SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @cherrylips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Tap tap tap
Ik heb je nummer ergens ingevuld volgens mij.quote:Op donderdag 25 juli 2024 15:46 schreef CherryLips het volgende:
De telemarketers hebben me ook weer gevonden.
Tnxquote:Op donderdag 25 juli 2024 15:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb je nummer ergens ingevuld volgens mij.
quote:Op donderdag 25 juli 2024 15:46 schreef CherryLips het volgende:
De telemarketers hebben me ook weer gevonden.
Ik ben lekker vrij en zit bij mijn ouders..quote:Op donderdag 25 juli 2024 15:52 schreef Dr_Flash het volgende:
ZOO druk op werk.
Ik ga die Lego camper bouwen
ik wil de nieuwe Mercedes G van Lego technic, maar 250 euro weerquote:Op donderdag 25 juli 2024 15:52 schreef Dr_Flash het volgende:
ZOO druk op werk.
Ik ga die Lego camper bouwen
Houdt ramen en deuren geslotenquote:Op donderdag 25 juli 2024 15:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Is wel vies warm buiten; en dan vanmorgen stond er hier in de buurt een pand in de fik dus ruikt ook nog niet zo lekker ook.
Ik wil de Loot Llama en Dodo Airlines.quote:Op donderdag 25 juli 2024 15:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil de nieuwe Mercedes G van Lego technic, maar 250 euro weer
Oh crap.quote:Op donderdag 25 juli 2024 16:15 schreef CherryLips het volgende:
O de teen van m'n moeder is gebroken en de voet moet waarschijnlijk in het gips.
Dan heb je je teen wel goed gebroken, ging die linksaf?quote:Op donderdag 25 juli 2024 16:15 schreef CherryLips het volgende:
O de teen van m'n moeder is gebroken en de voet moet waarschijnlijk in het gips.
Het is wel de grote teen, misschien is dat het probleemquote:Op donderdag 25 juli 2024 16:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan heb je je teen wel goed gebroken, ging die linksaf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |