Kijk eens naar de andere dagen. Glas is halfvol.quote:Op woensdag 24 juli 2024 07:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weersverwachting voor vrijdag en zaterdag is voor hier niet al te best.
nah deze zomer is echt super karigquote:Op woensdag 24 juli 2024 07:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kijk eens naar de andere dagen. Glas is halfvol.
Is pas net begonnen. Voorgaande jaren hebben we tot halverwege oktober nog lekker weer gehad.quote:Op woensdag 24 juli 2024 07:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nah deze zomer is echt super karig
Daarna wordt het niet veel beter. Dan gaat de temperatuur weer richting 30 graden.quote:Op woensdag 24 juli 2024 07:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kijk eens naar de andere dagen. Glas is halfvol.
Oh👀quote:Op woensdag 24 juli 2024 07:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarna wordt het niet veel beter. Dan gaat de temperatuur weer richting 30 graden.
zie wel wolkjes staanquote:Op woensdag 24 juli 2024 07:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wordt er gelijk weer eentje blij.![]()
Dus gaat het nog benauwd aanvoelen ook.quote:
ik zat eergisteren op de scooter en toen ik ineens dat ik het binenkort gewoon altijd warm zal hebbenquote:Op woensdag 24 juli 2024 07:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Luchtvochtigheid van richting de 60%.
Ja, maar dat is kwetsendquote:Op dinsdag 23 juli 2024 23:36 schreef Wereldgozer het volgende:
Veur mense meej n lellek gezicht? @:4EverBlackEyed
Oh jammerquote:Op woensdag 24 juli 2024 05:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:4EverBlackEyed ja, heb matige foto gemaakt, want kan niet dichtbij genoeg komen.
Dan mag je nooit meer klagen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 07:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zat eergisteren op de scooter en toen ik ineens dat ik het binenkort gewoon altijd warm zal hebben
moesson incomingquote:Op woensdag 24 juli 2024 08:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan mag je nooit meer klagen.
Heeft de Zara zulke kleine maatjes dan?quote:Op woensdag 24 juli 2024 08:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou zit bij de zara in de L-XL maat
ja blijkbaarquote:Op woensdag 24 juli 2024 08:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heeft de Zara zulke kleine maatjes dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |