abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214371460
Ik heb laatst een bestelling geplaatst bij bol.com , echter het pakket is nooit aangekomen en is blijkbaar beschadigd tijdens de zending via DHL. Ik heb hiervan ook een mail gekregen van bol.com waarin staat dat ik het pakket niet heb ontvangen vanwege schade en dat DHL het pakket zou retoursturen.

Nu kreeg ik dus van bol.com te horen via de mail dat er een pakket retour is gekomen maar dan met een zak zand erin terwijl ik een bestelling had geplaatst ter waarde van 2000 euro.

Nu geeft bol.com mij het schuld hiervan ondanks dat ik niets heb ontvangen en niets zelf heb geroutineerd en geven ze dus aan dat ik niet in aanmerking kom voor een terugbetaling. (Heb ook aan bol.com aangegeven dat ik zelf niets heb geroutineerd want normaal gesproken als je dat wel doet doe je dat via bol.com en krijg je een gratis postnl label. Dat is dus hier niet het geval.)

Nu vroeg ik me af wat ik nu het beste kan doen.

[ Bericht 4% gewijzigd door armegozer op 22-07-2024 10:29:50 ]
  maandag 22 juli 2024 @ 10:36:14 #2
504895 Bofjijff
AJAXGODENZONEN SUPERJODEN
pi_214371554
Escaleren bij bol om te beginnen. Vreemd dat zij jou de schuld geven, geven ze aan dat ze kunnen zien dat jij niks hebt teruggestuurd?

Wat zegt dhl? Heb je betaald met ideal of wellicht met een creditcard (zou je via hun ook een geschil kunnen opstarten).

Rechtsbijstand is ook een optie vermoed ik zo.
pi_214371671
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2024 10:36 schreef Bofjijff het volgende:
Escaleren bij bol om te beginnen. Vreemd dat zij jou de schuld geven, geven ze aan dat ze kunnen zien dat jij niks hebt teruggestuurd?

Wat zegt dhl? Heb je betaald met ideal of wellicht met een creditcard (zou je via hun ook een geschil kunnen opstarten).

Rechtsbijstand is ook een optie vermoed ik zo.
Ja dat geven ze toe dat het door DHL retour is verzonden zonder dat het bij mij is aangekomen. Het staat notabene in de track en trace van DHL en in de mail van bol.com zelf

Ik heb met creditcard betaald.

Het is ongelooflijk triest hoe ze reageren ik kan het oprecht niet geloven dat ze dit kunnen doen want nu ben ik mijn geld kwijt en de vraag is hoelang het allemaal zal duren voordat ik uberhaupt dit alles recht kan zetten,

Moderator maandag 22 juli 2024 @ 10:53:33 #4
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_214371679
Nee nee, dit is hetzelfde trucje als je altijd al deed.
Breitling - Instruments for Professionals
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')