SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
[ Bericht 1% gewijzigd door datismijnmening op 22-07-2024 19:14:57 ]-XOXO-
Vond je bosbes nu lekkerder ?quote:Op maandag 22 juli 2024 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Juneberry is milder, minder uitgesproken. Maar prima te doen.
Maar blij dat je hem lekker vindt. Is mijn go to energy ( @:RockNijntje ) geworden nadat de orange dreamsicle niet meer in de schappen ligt.
Zijn het wel muggenbulten?quote:Op maandag 22 juli 2024 19:08 schreef Karzai het volgende:
ik zit onder de muggenbulten, maar kan geen mug vinden in huis
Ziet er goed uitquote:Op maandag 22 juli 2024 19:08 schreef Karzai het volgende:
lekker hapje gemaakt , de wrapjes waren nog over van gisteren
[ afbeelding ]
Ugh meervoudquote:
Ja, wtf.. hoezo blijven mensen hangen??quote:Op maandag 22 juli 2024 19:10 schreef Nattekat het volgende:
Sowieso... als ik aan het inhalen ben, dan geef ik altijd even gas bij om het snel te maken als ik mensen zie aanstormen in m'n spiegels zodat ik niet met 1km verschil ernaast blijf hangen. Waarom is dat voor zo veel mensen een wereldvreemd iets?
Alleen als ik 30km te hard rij, krijgen mensen het een beetje in de gaten.
dan toch een ventilator neerzetten op je slaapkamer. net over je heen richten, muggen hebben hekel aan die luchtstroomquote:
dat maakt geluidquote:Op maandag 22 juli 2024 19:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan toch een ventilator neerzetten op je slaapkamer. net over je heen richten, muggen hebben hekel aan die luchtstroom
Ik neem altijd dingen met bosbessmaak als de kans er is. Of blauwe bessen, maar iets dat daar op lijkt.quote:Op maandag 22 juli 2024 19:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vond je bosbes nu lekkerder ?
Ik moet wel zeggen dat ik niet half in slaap viel tijdens de terugreis
een mug maakt ook geluid en is een stuk irritanterquote:
Ipv luchtstroom, las ik kerstboomquote:Op maandag 22 juli 2024 19:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan toch een ventilator neerzetten op je slaapkamer. net over je heen richten, muggen hebben hekel aan die luchtstroom
Brakecheckersquote:Op maandag 22 juli 2024 19:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:wereldgozer
Kut Aygo op mn bumper, terwijl er al een rijtje auto's voor me rijdt, iets harder geremd dan nodig
Daarna een Volvo die wilde dat ik over wat fietsers heen reed, terwijl ze voorrang hadden op de rotondeDoe normie
Meestal is dat wel lekkerquote:Op maandag 22 juli 2024 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik neem altijd dingen met bosbessmaak als de kans er is. Of blauwe bessen, maar iets dat daar op lijkt.
Tijd van het jaar hé.quote:Op maandag 22 juli 2024 19:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ipv luchtstroom, las ik kerstboom
Gaat wel echt goed hier
komt door mn tagjequote:Op maandag 22 juli 2024 19:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gaat wel echt goed hier
Hou afstand danquote:
Ja, zininquote:
Oh jaquote:
quote:Op maandag 22 juli 2024 19:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gaat wel echt goed hier
Forum Opties | |
---|---|