Wat een prachtig verhaalquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 17:58 schreef Majoraan het volgende:
Herman is ook verkocht. Een lieve jongeman en zijn vriendin hadden het knuffeltje van eigen 2-jarige kater meegenomen. Herman was heel geïnteresseerd in de geuren. Toen ging Herman op de rugzak van de man liggen en dat deed zijn eigen kat ook altijd. Hij gaf Herman een kus toen hij wegging en Herman liep achter hem aan![]()
Dit voelde zo goed, ik ben zo blij.
Ik denk dat ze allemaal goed terecht komen
Zo fijn dat je een goed gevoel hebt bij alle huisjesquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 17:58 schreef Majoraan het volgende:
Herman is ook verkocht. Een lieve jongeman en zijn vriendin hadden het knuffeltje van eigen 2-jarige kater meegenomen. Herman was heel geïnteresseerd in de geuren. Toen ging Herman op de rugzak van de man liggen en dat deed zijn eigen kat ook altijd. Hij gaf Herman een kus toen hij wegging en Herman liep achter hem aan![]()
Wat mooiquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 17:58 schreef Majoraan het volgende:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zo fijn dat je een goed gevoel hebt bij alle huisjes![]()
Dat maakt het afscheid alsnog niet leuk, maar hopelijk wel een tikje makkelijker. En als je daarna Toto nóg beter leert kennen, die eindelijk haar echte eigen heerlijke zelfje kan zijn in haar echte eigenste huis, dan slijten de scherpe kantjes van het tot ziens zeggen er vast af.
Neemt niet weg dat het uitzwaaien van kittens gewoon sippig is. Ik hield dat altijd zo kort mogelijk.
Dubbel praktisch, want dan hikte ik niet te lang tegen het onvermijdelijke aan (zodra kittens enigszins verbaasd in reismandjes zaten moesten ze sowieso ophoepelen) en de baasjes stonden natuurlijk ook altijd te trappelen om het geboefte zo snel mogelijk mee te nemen.
Sterkte de komende dagen. Als ik het goed heb wordt er over diverse dagen verspreid verhuisd he?
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:44 schreef Majoraan het volgende:
[..]![]()
Puck wordt zondag gehaald 25 aug
Kiki gaat waarschijnlijk 1 sept. bij de eerste bezichtiging direct mee
Herman wordt 6 sept. gehaald.
Elvis en Gizmo bij 12 weken, dat is rond 10 sept.
Ik hou veel van al die kittens, maar het meest van Totoquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En als je daarna Toto nóg beter leert kennen, die eindelijk haar echte eigen heerlijke zelfje kan zijn in haar echte eigenste huis
Geen idee waar je t over hebtquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
Wat leuk![]()
![]()
Zelf merkte ik dat ik via telefoon (whatsapp) makkelijker contact kon houden dan via mail.
Even een appje met een foto erin gaat dan toch net wat sneller dan een mailtje. En zeker de eerste weken na adoptie werd ik plat gespamd met foto’s. Heel vervelend, uiteraard![]()
Het is ook altijd een beetje aftasten hoe het valt maar ik heb vrijwel geen kitten baas gehad die verstoord of niet reageerde als ik na een jaar een ‘hoe is het?’ appje stuurde.
Daarna was het voor mij ook prima en klaar . Behalve natuurlijk bij de zorgennestjes en de kittens die bij bekenden wonen. Want die duiken van tijd tot tijd natuurlijk wel nog eens op. Van hun kant uit of vanuit mijn kant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Geen idee waar je t over hebt
Jaaaa!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie meiden
Dat was bij jou wel anders he, als ik het goed onthouden heb.quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Wel heel fijn dat het gefaseerd verhuizen is
Optocht van FOK!kers vanuit het asiel naar mij toe met vervolgens leegloop van dat nestje.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ja volgens mij ging dat echt heel snel in een dag of 2 was alles volgens mij weg bij jou.quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jaaaa!Mooie meiden
[..]
Dat was bij jou wel anders he, als ik het goed onthouden heb.
Optocht van FOK!kers vanuit het asiel naar mij toe met vervolgens leegloop van dat nestje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |