TRquote:Op woensdag 24 juli 2024 10:50 schreef Flitsbezorger het volgende:
Je koopt er gewoon een broodje rookworst of je houdt gewoon je bek godverdomme.
Ik weet niet of die foto in het artikel ook echt een broodje hotdog van de Hema is (ik wist niet eens dat ze dat verkochten eerlijk gezegd, ik associeer dat echt met de IKEA) maar dat is dan wel het saaiste broodje hotdog dat ik ooit gezien heb. Misschien schamen ze zich er stiekem voor en bieden ze het daarom maar op 1 plek aan.quote:Op woensdag 24 juli 2024 10:38 schreef roos94 het volgende:
Voor zover ik heb gezien (ben in stuk of 5 hema filialen geweest) verkopen ze in hema restaurants nergens die overheerlijke hotdogs.
Als je daar wil zitten met een hotdog moet je eerst naar de takeawayen dan naar het restaurant. Wat een geniaal systeem!
Overigens snap ik deze dame wel:
Niet te stillen honger naar broodje hotdog kost Hema-medewerkster haar baan
https://www.ad.nl/utrecht(...)-haar-baan~ab84569e/
Ze heeft in totaal voor 50 euro aan hotdogs gejat
Ze zijn nou eenmaal gewoon erg lekker.quote:Op woensdag 24 juli 2024 11:09 schreef herverwijderd het volgende:
JA willen jullie even ophouden met die hotdogs zo op te hemelen godverdomme. Ik ben erg beïnvloedbaar en ik heb helemaal geen zin om naar de Hema te gaan voor een hotdog maar als julie zo doorgaan dan heb ik geen keus
Honger is een keuzequote:Op woensdag 24 juli 2024 11:09 schreef herverwijderd het volgende:
JA willen jullie even ophouden met die hotdogs zo op te hemelen godverdomme. Ik ben erg beïnvloedbaar en ik heb helemaal geen zin om naar de Hema te gaan voor een hotdog maar als julie zo doorgaan dan heb ik geen keus
Noo thank you... was maar een grapje joh...quote:
Jij reageert zoals mijn ideale zoon ook zou reagerenquote:Op woensdag 24 juli 2024 10:50 schreef Flitsbezorger het volgende:
Je koopt er gewoon een broodje rookworst of je houdt gewoon je bek godverdomme.
Is niet hetzelfde in de advertentiequote:Op woensdag 24 juli 2024 11:02 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ik weet niet of die foto in het artikel ook echt een broodje hotdog van de Hema is (ik wist niet eens dat ze dat verkochten eerlijk gezegd, ik associeer dat echt met de IKEA) maar dat is dan wel het saaiste broodje hotdog dat ik ooit gezien heb. Misschien schamen ze zich er stiekem voor en bieden ze het daarom maar op 1 plek aan.
Dus ik moet OOK nog naar de Ikea?quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Is niet hetzelfde in de advertentie
Kunt bij de Hema ze ook in een kit kopen om thuis te bereiden.
En dan de hotdogsaus van IKEA:9
Sinds de Ikea niet langer die sterke mosterd heeft, die je neusholtes open brandt, vind ik het maar matigjes. Ja de reguliere mosterdsaus is ook wel oké, maar lafjes in vergelijking.quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Is niet hetzelfde in de advertentie
Kunt bij de Hema ze ook in een kit kopen om thuis te bereiden.
En dan de hotdogsaus van IKEA:9
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop