abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 augustus 2024 @ 12:10:16 #126
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_214689942
Verhuisdieren.nl is ook een goede site.
pi_214693888
Snap dat je die kittens niet op een prikbord in de supermarkt plakt. Misschien kan er wel een advertentie op een site van een regio-krant. Maar Marktplaats is toch wel het meest succesvol, vermoed ik. En veel foto's zetten :Y
  Moderator maandag 12 augustus 2024 @ 19:06:41 #128
382129 crew  Donna
pi_214693919
Of gewoon via FOK! ??
pi_214693937
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2024 19:06 schreef Donna het volgende:
Of gewoon via FOK! ??
Ja, ook. Maar dit topic zou al genoeg moeten zijn dan. ;)
pi_214694695
Help, mama is high :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_214694728
Gender reveal Herman *)

pi_214694802
Toto is echt een enorm mooi poesje en heeft zeker een raskatten achtergrond naar mijn idee. Die felgroene ogen en de tekening van haar vacht. Ook haar slanke bouw.
pi_214694880
Wat doen ze het toch lekker bij jullie O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 12 augustus 2024 @ 21:03:39 #134
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_214695372
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2024 20:23 schreef Firuze60 het volgende:
Toto is echt een enorm mooi poesje en heeft zeker een raskatten achtergrond naar mijn idee. Die felgroene ogen en de tekening van haar vacht. Ook haar slanke bouw.
Cornish Rex denk ik :Y Mijn katertje zag er zeer vergelijkbaar uit. Zijn vader was een Cornish Rex, zijn moeder een calico.
When ego leads, failure follows.
|| justdiggit.org ||
pi_214695383
quote:
17s.gif Op maandag 12 augustus 2024 21:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Cornish Rex denk ik :Y Mijn katertje zag er zeer vergelijkbaar uit. Zijn vader was een Cornish Rex, zijn moeder een calico.
Precies ja! Daar dacht ik ook al aan.

En Majoraan, als je het niet vertrouwd waar alle kittens terecht komen dan zou ik ze tweemaal inenten en de katertjes alvast castreren.

https://www.purina.nl/op-(...)enrassen/cornish-rex

Maar ze mist de krullende vacht, de bouw is wel zo, ojee, krijg zometeen heel veel over mij heen, want heb zelf raskatjes (iets not-done). En ja, ik houd van alle katten, HTK of wat ook, maar geniet ook van een mooi katje met een prachtig karaktertje. Heb nu twee oude siamezen en een oosters (verwant aan siamees) poesje, ze zijn mij enorm dierbaar. Ook omdat ze zo mooi zijn, hun uiterlijk speelt zeker mee. Zag vroeger een fotootje van een American Siamese, die heb ik nu in huis en ze is leuk, prachtig karakter en het uiterlijk en gedrag als een kitten. Inmiddels 11 jaar oud.

https://www.britannica.com/animal/Siamese-breed-of-cat

[ Bericht 11% gewijzigd door Firuze60 op 12-08-2024 21:40:40 ]
  maandag 12 augustus 2024 @ 21:39:57 #136
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_214695862
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2024 21:04 schreef Firuze60 het volgende:

[..]

Maar ze mist de krullende vacht, de bouw is wel zo, ojee, krijg zometeen heel veel over mij heen, want heb zelf raskatjes (iets not-done). En ja, ik houd van alle katten, HTK of wat ook, maar geniet ook van een mooi katje met een prachtig karaktertje. Heb nu twee oude siamezen en een oosters (verwant aan siamees) poesje, ze zijn mij enorm dierbaar. Ook omdat ze zo mooi zijn, hun uiterlijk speelt zeker mee. Zag vroeger een fotootje van een American Siamese, die heb ik nu in huis en ze is leuk, prachtig karakter en het uiterlijk en gedrag als een kitten. Inmiddels 11 jaar oud.

De gladde vacht kan natuurlijk van de andere ouder zijn ;)
When ego leads, failure follows.
|| justdiggit.org ||
pi_214695904
quote:

[..]

quote:
17s.gif Op maandag 12 augustus 2024 21:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
De gladde vacht kan natuurlijk van de andere ouder zijn ;)
Zou ook zomaar kunnen. :)
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 12 augustus 2024 @ 23:45:38 #138
485843 crew  Jippie
pi_214697060
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2024 20:16 schreef Majoraan het volgende:
Help, mama is high :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hi Marjoraan, als je het leuk vindt kan ik uit je Posts hier een Special maken voor op de FP. Beetje feelgood nieuws is altijd leuk. Het wordt dan geen advertentie maar meer het verhaal hoe Toto zwanger bij je aan kwam lopen en hoe je nu een huis vol poezebeesten hebt. Ik kan wel doorverwijzen naar dit topic voor meer foto's en eventueel geďnteresseerden.

Cat-astrophe heeft deze suggestie gedaan, en ik vind het wel een sympathiek voorstel. Dus laat maar weten of je dat wil.
pi_214698814
quote:
2s.gif Op maandag 12 augustus 2024 23:45 schreef Jippie het volgende:

[..]
Hi Marjoraan, als je het leuk vindt kan ik uit je Posts hier een Special maken voor op de FP. Beetje feelgood nieuws is altijd leuk. Het wordt dan geen advertentie maar meer het verhaal hoe Toto zwanger bij je aan kwam lopen en hoe je nu een huis vol poezebeesten hebt. Ik kan wel doorverwijzen naar dit topic voor meer foto's en eventueel geďnteresseerden.

Cat-astrophe heeft deze suggestie gedaan, en ik vind het wel een sympathiek voorstel. Dus laat maar weten of je dat wil.
Wat een leuk idee, sowieso.
pi_214699533

SPOILER
pi_214699602
quote:
2s.gif Op maandag 12 augustus 2024 23:45 schreef Jippie het volgende:

[..]

Kom nooit op de FP, maar doe je dan ook een linkje hier?
pi_214715969
quote:

[..]

En Majoraan, als je het niet vertrouwd waar alle kittens terecht komen dan zou ik ze tweemaal inenten en de katertjes alvast castreren.

Mijn halve Siamees gedraagt zich ook nog steeds als een kitten en die is bijna 3 jaar oud _O-
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_214715994
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 10:28 schreef Majoraan het volgende:
[ link | afbeelding ]

SPOILER
Doetjes O+
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_214718502
Yes! Nieuwe plaatjes! Wat zijn ze toch leuk!
pi_214727159
SPOILER
  Spellchecker donderdag 15 augustus 2024 @ 23:47:19 #146
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_214727173
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 23:44 schreef Majoraan het volgende:
SPOILER
O+
hoe reageerde de hond op de katten?
pi_214727191
Die laatste foto in de spoiler O+

Toto O+
pi_214727284
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 23:47 schreef maily het volgende:

[..]
O+
hoe reageerde de hond op de katten?
De hond reageerde heel rustig en lief. Wel nieuwsgierig van een afstandje, ze zou er dolgraag heen willen om te snuffelen, maar is ook wat bang voor Kiki die aldoor tegen haar blaast.

Toto reageert na 6 dagen al een stuk minder vijandig. Ik was vanavond boos op Kiki dat ze zo gemeen (aanvallen) deed.
En toto bleef rustig "slapen" op de stoel.
pi_214727322
Eergisteren blafte Senna ineens en sprintte achter een kat aan die in de achtertuin kwam, om hem te verjagen.
(daar krijgt ze al 12 jaar een snoepje voor, en haan haar postuur te zien heeft ze al vele verjaagd :+ )

Toto schrok er niet van, ik meende zelfs een soort van goedkeurende blik te zien..
pi_214727392
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 23:51 schreef mascara-klodder het volgende:
Die laatste foto in de spoiler O+

Toto O+
Toto zat op oma's wagen
Tussen kool en biet.
Alles is te koop zei Oma,
Maar mijn Toto krijg je niet!

*;

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')