Ja en wat doe je met katten die van buiten naar binnen komen en niet meer weg kunnen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik wil ze zelf gewoon binnen houden en niet dat ze iemand tot last zijn. Sinds mijn terrasoverkapping/serre en schuttingen is mijn persoonlijke ervaring dat tot nu toe niets werkte LOL, tot dit...
[ afbeelding ]
Heb al tigjaren katten en kittens en ze klimmen/springen overal in... broeken, palen, bomen, struiken, krabpalen, blote benen, schuttingen, gordijnen, horren... maar zoiets proberen ze tot nu toe 1x, dan vallen ze er af en lijken ze er vanaf te blijven. De jongste die ik nu nog heb is anderhalf maar klautert ook nog steeds maar heeft het hiermee al enkele maanden niet meer geprobeerd.
Goed topic trouwens, thanks @:mascara-klodder !
houden natuurlijk, je hebt ze eerlijk gevangenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:43 schreef YoopY het volgende:
[..]
Ja en wat doe je met katten die van buiten naar binnen komen en niet meer weg kunnen?
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:30 schreef Frutsel het volgende:
@:mascara-klodder
bedankt he..![]()
nu ik dit allemaal doorgelezen heb zou ik ze zo allemaal nemen..indien ik katloos was
maar ik heb al twee honden en twee katten...
ik hoop dat ze echt een heel leuk huisje krijgen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit ziet er effectief en heel netjes uit. Wij hadden om de kittens toch buiten te kunnen laten spelen een buitenhokje gemaakt met pvc buizen die (hopelijk) gaan rollen als ze eraan hangen. En zoals @Cat-astrophe al voorspelde hingen de buizen te hoog en hadden we op een late avond Gizmo (wie anders) aan de buitenkant hangen omdat ze door de opening geklommen was. Buizen hangen nu lager en so far so good,quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik wil ze zelf gewoon binnen houden en niet dat ze iemand tot last zijn. Sinds mijn terrasoverkapping/serre en schuttingen is mijn persoonlijke ervaring dat tot nu toe niets werkte LOL, tot dit...
[ afbeelding ]
Heb al tigjaren katten en kittens en ze klimmen/springen overal in... broeken, palen, bomen, struiken, krabpalen, blote benen, schuttingen, gordijnen, horren... maar zoiets proberen ze tot nu toe 1x, dan vallen ze er af en lijken ze er vanaf te blijven. De jongste die ik nu nog heb is anderhalf maar klautert ook nog steeds maar heeft het hiermee al enkele maanden niet meer geprobeerd.
Goed topic trouwens, thanks @:mascara-klodder !
Gizmo, omdat in de schemer het lichte gedeelte van boven haar ogen bij haar oren lijkt te horen en ze gigantische oren lijkt te hebben.. Verder is ze net zo'n durfal en de leider van de bende en zo haantje de voorste en inventief .quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:28 schreef MizzezAmy het volgende:
Wat een leuk topic dit!
Heb geloof ik van 1 kitten de naam gemist, Gizmo, Herman, Kiki, Elvis en. ...?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:20 schreef Majoraan het volgende:
[ link | afbeelding ]SchorriemorrieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door Majoraan op 11-08-2024 00:54:14 ]
[ Bericht 43% gewijzigd door Majoraan op 11-08-2024 00:39:03 ]
quote:Op zondag 11 augustus 2024 00:11 schreef Majoraan het volgende:
Dit is weer zo'n grappige foto van Toto![]()
Sorry voor de troep.
Mijn excuus is dat de 2 weken logeerpartij van Senna Russel vanochtend is gestart
Closer upsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien veranderen in:quote:- De eerste enting + paspoort verzorgen wij.
Dat klinkt beter, maar is het wel waar? De eerste vaccinatie bestaat toch uit 2 entingen, waarvan er 1 gegeven isquote:Op zondag 11 augustus 2024 02:56 schreef Firuze60 het volgende:
Tip:
[..]
Misschien veranderen in:
Gevaccineerd en een dierenartspaspoort.
Ben je met de moederpoes ooit bij een DA geweest? Sorry, misschien heb ik dat gemist in vorige berichten. Er lopen niet meer zoveel zwerfkatjes hier rond, misschien is zij ook ooit gechipt?
Ik zou jouw tekst aanhouden. Eerste enting plus paspoort.quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:25 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Dat klinkt beter, maar is het wel waar? De eerste vaccinatie bestaat toch uit 2 entingen, waarvan er 1 gegeven is
Edit: kan natuurlijk wel, wat onderaan zeg ik dat ze zelf de tweede enting moeten verzorgen.
Toto is niet gechipt, niet als vermist opgegeven en heeft een zwervers bandje gehad.
Mijn lieve schatjes komen niet in de supermarkt te hangenquote:Op zondag 11 augustus 2024 14:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik zou jouw tekst aanhouden. Eerste enting plus paspoort.
Verder is het een liefdevol, maar wel lang verhaal. Dat wordt zelden helemaal gelezen en er is zelden plek voor.
In supermarkten mag je vaak maar een klein briefje ophangen. Beperk het dan tot aantal kittens plus prijs plus verhuisdagen, dat ze per twee gaan plus enting/paspoort/ontvlooid verhaal. En je contactgegevens natuurlijk.
Fotootje van de boefjes erbij helpt! En als er ruimte is zeker de karakterschetsen erbij, heb je prima omschreven.
Ik heb niet bij een asiel geïnformeerd, die willen waarschijnlijk liever hun eigen overschot aan poezen kwijt.quote:Op zondag 11 augustus 2024 14:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Je zou @:senesta of @:guppy kunnen vragen of je ze hier in het herplaatsers topic mag zetten.
En had je nog bij het asiel geïnformeerd? Zij hebben veel bekendheid en kunnen ze wellicht via hun social media delen.
In welke regio zijn ze eigenlijk op te halen voor de mensen die interesse hebben?quote:Op zondag 11 augustus 2024 01:40 schreef Majoraan het volgende:
Ik heb geen grote familie of vriendenkring, en niemand van hen is kattenliefhebber.
De kennissen die wel kattenliefhebber zijn hebben al 3+ katten.
Ik heb wel wat kennissen en buren die een advertentie op het prikbord op hun werk willen plaatsen.
Ik heb mijn best gedaan op de volgende tekst, graag (liefst opbouwende) kritiek:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |