SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @cherrylips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Tap tap tap
Ik heb je nummer ergens ingevuld volgens mij.quote:Op donderdag 25 juli 2024 15:46 schreef CherryLips het volgende:
De telemarketers hebben me ook weer gevonden.
Tnxquote:Op donderdag 25 juli 2024 15:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb je nummer ergens ingevuld volgens mij.
quote:Op donderdag 25 juli 2024 15:46 schreef CherryLips het volgende:
De telemarketers hebben me ook weer gevonden.
Ik ben lekker vrij en zit bij mijn ouders..quote:Op donderdag 25 juli 2024 15:52 schreef Dr_Flash het volgende:
ZOO druk op werk.
Ik ga die Lego camper bouwen
ik wil de nieuwe Mercedes G van Lego technic, maar 250 euro weerquote:Op donderdag 25 juli 2024 15:52 schreef Dr_Flash het volgende:
ZOO druk op werk.
Ik ga die Lego camper bouwen
Houdt ramen en deuren geslotenquote:Op donderdag 25 juli 2024 15:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Is wel vies warm buiten; en dan vanmorgen stond er hier in de buurt een pand in de fik dus ruikt ook nog niet zo lekker ook.
Ik wil de Loot Llama en Dodo Airlines.quote:Op donderdag 25 juli 2024 15:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil de nieuwe Mercedes G van Lego technic, maar 250 euro weer
Oh crap.quote:Op donderdag 25 juli 2024 16:15 schreef CherryLips het volgende:
O de teen van m'n moeder is gebroken en de voet moet waarschijnlijk in het gips.
Dan heb je je teen wel goed gebroken, ging die linksaf?quote:Op donderdag 25 juli 2024 16:15 schreef CherryLips het volgende:
O de teen van m'n moeder is gebroken en de voet moet waarschijnlijk in het gips.
Het is wel de grote teen, misschien is dat het probleemquote:Op donderdag 25 juli 2024 16:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan heb je je teen wel goed gebroken, ging die linksaf?
Is het d'r grote teen? Die doen ze wel vaker zo te lezen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 16:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht dat ze dat nooit meer deden met tenen?
Bron: Dr. Googlequote:Indien de breuk in de grote teen zit, is gips (of een gipsschoen) vaak wel nodig omdat de grote teen wordt belast bij het afwikkelen tijdens het lopen.
Ik heb die van mij ook eens gebroken maar daar kwamen we pas veel later achterquote:Op donderdag 25 juli 2024 16:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is het d'r grote teen? Die doen ze wel vaker zo te lezen.
Heh, oeps. Niet al te scheef gegroeid hoop ik?quote:Op donderdag 25 juli 2024 16:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb die van mij ook eens gebroken maar daar kwamen we pas veel later achterToen hoefde het niet meer.
quote:Op donderdag 25 juli 2024 16:19 schreef Ama het volgende:
Ik ben ineens nieuwsgierig van wie de stem is die je altijd hoort op stations en in de treinen.
Imca Marinaquote:Op donderdag 25 juli 2024 16:19 schreef Ama het volgende:
Ik ben ineens nieuwsgierig van wie de stem is die je altijd hoort op stations en in de treinen.
Nee, zal wel een haarbreukje zijn geweest. Maar al m'n tenen staan toch scheef.quote:Op donderdag 25 juli 2024 16:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heh, oeps. Niet al te scheef gegroeid hoop ik?
Omg wat cool.quote:
Die had haar naam prima kunnen veranderen in Karin van NS.quote:
Klopt.quote:Op donderdag 25 juli 2024 16:20 schreef CherryLips het volgende:
Meestal is dat een gevalletje vasttapen aan de teen ernaast en stevige schoenen dragen.
Flex flex flexquote:Op donderdag 25 juli 2024 15:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik ben lekker vrij en zit bij mijn ouders..
Zij hebben airco
Dat is de stem van God.quote:Op donderdag 25 juli 2024 16:19 schreef Ama het volgende:
quote:Op donderdag 25 juli 2024 16:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Volledige naam: Godnondeju Vertraging.
quote:In de nacht van woensdag op donderdag 25 juli, zijn er op de Noord-Ginkel 41 schapen doodgebeten door een aanval van de wolf. Daarnaast zijn er nog eens vijf schapen door de dierenarts geëuthanaseerd, vanwege de verwondingen en zijn er nog negen gewond. De afdeling Gelderse Vallei van LTO Noord spreekt van ‘gruwelijkheden’.
vanavond koffie met koekquote:Op donderdag 25 juli 2024 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar gewoon een maaltijdsaladetje. Over een uurtje komt de Picnic
mag je vanavond niet eens een koekje bij de koffie?!?!quote:
hebben we in de KSC helemaal geen koffieverslaafden die 24/7 koffie drinken?quote:Op donderdag 25 juli 2024 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Ga toch savonds geen koffie drinken joh
Een croissant van 9,3 kgquote:Op donderdag 25 juli 2024 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk dan hoe leuk. Spullenboel op het gras.
[ afbeelding ]
de fles is ook bijna net zo groot als de babyquote:
Straks ga je nog vertellen dat jouw hoofd er ook niet uitziet als een fles camping-gazquote:Op donderdag 25 juli 2024 17:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
de fles is ook bijna net zo groot als de baby
quote:Op donderdag 25 juli 2024 17:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
hebben we in de KSC helemaal geen koffieverslaafden die 24/7 koffie drinken?
\ik vrees dat ik dat inderdaad wel moet vertellenquote:Op donderdag 25 juli 2024 17:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Straks ga je nog vertellen dat jouw hoofd er ook niet uitziet als een fles camping-gaz
pfiew, gelukkig.quote:
dus toch gebroken...quote:Op donderdag 25 juli 2024 17:20 schreef CherryLips het volgende:
Teen gebroken, boel is ingezwachteld en ze heeft een verbandschoen.
Goed dat ze toch even de pits opgezocht heeft.quote:Op donderdag 25 juli 2024 17:20 schreef CherryLips het volgende:
Bij wie??quote:Op donderdag 25 juli 2024 17:20 schreef CherryLips het volgende:
goed bezigquote:Op donderdag 25 juli 2024 17:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kapot. 🥵
12 km gefietst. Maar wel met flinke klimmen.
Ja, doe maar.quote:Op donderdag 25 juli 2024 17:18 schreef Modus het volgende:
[..]
Hier heb je een GAZ camper
[ afbeelding ]
Er zat een stuk tussen daar moest ik terug met mijn versnelling naar van voren naar de 1 (lichtste) en van achteren naar de 2 (eennalichtste).quote:
dan heb je wel macaroni verdiend inderdaadquote:Op donderdag 25 juli 2024 17:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er zat een stuk tussen daar moest ik terug met mijn versnelling naar van voren naar de 1 (lichtste) en van achteren naar de 2 (eennalichtste).
even in de magnetron doenquote:
Wordt dat vandaag bezorgd of zou het vandaag bezorgd moeten worden?quote:Op donderdag 25 juli 2024 17:36 schreef Ama het volgende:
Jammer dat ik mijn nieuwe LEGO ding nog niet heb. Wel zin in.
Nee maar ben gewoon ongeduldig.quote:Op donderdag 25 juli 2024 17:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wordt dat vandaag bezorgd of zou het vandaag bezorgd moeten worden?
Ijsjequote:
Valt wel mee hoor. Dit was mijn eerste in een jaar of vijf minstens.quote:Op donderdag 25 juli 2024 17:40 schreef Ama het volgende:
[..]
LEGO kopen is wel lichtelijk verslavend merk ik.
Oh nou mijn wishlist groeit wel.quote:Op donderdag 25 juli 2024 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Dit was mijn eerste in een jaar of vijf minstens.
Waarom niet gedaan?quote:Op donderdag 25 juli 2024 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
ik had vorig jaar nog bijna die Peugeot Le Mans wagen gekocht. Maar ja.
Zal wel weer een leuk biljetje langsgekomen zijnquote:
https://www.lego.com/nl-n(...)rage-harvester-42168 lolquote:Op donderdag 25 juli 2024 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Deze moeten we hebben @:recce https://www.lego.com/nl-n(...)-moon-in-orbit-42179
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 juli 2024 17:54 schreef kwiwi het volgende:
Weet je wat je hier niet hebt? WaterijsjesMisschien net 1 soort als je geluk hebt. Mis de perenijsjes uit nederland
Vind ik stomquote:Op donderdag 25 juli 2024 17:54 schreef kwiwi het volgende:
Weet je wat je hier niet hebt? WaterijsjesMisschien net 1 soort als je geluk hebt. Mis de perenijsjes uit nederland
Om 5 uur waren ze al met vuurwerk in de weerquote:
begrijpelijk dit komt niet vaak voorquote:Op donderdag 25 juli 2024 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Om 5 uur waren ze al met vuurwerk in de weer
ow dan is de verhuizende klusser vast en zeker ook binnen nu en 45 weer naar het oude huis...quote:
Nou erder al hoor, 18:30 aftrapquote:Op donderdag 25 juli 2024 18:06 schreef Karzai het volgende:
voorbeschouwing nu, over een uurtje de wedstrijd
als je nieuwe glazen wilt kun je ook gewoon melden, hoef je niet alles voor stuk te gooienquote:
ow... dan is ze denk ik al naar oude huisquote:
Echt he.quote:Op donderdag 25 juli 2024 18:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je nieuwe glazen wilt kun je ook gewoon melden, hoef je niet alles voor stuk te gooien
hier hebben ze wel stevigere, gratis verzending ook nogquote:Op donderdag 25 juli 2024 18:10 schreef Ama het volgende:
Deze kunnen ook echt niks hebben. Valt om op het bord in de gootsteen en meteen kapot.
even bij de kringloop langsquote:Op donderdag 25 juli 2024 18:10 schreef Ama het volgende:
Deze kunnen ook echt niks hebben. Valt om op het bord in de gootsteen en meteen kapot.
Lijkt me niet eens een slecht idee zoiets.quote:Op donderdag 25 juli 2024 18:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier hebben ze wel stevigere, gratis verzending ook nog
ijs is koudquote:Op donderdag 25 juli 2024 18:13 schreef UitStraling het volgende:
Een heerlijk ijskoud glas SanPellegrino Aranciata, zo simpel en zo lekker verfrissend afentoensels
Dat heb ik met Magic kaarten.quote:Op donderdag 25 juli 2024 17:40 schreef Ama het volgende:
[..]
LEGO kopen is wel lichtelijk verslavend merk ik.
ik heb drie dezelfde thee glazen, 1 grotere niet van hetzelfde soort ook (gebruik ik voor de cupasoup)quote:
Oh ik hou wel van simpele glazen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 18:15 schreef Karzai het volgende:
en ook leuke speciale, niet van die blokker dingen
Heb je veel?quote:Op donderdag 25 juli 2024 18:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat heb ik met Magic kaarten.
dan is mijn link ideal, kun je er zelfs nog een logootje ofzo op laten drukken ookquote:
Oh. Eens zien ik daar iets van mee kan pakken.quote:
huhquote:Op donderdag 25 juli 2024 18:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow... dan is ze denk ik al naar oude huis
FOK!logoquote:Op donderdag 25 juli 2024 18:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan is mijn link ideal, kun je er zelfs nog een logootje ofzo op laten drukken ook
ex woont in deventer, is druk aan het verhuizen en dus klussen in nieuwe huis.quote:
ook optiequote:
Ah zo, okeequote:Op donderdag 25 juli 2024 18:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
ex woont in deventer, is druk aan het verhuizen en dus klussen in nieuwe huis.
Is GAE fan... dus ik vermoed dat die dan niet meer in nieuwe huis is nu want daar is nog geen tv
Intussen is mijn collectie best gegroeid. Ik moet het eens gaan opruimen en netjes gaan sorteren, maar dat is zo'n heidens karwei waar ik tegen op zie om aan te beginnen en ondertussen komen er iedere drie maanden nieuwe sets uit waar ik dan weer een box van koop. Terwijl ik de oude nog moet opruimen.quote:
Hoeveel kost zo'n box?quote:Op donderdag 25 juli 2024 18:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Intussen is mijn collectie best gegroeid. Ik moet het eens gaan opruimen en netjes gaan sorteren, maar dat is zo'n heidens karwei waar ik tegen op zie om aan te beginnen en ondertussen komen er iedere drie maanden nieuwe sets uit waar ik dan weer een box van koop. Terwijl ik de oude nog moet opruimen.
De nieuwste set die begin augustus uit komt kost 170 euro voor 36 boosters met elk 15 kaarten.quote:
Prima. Ik wil ook niet langer leven.quote:Op donderdag 25 juli 2024 18:19 schreef UitStraling het volgende:
Frisdranken behoren tot de rode zone van de voedingsdriehoek (oftewel, je leeft er niet langer van maar korter)
Oh dat is ook wel een prijzige hobby.quote:Op donderdag 25 juli 2024 18:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De nieuwste set die begin augustus uit komt kost 170 euro voor 36 boosters met elk 15 kaarten.
waarom leg je daar niet gewoon wat kleren neer zodat je geen tas hoeft mee te nemen?quote:Op donderdag 25 juli 2024 18:18 schreef Ama het volgende:
Ohja ik ging mijn tas inpakken voor komend weekend.
Omdat ik mijn kleding gewoon bij elkaar wil houden. Weet ook niet wat ik steeds aan wil.quote:Op donderdag 25 juli 2024 18:33 schreef Karzai het volgende:
[..]
waarom leg je daar niet gewoon wat kleren neer zodat je geen tas hoeft mee te nemen?
vrouwenquote:Op donderdag 25 juli 2024 18:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Omdat ik mijn kleding gewoon bij elkaar wil houden. Weet ook niet wat ik steeds aan wil.
Dat is het probleem niet hoor. Kies er zelf voor. Heb daar ook wel dingen liggen zodat ik het niet mee hoef te nemen elke keer.quote:Op donderdag 25 juli 2024 18:34 schreef Karzai het volgende:
4 jaar nu samen toch? dan kan je wel een kastje opeisen lijkt me?
okayquote:Op donderdag 25 juli 2024 18:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet hoor. Kies er zelf voor. Heb daar ook wel dingen liggen zodat ik het niet mee hoef te nemen elke keer.
Mweh morgenochtend ook schijtweer zo te zienquote:Op donderdag 25 juli 2024 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Even stukje buiten lopen. Voordat het gaat regenen. 3293 stapjes nu. Nog niet echt genoeg.
beeldschermen zijn slecht voor je, ze veroorzaken botverkalking, vierkante ogen en een bleke huidquote:Op donderdag 25 juli 2024 18:19 schreef UitStraling het volgende:
Frisdranken behoren tot de rode zone van de voedingsdriehoek (oftewel, je leeft er niet langer van maar korter)
neemt ie je mee uitquote:Op donderdag 25 juli 2024 18:42 schreef Ama het volgende:
Maar lijkt wel droog te blijven als ik en Solo zaterdag naar 't Zusje gaan.
Van drank en drugs vliegt je geluksvogeltje de deur uit.quote:Op donderdag 25 juli 2024 18:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
beeldschermen zijn slecht voor je, ze veroorzaken botverkalking, vierkante ogen en een bleke huid
Mijn goede voornemen voor dit jaar is om minder beeldschermen te eten.quote:Op donderdag 25 juli 2024 18:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
beeldschermen zijn slecht voor je, ze veroorzaken botverkalking, vierkante ogen en een bleke huid
Hou je mond dan.quote:Op donderdag 25 juli 2024 18:44 schreef Karzai het volgende:
nee ik lul maar wat, nog nooit bij het zusje geweest
daarom heb ik een kanariequote:Op donderdag 25 juli 2024 18:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van drank en drugs vliegt je geluksvogeltje de deur uit.
Echt te veel toetjes. We nemen er telkens 2 of 3 en nog steeds hebben we niet alles gehadquote:
Klinkt als een uitdaging.quote:Op donderdag 25 juli 2024 18:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Echt te veel toetjes. We nemen er telkens 2 of 3 en nog steeds hebben we niet alles gehad
Jeetje wat moet ik allemaal dan wel niet kiezen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 18:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
komt goed ze hebben lekker dingen en genoeg keuze![]()
https://zusje.nl/tapas-menu/tapaskaart/
Gewoon allemaal verschillende dingen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 18:55 schreef Karzai het volgende:
ze gebruiken wel veel verklein woordjes in de menukaart, dus ik zou gewoon van alles twee bestellen
keuzestressquote:Op donderdag 25 juli 2024 18:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Jeetje wat moet ik allemaal dan wel niet kiezen.
Echt hč, ik heb ook altijd keuzestressquote:Op donderdag 25 juli 2024 18:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Jeetje wat moet ik allemaal dan wel niet kiezen.
Van de dingen die je al hebt gehad waarvan zeg jij dat moet je echt bestellen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 18:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Echt hč, ik heb ook altijd keuzestressIk ben nu 2x geweest sinds dit menu er is en moet eigenlijk nog een 3e keer om alles wat ik lekker vind gehad te hebben
Man man man, wat een toprestaurant
Hmmm ligt natuurlijk heel erg aan wat je lekker vindt. Ossenhaaspuntjes Thai-stijl zijn sowieso geweldig, volgens mij is de algeheel geldende mening dat je die haast iedere ronde wel zou kunnen en willen bestellenquote:Op donderdag 25 juli 2024 18:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Van de dingen die je al hebt gehad waarvan zeg jij dat moet je echt bestellen.
quote:
Scheelt dat ik Solo bij me heb ook.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hmmm ligt natuurlijk heel erg aan wat je lekker vindt. Ossenhaaspuntjes Thai-stijl zijn sowieso geweldig, volgens mij is de algeheel geldende mening dat je die haast iedere ronde wel zou kunnen en willen bestellenVerder weet ik het even niet meer zo goed
Er staat me bij dat ik de Tortellini met truffelkaassaus ook echt heel lekker vond
Maar het is sowieso maar een klein 'risico' allemaal. Als het niet lekker is, is het binnen 3 happen op
quote:
Nja, zien we dan wel weer. Net weer terug, 6.008 stapjesquote:Op donderdag 25 juli 2024 18:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Mweh morgenochtend ook schijtweer zo te zien
Pasteitjequote:
hork galorequote:Op donderdag 25 juli 2024 19:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mijn vriend is er (mogelijk) ook zo eentje. Bestelde ook gewoon nog ossenhaaspuntjes na zijn toetjes, vroeg om een extra kaartje om de 6e ronde in te kunnen vullen, dat soort shit
quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
Pasteitje
Roomboter pasteitje met kipragout
Oosterse buikspek
Met zoetzure groentjes, krokante uitjes, sesam mayo en een loempia
Marsmousse
Met witte chocosaus
Ik las eerst paaseitje.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
Pasteitje
Roomboter pasteitje met kipragout
Oosterse buikspek
Met zoetzure groentjes, krokante uitjes, sesam mayo en een loempia
Marsmousse
Met witte chocosaus
Ik zat vandaag voornamelijk op de fiets.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zat gisteren bijna de hele dag in de bios en kwam nog aan 9314. Vandaag tot nu toe 4384.
Ik vond een roomboter paaseitje al apart.quote:
quote:An old Pilot sat down in Starbucks and ordered a cup of coffee.
As he sat sipping his coffee, a young woman sat down next to him.
She turned to the pilot and asked, ‘Are you a real pilot?’
He replied, ‘Well, I’ve spent my whole life flying biplanes, Cubs, Aeronca’s, Neiuports, flew in WWII in a B-29, and later in the Korean conflict, taught 50 people to fly and gave rides to hundreds, so I guess I am a pilot – what about you?’
She said, ‘I’m a lesbian. I spend my whole day thinking about naked women. As soon as I get up in the morning, I think about naked women. When I shower, I think about naked women When I watch TV, I think about naked women. It seems everything makes me think of naked women.’
The two sat sipping in silence.
A little while later, a young man sat down on the other side of the old pilot and asked, ‘Are you a real pilot?’
He replied, ‘I always thought I was, but I just found out I’m a lesbian.’
Tiramisuquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:19 schreef RockNijntje het volgende:
Ik krijg ineens alleen maar tiramisu posts te zien op InstagramIk heb daar niet eens op gezocht of eerder naar gekeken.
Hah! GAEquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Laatste kwartiertje van de eerste helft van GAE gezien. Wel redelijk gelijkwaardig.
the eagles waren wel beter hoor, ze hadden een goaltje moeten maken, ik zag brann niet de helft overkomenquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Laatste kwartiertje van de eerste helft van GAE gezien. Wel redelijk gelijkwaardig.
Paaseitje met kipragout is inderdaad primaquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vond een roomboter paaseitje al apart.
komoptanquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
voetbalquote:
Brann kwam een paar keer gevaarlijk bij het doel. Maar Eagles wel vaker in de aanval. Maar ik vond dat ze slecht met de kansen omsprongen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
the eagles waren wel beter hoor, ze hadden een goaltje moeten maken, ik zag brann niet de helft overkomen
Ja, dat kan prima.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Paaseitje met kipragout is inderdaad prima
Simpel.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niks van beleggen. Laat me met rust.![]()
Go Ahead Eagles. Den voebalklup uit Deemter.quote:
Ooooohquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Go Ahead Eagles. Den voebalklup uit Deemter.
quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lunchwandel is maar 1,8 km
@:LTVDK Hoeveel km is de jouwe ?Op kantoor 2 km en een beetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ik hoopte dat dit echt was.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:29 schreef Modus het volgende:
[..]
Is een extreem niche subgenre van de Swahili independent art movie scene.
Ja en dat misschien ook welquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:29 schreef Modus het volgende:
[..]
Is een extreem niche subgenre van de Swahili independent art movie scene.
Heb jij ook een eigen Wiki ?quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:35 schreef Modus het volgende:
[..]
Zķ niche dat het nog niet eens een eigen Wiki heeft![]()
https://en.wikipedia.org/wiki/GAE
Heb een familielid met haar eigen wiki.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb jij ook een eigen Wiki ?
Gezelligquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb een familielid met haar eigen wiki.
quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Modus tollens is een regel uit de formele logica. Uit de logische implicatie "als p dan q" kan worden afgeleid dat wanneer q onwaar is, ook het antecedent p onwaar moet zijn. Bijvoorbeeld: "Als het vrijdag is, eten wij vis. Wij eten geen vis, dus is het geen vrijdag."
https://nl.wikipedia.org/wiki/Modus_tollens
Komt omdat ze een van de grootste Nederlandse criminelen ooit is.quote:
quote:
hagelslag iddquote:
Kind was te sloom voor de linkerbaan.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zag vandaag een kinderschoentje aan de kant van de snelweg (linkerbaan) en toen dacht ik: wat is hier het verhaal achter?
quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt omdat ze een van de grootste Nederlandse criminelen ooit is.
Op maandag al vis gaan eten zodat je daarna gelijk weekend hebtquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vis eten op woensdag, het universum forceren een vrijdag te manifesteren.
Ik heb in elk geval helemaal niets gedaanquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kind was te sloom voor de linkerbaan.
quote:
Het zou wat zijn als je daar wel invloed op had.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan er ook niks aan doen. Had er geen invloed op.
nee als ik alleen boterham en pindakaas heb dan heb ik mn mond vast geplakt en steekt t vast in mn strot.quote:
Is ze ooit "Miss Hot Pants" geweest?quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb een familielid met haar eigen wiki.
Hot Lips staat er wel opquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is ze ooit "Miss Hot Pants" geweest?
Je komt uit Oldebroek?quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Luctor_et_Emergo
quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Luctor_et_Emergo
Ah, wat we allemaal hier doenquote:'ik worstel en kom boven'
Dat was op de fiets vanmiddag ook zo de berg op.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ah, wat we allemaal hier doen
Huehue?quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben hier meerdere keren binnengeweest.
De kerk Luctor. Schoonfamilie gaat daar te kerke.quote:
Ohquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De kerk Luctor. Schoonfamilie gaat daar te kerke.
Dus bij bruiloften en zo ben ik daar ook.
Beterschap.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:46 schreef kwiwi het volgende:
Ik zit ondertussen aan de ricola. Keelpijn.
[ afbeelding ]
Inb4 US met: je kan beter met augurkensap gorgelenquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:46 schreef kwiwi het volgende:
Ik zit ondertussen aan de ricola. Keelpijn.
[ afbeelding ]
Daar kom ik ook maandelijksquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
OhDacht dat je een grapje maakte over Oldebroek.
tis wel waarquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Inb4 US met: je kan beter met augurkensap gorgelen
Nee, maar schoonfamilie wel.quote:
Gorgelen met warm water en zout kan ookquote:
ook dat is waar idd.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gorgelen met warm water en zout kan ook
Maar niemand wil dat van mij aannemen![]()
Werkt als een tierelier
Oh, morgen even proberen dan. Wist ik niet.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gorgelen met warm water en zout kan ook
Maar niemand wil dat van mij aannemen![]()
Werkt als een tierelier
Ja, in feite spoel je de bacteriën en virussen wegquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, morgen even proberen dan. Wist ik niet.
Kun je ook een slok azijn pakkenquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, in feite spoel je de bacteriën en virussen weg
Ik weet niet of ik dit nou zo'n goede tip vind.quote:
Zei ook niet dat het een goede tip wasquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit nou zo'n goede tip vind.
Ik vind dit weer echt een goed gesprek.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zei ook niet dat het een goede tip was
Ja zo werkte bidden tegen covid ook.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dit weer echt een goed gesprek.
Ja huilenquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja zo werkte bidden tegen covid ook.
Zeg.. wel de goede lijst toch ?quote:
ja, liet even de aangepaste goorlellijst zienquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja huilen
[..]
Zeg.. wel de goede lijst toch ?
Klopt wel wel van zwemmen in zee gaat me alle snot en ontsteking ook altijd weg.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat is een van mijn schaarse specialiteitenquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dit weer echt een goed gesprek.
Wacht, moesten we bovenkomen dan?quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ah, wat we allemaal hier doen
Wordt gewaardeerd, dank jequote:Op donderdag 25 juli 2024 20:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja, liet even de aangepaste goorlellijst zien
Je slijmvliezen slinken ook dan, maar niets is goorder dan een slok zeewaterquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Klopt wel wel van zwemmen in zee gaat me alle snot en ontsteking ook altijd weg.
Oke Alberto.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat is een van mijn schaarse specialiteiten
De een komt wat later naar boven dan de ander.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wacht, moesten we bovenkomen dan?
je bent zelfquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, dit gesprek wordt wel met de seconde vreemder.
Ja.quote:
vast wel maar geen zin om te typenquote:
Goh, door wie zou dat nou komenquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Je verwacht het hier niet.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Helapika, zonder boterquote:
quote:
quote:
Nee, ik kom hier voor de kwalitatief hoogstaande gesprekkenquote:
kwalitatief uitermate teleurstellendquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik kom hier voor de kwalitatief hoogstaande gesprekken
Ja lekker positief weer Niznoquote:
Het regent, lijkt me niet handig om de deuren open te gooienquote:
heb go ahead aan staanquote:
Het komt wel dichtbij hoor.. hier regent het ookquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het regent, lijkt me niet handig om de deuren open te gooien
the tower straks op npo 2 detectivequote:
ben er wel blij mee, weet niet wat zij van hiernaast aan het doen was, maar volgens mij heeft ze ineens een schoonmaak/opruimbui en moest dat buitenquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het komt wel dichtbij hoor.. hier regent het ook
Nu een urenlange drillsessie binnen met alle tegeltjes uit de badkamer drillen?quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
ben er wel blij mee, weet niet wat zij van hiernaast aan het doen was, maar volgens mij heeft ze ineens een schoonmaak/opruimbui en moest dat buiten
neuj dat gaan ze hier doen vanaf 3 septemberquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu een urenlange drillsessie binnen met alle tegeltjes uit de badkamer drillen?
Gezelquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
neuj dat gaan ze hier doen vanaf 3 september
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |