abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_578150
krijg nou wat

ik ben het eens met xamira

In veel gevallen is een scheve horizon dan ook de juiste.
pi_579924
Koen moet winnen.

Bart, the nobody. Gaat zich nu profileren met een ontvoering!!!

Hans, met zijn Chantalleke. Te triest voor woorden.

Zoë, blijkt nu een jenkemek!! Dááágg!!

Sandra, is die er eigenlijk nog?

Koen 1
Sandra 2
Hans 3

pi_580979
Ik vind het zo ziekelijk de laatste tijd, hoe men over dat winnen praat. Alsof het al die tijd hun enige doel is geweest.
God stopped making the Earth when he had finished Norway. 'The rest you'll have to do yourself', he told the people - Horst Tappert
pi_583967
Hans sandra of koen mogen voor mij gaan voor die poen.Die andere twee vindt ik niet leuk,die liggen samen wel in de kreuk.
Een dag geen zorgen:is een dag niet geleefd?????.
  dinsdag 26 december 2000 @ 22:56:23 #30
689 Thorka
World Princess Pretend
pi_589010
Ik hoop op Sandra of Hans.

Ik denk dat Koen het zal gaan winnen en ik vrees misschien zelfs nog de bitchie-overspel queen.

pi_594084
Zoë of Koen, waarbij Zoë een grotere kans maakt omdat haar vriend De Bus heeft moeten verlaten.

Sandra is te kleurloos aanwezig geweest. Buiten haar complex voor haar litteken, heeft zij zich eigenlijk alleen maar oliedom en jankerig gemanifisteerd. Bovendien als je op een bussmurf valt, verdien je niet te winnen

Hans is me als eerste reality homo toch en beetje tegengevallen.
Heeft wel in tweede instantie zijn homo zijn benadrukt, maar heeft toch te weinig sympathie kunnen kweken onder de kijkers denk ik. Hij zat ook meer in De Bus omdat hij ''iets'' bij tv wil gaan doen na het programma, maar heeft veel te weinig laten zien.

Persoonlijk heb ik geen favoriet. Ik denk dat Koen en Zoë het meest voor de kijkcijfers hebben betekent. (ook ''interessant'' aanwezig waren: Mariska en Ruth. En ook enigzins Nancy, maar dan vooral om het uiterlijk ).

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')