overstappen?
* kwiwi legt broodje weer aan de kantquote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij hebben ze een keer een wond open gebrand, waren meerdere gaten en hebben ze toen 1 gat van gemaakt om het makkelijker te behandelen. Rook best lekker naar barbecue toen
Supervreemd.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Frankrijk begint een soort Somalië te worden geloof ik. Of vooral Parijs eo dan.
Ik ben gewoon te lui om steeds voor 1 of 2 bloesjes dat ding te pakken en te strijkenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En het nam meer plaats in beslag. Dus al met al was het geen succes. Heb het ook weer weggedaan na een paar keer gebruiken.
Verwarring over vervangen van de SSD voor een van 2TB vs een extra SSD van 1 TB.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik vraag uitbereiding, ofwel vergroting van een schijf. En ze noemen letterlijk het formaat wat ik heb aangevraagd in hun optielijst om uit te bereiden. Dus ik snap niet wat jij niet snapt.
ik heb ook gehad dat ze wat moesten dichtbranden.. vond het niet lekker ofzoquote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij hebben ze een keer een wond open gebrand, waren meerdere gaten en hebben ze toen 1 gat van gemaakt om het makkelijker te behandelen. Rook best lekker naar barbecue toen
Als dat nou toch eens kon hequote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet naar een andere leverancier wil overstappen?
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
INB4 screenshot leveranciers "welke leverancier bedoel je?"
Wat dat betreft kun je zulk soort evenementen beter in een land met een dictatoriaal regime hebben waar ze zulke opstandelingen direct neerknuppelen en afvoerenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
t is een virtuele azure bak. Dus als t goed is wizardje doorlopen, next next finishquote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Verwarring over vervangen van de SSD voor een van 2TB vs een extra SSD van 1 TB.
Maar zijn dit opstandelingen of gewoon mongolen?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat dat betreft kun je zulk soort evenementen beter in een land met een dictatoriaal regime hebben waar ze zulke opstandelingen direct neerknuppelen en afvoeren
Die mag je toch niet meenemen naar Thailandquote:
Ja.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar zijn dit opstandelingen of gewoon mongolen?
Ik strijk het pas de ochtend dat ik het aan wil doen. Zo last minute als maar kan. Heb ook een hekel aan strijken.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben gewoon te lui om steeds voor 1 of 2 bloesjes dat ding te pakken en te strijkenIk ben er ook niet goed in. En dan spaar ik de bloesjes op maar dan doe ik het nog niet. Dus nu heb ik een shirtje aan dat eigenlijk gestreken had moeten worden
Ja dat zou dan een stuk simpeler moeten zijn.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:58 schreef Puala het volgende:
[..]
t is een virtuele azure bak. Dus als t goed is wizardje doorlopen, next next finish
Misschien dat open branden anders ruikt dan dichtbrandenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:57 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb ook gehad dat ze wat moesten dichtbranden.. vond het niet lekker ofzo
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik strijk het pas de ochtend dat ik het aan wil doen. Zo last minute als maar kan. Heb ook een hekel aan strijken.
Oh en met dat stoomding heb ik ook tig keer m'n hand verbrandWant je moet het blousje steeds strak trekken/houden om het fatsoenlijk te stomen, maar dan kreeg ik die stoom op m'n hand. Ben te onhandig voor zulke geavanceerde apparaten
Ik zie hier oorzaak en gevolg in één alinea.quote:Telecomprovider VodafoneZiggo heeft naar eigen zeggen een "robuust kwartaal" achter de rug. Het bedrijf boekte dankzij prijsverhogingen meer omzet en winst. Maar de provider heeft in een jaar tijd meer dan 150.000 klanten zien vertrekken.
Nou niet, dat is precies de discussie die dr nu looptquote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:59 schreef DeZwabber het volgende:
Geeft vertrouwen als er zo iemand achter de knoppen zit daar.
Das volgens mij al vaker benoemd afgelopen jaar dat dit de strategie is daar.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie hier oorzaak en gevolg in één alinea.
Zal wel het service centre in India zijnquote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:59 schreef DeZwabber het volgende:
Geeft vertrouwen als er zo iemand achter de knoppen zit daar.
Fuck de klanten, de aandeelhouders moeten tevreden worden gehoudenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie hier oorzaak en gevolg in één alinea.
scheelt misschien dat de verdoving niet mee wilde werken en ik het ook (deels) voelde..quote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien dat open branden anders ruikt dan dichtbranden
M'n bloeddruk gaat gelijk omhoog van de woorden "service center + India"quote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal wel het service centre in India zijn
Line goes up. All hail the line.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Fuck de klanten, de aandeelhouders moeten tevreden worden gehouden
Ik had het 'geluk' dat in dat gebied alle zenuwen kapot zijn en het zonder verdoving konquote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:02 schreef mschol het volgende:
[..]
scheelt misschien dat de verdoving niet mee wilde werken en ik het ook (deels) voelde..
Question?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
M'n bloeddruk gaat gelijk omhoog van de woorden "service center + India"
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had het 'geluk' dat in dat gebied alle zenuwen kapot zijn en het zonder verdoving kon
Of dat de AI naar standje SkyNet gaat en we ons niet meer druk hoeven te maken over een slechte verbindingquote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:05 schreef DeZwabber het volgende:
Straks als de klantenservice 100% AI is, verlangen we weer terug naar Indiërs die ondanks een dik accent en een slechte verbinding in ieder geval iets probeerden.
mobiel of vast internet?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet ook niet welke andere provider ik moet nemen want het is allemaal even duur geloof ik
Ik heb een brief gekregen dat delta voorlopig even niks meer doet met aanleggen van glasvezel in mijn gemeente, dus voorlopig blijf ik lekker bij ziggoquote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet ook niet welke andere provider ik moet nemen want het is allemaal even duur geloof ik
kwiwi: Can you please install OneNote?quote:
hmm.. lastig iddquote:
Gaat dat echt zo?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
kwiwi: Can you please install OneNote?
"James" (eigenlijk Gurulal): I provide you the same.
kwiwi: Hč?
"James": I reinstall MS Office.
kwiwi: Never mind, close the ticket please.
dus je antwoord kon ok gewooon 1TB zijn op de vraag met optiesquote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik vraag uitbereiding, ofwel vergroting van een schijf. En ze noemen letterlijk het formaat wat ik heb aangevraagd in hun optielijst om uit te bereiden. Dus ik snap niet wat jij niet snapt.
Ben snel tevreden.quote:
Eerlijk gezegd begrijp ik niet eens waarom die vraag gesteld werd. Het staat al in mijn aanvraag.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
dus je antwoord kon ok gewooon 1TB zijn op de vraag met opties
Netjes. Ik ben zakelijk afnemer van 50+ lijnen en doe niet anders dan mezelf verwonderen en verbazen over het slechte niveau van dienst en service.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben snel tevreden.
Maar 1. Nooit 1 storing gehad.
2. Snel stabiel enz
3. Nette klantenservice
4. Niet te goedkoop
Ik durf het ook niet aanquote:
Is OneDrive geen standaard onderdeel van MSoff365 en was het geen goede tip van de Indiër?quote:
ik ook niet, ze sturen me soms ineens mails dat ik meer snelheid krijg thuis, meer data of snelheid op mobiel of een goedkoop TVpakketje kan aanschaffen.. HBO ivm de OSquote:
Nu ziggo? en ben je tevreden?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik durf het ook niet aanScheelt vijf euro per maand en dan zou ik geen tv hebben op de tweede tv. En ik hoor er alleen maar gezeik over.
ELLO DIS IS RAMA FROM MEKROSAAFTquote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal wel het service centre in India zijn
Wat zijn 50+ lijnen?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Netjes. Ik ben zakelijk afnemer van 50+ lijnen en doe niet anders dan mezelf verwonderen en verbazen over het slechte niveau van dienst en service.
ik nu bijna 3 jaar of bijna 4...quote:
Ja ben verder wel tevreden, maar de prijs is in een paar jaar van 42 naar 60 gegaan.quote:
Ging om OneNote, maar zonder admin rights heb je altijd even iemand van IT nodig. Mijn vrienden uit India hadden gewoon geen idee wat ze deden.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is OneDrive geen standaard onderdeel van MSoff365 en was het geen goede tip van de Indiër?
Ohja geen idee, heb alleen internet.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:18 schreef CherryLips het volgende:
Odido zat ik eerst ook naar te kijken maar die hadden de prijs ook omhoog gegooid zag ik. Vorig jaar zat ik op 47,50 en als ik nu naar hetzelfde pakket kijk zit ik ook bijna op 60
Ben jij van Marktplaats of zo? Een arm voor een tientje was afgesproken. Verder niks.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zet je er dan ook weer een nieuwe op?
Goedaardige vasculaire malformatie Op de bovenarmquote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:52 schreef mschol het volgende:
maar success @:dimmy
wat de operatie ook is
Maar moet je ze geen kans geven door je pc opnieuw te laten installeren?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ging om OneNote, maar zonder admin rights heb je altijd even iemand van IT nodig. Mijn vrienden uit India hadden gewoon geen idee wat ze deden.
ik heb geen tv. goedkoopste internet. 20 euro, 14,50 voor mobiel. (ivm onbeperkt bellen, kan uiteraard ook goedkoper)quote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:18 schreef CherryLips het volgende:
Odido zat ik eerst ook naar te kijken maar die hadden de prijs ook omhoog gegooid zag ik. Vorig jaar zat ik op 47,50 en als ik nu naar hetzelfde pakket kijk zit ik ook bijna op 60
wat merk je daar je daar eigenlijk van in het dagelijks leven?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Goedaardige vasculaire malformatie Op de bovenarm
gamen, youtube, twitchquote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:20 schreef CherryLips het volgende:
Wat doen jullie de hele avond als je geen tv hebt![]()
is dat 5mbit adsl?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb geen tv. goedkoopste internet. 20 euro, 14,50 voor mobiel. (ivm onbeperkt bellen, kan uiteraard ook goedkoper)
de TV die ik soms kijk is via mobiel streamen van ziggo go (pakket van ouders of ex)
of IPTV, heb ik 99 euro voor 2 jaar voor betaald destijds
zenuwachtig met de stekkertjes en kabeltjes spelen totdat ik weer tv hebquote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:20 schreef CherryLips het volgende:
Was helemaal niet nodig, IT op kantoor had het in 2 minuten gefixtquote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar moet je ze geen kans geven door je pc opnieuw te laten installeren?
In willekeurige volgorde: sociale afspraken, streamingdiensten kijken, gamen, neuken, koken, sporten, wandelen. Daarom heb ik geen TV-aansluiting. Geen tijd voor.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:20 schreef CherryLips het volgende:
luister muziek en leur wat op fok en lees soms ook nog een boekquote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan via de Chromecast TV kijken via mijn vaders KPN account. Maar ik kijk vooral Netflix enz.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:20 schreef CherryLips het volgende:
Internet.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:20 schreef CherryLips het volgende:
Gamen. Of streamen. Daar heb ik toch geen tv abonnement voor nodig.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:20 schreef CherryLips het volgende:
Streamen.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:20 schreef CherryLips het volgende:
quote:
Tis lelijk en het zit soms knelquote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat merk je daar je daar eigenlijk van in het dagelijks leven?
(ja mijn google is kapot)
Klantenservice contacten, die kunnen wel wat aanbieden. Ik heb ook 9mnd forse korting gekregenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ben verder wel tevreden, maar de prijs is in een paar jaar van 42 naar 60 gegaan.
ik heb het pas afgesloten in 2021 bij t-mobile... dus wat denk je zelfquote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb het pas afgesloten in 2021 bij t-mobile... dus wat denk je zelf
Ik wist niet eens dat ze het nog aanboden tbh.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb het pas afgesloten in 2021 bij t-mobile... dus wat denk je zelf
Vroeg naar bed.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:20 schreef CherryLips het volgende:
* IJsdraakje kijkt naar KSC-agendaquote:
O maar daar staan allemaal dingen tussen waar ik niet aan doe.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In willekeurige volgorde: sociale afspraken, streamingdiensten kijken, gamen, neuken, koken, sporten, wandelen. Daarom heb ik geen TV-aansluiting. Geen tijd voor.
Moet altijd weer lachen als ik dat schema ziequote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
* IJsdraakje kijkt naar KSC-agenda
Checks out
Ja dan heb je dus tv maar je betaalt er niet voorquote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan via de Chromecast TV kijken via mijn vaders KPN account. Maar ik kijk vooral Netflix enz.
Samequote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet altijd weer lachen als ik dat schema zie
Dat is mobiel internet, daar betaal ik 7,50 voorquote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:24 schreef Karzai het volgende:
Vodafone tevreden mee, betaal 14 euro voor 10 gig en 500 belminuten en ik krijg 4 sport kanalen van ziggo erbij
Ik hou ook wel van achtergrondgeluidquote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb trouwens wel tv, maar da's vooral omdat kerel bewegende achtergrondruis wil ofzo. Ik slinger dan liever iets on demand aan of iets als twitch.
Waar zit jij, mijn contract loopt in oktober af, misschien moet ik switchenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is mobiel internet, daar betaal ik 7,50 voor
Maar dat kan dan toch ook gewoon via netflix of videoland of whatever voor streamingsdienstquote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hou ook wel van achtergrondgeluidIk zit gewoon te lezen met Friends ofzo op de achtergrond.
daarbij heb ik meer het idee dat ik moet oplettenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Maar dat kan dan toch ook gewoon via netflix of videoland of whatever voor streamingsdienst
Simpelquote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
Waar zit jij, mijn contract loopt in oktober af, misschien moet ik switchen
waarom, dat kan je tig keer herstarten om t toch wel terug te kijken en niet te missenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daarbij heb ik meer het idee dat ik moet opletten
Maar daar wil ik bewust naar kijkenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Maar dat kan dan toch ook gewoon via netflix of videoland of whatever voor streamingsdienst
Zo zit ik ook, maar kerel kan dan niet kiezen wat 'ie aan zou willen zetten, dan liever ondergaan wat Cartoon Network of Arte uitzendt.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:29 schreef Puala het volgende:
[..]
want na 1x kijken verdwijnt t van zo'n streamingsdienst?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar daar wil ik bewust naar kijkenen opletten
tik heb nooit beweerd dat al mijn gedachten rationeel zijnquote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:31 schreef Puala het volgende:
[..]
waarom, dat kan je tig keer herstarten om t toch wel terug te kijken en niet te missen
oh my. de complexiteit van kiezenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo zit ik ook, maar kerel kan dan niet kiezen wat 'ie aan zou willen zetten, dan liever ondergaan wat Cartoon Network of Arte uitzendt.
ik ben niet alleenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar daar wil ik bewust naar kijkenen opletten
komende paar weken kijk ik alleen maar olympische spelen.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:33 schreef Karzai het volgende:
Aanbod van de streamingsdiensten spreken mij niet zo aan, ik binge geen series en kijk ook niet veel films
Meer nieuws, sport, documentaires en kookprogramma,s
Er staan heel veel docu's op streamingdiensten, ligt er alleen een beetje aan of dat docu's zijn die jij boeiend vindt.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:33 schreef Karzai het volgende:
Aanbod van de streamingsdiensten spreken mij niet zo aan, ik binge geen series en kijk ook niet veel films
Ik heb nergens beweerd dat het complex zou zijn.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:32 schreef Puala het volgende:
[..]
oh my. de complexiteit van kiezen![]()
volgens mij zijn er ook diensten die voorstellen "wil je dit anders kijken"
Lezen, concerten bezoeken, muziek luisteren misten nog bedacht ik mij later. Dat doe jij wel allemaal.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:27 schreef CherryLips het volgende:
O maar daar staan allemaal dingen tussen waar ik niet aan doe.
Ja het is toch niet zo vreemd dat je iets aanzet wat je ook wilt bekijken of niet?quote:
Ja lezen dus, dat doe ik wel dagelijks.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lezen, concerten bezoeken, muziek luisteren misten nog bedacht ik mij later. Dat doe jij wel allemaal.
Nee dat staat inderdaad niet op streamingsdiensten. RTL nieuws is niet beschikbaar via videoland en RTLZnieuws ook niet. En documantaire gaf ook geen 50+ resultaten met zoekenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:33 schreef Karzai het volgende:
Ik wilde t tv abo dr uit mikken, maar voor die 3 euro vond ik t een stomme besparing.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb nergens beweerd dat het complex zou zijn.
Net een stukje (mentale) belasting minder, ieder zo z'n voorkeuren.
HBO heb ik ook alleen vanwege die korting maar kijk er niet naarquote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:35 schreef mschol het volgende:
ik heb op amazon en hbo een abo
maar amazon vooral omdat prime en hbo eigenlijk aangehouden voor de eeuwige 50% korting
Ik heb laatst 10 boeken op 1 dag gekochtquote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:35 schreef CherryLips het volgende:
Dat eenhalfjaarhelemaalgeenboekenkopen wil niet lukken dus ik ga iets anders doen: read 5 buy 1.
Wat heb jij met 50+quote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee dat staat inderdaad niet op streamingsdiensten. RTL nieuws is niet beschikbaar via videoland en RTLZnieuws ook niet. En documantaire gaf ook geen 50+ resultaten met zoeken
ik heb er wel eens wat op gekeken hoor.. maar voor de prijs kan ik het beter laten gaanquote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
HBO heb ik ook alleen vanwege die korting maar kijk er niet naarZou liever skyshowtime hebben.
Check.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja het is toch niet zo vreemd dat je iets aanzet wat je ook wilt bekijken of niet?
Ik vind het al erg zat dat ik een film of serie wil kijken en dan toch met m'n telefoon in m'n klauwen zit.
Dan moet je 50 boeken lezen.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb laatst 10 boeken op 1 dag gekocht
vooral als ik tiktok open, kan het mis gaanquote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja het is toch niet zo vreemd dat je iets aanzet wat je ook wilt bekijken of niet?
Ik vind het al erg zat dat ik een film of serie wil kijken en dan toch met m'n telefoon in m'n klauwen zit.
korting?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
HBO heb ik ook alleen vanwege die korting maar kijk er niet naarZou liever skyshowtime hebben.
Daarom hielden wij 'm inderdaad ook aan, en nu hebben we daadwerkelijk dingen om via dat abo te kijken (voornamelijk races), dus hij mag blijven.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik wilde t tv abo dr uit mikken, maar voor die 3 euro vond ik t een stomme besparing.
Dat is jouw mening en die is foutquote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:38 schreef Nattekat het volgende:
Europapa blijft een geweldig nummer als je het niet te vaak meer hoort
Ja, als je voor een bepaalde datum een abo nam, kreeg je 50% korting op de prijs, voor zolang je 'm laat lopen.quote:
ah, dat heb ik helaas niet. ik heb gisteren pas een abo genomenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, als je voor een bepaalde datum een abo nam, kreeg je 50% korting op de prijs, voor zolang je 'm laat lopen.
En instagramquote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vooral als ik tiktok open, kan het mis gaan
nja, intagram zegt op een bepaald moment dat ik weer helemaal bij ben.quote:
Niet als je in de reels duikt.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, intagram zegt op een bepaald moment dat ik weer helemaal bij ben.
tiktok scrollt gewoon eindeloos door
Ja dat wel, lekker met Ghost Adventuresquote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar nu met al die Discovery (TLC) zooi erbij, is het wel een goeie voor domme achtergrondruis.
God ja dat wordt ook weer eens tijdquote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of filmpjes maken voor de Koken met Fles fans
Moet je bij de reels kijken.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, intagram zegt op een bepaald moment dat ik weer helemaal bij ben.
tiktok scrollt gewoon eindeloos door
ik vond friesenjung nog wel leuk, maar sinds het esf kan ik die joost niet meer luchtenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
NietIk ben het voor het eerst met hem eens.
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vooral als ik tiktok open, kan het mis gaan
daar kom ik gelukkig dan weer nietquote:
Ik heb ook maar een "joe, je hebt al een half uur verkloot, kap eens" melding ingesteld.quote:
Kan datquote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb ook maar een "joe, je hebt al een half uur verkloot, kap eens" melding ingesteld.
Je bent het vaker met me eens hoorquote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
NietIk ben het voor het eerst met hem eens.
Ja! Naar de instellingen in de app zelf, dan settings and privacy en dan heb je ergens een ding "time spent", daarop klikken en naar "break reminder".quote:
Spoorstaaf in plakjes van een cm aan het zagen.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:43 schreef Puala het volgende:
Er is hier om de hoek iemand al dagen op rij met een bandenzaag aan het spelen. En ik snap het he, want zo'n ding is vet. Maar wat ben ja aan t doen dat je dat uren kan op een dag
Ik heb hem nu ingesteld dat Instagram na 30 minuten gewoon wordt afgeslotenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja! Naar de instellingen in de app zelf, dan settings and privacy en dan heb je ergens een ding "time spent", daarop klikken en naar "break reminder".
