abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215872365
Met weemoed sluit ik dit topic, heb het zó vaak alweer gelezen als trip to memory lane.
Is er een Fokker die dit complete 2-delige topic voor mij kan opslaan? O+
Ik had een paar posts gereserveerd voor als ik later nog 1 jaar oud foto’s krijg van lieve Herman, Elvis, Gizmo en Puck. Misschien komt dat nog.

Wat me nog steeds tegengevallen is, is het optreden van de dierenambulance.
Natuurlijk blijf ik lid en de vrijwilligers doen hun stinkende best om dieren te helpen.
Toen ik de eerste keer belde over een graatmagere zwangere kat reageerden ze meteen.
Omdat ik al zoveel maatregelen had getroffen voor die stumper mocht ze hier blijven tot de bevalling.
Dan zou het nest gehaald worden en moeder hier later weer uitgezet.
Tranen bij mij en tranen bij ambulance mevrouw.
Vanaf het moment dat ik aangaf zwangere moeder te willen houden gaven ze ineens niet meer thuis.
Op mijn heugelijke mail dat ze bevallen was van 5 kittens geen enkele respons gekregen. Op later minstens 2 support schreeuwende mails werd nooit geantwoord. Nooit meer iets van medeleven of wat doe je het goed of welke interesse dan ook van ze gehoord.

Daarom ben ik ook zo dankbaar en blij voor alle tips en likes en support die ik in dit topic kreeg.
Dat gaf me moed en vertrouwen en een gewaardeerd gevoel. Het was een fantastisch mooi avontuur.

Nogmaals hartelijk dank namens Toto, Kiki en mij.
Fijne feestdagen en een gezegend 2025
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')