abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 19 augustus 2024 @ 17:26:36 #176
441859 crew  Lenny77
pi_214754781
Ik zou er zo wel twee willen maar ben te bang dat ze al wat te oud zijn en mijn loslopende konijnen gaan afslachten :X
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Spellchecker maandag 19 augustus 2024 @ 17:27:45 #177
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_214754786
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2024 17:26 schreef Lenny77 het volgende:
Ik zou er zo wel twee willen maar ben te bang dat ze al wat te oud zijn en mijn loslopende konijnen gaan afslachten :X
Bang dat ze al te oud zijn?
  Moderator maandag 19 augustus 2024 @ 17:35:54 #178
441859 crew  Lenny77
pi_214754840
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2024 17:27 schreef maily het volgende:

[..]
Bang dat ze al te oud zijn?
Mja, dat zeggen 'ze' toch..
Max 8 weken.
Maar ben het eens dat dat ook te jong is om te verhuizen voor die kleintjes
pi_214754921
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2024 17:35 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Mja, dat zeggen 'ze' toch..
Max 8 weken.
Maar ben het eens dat dat ook te jong is om te verhuizen voor die kleintjes
De kittens te oud? Waarvoor?

Ben je misschien in de war met hondenpups? Die schijnen met een week of zes al te kunnen verhuizen voor een goede inprinting. Kittens leren ook daarna nog veel van moeder en met 8 weken verhuizen is wel mogelijk, maar best jong.

quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 14:51 schreef Puala het volgende:
Okay, ik had dit topic niet moeten lezen want ik vind Elvis echt tof O+ Maar ik ga dat mn bejaarde dames niet aan doen ;(
Nu voel ik me oud… het voelt alsof jouw dame een jaar of drie geleden vanuit mij verhuisde.
Beetje confronterend, dit :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator maandag 19 augustus 2024 @ 18:08:49 #180
441859 crew  Lenny77
pi_214755155
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2024 17:45 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
De kittens te oud? Waarvoor?

Ben je misschien in de war met hondenpups? Die schijnen met een week of zes al te kunnen verhuizen voor een goede inprinting. Kittens leren ook daarna nog veel van moeder en met 8 weken verhuizen is wel mogelijk, maar best jong.
[..]
Nu voel ik me oud… het voelt alsof jouw dame een jaar of drie geleden vanuit mij verhuisde.
Beetje confronterend, dit :P
Het zou qua omgang met de konijnen een verschil maken.
Maar nogmaals, ik weet niet of dat klopt, ik heb het ergens gelezen.
Ik wil gewoon niet dat mijn bunns snackjes worden :D
  Spellchecker maandag 19 augustus 2024 @ 18:09:39 #181
197773 crew  maily
pi_214755166
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2024 18:08 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Logisch :Y
pi_214755873
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2024 18:08 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Dan denk ik dat de kittens vanaf hun geboorte met konijnen zouden moeten opgroeien zodat ze hen niet als prooi zien. Daar is het nu wsch te laat voor want Toto voedt hen op als Eckte jagers op alles wat klein is en beweegt.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator maandag 19 augustus 2024 @ 22:36:12 #183
441859 crew  Lenny77
pi_214757699
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2024 19:23 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Dan denk ik dat de kittens vanaf hun geboorte met konijnen zouden moeten opgroeien zodat ze hen niet als prooi zien. Daar is het nu wsch te laat voor want Toto voedt hen op als Eckte jagers op alles wat klein is en beweegt.
Mja het is dat he
  Spellchecker maandag 19 augustus 2024 @ 22:39:11 #184
197773 crew  maily
pi_214757728
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2024 22:36 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Mja het is dat he
Nou je ziet het; zelf maar een zwerfmamapoes adopteren :Y
  Moderator maandag 19 augustus 2024 @ 22:44:43 #185
441859 crew  Lenny77
pi_214757768
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 22:39 schreef maily het volgende:

[..]
Nou je ziet het; zelf maar een zwerfmamapoes adopteren :Y
:D
pi_214758565
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 14:51 schreef Puala het volgende:
Okay, ik had dit topic niet moeten lezen want ik vind Elvis echt tof O+ Maar ik ga dat mn bejaarde dames niet aan doen ;(
Goede keus, ik denk dat laid-back Elvis het best zou passen,
Moeten ze hem wel leren natvoer te eten, want vooralsnog eet hij alleen veel brokjes en melk van mama.

pi_214758591
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2024 22:44 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
:D
Ik heb binnenkort wat benodigdheden te koop.
2 kleine kattenbakken, 2 supergrote zachte kussendekens (roze/wit met sterren en grijs/wit met sterren) en een wasmachine lekbak bekleed met geruit wollen babydeken, (mijn beste idee ooit voor de kittens)
Grote en kleine incontinentie matjes, 8 superzachte dekentjes 40x60, 2 grijs met pootjes grote dekens, speeltunnels en een mini krabpaal en wat speelgoed, En een ongebruikte spuitbus vlooienspray en 4 meter ongebruikt gaas dat over is. En wat ik vergeten ben te melden _O- _O-
  Spellchecker dinsdag 20 augustus 2024 @ 01:23:36 #188
197773 crew  maily
pi_214758594
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 01:07 schreef Majoraan het volgende:

[..]
Goede keus, ik denk dat laid-back Elvis het best zou passen,
Moeten ze hem wel leren natvoer te eten, want vooralsnog eet hij alleen veel brokjes en melk van mama.

[ link | afbeelding ]
Wat een prachtige streepjesbroek heeft hij aan O+
pi_214758606
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2024 19:23 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Toto leert ze veel, behalve jagen. (of het moet al een Jack Russel zijn :+ )
Paar weken geleden hoorde ik een ekster schreeuwen die gewoon brutaal op het hek zat, Toto gunde hem geen blik waardig. Terwijl ik in paniek naar buiten rende, in mijn gedachten een roofekster die kittens verslind... het ging de ekster om de lekkere brokjes die buiten stonden. Maar Toto deed niks.
pi_214758608
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 01:23 schreef maily het volgende:

[..]
Hij wordt steeds mooier, eigenlijk is hij stiekem mijn favoriet. Samen met filosoof Herman.
pi_214758630
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 01:23 schreef maily het volgende:

[..]
Kiki krijgt ook steeds meer een mooiere vacht
pi_214758632
Gizmo en Puck zijn apart van elkaar verkocht.

Toen waren er nog 3
pi_214758649
Ik zie op tv steeds reclame van de dierenbescherming: deze kitten werd dankzij jullie donaties geen zwerfkat.
Dankzij mij werden deze 5 kittens geen zwerfkat, maar ik moest het helemaal alleen doen.
Het heeft me zoveel zorgen en geld gekost , eigenlijk ben ik een superdonateur tegen wil en dank,
Omdat je zo`n medelijden hebt met dier in nood, Ik voelde me best in de steek gelaten door dierenambulance.
Oh, jij wil Toto houden, dan ben je ook eigenaar van wat in haar buik zit. Toedeledokie.

Met jullie hulp en meeleven lukte het om de kittens groot te brengen.
En ik had natuurlijk geluk met moeder Toto en gezonde kittens.

Toch had ik dit fantastische avontuur niet willen missen, het voelt onbetaalbaar.
Het wordt huilen bij elke kitten die afgehaald wordt en ik voel me best verdrietig dat dit topic zijn einde nadert.

Ik wil jullie allemaal alvast van harte bedanken :* :* :* :* :*
pi_214758921
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 02:33 schreef Majoraan het volgende:
Ik zie op tv steeds reclame van de dierenbescherming: deze kitten werd dankzij jullie donaties geen zwerfkat.
Dankzij mij werden deze 5 kittens geen zwerfkat, maar ik moest het helemaal alleen doen.
Het heeft me zoveel zorgen en geld gekost , eigenlijk ben ik een superdonateur tegen wil en dank,
Omdat je zo`n medelijden hebt met dier in nood, Ik voelde me best in de steek gelaten door dierenambulance.
Oh, jij wil Toto houden, dan ben je ook eigenaar van wat in haar buik zit. Toedeledokie.

Toch had ik dit fantastische avontuur niet willen missen, het voelt onbetaalbaar.
Het wordt huilen bij elke kitten die afgehaald wordt en ik voel me best verdrietig dat dit topic zijn einde nadert.

Jouw reis met Toto en haar baby's is mooi en inspirerende verhaal.
Ik vind het leuk om te volgen. Elke dag kwam ik naar dit topic checken met jouw verhalen, foto's en video's.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator dinsdag 20 augustus 2024 @ 08:18:14 #195
184769 crew  Deisyy
pi_214758996
quote:

ik wil jou eigenlijk bedanken, want dit is voor mij wel het feelgood-topic van het jaar en ik heb er van genoten.
zo mooi om te lezen en zien hoe jij zo liefdevol voor mama en de kleintjes zorgt, je doet het echt geweldig O+
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Spellchecker dinsdag 20 augustus 2024 @ 10:51:50 #196
197773 crew  maily
pi_214759824
quote:

Dit is idd. zo'n heerlijk feelgood-topic. O+

9 van de 10 mensen bellen de dierenbescherming en zijn er dan vanaf.

Jullie niet. Jullie zijn ervoor gegaan. Helemaal.

Respect!!!
pi_214759882
Wat de users boven mij zeggen!

Toewijding, feelgood topic, forever home voor Toto en inmiddels al twee huisjes voor de kittens gevonden *O*
Zijn het bekenden van je zodat je nog wat op de hoogte kunt blijven (en evt dit topic updaten O-) )
  Spellchecker dinsdag 20 augustus 2024 @ 12:25:37 #198
197773 crew  maily
pi_214760481
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 11:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
Wat de users boven mij zeggen!

Toewijding, feelgood topic, forever home voor Toto en inmiddels al twee huisjes voor de kittens gevonden *O*
Zijn het bekenden van je zodat je nog wat op de hoogte kunt blijven (en evt dit topic updaten O-) )
Nazorg :Y ^O^
pi_214763252
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2024 23:19 schreef Majoraan het volgende:
Eind komende week moet mijn man van Groningen naar Venray rijden.

Ik dacht ik post even de route kaart, voor het geval een lieve Fokker aan die route woont, die dacht wat zou ik toch graag 2 (nog net geen 10 weken) van die lieverds een fijn thuis willen bieden, maar Groningen is helaas te ver.....

[ link | afbeelding ]
Ik laat dit topic maar niet aan mijn vriend zien :X (die wil al héél lang graag een kitten).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_214763895
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 19:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik laat dit topic maar niet aan mijn vriend zien O+ (die wil al héél lang graag een kitten).
You’re welcome O-)
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')