Ja, heb ik ook overwogen, maar ik gebruik 'm ook om met een specifieke vriend te chatten, dan moet ik daar weer wat anders voor verzinnen.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb hem nu ingesteld dat Instagram na 30 minuten gewoon wordt afgesloten
Ja alles is schoon en met andere werkzaamheden kan ik vandaag even niet helpen schijnbaar.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zo dat is snel, ik mag ook om 13 uur weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik neem er ook wel een paar afquote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Netjes. Ik ben zakelijk afnemer van 50+ lijnen en doe niet anders dan mezelf verwonderen en verbazen over het slechte niveau van dienst en service.
Wat is lijnen afnemen?quote:
Dat is wel heul weinig. ik zit elke maand rond de 130-140.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:09 schreef Ama het volgende:
Deze maand 62 kWh stroom. Denk niet dat ik minder dan 70 kan halen.
Dat wekken mijn pv panelen in een dag opquote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:09 schreef Ama het volgende:
je mag straks in het ziekenhuis lekker slapenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:58 schreef datismijnmening het volgende:
Nou de tuttenbellen zijn er uit hoor, man man man![]()
![]()
Al vanaf 7:30 in de stress. Niemand had iets opgeschreven. Had ook gewoon kunnen uitslapen
Er met een nat doekje langs gaan om ze schoon te houden. Ben je fucking dom of zoquote:
Moet je van het weekend ook met de trein? De werkzaamheden zijn sowieso tot en met dit weekend vertraagdquote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja dat zou dan een stuk simpeler moeten zijn.
gas kan ik onbeperkt afnemen, toch geen meterquote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is wel heul weinig. ik zit elke maand rond de 130-140.
Gas daarentegen was wel weer goed weinig. 6m3 vorige maand
Ja klopt maar nu ik nieuwe wasmachine enz heb wil ik nog minder gebruiken en dat lukt want zit normaal op 90 per maand.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:10 schreef dud0r het volgende:
Dat is wel heul weinig. ik zit elke maand rond de 130-140.
Een sociaal leven heb ik niet, dus geen trein dit weekend. Geluk bij een ongeluk.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Moet je van het weekend ook met de trein? De werkzaamheden zijn sowieso tot en met dit weekend vertraagd
weet je tenminste dat ik mij voor de vollle 100% inzetquote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jij bent daar te enthousiast over
Hoe praat je nu met mij, dat is geen magie hč?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat is lijnen afnemen?
Maken jullie stiekem een la’s onder de grond om af te tappen ofzo?
Waren dat toevallig die hete dagen?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:14 schreef Ama het volgende:
Mijn kruimeldief vreet wel stroom volgens mij, er zitten echt een paar dagen met uitschieters tussen.
Gisteren was er 1 van en toen moest de kruimeldief ook weer even opladen.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waren dat toevallig die hete dagen?
Ik zit op 134quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:09 schreef Ama het volgende:
Ik vroeg het vooral omdat dingen als koelkasten gewoon harder moeten werken als de omgevingstemperatuur hoger is.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Gisteren was er 1 van en toen moest de kruimeldief ook weer even opladen.
Wacht wat?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:19 schreef DeZwabber het volgende:
Laat het me weten als Gojira begint met spelen.
Oh kan koelkast ook wel zijn.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vroeg het vooral omdat dingen als koelkasten gewoon harder moeten werken als de omgevingstemperatuur hoger is.(Ja, ook zuinige nieuwe)
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:19 schreef Ama het volgende:
Bestel ik ook eens via de LEGO webshop LEGO hoor. Man man man.
[ afbeelding ]
Ik zit nog onder mei, ga ik net niet halen. In mei ben ik de halve maand niet eens thuis geweest, dus ik ben wel trots op mezelfquote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar ik heb hier nauwelijks apparaten aan.
Is even de meest beveiligde plek op aarde.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:18 schreef UitStraling het volgende:
Straks de opening van de Olympische Spelen, denk dat er wat mensen zonder stinkbaard erg zenuwachtig zijn.
En Lady Gaga.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:24 schreef DeZwabber het volgende:
Blijkbaar Celine Dion ook. Ik dacht dat die niet meer kon zingen met d'r ziekte.
Het is afwachten hoe het gaat klinken natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:24 schreef DeZwabber het volgende:
Blijkbaar Celine Dion ook. Ik dacht dat die niet meer kon zingen met d'r ziekte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |