abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214786029
Herman is ook verkocht. Een lieve jongeman en zijn vriendin hadden het knuffeltje van eigen 2-jarige kater meegenomen. Herman was heel geïnteresseerd in de geuren. Toen ging Herman op de rugzak van de man liggen en dat deed zijn eigen kat ook altijd. Hij gaf Herman een kus toen hij wegging en Herman liep achter hem aan O+

Dit voelde zo goed, ik ben zo blij.
Ik denk dat ze allemaal goed terecht komen *O*
  Spellchecker vrijdag 23 augustus 2024 @ 17:59:14 #227
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_214786031
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 17:58 schreef Majoraan het volgende:
Herman is ook verkocht. Een lieve jongeman en zijn vriendin hadden het knuffeltje van eigen 2-jarige kater meegenomen. Herman was heel geïnteresseerd in de geuren. Toen ging Herman op de rugzak van de man liggen en dat deed zijn eigen kat ook altijd. Hij gaf Herman een kus toen hij wegging en Herman liep achter hem aan O+

Wat een prachtig verhaal O+
pi_214786041
Nog even een familie portret:

pi_214786241
quote:

Zo fijn dat je een goed gevoel hebt bij alle huisjes O+
Dat maakt het afscheid alsnog niet leuk, maar hopelijk wel een tikje makkelijker. En als je daarna Toto nóg beter leert kennen, die eindelijk haar echte eigen heerlijke zelfje kan zijn in haar echte eigenste huis, dan slijten de scherpe kantjes van het tot ziens zeggen er vast af.

Neemt niet weg dat het uitzwaaien van kittens gewoon sippig is. Ik hield dat altijd zo kort mogelijk.
Dubbel praktisch, want dan hikte ik niet te lang tegen het onvermijdelijke aan (zodra kittens enigszins verbaasd in reismandjes zaten moesten ze sowieso ophoepelen) en de baasjes stonden natuurlijk ook altijd te trappelen om het geboefte zo snel mogelijk mee te nemen.

Sterkte de komende dagen. Als ik het goed heb wordt er over diverse dagen verspreid verhuisd he?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator vrijdag 23 augustus 2024 @ 18:36:11 #230
184769 crew  Deisyy
pi_214786249
quote:

Wat mooi O+
Fijn dat je er zo'n goed gevoel over hebt, je hebt het echt zo goed gedaan.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_214787538
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 18:34 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Zo fijn dat je een goed gevoel hebt bij alle huisjes O+
Dat maakt het afscheid alsnog niet leuk, maar hopelijk wel een tikje makkelijker. En als je daarna Toto nóg beter leert kennen, die eindelijk haar echte eigen heerlijke zelfje kan zijn in haar echte eigenste huis, dan slijten de scherpe kantjes van het tot ziens zeggen er vast af.

Neemt niet weg dat het uitzwaaien van kittens gewoon sippig is. Ik hield dat altijd zo kort mogelijk.
Dubbel praktisch, want dan hikte ik niet te lang tegen het onvermijdelijke aan (zodra kittens enigszins verbaasd in reismandjes zaten moesten ze sowieso ophoepelen) en de baasjes stonden natuurlijk ook altijd te trappelen om het geboefte zo snel mogelijk mee te nemen.

Sterkte de komende dagen. Als ik het goed heb wordt er over diverse dagen verspreid verhuisd he?
:*

Puck wordt zondag gehaald 25 aug
Kiki gaat waarschijnlijk 1 sept. bij de eerste bezichtiging direct mee
Herman wordt 6 sept. gehaald.
Elvis en Gizmo bij 12 weken, dat is rond 10 sept.
pi_214787650
Wow, Majoraan, wat een mooi proces en geweldig hoe jij Toto hebt opgevangen met al haar kroost. Het was genieten om te volgen met al die leuke foto’s! Snap helemaal dat het moeilijk wordt afscheid nemen van die dondersteentjes. Maar ook die worden volwassen en je wil toch echt geen zes katten in huis houden.
pi_214787677
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 21:44 schreef Majoraan het volgende:

[..]
:*

Puck wordt zondag gehaald 25 aug
Kiki gaat waarschijnlijk 1 sept. bij de eerste bezichtiging direct mee
Herman wordt 6 sept. gehaald.
Elvis en Gizmo bij 12 weken, dat is rond 10 sept.
^O^
Lekker gespreid, fijn voor de afbouw voor moeder en pleegouders :P
Fijn dat ze zo lang nog lekker mogen leren kat zijn en drinken bij moeders. Is ze nog steeds geduldig met ze of is ze er inmiddels meer klaar mee?

Om volledig gevaccineerd te zijn (in hun eerste levensjaar) moet de tweede vaccinatie tussen de 3 en 4 weken later gegeven worden. Heeft de dierenarts vast verteld, maar wel handig om die info aan de nieuwe baasje mee te geven. Anders zijn ze onvoldoende beschermd.

Hoe zit het met het plan voor de goodiebags?
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_214787989
@Cat-astrophe
Voor de geboorte had ik op Temu mandjes gescoord die in de witte variant maar 2 euro kostten.
Die wou ik aanvankelijk meegeven gevuld met voer, wat speelgoed en een dagboekje.

Nu ben ik altijd van de grote plannen bedenken, maar uitvoeren ho maar. Want is het niet overdreven etc.

De mandjes wilde ik her en der verspreiden zodat hun geur er in kwam. Maar ze zijn zo groot dat ik voor 1 al bijna geen ruimte had. Eentje stond in de kamer, maar is amper in gelegen, want Senna kwam 2 weken logeren. (Is zojuist opgehaald, de kittens hebben nu bal in de woonkamer :-)
Senna heeft er wel vaak heerlijk in gelegen, dus ik denk dat ik die mandjes maar moet vergeten.

Bovendien krijg je voortschrijdend inzicht als bijna kittendeskundige :P :+

Ik maak een pakketje met onderstaande items ( gekregen van Beeztees) aangevuld met verdeling van kittenspeeltjes waar ze veel mee speelden, een balletje, een muisje en een bakje droogvoer en wat zakjes natvoer. Achter op het ansichtkaartje een persoonlijke boodschap i.p.v. dagboek.

De nieuwe eigenaars van Kiki en Elvis+ Gizmo lijken mij bijzonder ervaren, daar doe ik er iets lekkers voor de oude kat en of kinderen bij.

De kartonnen mandjes lagen ze altijd zo graag in. Die van de familiefoto is en blijft van Toto.
Het ovale kartonnen mandje geef ik mee aan lieve Puck + een veel mee gespeeld knuffeltje.

Het ronde kartonnen mandje geef ik extra mee aan Herman. Daar past de andere poes ook bij in.

[ Bericht 0% gewijzigd door Majoraan op 23-08-2024 22:56:33 ]
pi_214788156
Tekst op het kaartje:

Eerste alinea:
beschrijving van karaktertje / anekdote

Tweede alinea
Het is nu jullie kat en ik heb er niets meer mee te maken.
Maar als je misschien eens wil laten weten hoe het gaat, of een foto van de eerste verjaardag, dan is dit mijn emailadres
En hebben jullie er bezwaar tegen als ik het online plaats :+
pi_214788525
Wat leuk O+ ^O^

Zelf merkte ik dat ik via telefoon (whatsapp) makkelijker contact kon houden dan via mail.
Even een appje met een foto erin gaat dan toch net wat sneller dan een mailtje. En zeker de eerste weken na adoptie werd ik plat gespamd met foto’s. Heel vervelend, uiteraard :P
Het is ook altijd een beetje aftasten hoe het valt maar ik heb vrijwel geen kitten baas gehad die verstoord of niet reageerde als ik na een jaar een ‘hoe is het?’ appje stuurde.
Daarna was het voor mij ook prima en klaar . Behalve natuurlijk bij de zorgennestjes en de kittens die bij bekenden wonen. Want die duiken van tijd tot tijd natuurlijk wel nog eens op. Van hun kant uit of vanuit mijn kant.
pi_214788529
Over anekdotes gesproken heb ik voor Gizmo wel 10 ansichten nodig. Na de vele aanpassingen aan het hek, puur alleen voor Gizmo / Houdini escape artist... Afgelopen nacht lag ze tot onze paniek lekker met mama buiten het hek te chillen. Kattenluik weer op slot en weer naar de Gamma voor extra hout. En ondertussen lag ze weer te loeren en plannetjes te bedenken. Ook maar de tuinstoelen ingeklapt en platgelegd. Wat een kat O+
pi_214788836
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 18:34 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
En als je daarna Toto nóg beter leert kennen, die eindelijk haar echte eigen heerlijke zelfje kan zijn in haar echte eigenste huis
Ik hou veel van al die kittens, maar het meest van Toto O+

[ Bericht 4% gewijzigd door Majoraan op 24-08-2024 01:17:01 ]
pi_214792159
Wat fijn dat ze allemaal een huisje hebben! Maar ook jammer dat de avonturen hier gaan stoppen!

Wat heb je het goed gedaan, @Majoraan! O+
pi_214796042
Gizmo _O- _O_

Toto O+
pi_214807788
Vanochtend is Puck gehaald, ik heb niet gehuild in bijzijn van nieuwe baasjes.
Dit is de laatste foto die ik gisteren van hem maakte

Hij heeft heel lieve nieuwe baasjes van hun allereerste kat, die er zeker weten alles aan gaan doen om hem gelukkig te maken. Een mooi nieuw reismandje met een zacht dekentje er in, een groot krabmeubel gekocht en ogen vol liefde.
Puck, of hoe hij nu heet, ligt nu vast heerlijk te slapen.
pi_214807848
Dit stond op het kaartje en alle andere kaartjes

[ Bericht 16% gewijzigd door Majoraan op 26-08-2024 01:35:52 ]
  maandag 26 augustus 2024 @ 09:13:35 #243
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_214808453
En nu? Empty nest syndroom?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_214808676
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 23:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
Wat leuk O+ ^O^

Zelf merkte ik dat ik via telefoon (whatsapp) makkelijker contact kon houden dan via mail.
Even een appje met een foto erin gaat dan toch net wat sneller dan een mailtje. En zeker de eerste weken na adoptie werd ik plat gespamd met foto’s. Heel vervelend, uiteraard :P
Het is ook altijd een beetje aftasten hoe het valt maar ik heb vrijwel geen kitten baas gehad die verstoord of niet reageerde als ik na een jaar een ‘hoe is het?’ appje stuurde.
Daarna was het voor mij ook prima en klaar . Behalve natuurlijk bij de zorgennestjes en de kittens die bij bekenden wonen. Want die duiken van tijd tot tijd natuurlijk wel nog eens op. Van hun kant uit of vanuit mijn kant.
Geen idee waar je t over hebt O-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_214808746
quote:
9s.gif Op maandag 26 augustus 2024 09:13 schreef SEMTEX het volgende:
En nu? Empty nest syndroom?
Er zijn nog 4
pi_214809004
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 10:01 schreef Majoraan het volgende:

[..]
Er zijn nog 4
Wel heel fijn dat het gefaseerd verhuizen is O+
pi_214813611
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 09:48 schreef Puala het volgende:

[..]
Geen idee waar je t over hebt O-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaaaa! *O* Mooie meiden O+

quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 10:49 schreef Puala het volgende:

[..]
Wel heel fijn dat het gefaseerd verhuizen is O+
Dat was bij jou wel anders he, als ik het goed onthouden heb.
Optocht van FOK!kers vanuit het asiel naar mij toe met vervolgens leegloop van dat nestje.
pi_214815152
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2024 22:31 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Jaaaa! *O* Mooie meiden O+
[..]
Dat was bij jou wel anders he, als ik het goed onthouden heb.
Optocht van FOK!kers vanuit het asiel naar mij toe met vervolgens leegloop van dat nestje.
Ja volgens mij ging dat echt heel snel in een dag of 2 was alles volgens mij weg bij jou.

SPOILER
pi_214821601

pi_214822044
Elvis is zo relaxt en wordt met de dag mooier, zijn vacht glanst nu zo mooi. Ik neem ze zelden op schoot, lok en wacht tot ze zelf komen. En gister avond sprong Elvis weer op schoot. Hij maakte spingeluiden bij het aaien. Na 10 minuten zei ik, ik zet je lekker in de klimtoren bij je vriendjes. Vanuit daar keek hij mij aan, klom er uit en kwam weer op mijn schoot, ik wil lekker bij jou liggen.

Kutzooi.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')