SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Mooi, dan gaan we het denk ik wel doenquote:Op zondag 21 juli 2024 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat museum kan ik zeker aanraden. Alleen al die zeeschildpadden buiten achter dat dikke glasEn twee tientjes, probeer in Nederland eens een museum voor minder tegenwoordig
KIGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGquote:
Nee piem0l, dit is de Spion die jouw maarschalk sloopt. Je weet er ook niks van he.quote:
OH JAAA???quote:Op zondag 21 juli 2024 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee piem0l, dit is de Spion die jouw maarschalk sloopt. Je weet er ook niks van he.
nee, dat was James C. Longstreetquote:Op zondag 21 juli 2024 20:53 schreef datismijnmening het volgende:
Lol @:tt
Lijkt me dat Napoleon de beste generaal was
Oke, is goed.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
Overigens: dit topic is nu het James C. Longstreet adoratietopic.
[ afbeelding ]
Je doet het zelf ook best wel goed.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hij deed het best goed in Knoxville, Tennessee
quote:Op zondag 21 juli 2024 20:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je doet het zelf ook best wel goed.
Ja, ik weet niet of jij hier een discussie over wil starten, maar ik niet.quote:
Ik bedank ook ffquote:Op zondag 21 juli 2024 20:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet of jij hier een discussie over wil starten, maar ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |