Ik heb laatst een bestelling geplaatst bij
bol.com , echter het pakket is nooit aangekomen en is blijkbaar beschadigd tijdens de zending via DHL. Ik heb hiervan ook een mail gekregen van
bol.com waarin staat dat ik het pakket niet heb ontvangen vanwege schade en dat DHL het pakket zou retoursturen.
Nu kreeg ik dus van
bol.com te horen via de mail dat er een pakket retour is gekomen maar dan met een zak zand erin terwijl ik een bestelling had geplaatst ter waarde van 2000 euro.
Nu geeft
bol.com mij het schuld hiervan ondanks dat ik niets heb ontvangen en niets zelf heb geroutineerd en geven ze dus aan dat ik niet in aanmerking kom voor een terugbetaling. (Heb ook aan
bol.com aangegeven dat ik zelf niets heb geroutineerd want normaal gesproken als je dat wel doet doe je dat via
bol.com en krijg je een gratis postnl label. Dat is dus hier niet het geval.)
Nu vroeg ik me af wat ik nu het beste kan doen.
[ Bericht 4% gewijzigd door armegozer op 22-07-2024 10:29:50 ]