Wat me wel opvalt dat zoveel, vooral jongens altijd een "lieve vriendin" willen. Nog gekker is dat ik het andersom veel minder hoor.
Zelf vind ik vriendelijkheid een zeer positieve eigenschap, maar ik vraag me af waarom zoveel jongens dat willen. Of zijn dat vooral de jongens die hier zitten. (dit subforum)
Soms heb ik het idee dat ze iemand willen, die geen kritiek heeft, hun ego streelt en niet tegenspreekt e.d. Zelf moet ik minder van dit soort "liefheid" hebben, ik krijg je er een beetje slaafs/onderdanig/ouderwets idee van.
Vriendelijkheid en een goed hart waardeer ik echter wel, laat daar geen misverstand over bestaan.
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 11:12 schreef dJ-Zcore het volgende:
Lief zijn wilt niet zeggen dat ze nooit wat zou mogen zeggen.
Ik zeg lief, omdat ik geen bitch wil.
*hier maak ik me niet geliefd mee...
quote:Sluit ik me bij aan , lijkt me overigens niet echt een stormlooptopic...........
Op dinsdag 18 februari 2003 11:12 schreef dJ-Zcore het volgende:
Lief zijn wilt niet zeggen dat ze nooit wat zou mogen zeggen.
Ik zeg lief, omdat ik geen bitch wil.
En ze moet mooi zijn, en als het uitkomt, maar dan ook echt alleen dan, een mening hebben. Het liefst een wat buigbare, zodat het meisje overal met iedereen een soort van "lief" kan communiceren....
Een jongen wil een lieve meid omdat mensen vaak zoiets hebben als een onzekerheid. Lief houdt in dat ze een meisje willen dat zich nergens echt druk om maakt behalve elkaar. Lief houdt in een meisje dat niet een bitch is.
quote:Pff .... reageer dan niet
Op dinsdag 18 februari 2003 11:15 schreef mantamanta het volgende:
De jongens willen ook het liefst een miesje dat alles voor ze doet, ze altijd sex geeft, en bewonderend toekijkt.
Verder moet ze een beetje (niet te veel vrijheid ed) voor ze zorgen. Net als mama.En ze moet mooi zijn, en als het uitkomt, maar dan ook echt alleen dan, een mening hebben. Het liefst een wat buigbare, zodat het meisje overal met iedereen een soort van "lief" kan communiceren....
Het gaat hier over "lief" niet over een of ander onderdanig meisje
Ik zeg trouwens niet dat dit ALTIJD met lief bedoeld wordt.
SOMS echter heb ik dat gevoel wel. ik lees zo vaak het woord "lief" en als ik dan naar jongens kijk.......
Het zou overigens ook kunnen dat hier significant meer gevoelige jongens rondlopen hoor.......
quote:Vraag me af waar je dan woont
Op dinsdag 18 februari 2003 11:22 schreef mantamanta het volgende:
Ik zie om me heen veel jongens die stiekum een tenminste deels onderdanig meisje zoeken, en dat dan lief noemen.. sorry
quote:BDSM
Op dinsdag 18 februari 2003 11:22 schreef mantamanta het volgende:
Ik zie om me heen veel jongens die stiekum een tenminste deels onderdanig meisje zoeken, en dat dan lief noemen.. sorry
quote:Is dit een grapje, of wil je het vooroordeel bevestigen dat mannen alleen aan sex denken?
Op dinsdag 18 februari 2003 11:27 schreef EggsTC het volgende:[..]
BDSM
Dit bedoel ik er nl. helemaal niet mee.
[Dit bericht is gewijzigd door ondersoeker op 18-02-2003 11:30]
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 11:10 schreef ondersoeker het volgende:
Soms heb ik het idee dat ze iemand willen, die geen kritiek heeft, hun ego streelt en niet tegenspreekt e.d. Zelf moet ik minder van dit soort "liefheid" hebben, ik krijg je er een beetje slaafs/onderdanig/ouderwets idee van.
quote:Op wat voor schaal qua aantal jongens baseer jij dat op? 1,10,50?
Op dinsdag 18 februari 2003 11:24 schreef ondersoeker het volgende:
Grappig de mannen zijn het gedeeltelijk/totaal mee oneens en sommigen worden kwaad.De enige vrouw die tot nu toe heeft gereageerd, begrijpt precies wat ik bedoel.Ik zeg trouwens niet dat dit ALTIJD met lief bedoeld wordt.
SOMS echter heb ik dat gevoel wel. ik lees zo vaak het woord "lief" en als ik dan naar jongens kijk.......Het zou overigens ook kunnen dat hier significant meer gevoelige jongens rondlopen hoor.......
quote:Was een tussenstand na ongeveer 8 reacties. Inmiddels zijn er ook jongens die het er wel mee eens zijn. Maar weet je,laten we er maar geen wedstrijd van maken, en het lekker inhoudelijk houden.
Op dinsdag 18 februari 2003 11:30 schreef EggsTC het volgende:[..]
Op wat voor schaal qua aantal jongens baseer jij dat op? 1,10,50?
quote:Nee nee, dat bedoelde ik niet... waarmee je het topic startte...
Op dinsdag 18 februari 2003 11:34 schreef ondersoeker het volgende:[..]
Was een tussenstand na ongeveer 8 reacties. Inmiddels zijn er ook jongens die het er wel mee eens zijn. Maar weet je,laten we er maar geen wedstrijd van maken, en het lekker inhoudelijk houden.
quote:Nou lees de meeste topics eens door hier, dan lees je het vanzelf.
Op dinsdag 18 februari 2003 11:36 schreef EggsTC het volgende:
Nee nee, dat bedoelde ik niet... waarmee je het topic startte...
quote:Dus jij hebt liever een bitch? Als je verliefd bent dan vind jeje vriendin naar mijn weten vaak lief.
Op dinsdag 18 februari 2003 11:10 schreef ondersoeker het volgende:
Wat me wel opvalt dat zoveel, vooral jongens altijd een "lieve vriendin" willen. Nog gekker is dat ik het andersom veel minder hoor.
Zelf vind ik vriendelijkheid een zeer positieve eigenschap, maar ik vraag me af waarom zoveel jongens dat willen. Of zijn dat vooral de jongens die hier zitten. (dit subforum)
quote:Ik denk dat jij "liefheid" een beetje verkeerd opvat. Met lief wordt dus bedoeld wat jij hier zegt:
quote:
Vriendelijkheid en een goed hart waardeer ik echter wel, laat daar geen misverstand over bestaan.
Waar maken we ons druk om
Laat iedereen nu gewoon zijn eigen leven leiden en zoeken wat ie zelf wilt. Als iemand een lief meisje wilt dan is dat zo en heb je er als buitenstaander niets mee te maken.
Ieder zijn eigen leven en eigen keuzes.
Zal mij een worst wezen wat iemand anders wilt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |