abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8554367
Ik vind het het leuk om hier af en toe rond te neuzen, soms wordt ik wel een beetje moe van al die problemen, maar goed, dit is een mooie wijze om taboes/lastige onderwerpen te bespreken, dus ik begrijp het wel.

Wat me wel opvalt dat zoveel, vooral jongens altijd een "lieve vriendin" willen. Nog gekker is dat ik het andersom veel minder hoor.
Zelf vind ik vriendelijkheid een zeer positieve eigenschap, maar ik vraag me af waarom zoveel jongens dat willen. Of zijn dat vooral de jongens die hier zitten. (dit subforum)

Soms heb ik het idee dat ze iemand willen, die geen kritiek heeft, hun ego streelt en niet tegenspreekt e.d. Zelf moet ik minder van dit soort "liefheid" hebben, ik krijg je er een beetje slaafs/onderdanig/ouderwets idee van.

Vriendelijkheid en een goed hart waardeer ik echter wel, laat daar geen misverstand over bestaan.

dinsdag 18 februari 2003 @ 11:12:07 #2
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_8554408
Lief zijn wilt niet zeggen dat ze nooit wat zou mogen zeggen.
Ik zeg lief, omdat ik geen bitch wil.
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
  dinsdag 18 februari 2003 @ 11:12:54 #3
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_8554423
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 11:12 schreef dJ-Zcore het volgende:
pi_8554470
Als je een ontzettende nerd bent dan valt de mogelijkheid voor een ontzettend lekker wijf gewoon af, dan moet je wat, en in dit geval ga je dan voor lief... Tja.

*hier maak ik me niet geliefd mee...

黑 ¦ Links tot en met...
豹 ¦ Overtuigd carnivoor...
也 ¦ Wat doe ik in Taiwan? Modderscheppen en uitwaaien...
  dinsdag 18 februari 2003 @ 11:14:51 #5
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_8554477
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 11:12 schreef dJ-Zcore het volgende:
Sluit ik me bij aan , lijkt me overigens niet echt een stormlooptopic...........
pi_8554480
mijn vriendin is lief, niet omdat ze mij altijd gelijk geeft, absoluut niet, Júist niet! maar de manier waarop ze mij mijn ongelijk geeft doet ze heel subtiel en houdt ze rekening met mij, dát is lief, en dát vind ik zo mooi aan haar....
En ik denk dat dat juist hier op fok! als lief beschreven wordt
Unbanned :)
pi_8554502
De jongens willen ook het liefst een miesje dat alles voor ze doet, ze altijd sex geeft, en bewonderend toekijkt.
Verder moet ze een beetje (niet te veel vrijheid ed) voor ze zorgen. Net als mama.

En ze moet mooi zijn, en als het uitkomt, maar dan ook echt alleen dan, een mening hebben. Het liefst een wat buigbare, zodat het meisje overal met iedereen een soort van "lief" kan communiceren....

sub/
pi_8554535
Wat een onzin.. je haalt 2 totaal verschillende dingen door elkaar.
Lief/Onderdanig zijn 2 andere dingen... jij hebt het over een bepaalde afhankelijkheid.
Lambo of Rekt
pi_8554570
Dom.

Een jongen wil een lieve meid omdat mensen vaak zoiets hebben als een onzekerheid. Lief houdt in dat ze een meisje willen dat zich nergens echt druk om maakt behalve elkaar. Lief houdt in een meisje dat niet een bitch is.

Why? Don't we make ya laugh? Aren't we fuckin' funny? You best come up with an answer, cos I'm gonna come back here and check on you and your momma and if you ain't got a reason why you hate clowns, I'm gonna kill your whole fucking family.
  dinsdag 18 februari 2003 @ 11:19:34 #10
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_8554591
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 11:15 schreef mantamanta het volgende:
De jongens willen ook het liefst een miesje dat alles voor ze doet, ze altijd sex geeft, en bewonderend toekijkt.
Verder moet ze een beetje (niet te veel vrijheid ed) voor ze zorgen. Net als mama.

En ze moet mooi zijn, en als het uitkomt, maar dan ook echt alleen dan, een mening hebben. Het liefst een wat buigbare, zodat het meisje overal met iedereen een soort van "lief" kan communiceren....

Pff .... reageer dan niet

Het gaat hier over "lief" niet over een of ander onderdanig meisje

pi_8554634
ooh jha, extra, ik heb een heel,althans, meestal lief vriendje, die mij ook enorm lief vind. Al had hij denk ik liever dat ik minder een mening had en nog wel meer.
Ik geloof dat hij mij lief vind omdat ik onwijs kinderachtig huppelend blij kan zijn. Dan smelt ie helemaal. En ik kook lekker voor hem. dat helpt vast ook. En ik haal em nog wel eens van de trein. Ook na anderhalf jaar verkering. Verder kom ik vaak bij hem langs op zijn werk (in het weekeinde nachtportier) DAt valt geloof ik ook onder lief.
Aan de andere kant doet hij voorm ij het kastenmonster in de kast (de kastdeuren dicht) Dat valt toch ook zeker onder lief...
Lief is denk ik een enorm uitgebrijd en ingewikkelde term.
Maar even deze reactie als soort van tegenreactie op mijn eerste reactie.
sub/
pi_8554662
Ik zie om me heen veel jongens die stiekum een tenminste deels onderdanig meisje zoeken, en dat dan lief noemen.. sorry
sub/
pi_8554717
Grappig de mannen zijn het gedeeltelijk/totaal mee oneens en sommigen worden kwaad.De enige vrouw die tot nu toe heeft gereageerd, begrijpt precies wat ik bedoel.

Ik zeg trouwens niet dat dit ALTIJD met lief bedoeld wordt.
SOMS echter heb ik dat gevoel wel. ik lees zo vaak het woord "lief" en als ik dan naar jongens kijk.......

Het zou overigens ook kunnen dat hier significant meer gevoelige jongens rondlopen hoor.......

pi_8554780
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 11:22 schreef mantamanta het volgende:
Ik zie om me heen veel jongens die stiekum een tenminste deels onderdanig meisje zoeken, en dat dan lief noemen.. sorry
Vraag me af waar je dan woont .
Diegene die ik ken is lief gewoon lief..
pi_8554789
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 11:22 schreef mantamanta het volgende:
BDSM
Lambo of Rekt
pi_8554833
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 11:27 schreef EggsTC het volgende:

[..]

BDSM

Is dit een grapje, of wil je het vooroordeel bevestigen dat mannen alleen aan sex denken?

Dit bedoel ik er nl. helemaal niet mee.

[Dit bericht is gewijzigd door ondersoeker op 18-02-2003 11:30]

pi_8554834
ER zitten hier idd relatief veel nerds. Naar mijn ervaring zijn dat inderdaad relatief gevoeliger jongens. Het nadeel is alleen, dat de meesta vrouwen een fijne gevoelige nerd absoluut niet interesant vinden. Heeeel erg dom van ze. Nerds zijn trouwer, liever, verdienen meestal niet al te slecht, zijn vaak thuis. enz enz....
Maar hellaas.
Alhoewel ik wel eens wat moe word als ik weer bewonderend naar een nieuw fannetje moet kijken. Of als ie weer iets in php heeft lopen kutten. Of als hij daar de godganse dag mee bezig is. Of als ik weer eens een tweakers link krijg doorgestuurd (heb ik meesta al gelezen)
Hij is wel een hele fijne jongen, en nog knap ook! joepie!!!!!
sub/
pi_8554841
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 11:10 schreef ondersoeker het volgende:
Soms heb ik het idee dat ze iemand willen, die geen kritiek heeft, hun ego streelt en niet tegenspreekt e.d. Zelf moet ik minder van dit soort "liefheid" hebben, ik krijg je er een beetje slaafs/onderdanig/ouderwets idee van.
een juiste conclusie. Dat was vast gedegen onderzoek. Maar goed je hebt gelijk. De mannetjes die hier komen, zeuren allemaal over lief enzo.
pi_8554847
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 11:24 schreef ondersoeker het volgende:
Grappig de mannen zijn het gedeeltelijk/totaal mee oneens en sommigen worden kwaad.De enige vrouw die tot nu toe heeft gereageerd, begrijpt precies wat ik bedoel.

Ik zeg trouwens niet dat dit ALTIJD met lief bedoeld wordt.
SOMS echter heb ik dat gevoel wel. ik lees zo vaak het woord "lief" en als ik dan naar jongens kijk.......

Het zou overigens ook kunnen dat hier significant meer gevoelige jongens rondlopen hoor.......

Op wat voor schaal qua aantal jongens baseer jij dat op? 1,10,50?
Lambo of Rekt
pi_8554919
Mijn broertje had het ook continu over zijn schatje, liefje, dingetje
En zijn vriendin is toch een kreng, nee echt niet te geloven. wat hij in haar als lief ziet is geloof ik dat je vreselijk tenger is, en heel vaak huilt. Dan kan hij een beetje ridder spelen. Hij ziet dat huilen en zielig zijn als lief....
Ik denk nog steeds hard na over mannen en lief....komt mischien nog wel meer.... (joepie)
sub/
pi_8554929
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 11:30 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Op wat voor schaal qua aantal jongens baseer jij dat op? 1,10,50?

Was een tussenstand na ongeveer 8 reacties. Inmiddels zijn er ook jongens die het er wel mee eens zijn. Maar weet je,laten we er maar geen wedstrijd van maken, en het lekker inhoudelijk houden.
pi_8554976
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 11:34 schreef ondersoeker het volgende:

[..]

Was een tussenstand na ongeveer 8 reacties. Inmiddels zijn er ook jongens die het er wel mee eens zijn. Maar weet je,laten we er maar geen wedstrijd van maken, en het lekker inhoudelijk houden.

Nee nee, dat bedoelde ik niet... waarmee je het topic startte...
Sorrie, verkeerde quote
Lambo of Rekt
pi_8555009
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 11:36 schreef EggsTC het volgende:
Nee nee, dat bedoelde ik niet... waarmee je het topic startte...
Nou lees de meeste topics eens door hier, dan lees je het vanzelf.
pi_8555011
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 11:10 schreef ondersoeker het volgende:
Wat me wel opvalt dat zoveel, vooral jongens altijd een "lieve vriendin" willen. Nog gekker is dat ik het andersom veel minder hoor.
Zelf vind ik vriendelijkheid een zeer positieve eigenschap, maar ik vraag me af waarom zoveel jongens dat willen. Of zijn dat vooral de jongens die hier zitten. (dit subforum)
Dus jij hebt liever een bitch? Als je verliefd bent dan vind jeje vriendin naar mijn weten vaak lief.
quote:
Ik denk dat jij "liefheid" een beetje verkeerd opvat. Met lief wordt dus bedoeld wat jij hier zegt:
quote:
Vriendelijkheid en een goed hart waardeer ik echter wel, laat daar geen misverstand over bestaan.
pi_8555039
Wat een gezeur weer

Waar maken we ons druk om

Laat iedereen nu gewoon zijn eigen leven leiden en zoeken wat ie zelf wilt. Als iemand een lief meisje wilt dan is dat zo en heb je er als buitenstaander niets mee te maken.

Ieder zijn eigen leven en eigen keuzes.

Zal mij een worst wezen wat iemand anders wilt.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')