Alleen Australië gemist en bij een sprintrace te laat ingeschakeldquote:Op zondag 21 juli 2024 21:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Monaco, Imola, Oostenrijk, Hongarije en België waren allemaal al heel lang van tevoren bekend.
Ik heb echt veel gemist nu ik zo terug kijk, Jezus
Heb Australië half gemist, zat toen in Frankrijkquote:Op zondag 21 juli 2024 21:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alleen Australië gemist en bij een sprintrace te laat ingeschakeld
Ik zit daar op de tribunequote:Op zondag 21 juli 2024 21:59 schreef Jane het volgende:
Maareh... als het volgende week weer zo kut gaat, schakel ik wel over naar... *checkt schema*... het beach volleybal in Parijs.
Hey tof!quote:Op zondag 21 juli 2024 21:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit daar op de tribune
Niet tijdens de race trouwens.
Wel live verslag vanaf tribunequote:Op zondag 21 juli 2024 21:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit daar op de tribune
Niet tijdens de race trouwens.
Vast, maar hij heeft wel een preek nodig. Hij mokte al vanaf de eerste ronde ipv klep dicht en rijdenquote:Op zondag 21 juli 2024 22:00 schreef APK het volgende:
Was al gezegd dat Verstappen waarschijnlijk zo geirriteerd en lomp was op de radio wegens slaapgebrek?
Ook als ik er ben?quote:Op zondag 21 juli 2024 21:59 schreef Jane het volgende:
Maareh... als het volgende week weer zo kut gaat, schakel ik wel over naar... *checkt schema*... het beach volleybal in Parijs.
Op Sky maar een stuk of 234 keer schijnt.quote:Op zondag 21 juli 2024 22:00 schreef APK het volgende:
Was al gezegd dat Verstappen waarschijnlijk zo geirriteerd en lomp was op de radio wegens slaapgebrek?
Je wilt een kwartet doen?quote:
hij kijkt dan naar Max op zn mobiel. heeft zn data op zijn abonnement bewaardquote:
Nee, gewoon gezellig de race en zoquote:
Daarom heeft ie databundel uitgebreidquote:Op zondag 21 juli 2024 22:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij kijkt dan naar Max op zn mobiel. heeft zn data op zijn abonnement bewaard
En daarna nog een aantal onkarakteristieke sim-acties die zijn race ook niet echt ten goede kwamen.quote:Op zondag 21 juli 2024 22:01 schreef Peterselieman het volgende:
Vast, maar hij heeft wel een preek nodig. Hij mokte al vanaf de eerste ronde ipv klep dicht en rijden
I know your dirty mindquote:Op zondag 21 juli 2024 22:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, gewoon gezellig de race en zo
uhuh dat was voorbedachte radequote:Op zondag 21 juli 2024 22:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daarom heeft ie databundel uitgebreid
Als het kut gaat weet ik niet of ik nog wel zo gezellig ben, Stig.quote:Op zondag 21 juli 2024 22:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, gewoon gezellig de race en zo
Maar ik zit niet tijdens de race op de tribunequote:Op zondag 21 juli 2024 22:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij kijkt dan naar Max op zn mobiel. heeft zn data op zijn abonnement bewaard
Nu plan bedenken om die databundel leeg te trekkenquote:
Mijn vorige provider bood onbeperkte dagpassen aan waar ik al menig race mee heb gekekenquote:
Dan ken je Stig nog nietquote:Op zondag 21 juli 2024 22:04 schreef Jane het volgende:
[..]
Als het kut gaat weet ik niet of ik nog wel zo gezellig ben, Stig.
en 1GB databundel voor 10 euroquote:Op zondag 21 juli 2024 22:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn vorige provider bood onbeperkte dagpassen aan waar ik al menig race mee heb gekeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |