Dit was te verwachten natuurlijk.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:09 schreef Fretwork het volgende:
Overigens wil ik graag de oorlog verklaren en het hoerenbedrijf dat Eurosport is. Zit vanwege die overname continu reclames te kijken op cruciale momenten in de paar sporten die ik gekeken heb, terwijl ik wel gewoon betaald heb. De fik erin.
quote:Op zondag 28 juli 2024 19:09 schreef Fretwork het volgende:
Overigens wil ik graag de oorlog verklaren en het hoerenbedrijf dat Eurosport is. Zit vanwege die overname continu reclames te kijken op cruciale momenten in de paar sporten die ik gekeken heb, terwijl ik wel gewoon betaald heb. De fik erin.
Ik weet niet of ik deze post goed interpreteer, maar als je reclames hebt op HBO Max dan heb je de verkeerde stream geselecteerd.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:09 schreef Fretwork het volgende:
En die andere debiel die WLR onveilig maakt ookquote:Op zondag 28 juli 2024 15:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
Erg jammer dat de altijd debiele Pietje het OS forum gevonden heeft.
Nee, Discovery+ app, die geeft bij mij in ieder geval alleen de sporten weer in de normale stream.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:16 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik deze post goed interpreteer, maar als je reclames hebt op HBO Max dan heb je de verkeerde stream geselecteerd.
Snel je D+-abo opzeggen (kortingscode heb je in de mail) en overstappen naar HBO Max dus.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:19 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Nee, Discovery+ app, die geeft bij mij in ieder geval alleen de sporten weer in de normale stream.
Iig bij MTB vandaag, en tijdrit gisteren.
Hele wielwissel van Pieterse en crash van Tarling gemist.
Kijk eens dom, ja ho maar!quote:Op zondag 28 juli 2024 19:19 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Nee, Discovery+ app, die geeft bij mij in ieder geval alleen de sporten weer in de normale stream.
Ik vrees dat je een mail gemist hebt.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:19 schreef Fretwork het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 juli 2024 19:21 schreef Szura het volgende:
[..]
Kijk eens dom, ja ho maar!
(Dit heeft in alle kranten gestaan)
Mocht je een maildatum hebben, ik hoor het graagquote:Op zondag 28 juli 2024 19:23 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ik vrees dat je een mail gemist hebt.
Ik heb geen mail en geen kortingscodequote:Op zondag 28 juli 2024 19:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Snel je D+-abo opzeggen (kortingscode heb je in de mail) en overstappen naar HBO Max dus.
19 juni, 26 juni, 25 juli.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:25 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Mocht je een maildatum hebben, ik hoor het graag
Nee niks, ook niet in spam. Misschien als je de player had ipv Discovery+ ?quote:Op zondag 28 juli 2024 19:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
19 juni, 26 juni, 25 juli.
Of iets met OS in de titel, of 2x deze: Kijk UFC vanaf nu op HBO Max 🥊 Bekijk je persoonlijke aanbieding 🔥
En voor de Spelen heb je geen sportaddon nodig overigens, dus het kost je 6 euro ofzo.
quote:Op zondag 28 juli 2024 19:28 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Nee niks, ook niet in spam. Misschien als je de player had ipv Discovery+ ?
Dus ik herhaal, een hoerenbedrijf, maar dan Discovery+ kennelijk.
Kijken of ik de poederbrief nog anders kan adresserenquote:Op zondag 28 juli 2024 19:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]Ik had juist ook D+.
Maar D+ en ES was hetzelfde bedrijf, denk dat je dan boos moet worden op Warner Bros
Erg matig dat er ook niet tegen opgetreden wordt, maar volgens mij is WLR het enige forum waar ook maar iets tegen gedaan wordt.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:19 schreef Szura het volgende:
[..]
En die andere debiel die WLR onveilig maakt ook
Ik ken nog een trainer die met 7-0 verloor van Kopenhagen in de voorbereiding.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:26 schreef Steven184 het volgende:
@:pistolero
Priske was beter dan Slot toch?
Was dat ook een week voor de seizoenstart?quote:Op zondag 28 juli 2024 21:27 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik ken nog een trainer die met 7-0 verloor van Kopenhagen in de voorbereiding.
Nee.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:30 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Was dat ook een week voor de seizoenstart?
Ik ben benieuwd. Overigens zag ik eerder wel wat aanknopingspunten hoor. Met de energie en loopvermogen van Timber zie ik dit middenveld beter werken.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:35 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nee.
Maar de seizoensstart is ook pas over 2 weken. Niemand neemt die fopschaal serieus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |