Boogschieten vond ik zondag echt verrassend spannend.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:52 schreef Frutsel het volgende:
Inmiddels hockey en boogschieten op scherm 2 en 3
Het is zo'n sport die je opeens ziet en blijft kijken..quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:53 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Boogschieten vond ik zondag echt verrassend spannend.
Dat paarden "sport" moeten ze afschaffen. Sowieso nog spannender om naar een draaiende wasmachine te kijken. En het is geen sportquote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het is zo'n sport die je opeens ziet en blijft kijken..
Paarden, auto's, alles waarbij iets anders het meeste vermogen levert is geen sport.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:16 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dat paarden "sport" moeten ze afschaffen. Sowieso nog spannender om naar een draaiende wasmachine te kijken. En het is geen sport
Ze werken niet echt door hequote:
Trek je koelvest dan aan joh.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 14:58 schreef Geschiedkundige het volgende:
Veel te warm dit
Opbokken met die hitte
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 14:58 schreef Geschiedkundige het volgende:
Veel te warm dit
Opbokken met die hitte
Heb het hier meer andersom, 27-28 maar voelt als 31-32. Maar waarschijnlijk ben ik gewoon niks meer gewend na de afgelopen maanden.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:22 schreef Xenorium het volgende:
Valt wel mee, voelt niet echt als 31c hier, meer als 25c. LV is niet hoog dus goed te doen.
Ja omdat je op het heetste moment van de dag kijkt? Min is in de nacht inderdaad,quote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:21 schreef Rnie het volgende:
Wat ik mij al een tijdje afvraag, waarom staat er op de website van bijvoorbeeld het KNMI altijd een "Min" temperatuur?De "Max" temperatuur is vaak de gemiddelde temperatuur die het ook daadwerkelijk is in het land.
Is de min temperatuur niet gewoon de nachtelijke temperatuur van die dag? Is het opm verwarring te voorkomen dan niet beter om te switchen naar dag/nacht ipv max/min?
Best onduidelijke bewoording dan. Dag en nacht volstaat imo voor de duidelijkheid veel beter.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:25 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ja omdat je op het heetste moment van de dag kijkt? Min is in de nacht inderdaad,
Het maximum is bijv. soms om 12:00 soms om 16:00. Dus alleen "dag" zegt ook niet zo veel.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:29 schreef Rnie het volgende:
[..]
Best onduidelijke bewoording dan. Dag en nacht volstaat imo voor de duidelijkheid veel beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |