abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 23 juli 2024 @ 12:20:58 #51
505534 crew  Flitsbezorger
Binnen een kwartier bij je!
pi_214382238
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 12:16 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Omdat Nederlandse hotels belachelijk duur zijn
Dit ja, ik slaap er alleen in eentje als het óf voor mij betaald wordt óf wanneer ik een goede deal op een platform als Groupon zie.
Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Flitsbezorger en Bezsen niet
  dinsdag 23 juli 2024 @ 12:21:00 #52
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_214382239
Toevoeging: De Algarve heeft nog prima temperaturen, het zeewater is zeker in september en ten oosten van Faro relatief warm. Boel leuke strandjes. Genoeg leuke gezellige stadjes en dorpjes. Je kunt ook nog de bergen in een beetje. Albufeira een beetje ontwijken en je zit goed. De hele kust spreekt goed Engels. En je kan kiezen of je in een huisje, appartement, hotel of zelfs all-inclusive wil zitten. Er rijdt een trein op iets vreemde tijdstippen tussen de Spaanse kust en Lagos.

Kun je prima een week vermaken. Wel vanuit gaan dat je geen broodje kunt krijgen tussen de middag en dat avondeten minimaal na 19-20 uur is.
I assure you. I have no notion of treating men with such respect. That is the way to spoil them. (Jane Austen, Northanger Abbey)
This is a man's world but women hold it up (Carter Fatih, Man)
Het officiële liefje van @Monitor O+
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 23 juli 2024 @ 14:55:07 #53
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_214383289
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 01:03 schreef Harvest89 het volgende:
Als het hier mooi weer is zou ik niet weten waarom je gewoon niet lekker in een duur hotel in Scheveningen gaat zitten.
andere omgeving, land bekijken
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_214386876
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 20:16 schreef KvanG het volgende:
Ohrid, Noord Macedonie ^O^
Eerste tip en meteen de beste. Echt heerlijk daar. Super goedkoop, lekker eten, vriendelijke mensen en niet super toeristisch en genoeg te zien. Top bestemming.
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 24 juli 2024 @ 21:40:24 #55
80791 crew  Paul
pi_214398838
We denken aan Rhodos, liefies
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 25 juli 2024 @ 20:28:53 #56
80791 crew  Paul
pi_214408562
We hebben Rhodos geboekt en vliegen met Easyjet ;(
pi_214417100
ChatGPT weet wel raad met je vraag.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hallo! Een weekje weg in september klinkt heerlijk. Hier zijn een paar suggesties voor bestemmingen die aan je criteria voldoen:

1. Barcelona, Spanje
Temperatuur: Gemiddeld 26°C in september.
Activiteiten: Bezoek de Sagrada Familia, Park Güell, en het Picasso Museum. Geniet van de levendige sfeer van Las Ramblas en de gotische wijk.
Stranden: Playa de la Barceloneta en Playa de Bogatell zijn geweldige stranden om te zonnen en te zwemmen.
Stad: Barcelona is een levendige stad met veel cultuur, kunst en een bruisend nachtleven.
2. Santorini, Griekenland
Temperatuur: Gemiddeld 25°C in september.
Activiteiten: Verken de pittoreske dorpjes zoals Oia en Fira, maak een boottocht naar de vulkaan, en geniet van de lokale wijn bij een wijngaard.
Stranden: Kamari Beach en Perissa Beach zijn populair om te zonnen en te zwemmen.
Stad: De charmante dorpjes bieden een prachtig uitzicht op de Egeïsche Zee en de unieke architectuur.
3. Nice, Frankrijk
Temperatuur: Gemiddeld 24°C in september.
Activiteiten: Bezoek de Promenade des Anglais, het Matisse Museum en de oude stad (Vieux Nice). Maak een dagtocht naar Monaco of Cannes.
Stranden: De stranden van Nice zijn voornamelijk kiezelstranden, maar de azuurblauwe zee is heerlijk om in te zwemmen.
Stad: Nice biedt een mix van Franse en Italiaanse invloeden met veel culturele evenementen en uitstekende gastronomie.
4. Lissabon, Portugal
Temperatuur: Gemiddeld 27°C in september.
Activiteiten: Bezoek het Jerónimos-klooster, de Toren van Belém en het Castelo de São Jorge. Geniet van een tramrit door de stad en proef de beroemde pastéis de nata.
Stranden: Nabijgelegen stranden zoals Cascais en Estoril zijn perfect voor een dagje zonnen en zwemmen.
Stad: Lissabon is een levendige en kleurrijke stad met veel geschiedenis, cultuur en een levendige sfeer.
5. Valletta, Malta
Temperatuur: Gemiddeld 28°C in september.
Activiteiten: Verken de historische stad Valletta, bezoek de oude stad Mdina, en maak een boottocht naar de Blue Lagoon.
Stranden: Golden Bay en Mellieha Bay zijn populaire stranden om te zonnen en te zwemmen.
Stad: Valletta is rijk aan geschiedenis en cultuur, met veel musea, kerken en historische bezienswaardigheden.
Deze bestemmingen bieden een goede mix van warm weer, culturele bezienswaardigheden, leuke activiteiten en mooie stranden of zwembaden. Veel plezier met het plannen van je reis!
pi_214417118
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 20:28 schreef Paul het volgende:
We hebben Rhodos geboekt en vliegen met Easyjet ;(
Oh jammer. Dat was geen aanrader van ChatGPT
pi_214417265
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 17:34 schreef Morri2 het volgende:
ChatGPT weet wel raad met je vraag.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hallo! Een weekje weg in september klinkt heerlijk. Hier zijn een paar suggesties voor bestemmingen die aan je criteria voldoen:

1. Barcelona, Spanje
Temperatuur: Gemiddeld 26°C in september.
Activiteiten: Bezoek de Sagrada Familia, Park Güell, en het Picasso Museum. Geniet van de levendige sfeer van Las Ramblas en de gotische wijk.
Stranden: Playa de la Barceloneta en Playa de Bogatell zijn geweldige stranden om te zonnen en te zwemmen.
Stad: Barcelona is een levendige stad met veel cultuur, kunst en een bruisend nachtleven.
2. Santorini, Griekenland
Temperatuur: Gemiddeld 25°C in september.
Activiteiten: Verken de pittoreske dorpjes zoals Oia en Fira, maak een boottocht naar de vulkaan, en geniet van de lokale wijn bij een wijngaard.
Stranden: Kamari Beach en Perissa Beach zijn populair om te zonnen en te zwemmen.
Stad: De charmante dorpjes bieden een prachtig uitzicht op de Egeïsche Zee en de unieke architectuur.
3. Nice, Frankrijk
Temperatuur: Gemiddeld 24°C in september.
Activiteiten: Bezoek de Promenade des Anglais, het Matisse Museum en de oude stad (Vieux Nice). Maak een dagtocht naar Monaco of Cannes.
Stranden: De stranden van Nice zijn voornamelijk kiezelstranden, maar de azuurblauwe zee is heerlijk om in te zwemmen.
Stad: Nice biedt een mix van Franse en Italiaanse invloeden met veel culturele evenementen en uitstekende gastronomie.
4. Lissabon, Portugal
Temperatuur: Gemiddeld 27°C in september.
Activiteiten: Bezoek het Jerónimos-klooster, de Toren van Belém en het Castelo de São Jorge. Geniet van een tramrit door de stad en proef de beroemde pastéis de nata.
Stranden: Nabijgelegen stranden zoals Cascais en Estoril zijn perfect voor een dagje zonnen en zwemmen.
Stad: Lissabon is een levendige en kleurrijke stad met veel geschiedenis, cultuur en een levendige sfeer.
5. Valletta, Malta
Temperatuur: Gemiddeld 28°C in september.
Activiteiten: Verken de historische stad Valletta, bezoek de oude stad Mdina, en maak een boottocht naar de Blue Lagoon.
Stranden: Golden Bay en Mellieha Bay zijn populaire stranden om te zonnen en te zwemmen.
Stad: Valletta is rijk aan geschiedenis en cultuur, met veel musea, kerken en historische bezienswaardigheden.
Deze bestemmingen bieden een goede mix van warm weer, culturele bezienswaardigheden, leuke activiteiten en mooie stranden of zwembaden. Veel plezier met het plannen van je reis!
Nice
Groot fan van User Wotte
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 26 juli 2024 @ 17:52:49 #60
80791 crew  Paul
pi_214417279
ik had al gezegd dat deze topic dicht mag, maar blijkbaar wil de mod hem open laten voor andere steletjes ofzo :? :D
pi_214417312
Voor je volgende vakantie kan ik Budapest aanraden, prachtige stad met genoeg activiteiten.
pi_214484731
Tip: maak laatste minuut je keuze. Soms volstaat Knokke, en anders afhankrlijk van het weer Marbella (Andalusië) of Kreta. Je zou ergens heen kunnen waar bovennormale temperaturen worden verwacht.

Ik was van de week ergens waar het normaal 27°C is, en precies die dag was het stervenskoud (19 graden en regen). Was in Parijs.
pi_214703830
@Paul is Wilma al terug van de OS en waar ga je nou naartoe in september?
Vertel me alle details, groet groet een fan _O_
pindazakje
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 13 augustus 2024 @ 17:56:47 #64
80791 crew  Paul
pi_214703878
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 17:54 schreef Hyaenidae het volgende:
@:paul is Wilma al terug van de OS en waar ga je nou naartoe in september?
Vertel me alle details, groet groet een fan _O_
Rhodos gaan we
pi_214703903
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 17:56 schreef Paul het volgende:

[..]
Rhodos gaan we
Saai!
En de eerste vraag?
pindazakje
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 13 augustus 2024 @ 19:42:59 #66
80791 crew  Paul
pi_214705120
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 17:59 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Saai!
En de eerste vraag?
tuurlijk is ze terug, OS is voorbij
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 8 september 2024 @ 21:35:36 #67
80791 crew  Paul
pi_214929475
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')