Ik lees: 3 kittens eten zelf. En twee vinden de Toto nog veel te gezellig, lekker en makkelijk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 01:58 schreef Majoraan het volgende:
De kittens eten nog steeds niet. Er zijn 2 die van natvoer smullen (Gizmo en Herman) en 1 die brokjes eet (zwarte Elvis) Ik heb nog 1 blikje RH mother&babycat mousse over. Ik heb het verwarmd / blikje 10 minuten in heet water gezet, geprobeerd het van mijn vinger te laten likken, geprobeerd ze te dwingen om te proeven. Geen resultaat.
Met de Pro Plan natvoer geprobeerd dezelfde truc uit te halen, geen resultaat.
Vandaag onze wekelijkse makreel van de markt gehaald + 2 porties kibbeling.
Ik was blij dat ik een lange broek aan had want ze klommen alle 5 op schoot.
Ik gaf ze allemaal wat wit vis zonder paneer. En wat denk je? ze kunnen wel kauwen en eten, ze vochten er zelfs om.
En ik weet nu dat het niet aan hun bekkies ligtquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 06:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik lees: 3 kittens eten zelf. En twee vinden de Toto nog veel te gezellig, lekker en makkelijk.
Komt echt goed! Toto gaat op een gegeven moment ook afstand nemen en ze minder laten drinken. En als ze dan trek krijgen, dan wordt dat vaste voer vanzelf aantrekkelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja joh! Zolang het maar makkelijk te vinden is (en groot genoeg zodat ze niet te moeilijk hoeven te doen om aan te schuiven) is 1 platte grote bak prima. Heb je misschien een dienblad? Dat vond ik ideaalquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 08:00 schreef Majoraan het volgende:
[..]
En ik weet nu dat het niet aan hun bekkies ligt![]()
Ik haal de overvloed aan bakjes om overal brokjes aan te bieden maar weg. Alleen 1 bak brokjes en water.
Stop maar, het lek is boven, het zijn veganistenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ja joh! Zolang het maar makkelijk te vinden is (en groot genoeg zodat ze niet te moeilijk hoeven te doen om aan te schuiven) is 1 platte grote bak prima. Heb je misschien een dienblad? Dat vond ik ideaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 augustus 2024 00:56 schreef Majoraan het volgende:
Is dit het hoogtepunt of worden ze de komende weken nog wilder
Wat een tuigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 4 augustus 2024 00:52 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Stop maar, het lek is boven, het zijn veganisten![]()
[ link | afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Mijn ervaring: ze worden groter. Dus meer kracht, meer hoogte, meer nagel, meer WILDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Haha in die hor, herkenbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 4 augustus 2024 00:52 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Stop maar, het lek is boven, het zijn veganisten![]()
[ link | afbeelding ]Wat een feest daar bij jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat word ik toch elke keer weer blij als ik 's morgens je topic lees.
Puckquote:Op zondag 4 augustus 2024 13:28 schreef MizzezAmy het volgende:
Wat een leuk topic dit!
Heb geloof ik van 1 kitten de naam gemist, Gizmo, Herman, Kiki, Elvis en. ...?
Ik wil ze zelf gewoon binnen houden en niet dat ze iemand tot last zijn. Sinds mijn terrasoverkapping/serre en schuttingen is mijn persoonlijke ervaring dat tot nu toe niets werkte LOL, tot dit...quote:Op maandag 29 juli 2024 00:54 schreef Majoraan het volgende:
We hebben nog geen idee of het hek werkt zoals wij in gedachten hadden. Elke ochtend toch opgelucht als ik 5 kittens tel.
Oh veeeeel wilder hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |