SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cornish Rex denk ikquote:Op maandag 12 augustus 2024 20:23 schreef Firuze60 het volgende:
Toto is echt een enorm mooi poesje en heeft zeker een raskatten achtergrond naar mijn idee. Die felgroene ogen en de tekening van haar vacht. Ook haar slanke bouw.
Precies ja! Daar dacht ik ook al aan.quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Cornish Rex denk ikMijn katertje zag er zeer vergelijkbaar uit. Zijn vader was een Cornish Rex, zijn moeder een calico.
De gladde vacht kan natuurlijk van de andere ouder zijnquote:Op maandag 12 augustus 2024 21:04 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Precies ja! Daar dacht ik ook al aan.
https://www.purina.nl/op-(...)enrassen/cornish-rex
Maar ze mist de krullende vacht, de bouw is wel zo, ojee, krijg zometeen heel veel over mij heen, want heb zelf raskatjes (iets not-done). En ja, ik houd van alle katten, HTK of wat ook, maar geniet ook van een mooi katje met een prachtig karaktertje. Heb nu twee oude siamezen en een oosters (verwant aan siamees) poesje, ze zijn mij enorm dierbaar. Ook omdat ze zo mooi zijn, hun uiterlijk speelt zeker mee. Zag vroeger een fotootje van een American Siamese, die heb ik nu in huis en ze is leuk, prachtig karakter en het uiterlijk en gedrag als een kitten. Inmiddels 11 jaar oud.
https://www.britannica.com/animal/Siamese-breed-of-cat
quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:04 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Maar ze mist de krullende vacht, de bouw is wel zo, ojee, krijg zometeen heel veel over mij heen, want heb zelf raskatjes (iets not-done). En ja, ik houd van alle katten, HTK of wat ook, maar geniet ook van een mooi katje met een prachtig karaktertje. Heb nu twee oude siamezen en een oosters (verwant aan siamees) poesje, ze zijn mij enorm dierbaar. Ook omdat ze zo mooi zijn, hun uiterlijk speelt zeker mee. Zag vroeger een fotootje van een American Siamese, die heb ik nu in huis en ze is leuk, prachtig karakter en het uiterlijk en gedrag als een kitten. Inmiddels 11 jaar oud.
Zou ook zomaar kunnen.quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De gladde vacht kan natuurlijk van de andere ouder zijn
quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:16 schreef Majoraan het volgende:
Help, mama is high
Hi Marjoraan, als je het leuk vindt kan ik uit je Posts hier een Special maken voor op de FP. Beetje feelgood nieuws is altijd leuk. Het wordt dan geen advertentie maar meer het verhaal hoe Toto zwanger bij je aan kwam lopen en hoe je nu een huis vol poezebeesten hebt. Ik kan wel doorverwijzen naar dit topic voor meer foto's en eventueel geďnteresseerden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cat-astrophe heeft deze suggestie gedaan, en ik vind het wel een sympathiek voorstel. Dus laat maar weten of je dat wil.
Wat een leuk idee, sowieso.quote:Op maandag 12 augustus 2024 23:45 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hi Marjoraan, als je het leuk vindt kan ik uit je Posts hier een Special maken voor op de FP. Beetje feelgood nieuws is altijd leuk. Het wordt dan geen advertentie maar meer het verhaal hoe Toto zwanger bij je aan kwam lopen en hoe je nu een huis vol poezebeesten hebt. Ik kan wel doorverwijzen naar dit topic voor meer foto's en eventueel geďnteresseerden.
Cat-astrophe heeft deze suggestie gedaan, en ik vind het wel een sympathiek voorstel. Dus laat maar weten of je dat wil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom nooit op de FP, maar doe je dan ook een linkje hier?quote:Op maandag 12 augustus 2024 23:45 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hi Marjoraan, als je het leuk vindt kan ik uit je Posts hier een Special maken voor op de FP. Beetje feelgood nieuws is altijd leuk. Het wordt dan geen advertentie maar meer het verhaal hoe Toto zwanger bij je aan kwam lopen en hoe je nu een huis vol poezebeesten hebt. Ik kan wel doorverwijzen naar dit topic voor meer foto's en eventueel geďnteresseerden.
Mijn halve Siamees gedraagt zich ook nog steeds als een kitten en die is bijna 3 jaar oudquote:Op maandag 12 augustus 2024 21:04 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
En Majoraan, als je het niet vertrouwd waar alle kittens terecht komen dan zou ik ze tweemaal inenten en de katertjes alvast castreren.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:28 schreef Majoraan het volgende:
[ link | afbeelding ]DoetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:44 schreef Majoraan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hoe reageerde de hond op de katten?
De hond reageerde heel rustig en lief. Wel nieuwsgierig van een afstandje, ze zou er dolgraag heen willen om te snuffelen, maar is ook wat bang voor Kiki die aldoor tegen haar blaast.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:47 schreef maily het volgende:
[..]![]()
hoe reageerde de hond op de katten?
Toto zat op oma's wagenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:51 schreef mascara-klodder het volgende:
Die laatste foto in de spoiler![]()
Toto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |